geblesseerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer komt onze held in spé Mokotjo erin?
Nop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Merkie het volgende:
Mag ik zeggen dat Mulder meer dan prima keept?
Dat mag jij zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef Merkie het volgende:
Mag ik zeggen dat Mulder meer dan prima keept?
Hij is nog maar 20, over 5 jaar zit hij wel bij een topclubquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Freudie het volgende:
Jammer dat cabral zo vaak een slechte voorzet geeft
Wtf? Hij heeft iets van 5/6 goede voorzetten gegeven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:13 schreef Freudie het volgende:
Jammer dat cabral zo vaak een slechte voorzet geeft
Neuh...te weinig overzicht. Vandaag goed gespeeld natuurlijk, lekker gedraafd, gekapt en voorzetten gegeven. Hij wordt gewoon goed gebruikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Hij is nog maar 20, over 5 jaar zit hij wel bij een topclub
Wellicht tekent hij alsnog bijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
We kunnen Fer dit seizoen echt niet missen. Is zich echt aan het ontwikkelen.
Idd, die moet ook een goeie schop in z'n nek krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Marktplaatsman het volgende:
Weer die vent met dat fluitje
Verwacht het niet. Misschien speelt hij ook zo goed omdat hij gewoon wil vertrekken en dat een extra boost geeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Wellicht tekent hij alsnog bij
Waarschijnlijk heeft hij dat lang geleden al eens gehad en gedraagt hij zich daarom als een malloot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, die moet ook een goeie schop in z'n nek krijgen
Niet overdrijven...Roda heeft gewoon niks laten zien en bij Feyenoord speelden een paar spelers een goede wedstrijd. Ik moet het nog zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wereldwedstrijd!!!Met dit team moeten we toch minimaal 4e of 5e worden!
En ook zonder Fer moet je gewoon minimaal Europees voetbal kunnen halen!
![]()
wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
Hij vierde die goal niet als iemand die weg wilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Misschien speelt hij ook zo goed omdat hij gewoon wil vertrekken en dat een extra boost geeft.
voorheen waren er hier een paar als de dood.voor roda.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef Marktplaatsman het volgende:
Denk dat Heerenveen/AZ de eerste echte test wordt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
Ongelooflijk irritant was dat ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef Marktplaatsman het volgende:
Weer die vent met dat fluitje
Psychologie van de koude grond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:41 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Hij vierde die goal niet als iemand die weg wil
Ajax in '95?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan volgende week net zo slecht zijn als PSV-FEY. Jonge spelers zullen nooit een niveau vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2011 22:49:33 ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajax in '95?Ja zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Dat is het he. Hou je deze groep bij elkaar, dan heb je over 2 jaar een wereldteam. Laat je de boel leegvissen dan sta je over een paar jaar weer met een collectief aan broekies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Boudibou het volgende:
Die Cabral speelt een puike pot. Als die gasten dat nou eens kunnen vasthouden..al komt dat wel met de jaren.
Een Amoah zou in dit team echt optimaal renderen. Maakt acties, krijgt aanvoer van de zijkant, kan met de kont naar de goal even een kaats leggen, ervaring, overzicht...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nouwja gooi er een goeie spits bij en we doen mee om plaats 3 of 4
Ik ken iemand die dat al een tijdje geleden zei...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is het he. Hou je deze groep bij elkaar, dan heb je over 2 jaar een wereldteam.
Als Fer weggaat wel, alhoewel ze op andere posities spelen. Ben benieuwd of Schone nou nog in beeld is of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
En hebben we die Lex 'Tim' Immers nou eigenlijk nog wel nodig?
Niet doen, wordt wel een heel erg donker team danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een Amoah zou in dit team echt optimaal renderen. Maakt acties, krijgt aanvoer van de zijkant, kan met de kont naar de goal even een kaats leggen, ervaring, overzicht...
Geen topper maar echt een koopje qua verhouding prijs:kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Uh...ik?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat al een tijdje geleden zei...
Cissé vond ik dus echt slecht. Hij heeft niks goed gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond Cissee goed, ging veel dreiging vanuit.
Hoe dan ook: Europa here we come!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet doen, wordt wel een heel erg donker team dan
Dan kun je niet maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Wereldteam...laten we nu niet gaan overdrijven..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is het he. Hou je deze groep bij elkaar, dan heb je over 2 jaar een wereldteam. Laat je de boel leegvissen dan sta je over een paar jaar weer met een collectief aan broekies.
Ene Van Hanegem, ken die man verder niet hoor....quote:
Nee joh, ging heel veel dreiging vanuit waar anderen van profiteerden. Hij had nog geen echte doelkansen maar Roda had veel problemen met hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cissé vond ik dus echt slecht. Hij heeft niks goed gedaan.
Hehehe, iek schweer dat ik nog wel een post van mezelf kan vinden waarin ik het ook blaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ene Van Hanegem, ken die man verder niet hoor....
Als Cissé niet scoort in een wedstrijd tegen Roda speelt'ie dus gewoon slecht hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, ging heel veel dreiging vanuit waar anderen van profiteerden. Hij had nog geen echte doelkansen maar Roda had veel problemen met hem
O..ok..... sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als Cissé niet scoort in een wedstrijd tegen Roda speelt'ie dus gewoon slecht he
Goed gaan? Man we staan bovenaan!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Toxor het volgende:
Ben blij dat het weer goed (lijkt) te gaan voorlopig.
Et voilà:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, iek schweer dat ik nog wel een post van mezelf kan vinden waarin ik het ook blaat
Volgens mij staan veel van die gasten ook maar tot 2012 onder contract, toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wereldteam...laten we nu niet gaan overdrijven..
Maar als Feyenoord binnen 1-2 jaar schuldvrij is, is de noodzaak om te vertrekken ook minder. Een aantal zullen nog wel een tijdje blijven denk ik zo.
Nu volhouden hé, komt alles goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed gaan? Man we staan bovenaan!!![]()
Volgens mij zijn de laatste spelers met ee. aflopend contract verlengd (de Vrij, Vlaar) of mogen weg (Fer)?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij staan veel van die gasten ook maar tot 2012 onder contract, toch?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef Marktplaatsman het volgende:
Speler interviews zijn zoveel interessanter voordat ze uitgebreide mediatraining hebben gehad
Mokotjo toch ook geloof ik? Cabral en Biseswar dacht ik ook en hoe zit dat met El Ahmadi? Straks zitten we weer met hetzelfde gedoe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de laatste spelers met ee. aflopend contract verlengd (de Vrij, Vlaar) of mogen weg (Fer)?
Lijkt me niet dat jeugdige spelers als Cabral, Nelom, Leerdam, Ramsteijn tot slechts 2012 onder contract liggen..
Ow..dat weet ik allemaal niet. Als dit zo is en die jongens tekenen niet bij, hebben jullie best een probleem..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokotjo toch ook geloof ik? Cabral en Biseswar dacht ik ook en hoe zit dat met El Ahmadi? Straks zitten we weer met hetzelfde gedoe.
Caland niet doorslaan he vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
EN GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRAL
KOEMAN KOEMAN WE WORDEB KAMPIOEN.
Volgend jaar maar eens een kijkje nemen bij de a1 van Man city danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef koenos het volgende:
Ben vanmiddag trouwens bij een wedstrijd van de a1 geweest, tegen de lokale amateurploeg.
Wat een bazenteam.
Talent zat bij feyenoord.
Achahbar, grootste talent van Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef koenos het volgende:
Ben vanmiddag trouwens bij een wedstrijd van de a1 geweest, tegen de lokale amateurploeg.
Wat een bazenteam.
Talent zat bij feyenoord.
Zet je 'm op links.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Biseswar mag nog zijn best gaan doen.
Omdat El Ahmadi een held isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Motm: de Marokkaanse postbode.
Dat dit kan in Rotterdam
Inderdaad. Dacht niet dat dat nog kon. Zelfs qua voetbal was het vanavond best om aan te gluren. Kon ik van vorig seizoen nou niet echt zeggen over het algemeen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Motm: de Marokkaanse postbode.
Dat dit kan in Rotterdam
Hey !quote:
Speelde nou ook weer niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond alleen de wissel Schaken er in wel weer een klein smetje op de avond.
Het is wel vaker gebleken dat een beetje zelfvertrouwen wonderen kan doen bij deze jonge spelers. Als je na 10 wedstrijden 15e staat (niet dat nu niet meer kan) dan is het toch lastig voetballen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef Haringkop het volgende:
We moeten ons niet rijker rekenen dan dat we zijn, maar misschien zitten we het begin van de flow die we nodig hebben. Maar het ken zomaar weer kut zijn volgende week, maar who cafés nu 6 uit 2 en hop weer aan de pils enzo hehehe
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we die wedstrijd gewoon kansloos gaan verliezen tegen Roda.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Caland het volgende:
Absolute hoogtepunt was Dani Fernandez na de wesldstrijd.
Ik ben wel blij dat wanneer iedereen fit is hij waarschijnlijk niet meer bij de selectie zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde nou ook weer niet zo slecht hoor.
Het is een van de mindere, dat is niet te ontkennen ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wanneer iedereen fit is hij waarschijnlijk niet meer bij de selectie zit.
Laat maar (edit)quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat wanneer iedereen fit is hij waarschijnlijk niet meer bij de selectie zit.
Had idd een paar snelle actiesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde nou ook weer niet zo slecht hoor.
quote:Dani Fernández: ‘Deze wedstrijd zal ik nooit vergeten’
Dani Fernández was zaterdagavond waarschijnlijk de gelukkigste man in een toch van enthousiasme overlopende Kuip. De Spaanse verdediger mocht van trainer Ronald Koeman na twee jaar afwezigheid vanwege twee zware knieblessures twintig minuten voor het einde van de wedstrijd zijn rentree maken in een officieel duel van Feyenoord. ‘Deze wedstrijd zal ik nooit vergeten’, zei een stralende Fernández na afloop. ‘Het was heel erg emotioneel. Ik heb twee jaar lang keihard gewerkt om terug te komen.’
Fernández kreeg vrijdagmiddag in De Kuip al applaus van zijn medespelers toen bekend werd dat hij weer aan zou sluiten bij de wedstrijdselectie. ‘Voor de wedstrijd had ik niet verwacht dat ik speelminuten zou pakken’, bekende de Spanjaard na afloop. ‘Bij 3-0 stuurde de trainer me de dug-out uit. Misschien is mijn tijd aangebroken, dacht ik. Iedereen op de tribunes stond vervolgens op. Dat voelde heel erg goed.’
De Spanjaard kreeg bij zijn rentree een staande ovatie van het gehele stadion, inclusief zijn medespelers. Fernández was bijzonder aangenaam verrast door het gebaar van de supporters en zijn ploeggenoten. ‘Ik had die reactie niet verwacht’, zei hij. ‘Niet normaal, zo mooi. Ik wil de jongens en de supporters bedanken. Ook voor het moment na afloop. Het was geweldig om op deze manier te worden gesteund door de fans.’
Twintig minuten stond hij op het veld, waarin Fernández zich met enkele slimme passes direct liet zien. Angst kende hij ondanks zijn blessureverleden geen moment, liet hij na afloop weten. ‘Ik ben niet bang’, zei hij. ‘Ik moet positief zijn in mijn hoofd. Ik kijk niet naar het verleden en kijk ook niet te ver in de toekomst. Ik leef als voetballer nu bij de dag. Ik blijf elke dag keihard werken om beter te worden.’
Ja. Ik zag hem in dat filmpje en zocht het ff op Wikipediaquote:
Die actie in de 12e minuut met de fluitjes viel trouwens gigantisch in het water, maar dat mag van mij altijd wel als we in die minuut scoren.quote:Van Geel: bod FC Twente hoger, maar nog lang niet voldoende
Martin van Geel bevestigde voor de camera van Eredivisie Live dat FC Twente een hoger bod heeft uitgebracht op Leroy Fer. 'We zullen daarop reageren richting FC Twente. Of het substantieel hoger was? Het eerste was lachwekkend. Nu wordt het serieuzer, maar nog lang niet voldoende.
GMTA Calandquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die actie in de 12e minuut met de fluitjes viel trouwens gigantisch in het water, maar dat mag van mij altijd wel als we in die minuut scoren.
Die protestmars was dan wel weer lachen, met die doodskist.![]()
Klinkt wel lekker tochquote:Feyenoord heeft zaterdag de koppositie van de Eredivisie overgenomen van Ajax.
Die fluitjes in de eerste helft was een van te voren opgezette supporters actie ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die actie in de 12e minuut met de fluitjes viel trouwens gigantisch in het water, maar dat mag van mij altijd wel als we in die minuut scoren.
Die protestmars was dan wel weer lachen, met die doodskist.![]()
Ja, je kreeg bij Lunatic News een fluitje erbij, idee was om de 12e minuut de directie weg te fluiten. Maar de 12e minuut was een seconde onderweg en de bal lag erinquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die fluitjes in de eerste helft was een van te voren opgezette supporters actie ?
Wat een triest gedoe dat was echt stront irritant en kwam over alsof de hele josti band op de tribune zat.
Als je de volgend keer die kerel die rond de 45ste minuut heel de tijd zogenaamd zat aftelfluiten maar even een knal voor ze smoel verkoopt. Zou maar gebeuren dat de verdedigers zich vergissen en er een doelpunt uitvalt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je kreeg bij Lunatic News een fluitje erbij, idee was om de 12e minuut de directie weg te fluiten. Maar de 12e minuut was een seconde onderweg en de bal lag erin
Dat krijg je ook met die opgefokte muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Legioenzaal in de rust was ook weer een lekker zooitje trouwens. Merkte vorig jaar al vaak dat het steeds lomper en agressiever begon te worden. Nu constant knokken onderling.
Leuk, kunnen ze dat straks ook sluiten. Mensen die niet tegen drugs kunnen
Feyenoorders die onderling met elkaar op de vuist gaan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Legioenzaal in de rust was ook weer een lekker zooitje trouwens. Merkte vorig jaar al vaak dat het steeds lomper en agressiever begon te worden. Nu constant knokken onderling.
Klopt, ga er zelf nooit naar binnen maar als je daar buiten al friet gaat halen zie je er regelmatig naar buiten vliegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Was het echt knokken? Was er vandaag niet. Meestel is het gewoon een beetje stoeien. Maar ik ben het wel met je eens dat de sfeer steeds minder wordt. Het is nu steeds meer "kijk mij eens de gekke topboy uithangen".quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:42 schreef Caland het volgende:
Ja, tot 2, 3 keer toe ofzo, En inderdaad, eerst was het nog wel leuk beuken, maar nu begint het steeds meer op vechten te lijken. Ook mensen die vallen die niet overeind worden geholpen enzo, beetje jammer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Was het echt knokken? Was er vandaag niet. Meestel is het gewoon een beetje stoeien. Maar ik ben het wel met je eens dat de sfeer steeds minder wordt. Het is nu steeds meer "kijk mij eens de gekke topboy uithangen".
Verder heb ik genoten. Van het spel. Van het Legioen en van de actie vooraf. Hoor nu nog steeds fluitjes.
Dat sloeg nergens op inderdaad ook die frustratie van hem achteraf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vrije trap van Vlaar trouwens, doe dat nou gewoon niet man
quote:'Deze wedstrijd zal ik nooit vergeten'
Dani Fernández was zaterdagavond waarschijnlijk de gelukkigste man in een toch van enthousiasme overlopende Kuip. De Spaanse verdediger mocht van trainer Ronald Koeman na twee jaar afwezigheid vanwege twee zware knieblessures twintig minuten voor het einde van de wedstrijd zijn rentree maken in een officieel duel van Feyenoord. ‘Deze wedstrijd zal ik nooit vergeten’, zei een stralende Fernández na afloop. ‘Het was heel erg emotioneel. Ik heb twee jaar lang keihard gewerkt om terug te komen.’
Fernández kreeg vrijdagmiddag in De Kuip al applaus van zijn medespelers toen bekend werd dat hij weer aan zou sluiten bij de wedstrijdselectie. ‘Voor de wedstrijd had ik niet verwacht dat ik speelminuten zou pakken’, bekende de Spanjaard na afloop. ‘Bij 3-0 stuurde de trainer me de dug-out uit. Misschien is mijn tijd aangebroken, dacht ik. Iedereen op de tribunes stond vervolgens op. Dat voelde heel erg goed.’
De Spanjaard kreeg bij zijn rentree een staande ovatie van het gehele stadion, inclusief zijn medespelers. Fernández was bijzonder aangenaam verrast door het gebaar van de supporters en zijn ploeggenoten. ‘Ik had die reactie niet verwacht’, zei hij. ‘Niet normaal, zo mooi. Ik wil de jongens en de supporters bedanken. Ook voor het moment na afloop. Het was geweldig om op deze manier te worden gesteund door de fans.’
Twintig minuten stond hij op het veld, waarin Fernández zich met enkele slimme passes direct liet zien. Angst kende hij ondanks zijn blessureverleden geen moment, liet hij na afloop weten. ‘Ik ben niet bang’, zei hij. ‘Ik moet positief zijn in mijn hoofd. Ik kijk niet naar het verleden en kijk ook niet te ver in de toekomst. Ik leef als voetballer nu bij de dag. Ik blijf elke dag keihard werken om beter te worden.’
Ritmo is op vakantie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komen met het succes Ritmo en Dirk-Kuijt ook weer terug.
Ramsteijn vond ik er juist in negatieve zin uitsteken. Rest was prima. El Ahmadi met Clasie samen is voetballend gewoon briljant. Nu alleen hopen dat El Ahmadi zich een keer kan beheersen qua dribbelen achterin. Ook Cabral deed dat vandaag tot twee keer toe, waarvan er ééntje gelukkig goed uitpakte met de inschuivende De Vrij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op inderdaad ook die frustratie van hem achteraf.
Erg jammer heeft hij niet nodig wil nu echt teveel zijn stempel drukken.
Defensie speelde trouwens prima vooral Ramsteijn
Ritmo leest al lange tijd mee. Maar post niet meer hier omdat hij toch alleen maar uitgekankerd wordquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |