Beetje hypocriet vindt je niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.
Ik vind het altijd zulke lulkoek dat als een ploeg het de afgelopen jaren niet goed heeft gedaan, dat je dan niets mag zeggen over een andere topclub. Als jij dat wilt zeggen als Feyenoorder, moet je dat natuurlijk gewoon doen. We leven niet in het verleden, maar in het heden, dus ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:15 schreef Kiwisap... het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen als Feyenoorder maar wat een ongeregeld zooitje is dat PSV tegenwoordig zeg Vroeger was het een stabiele presterende club.
Van het rukken op Mertensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:19 schreef Paul het volgende:
Pieters heeft net als ik kramp in zijn arm
Belachelijk hoge prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord lacht zich helemaal kapot met die ¤5 miljoen voor Wijnaldum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |