Nope mijn moeder doet mijn was al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
Moet je niet zoveel van je geld aan bier uitgevenAuto heb je niks aan in de stad en als je nou eens van je luie reet afkomt en het huis gewoon zelf schoonmaakt! Laat me raden, jou moeder doet je was nog?
Met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Boudibou het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.
IK WIL BIER....EN MEER STUFI...NU!
Als je je eigen was kan draaien kan je ook wel eens je eigen huis schoonmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Nope mijn moeder doet mijn was al een paar jaar niet meer.
Het is geen argument.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Ipads kon je overal winnen, argument is invalid.
quote:
De maatschappij... dat ben jij.quote:klacht: de maatschappij
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
De maatschappij... dat ben jij.
Maar dat hoorde je waarschijnlijk zelf ook al in je hoofd galmen.
Studie is beschaving? Dude... jij bent nog zo diep in slaap dat het niet eens grappig is.
Het feit dat je de wereld de schuld geeft en jezelf in een slachtoffer rol plaats zegt al genoeg over de diepe slaap waar je momenteel van geniet.
Out.
En jij bent iemand die klaagt dat het huis smerig is en dat je altijd krap zit, terwijl je niet eens kan bedenken om het huis zelf schoon te maken en wat minder bier te kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,
Altijd maar die biergrappen. Net alsof iemand ander spul drinkt dan euroshopper/schultenbrau/export. die blikken zijn 49 cent. Bovendien is mijn huis best schoon, anders kan je met goed fatsoen geen vrouwtjes ontvangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij bent iemand die klaagt dat het huis smerig is en dat je altijd krap zit, terwijl je niet eens kan bedenken om het huis zelf schoon te maken en wat minder bier te kopen.
Ik heb het dan ook over TS, die klaagde dat zijn huis niet schoon was. En oké, die biergrap was ongegrond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef tarantism het volgende:
[..]
Altijd maar die biergrappen. Net alsof iemand ander spul drinkt dan euroshopper/schultenbrau/export import. die blikken zijn 49 cent. Bovendien is mijn huis best schoon, anders kan je met goed fatsoen geen vrouwtjes ontvangen.
Als je dezelfde basis kennis psychologie als mij zou bezitten was je nu waarschijnlijk net zo schaamrood als mijn behang die mijn vriendin heeft uitgekozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Jij bent iemand die waarschijnlijk al 10 jaar achter het zelfde bureau zit, zonder opslag gemaakt te hebben, een ford fietsa uit 1998 hebbende en natuurlijk verbitterd,
TS is nog erger, hij heeft namelijk geen autoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als je dezelfde basis kennis psychologie als mij zou bezitten was je nu waarschijnlijk net zo schaamrood als mijn behang die mijn vriendin heeft uitgekozen.
Je beschreef jezelf daar namelijk zeer nauwkeurig.
Het is zelfs een beetje pijnlijk.
Sterkte kerel.
Ford Fiesta. Ouch.
Ga janken ofzo. Je hoeft niet te werken. Je kan ook gewoon bijlenen, en later terugbetalen als je een middelmatig huis, een middelmatige auto, een middelmatige vrouw, middelmatige kinderen en een middelmatige hond hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef kree het volgende:
Ik snap TS wel, het is niet altijd zo makkelijk om te studeren en erbij te werken.
Je hebt nooit "echt" vrij namelijk, is het (school) vakantie dan moet je werken en daarbuiten en in je vakantie zit je altijd met zorgen over vakken die je moet halen.
Het is niet te vergelijken met alleen werken, dan ben je tenminste echt vrij als je vakantie hebt.
De verbitterde MBO-er, die ontbrak nog in dit topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Monco10 het volgende:
Studenten
Geen cent te makken en dan gebruiken ze als argument dat ze straks meer verdienen dan wie dan ook. Laat het nou net die studentjes zijn die met veel poeha binnenkomen in een organisatie en waarbij het jaren en jaren kost voordat ze ook maar een beetje ervaring op hebben gedaan. Ze verdienen dan nog steeds minder dan de gemiddelde MBO-er/HBO-er
Ik heb meer respect voor een MBO-er dan voor iemand met zo'n enge truiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De verbitterde MBO-er, die ontbrak nog in dit topic.
Haha, iemand probeert zijn gemis te verbloemen door af te geven op degene die wel een kans op een mooie toekomst is gegund.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Monco10 het volgende:
Studenten
Geen cent te makken en dan gebruiken ze als argument dat ze straks meer verdienen dan wie dan ook. Laat het nou net die studentjes zijn die met veel poeha binnenkomen in een organisatie en waarbij het jaren en jaren kost voordat ze ook maar een beetje ervaring op hebben gedaan. Ze verdienen dan nog steeds minder dan de gemiddelde MBO-er/HBO-er
Je hebt het dan over studenten met een pretstudie, die niet eens op de universiteit thuis horen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Monco10 het volgende:
Studenten
Ik ben WO-erquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef tarantism het volgende:
[..]
Haha, iemand probeert zijn gemis te verbloemen door af te geven op degene die wel een kans op een mooie toekomst is gegund.
Je faalt arbeider uit de lagere sociale regionen.
Alsof ze hier weten wat ramen zijnquote:
Ik verdien nu al meer parttime (per uur dan) als dat ik straks ga beginnen op de werk markt met een HBO diploma en het werken bevalt me eigenlijk prima, het liefst zou ik stoppen maar dan krijg ik de IB groep (DUO) achter me aan en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga janken ofzo. Je hoeft niet te werken. Je kan ook gewoon bijlenen, en later terugbetalen als je een middelmatig huis, een middelmatige auto, een middelmatige vrouw, middelmatige kinderen en een middelmatige hond hebt.
Dit is de laatste periode waarin je echt kunt leven zonder consequenties, en dan gaan mensen werken??? Alsjeblieft zeg.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik ben WO-er
Waardeloze Onbenul
Ik heb het 10x beter voor elkaar, daar kun jij alleen maar van dromen
"Geen werk voor deze falers.."quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom ben je dan student
Er zijn al zoveel studenten omdat ze denken dat het cool en leuk is, maar er is gewoon geen werk voor deze falers..
Dus gaan ze maar een beetje doelloos leven en feesten, de maatschappij heeft hier niks aan dus geen werk voor deze mensen
Ik heb geen uitkering vriendquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Geen werk voor deze falers.."
De meeste van die 'falers' betalen straks anders wel jouw uitkering
Nee, want ze komen pas om de hoek kijken in een organisatie als ze een jaar of 30 zijn want dan zijn ze pas klaar met hun studie. Dan blijkt dat er geen werk is en belanden ze in het callcentrequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Geen werk voor deze falers.."
De meeste van die 'falers' betalen straks anders wel jouw uitkering
Ik ben gaan studeren omdat ik eerst dacht dat het makkelijk te halen was (niet dus)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom ben je dan student
Er zijn al zoveel studenten omdat ze denken dat het cool en leuk is, maar er is gewoon geen werk voor deze falers..
Dus gaan ze maar een beetje doelloos leven en feesten, de maatschappij heeft hier niks aan dus geen werk voor deze mensen
Zoals ik in mijn verhaal al had duidelijk gemaakt, ik heb geen auto. Ik wil hier nog bijvoegen dat u zo groen kijkt van jaloezie als het behang dat mijn vriendin heeft uitgekozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Als je dezelfde basis kennis psychologie als mij zou bezitten was je nu waarschijnlijk net zo schaamrood als mijn behang die mijn vriendin heeft uitgekozen.
Je beschreef jezelf daar namelijk zeer nauwkeurig.
Het is zelfs een beetje pijnlijk.
Sterkte kerel.
Ford Fiesta. Ouch.
Hihiquote:U zult er nog wel achter komen dat intelligentie en dus studie gelijk staat aan beschaving.
Generaliseer nou eens niet zo man. Ik ben het met je eens dat het volgen van een academische opleiding tegenwoordig niet meer alles zegt, maar er zijn nog genoeg mensen (maar niet genoeg) die het wél maken en met de nodige ervaring de arbeidsmarkt op gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, want ze komen pas om de hoek kijken in een organisatie als ze een jaar of 30 zijn want dan zijn ze pas klaar met hun studie. Dan blijkt dat er geen werk is en belanden ze in het callcentre
Wat is je beeld daarvan ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het volgen van een academische opleiding tegenwoordig niet meer alles zegt
Omdat de grootste idioot tegenwoordig een vwo-diploma kan behalen en sommige vervolgopleidingen nergens over gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Waarom zegt een hoge opleiding tegenwoordig niet meer alles ten opzichte van vroeger?
Maar haalt de grootste idioot ook een WO papiertje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat de grootste idioot tegenwoordig een vwo-diploma kan behalen en sommige vervolgopleidingen nergens over gaan.
Wat raar; zoals bijna met alles heb je ook rijke studenten en arme studenten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef Flixxy het volgende:
Studenten zonder geld? Euh, ik ken er een aantal met een 3d flatscreen aan de muur. Ieder jaar minimaal 1x op vakantie, en natuurlijk mama die ziekenfonds nog betaald.
Zie:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Maar haalt de grootste idioot ook een WO papiertje?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik ben WO-er
Waardeloze Onbenul
Ik heb het 10x beter voor elkaar, daar kun jij alleen maar van dromen
Tuurlijk, het zijn er een aantal die lekker gefinancierd worden door mama en pappa , maar dat is niet het merendeel hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef Flixxy het volgende:
Studenten zonder geld? Euh, ik ken er een aantal met een 3d flatscreen aan de muur. Ieder jaar minimaal 1x op vakantie, en natuurlijk mama die ziekenfonds nog betaald.
Oh jawel hoor, herkansing hier, vijf-en-een-halfje, herkansing daar..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Maar haalt de grootste idioot ook een WO papiertje?
Dit topic kan op slot. De enige relevante post sinds studententopic-troll monco10 in dit topic kwam is bij deze gemaakt.quote:
Ben je jaloers dat ik meer verdien/krijg dan jij?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit topic kan op slot. De enige relevante post sinds studententopic-troll monco10 in dit topic kwam is bij deze gemaakt.
Wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik meer verdien/krijg dan jij?
Nee, ik vind je fucking irritant omdat je gewoon een enorme kuttroll bent die in elk topic over studenten z'n verzuurde arbeidersmening komt verkondigen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat ik meer verdien/krijg dan jij?
Ik amuseer me best met mijn huis met 5 slaapkamers en bakken met geld op de bank. En jij?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben
Oh, heb ik je al eens eerder geplaagd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik vind je fucking irritant omdat je gewoon een enorme kuttroll bent die in elk topic over studenten z'n verzuurde arbeidersmening komt verkondigen.Log alsjeblieft uit en laat het denkwerk en het mening verkondigen aan de intelligentere mensen van de wereld over.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik amuseer me best met mijn huis met 5 slaapkamers en bakken met geld op de bank. En jij?
Dat je erkenning nodig hebt van KLB zegt genoeg over de rest van je levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik amuseer me best met mijn huis met 5 slaapkamers en bakken met geld op de bank. En jij?
Vertel eens hoe jouw leven eruit ziet, heb je al wat kapitaal? Heb je al carriere gemaakt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dat je erkenning nodig hebt van KLB zegt genoeg over de rest van je leven
Is dat het enige waar het om draait dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jouw leven eruit ziet, heb je al wat kapitaal? Heb je al carriere gemaakt?
Er is een spreekwoord: Werk om te leven, leef niet om te werken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jouw leven eruit ziet, heb je al wat kapitaal? Heb je al carriere gemaakt?
Definieer plezier maken. Ik kan alles doen en laten wat ik wil, daar moet je ook de middelen voor hebben. Denk dus nog maar eens goed na over wat de juiste volgorde is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er is een spreekwoord: Werk om te leven, leef niet om te werken.
Jij hebt het overduidelijk verkeerd om gedaan, en nu kom je op fok trollen omdat je er niet tegen kan dat er mensen zijn die wel plezier maken.
+ neukenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is dat het enige waar het om draait dan?
Ik leen maximaal. Ik leef praktisch van belastinggeld dat jij betaald. En daarbij heb ik ook nog eens zeeën van tijd, dus ga jij nou maar eens even nadenken wie het beter voor elkaar heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Definieer plezier maken. Ik kan alles doen en laten wat ik wil, daar moet je ook de middelen voor hebben. Denk dus nog maar eens goed na over wat de juiste volgorde is.
Irrelevant.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Je kan alles doen en laten wat je wil en nog gedraag je je als een gefrustreerde arbeiderquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Definieer plezier maken. Ik kan alles doen en laten wat ik wil, daar moet je ook de middelen voor hebben. Denk dus nog maar eens goed na over wat de juiste volgorde is.
"betaald". Met zo'n spelfouten zal je niet ver komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik leen maximaal. Ik leef praktisch van belastinggeld dat jij betaald. En daarbij heb ik ook nog eens zeeën van tijd, dus ga jij nou maar eens even nadenken wie het beter voor elkaar heeft.
En later, als ik wel werk en m'n eigen geld heb, betaal ik dat allemaal zonder moeite en zonder ervoor krom te hoeven liggen terug en geen haan die ernaar kraait.
Vanwaar die frustratie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
"betaald". Met zo'n spelfouten zal je niet ver komen
Trots zijn op zeeën van tijd. Met zo'n instelling zul je nog minder ver komen.
Blij zijn met dat beetje geld dat jij ontvangt
Denken dat je later meteen aan de bak komt en een job hebt op niveau
Spelfout ga ik niet op in, kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als zogenaamd succesvolle carrierebaas je druk maken om wat studenten, nigga pleasequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:25 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik lach in mijn vuistje, dat bedoel je?
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
De studie die ik momenteel doe heeft 96% jobkans, dus leuk geprobeerd, maar jammer.
Moraal van het verhaal?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.
De studenten bij ons dachten ook dat ze snel door zouden stromen, na 3 jaar zijn ze nog geen stap verder en houden het voor gezien.
Het boeit me echt geen fuck of en hoe snel ik doorstroom. Zolang ik maar lekker m'n ding kan doen wat ik leuk vind. Maargoed, dat wil jij blijkbaar absoluut niet begrijpen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Een jobkans is stap 1, stap 2 is dat je ervaring moet opdoen.
De studenten bij ons dachten ook dat ze snel door zouden stromen, na 3 jaar zijn ze nog geen stap verder en houden het voor gezien.
Ik begrijp het als je liever wil feesten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen fuck of en hoe snel ik doorstroom. Zolang ik maar lekker m'n ding kan doen wat ik leuk vind. Maargoed, dat wil jij blijkbaar absoluut niet begrijpen.
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:54 schreef denkhenk het volgende:
Ik ben student en ik ben er trots op. Alleen het leven is zwaar. Het geld is altijd op, huis is smerig en auto kan alleen de rijke student betalen. Studenten hebben het makkelijk hoor ik vaak. Veel vakantie, beetje leren en feesten. In de realiteit komt dit in mindere maten voor.
Mijn collega studenten hebben vaak geen cent te makken. Werken doen we allemaal, alleen kan dit niet full-time in verband met de studie. Ik ben het oneens dat mensen altijd denken dat studenten het makkelijk hebben.
Full-time werken kan nog 60 jaar straks, waarom die druk om altijd maar te verdienen. Als je minder werkt dan 36 uur ben je een klaploper, uitkeringstrekker, sociaal onacceptabel en debiel. De sociale cohesie in dit plaatje is ver te zoeken.
Studeren zou gratis moeten zijn, je werkt aan jezelf en zult later de medemens kunnen helpen met kennis. Zonder studie, geen beschaving.
klacht: de maatschappij
Zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik begrijp het als je liever wil feesten.
Wat is er mis met jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
Klagen over studeren.Bitch please.
De beste reactie in dit hele topic.quote:
Zie je nou wel TS je klacht is flauwekulquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spelfout ga ik niet op in, kinderachtig gedoe.
Zeeën van tijd is heerlijk, lekker sporten, feesten, met vrienden chillen. Dingen die jij volgens mij allemaal niet kunt, waarschijnlijk omdat je geen vrienden hebt met die instelling van je.
Dat beetje geld wat ik ontvang is prima te doen, kan je goed gezond van leven en ook nog eens heel veel dingen ernaast mee doen.
De studie die ik momenteel doe heeft 96% jobkans, dus leuk geprobeerd, maar jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |