Goed gaan? Man we staan bovenaan!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef Toxor het volgende:
Ben blij dat het weer goed (lijkt) te gaan voorlopig.
Et voilà:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hehehe, iek schweer dat ik nog wel een post van mezelf kan vinden waarin ik het ook blaat
Volgens mij staan veel van die gasten ook maar tot 2012 onder contract, toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wereldteam...laten we nu niet gaan overdrijven..
Maar als Feyenoord binnen 1-2 jaar schuldvrij is, is de noodzaak om te vertrekken ook minder. Een aantal zullen nog wel een tijdje blijven denk ik zo.
Nu volhouden hé, komt alles goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed gaan? Man we staan bovenaan!!![]()
Volgens mij zijn de laatste spelers met ee. aflopend contract verlengd (de Vrij, Vlaar) of mogen weg (Fer)?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij staan veel van die gasten ook maar tot 2012 onder contract, toch?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef Marktplaatsman het volgende:
Speler interviews zijn zoveel interessanter voordat ze uitgebreide mediatraining hebben gehad
Mokotjo toch ook geloof ik? Cabral en Biseswar dacht ik ook en hoe zit dat met El Ahmadi? Straks zitten we weer met hetzelfde gedoe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de laatste spelers met ee. aflopend contract verlengd (de Vrij, Vlaar) of mogen weg (Fer)?
Lijkt me niet dat jeugdige spelers als Cabral, Nelom, Leerdam, Ramsteijn tot slechts 2012 onder contract liggen..
Ow..dat weet ik allemaal niet. Als dit zo is en die jongens tekenen niet bij, hebben jullie best een probleem..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mokotjo toch ook geloof ik? Cabral en Biseswar dacht ik ook en hoe zit dat met El Ahmadi? Straks zitten we weer met hetzelfde gedoe.
Caland niet doorslaan he vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
EN GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRAL
KOEMAN KOEMAN WE WORDEB KAMPIOEN.
Volgend jaar maar eens een kijkje nemen bij de a1 van Man city danquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef koenos het volgende:
Ben vanmiddag trouwens bij een wedstrijd van de a1 geweest, tegen de lokale amateurploeg.
Wat een bazenteam.
Talent zat bij feyenoord.
Achahbar, grootste talent van Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef koenos het volgende:
Ben vanmiddag trouwens bij een wedstrijd van de a1 geweest, tegen de lokale amateurploeg.
Wat een bazenteam.
Talent zat bij feyenoord.
Zet je 'm op links.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Biseswar mag nog zijn best gaan doen.
Omdat El Ahmadi een held isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Motm: de Marokkaanse postbode.
Dat dit kan in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |