Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achternaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja leuk, bij Utrecht hebben we niets meer over
Als ze een andere trainer nemen wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Gaat Psv zich nog herstellen van zo'n slechte competitiestart qua spel? Wat denken jullie?
Me 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, vraag me af wie in hemelsnaam bij Utreg de doelpunten moet gaan maken.
Wij zijn bijna uit de schulden heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, het is wachten tot al het geld op is... dan kunnen ze echt Feyenoord achterna
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging dit PSV
Je kan altijd nog Van Steensel oppikken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allemachtig, komen we nog goed weg ook. Doet echt pijn aan je ogen die verdediging
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |