Beetje hypocriet vindt je niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als Feyenoorder maar wat een ongeregeld zooitje is dat PSV tegenwoordig zeg Vroeger was het een stabiele presterende club.
Van het rukken op Mertensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Pieters heeft net als ik kramp in zijn arm
Belachelijk hoge prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord lacht zich helemaal kapot met die ¤5 miljoen voor Wijnaldum.
Utrecht nog harder. 7 000 000 voor strootman.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord lacht zich helemaal kapot met die ¤5 miljoen voor Wijnaldum.
Heb jij naast het fappen nog tijd om te zingen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Paul het volgende:
PSV speelt op zn FC Utregs door al die Utreg spelers..
1-0 is genoeg zingen we altijd in de galgenwaard
Ja leuk, bij Utrecht hebben we niets meer overquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Utrecht nog harder. 7 000 000 voor strootman.
Hehe, wordt een genadeloze afstraffing voor Psv. Zeker als ze zo spelen als vanavond. Ajax kan dan héérlijk combineren en scoren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef J2T het volgende:
LOL psv is echt DRAMA! Verheug me nu al op PSV-Ajax.
Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achternaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Utrecht hebben we niets meer over
Als ze een andere trainer nemen wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Me 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.
Wij zijn bijna uit de schulden heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achterna
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging dit PSV
Je kan altijd nog Van Steensel oppikken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |