Beetje hypocriet vindt je niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als Feyenoorder maar wat een ongeregeld zooitje is dat PSV tegenwoordig zeg Vroeger was het een stabiele presterende club.
Van het rukken op Mertensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Pieters heeft net als ik kramp in zijn arm
Belachelijk hoge prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord lacht zich helemaal kapot met die ¤5 miljoen voor Wijnaldum.
Utrecht nog harder. 7 000 000 voor strootman.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord lacht zich helemaal kapot met die ¤5 miljoen voor Wijnaldum.
Heb jij naast het fappen nog tijd om te zingen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
PSV speelt op zn FC Utregs door al die Utreg spelers..
1-0 is genoeg zingen we altijd in de galgenwaard
Ja leuk, bij Utrecht hebben we niets meer overquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Utrecht nog harder. 7 000 000 voor strootman.
Hehe, wordt een genadeloze afstraffing voor Psv. Zeker als ze zo spelen als vanavond. Ajax kan dan héérlijk combineren en scoren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef J2T het volgende:
LOL psv is echt DRAMA! Verheug me nu al op PSV-Ajax.
Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achternaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Utrecht hebben we niets meer over
Als ze een andere trainer nemen wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Me 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.
Wij zijn bijna uit de schulden heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achterna
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging dit PSV
Je kan altijd nog Van Steensel oppikken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging
quote:
Was het maar zover, maar ik zie het niet gebeurenquote:
En dan nog wel thuis. Psv moet zich kapot schamen. Ajax en Twente krijgen het zo wel érg makkelijk dit seizoen.quote:
twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 21:26:08hihi lekker blazen op mijn fluitje in de kuip #feyrod reageer retweet
Ik wist al dat het aardig kon spoken in het Mandemakers stadion, maar dat het thuis ook zo'n probleem zou zijn had ik niet verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:dj_day_v twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 21:26:08hihi lekker blazen op mijn fluitje in de kuip #feyrod reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
De PSV die ik ken, walst hier normaal gesproken met minimaal 6-0 overheen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist al dat het aardig kon spoken in het Mandemakers stadion, maar dat het thuis ook zo'n probleem zou zijn had ik niet verwacht.
Dit was gewoon rood. Punt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de scheids.
Het geld is op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou de arbitrage wil nog niet helpen dit seizoen...
Bij Ajax wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de scheids.
Gelukkig maar, vorig seizoen vaak genoeg geholpen. Met Toi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nou de arbitrage wil nog niet helpen dit seizoen...
Blom zag het weer goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef One_of_the_few het volgende:
geel was terecht. Stond nog een man achter en er werd geen directe scoringskans ontnomen.
Nja die jongen wil natuurlijk ook iets laten zien, en speelt nu gewoon voor RKC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet wil je niet dat PSV wint ofzo?
Zorg eerst maar dat je morgen zelf wintquote:
Ik hoef niet te spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je morgen zelf wint
Ach, Ajax gaat morgen iig goed voetbal tonen en dan vallen de doelpunten vanzelf. Maar ja......das logisch he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:
Nee, verdiend misschien wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef S0nic het volgende:
Niet gezien, maar PSV was dus kut en RKC had een punt verdient?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Freo speelde een klote pot.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als hij zich niet druk mag maken om anderen, wat doe jij hier dan?quote:
Trollen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als hij zich niet druk mag maken om anderen, wat doe jij hier dan?
IDDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Maak hem godverdomme aanvoerder enwaarom geen champagne voor Mertens?!
Hij mag nog niet drinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Maak hem godverdomme aanvoerder enwaarom geen champagne voor Mertens?!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Freo speelde een klote pot.
Jep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:45 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het grappig vindt.
Die van Vitesse mocht er ook wel zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lekkere goal van Ruiz trouwens
Jep. En terecht ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord dalijk gewoon boven PSV...
Dat stonden we al hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daarvoor mogen ze zelfs met een doelpunt verschil verliezen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zit iig een plan in het spel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
KoemanHeeft het toch wel goed neergezet.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef Stringer het volgende:
"Munsterman doet bod van 2,5 miljoen voor Fer en Cabral"
Munstermanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef Stringer het volgende:
"Munsterman doet bod van 2,5 miljoen voor Fer en Cabral"
Ik vind dat juist een stuk minder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:53 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik vind nog steeds dat feyenoord helemaal geen positiespel heeft en dat vooral vlaar die ballen maar dom naar voren knalt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Heb je dat interview met hem gezien nadat hij Pamela Anderson heeft ontmoet?
Cabral zie er dan ook wel erg gevaarlijk uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef Kiwisap... het volgende:
Wat? Die verdedigers lopen gewoon bij hem weg
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Vorige week kon Cabral er nix van volgens velen
Mee eens, maar dat logenstraft ie deze wedstrijd maar mooi. Volgende week zien wel weer..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Vorige week kon Cabral er nix van volgens velen
Niet alleen de linksback.. Die moet in ieder geval nog de buitenkant af dekken (hoewel inderdaad cabral constant naar binnen gaat), maar die centrale verdedigers die Cabral moeten oppakken wanneer hij naar binnen komtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:57 schreef Hamilcar het volgende:
Roda heeft wel snelheid op de linksbackpositie zeg
Kiwisap? Neem Zuurpruim. Past beter bij je.quote:
Jonge speler die je niet mag afstraffen als hij een wedstrijdje slecht speelt. Gewoon vertrouwen geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:58 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat logenstraft ie deze wedstrijd maar mooi. Volgende week zien wel weer..
Zag er toch gewoon lachwekkend uit? Vlaar met zijn grote stappen die naar voren rent. En dan een duik van jewelste maakt. Geen schwalbe, dat niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:59 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kiwisap? Neem Zuurpruim. Past beter bij je.
Tuurlijk is ook zo, maar je moet als jonge speler ook niet gaan dreigen met opstappen als er een huurling van Arsenal langskomt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge speler die je niet mag afstraffen als hij een wedstrijdje slecht speelt. Gewoon vertrouwen geven.
Wat zei diequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
Rutten zet zich zelf voorschut nu met dit gesprek.
Wat zegt hij dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
Niet nieuw. Hij zet zich altijd voorschut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:03 schreef SoldMayor het volgende:
Zit er nu toch vaak wel goed bij. Vorig seizoen zat hij nog wel eens te grabbelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mulder toch een aantal degelijke reddingen tot nu toe.
Idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:05 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Zit er nu toch vaak wel goed bij. Vorig seizoen zat hij nog wel eens te grabbelen.
Dat het allemaal nog niet eens zo slecht was.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat het allemaal nog niet eens zo slecht was.
Vooral in de 1st helft was het tempo goed.![]()
En hij was blij dat zijn ploeg vooral naar de 2de goal op zoek was...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat het allemaal nog niet eens zo slecht was.
Vooral in de 1st helft was het tempo goed.![]()
En hij was blij dat zijn ploeg vooral naar de 2de goal op zoek was...
Echt waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Mertens zwaar tegen viel en z'n basisplaats gaat verliezen als hij zo door gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |