Ook al "werkt" hij dan voor City, het enige wat hij doet ik af en toe een belletje naar Manchester. Hij verandert niks aan zijn dagelijkse bezigheden. Bovendien zijn de spelers die City niet goed genoeg vindt prima zat voor Feyenoord, dus wie weet snijdt het mes aan twee kanten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog steeds niet Boskamp hebben gecontracteerd als scout.
Wim Jansen is 1 van zijn beste vrienden toch ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Caland het volgende:
In VI van vorige week vrijdag liet Boskamp al min of meer doorschemeren naar Feyenoord te gaan als je het mij vraagt.
City is sowieso van de baan, en op de vraag van Genee of de weg nu vrij is voor Feyenoord lachte hij en zei hij: 'vuile teringlijer die je bent.' Alsof Genee meer wist.
Heb best vertrouwen in Boskamp, maar ik ga er niet vanuit dat als hij bij Feyenoord terug is opeens allerlei toptalenten naar Feyenoord gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wim Jansen is 1 van zijn beste vrienden toch ?
Iemand als Boskamp is goud voor de club, hij weet echt alle talentjes wel te zitten.
Zit er dik in dat er iets gaat gebeuren ja. Zal wel in de volgende VI bekend worden, als hij er zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:21 schreef Caland het volgende:
In VI van vorige week vrijdag liet Boskamp al min of meer doorschemeren naar Feyenoord te gaan als je het mij vraagt.
City is sowieso van de baan, en op de vraag van Genee of de weg nu vrij is voor Feyenoord lachte hij en zei hij: 'vuile teringlijer die je bent.' Alsof Genee meer wist.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d776c9ae-6436-32a3-acd4-e9d1f0f366e0/
Laatste 5 minuten ofzo.
Nee, dat verwacht ik ook niet. Mocht Feijenoord nu deze maand niets meer kopen dan heeft hij wel een half jaar de tijd om voor Feijenoord versterkingen te vinden die ze ook kunnen betalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:33 schreef Jorwol het volgende:
Heb best vertrouwen in Boskamp, maar ik ga er niet vanuit dat als hij bij Feyenoord terug is opeens allerlei toptalenten naar Feyenoord gaan.
Lekker dan. 1 dagje en dan direct tegen Roda. Wordt spannend!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)n-slechte-dienst.htm
Roda heeft ook wel aan kwaliteit ingeboet, en daar komt nog bij dat Vormer geschorst is. Ik zeg niet dat het gemakkelijk gaat worden (want dat wordt geen één wedstrijd), maar kansloos de boot in lijkt me ook weer niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we die wedstrijd gewoon kansloos gaan verliezen tegen Roda.
Vormer zijn kaart is geseponeerd toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:15 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Roda heeft ook wel aan kwaliteit ingeboet, en daar komt nog bij dat Vormer geschorst is. Ik zeg niet dat het gemakkelijk gaat worden (want dat wordt geen één wedstrijd), maar kansloos de boot in lijkt me ook weer niet.
Nee, waarom zou die geseponeerd worden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Vormer zijn kaart is geseponeerd toch?
Ik weet niet, iets met geen rode kaart ouzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, waarom zou die geseponeerd worden?
Heb jij inzage in hun agenda's?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
Weet bijna zeker dat Van Geel en Munsterman elkaar vandaag gesproken hebben.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik weet niet, iets met geen rode kaart ouzo
Maar goed, mooi dat hij er niet bij is.
Op EL FEY-AJA, schakelde precies op het moment in dat die ** v/d Wiel, Wijnaldum in de dug-out gooit
Zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heb jij inzage in hun agenda's?
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kan je trouwens een shirt zonder sponsoring kopen?
Zelf eraf trekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Kan je trouwens een shirt zonder sponsoring kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |