Het is een stad die je gewoon met geen enkele andere stad kunt vergelijken. Alles is 'gemaakt' maar wel meteen ook mooi gemaakt, tot in de details alles om zo echt en over the top te laten lijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het net zo tacky als het lijkt?
is voor mij al paar jaar terug hoor, maar vond t toen wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft het daar over. Hoe duur is dat eigenlijk, ik begin er wel sterk over na te denken.
Koersen zijn nu ook wel gunstig, al moet de dollar natuurlijk niet verder dalen als ik daar benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
is voor mij al paar jaar terug hoor, maar vond t toen wel meevallen.
kan ook komen omdat de koersen toen ms gunstig stonden
was iig heel mooi
Is er een verschil?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben er nu 2x als 'toerist' geweest, maar ik ga gewoon nog een keer als bezoeker heen om in dure hotels te slapen en de hele avond te gokken
yeah idd, wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Koersen zijn nu ook wel gunstig, al moet de dollar natuurlijk niet verder dalen als ik daar ben.
5 september.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ik was mietjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Toeristen zijn echt mietjes trouwens, in LA durven ze 's nachts niet op straat en slapen in de te dure hotels en gebruiken alleen maar taxi's.
Wij sliepen gewoon in de 'hood' en gebruikte metro en liepen gewoon door het oosten van LA
Ik zal hetzelfde moeten doen, maar meer uit financiële overwegingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Toeristen zijn echt mietjes trouwens, in LA durven ze 's nachts niet op straat en slapen in de te dure hotels en gebruiken alleen maar taxi's.
Wij sliepen gewoon in de 'hood' en gebruikte metro en liepen gewoon door het oosten van LA
Dat deden wij ook, wij hebben op de strip in Las Vegas voor niets geslapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zal hetzelfde moeten doen, maar meer uit financiële overwegingen.
Adres?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, wij hebben op de strip in Las Vegas voor niets geslapen, en ja wel in een hotel
ah ook al lekker snelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
5 september.
Ik ben een beetje aan het twijfelen of ik nu een stapel dollars moet kopen of nog even wachten.
netjes. hoe gedaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat deden wij ook, wij hebben op de strip in Las Vegas voor niets geslapen, en ja wel in een hotel
Nee dat ga ik je niet aandoen, de service was zo kut dat wij zo boos waren geworden, toen hebben we geld teruggevraagd.quote:
Nee inderdaad, zeker niet nu de markt weer wat rustiger is geworden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ook al lekker snel
yeah lastig lijkt me nu idd.
maar zoveel verschil zal t niet meer worden in die tijd toch?
lol ok das geen aanrader dan iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik je niet aandoen, de service was zo kut dat wij zo boos waren geworden, toen hebben we geld teruggevraagd.
Gecondoleerd.quote:
We zijn wel wat gewend, in Japan moesten we 3 nachten slapen in legbatterijen waar je iedere ochtend om 9 uur uit werd gesleept.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik je niet aandoen, de service was zo kut dat wij zo boos waren geworden, toen hebben we geld teruggevraagd.
Ik wil het volgend jaar doen dus zal ik wel nodig hebben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Voor de rest kan ik je wel handige tips geven, eerst georganiseerde reis gedaan, was ook leuk maar dit was echt 20x leuker, ik weet nu overal waar je heen moet en hoe je alles moet regelen
idd, en binnen nu en 2 weken zal er niet zo veel meer gebeuren toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet nu de markt weer wat rustiger is geworden.
Ja ik vind het ook veel leuker om zelf alles te bepalen, veel avontuurlijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Voor de rest kan ik je wel handige tips geven, eerst georganiseerde reis gedaan, was ook leuk maar dit was echt 20x leuker, ik weet nu overal waar je heen moet en hoe je alles moet regelen
Ik vind het ook niet erg hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
man je bent nog jong zat, komt wel he
Vast een mooi land hoor, maar ik hoef er niet per se naar toe.quote:
die slaapkamerkastjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn wel wat gewend, in Japan moesten we 3 nachten slapen in legbatterijen waar je iedere ochtend om 9 uur uit werd gesleept.
ah is wel een prachtig land om er gewoon eens heen te gaan he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor.
[..]
Vast een mooi land hoor, maar ik hoef er niet per se naar toe.
Ja, ik heb er nog wel een foto van. Momentje.quote:
In de frituur gooien! Lekker knapperig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
Vieze ranzige teringspin net in de keuken.
Met een beetje sambal on the side.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In de frituur gooien! Lekker knapperig!
k dan. ik ken ze van de verhalen enzo. maar zelf nooit ingeweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog wel een foto van. Momentje.
Daarom zal dat er wel een keer van komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah is wel een prachtig land om er gewoon eens heen te gaan he.
sambal bij, maakt een mens blijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Met een beetje sambal on the side.
Ik raak die dingen met geen stok aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In de frituur gooien! Lekker knapperig!
Hotels vermijden, kosten te veel en in ons geval kwamen we er alleen maar om te slapen, gewoon inn's in de buurt zoeken. Comfort inn, Rodeway inn, allemaal goedkoop en prima kwaliteit. 50 dollar voor een nacht met 2 queensize bedden, prima douce en vaak ook een koelkast en gratis ontbijt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel leuker om zelf alles te bepalen, veel avontuurlijker.
Kom maar op met die tips!
Hoe groot is ie dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik raak die dingen met geen stok aan.
precies, tijd zat en altijd een aanrader imoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zal dat er wel een keer van komen.
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.quote:
Dat dacht ik ook hahahaha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik ken ze van de verhalen enzo. maar zelf nooit ingeweest
Your brain is just as sick as mine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.
Santa Monica is een wijk van L.A.? Of een voorstadje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik in Santa Monica woon mogen jullie gratis logeren hoor
Okee dan mag je bang zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HooiwagenKutste spun ooit.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hotels vermijden, kosten te veel en in ons geval kwamen we er alleen maar om te slapen, gewoon inn's in de buurt zoeken. Comfort inn, Rodeway inn, allemaal goedkoop en prima kwaliteit. 50 dollar voor een nacht met 2 queensize bedden, prima douce en vaak ook een koelkast en gratis ontbijt.
www.choicehotels.com
Bij die keten zitten al die inn's bij aangesloten zodat je flinke korting kunt krijgen. Als je het niet erg vindt om in een rokerskamer te slapen krijg je ze vaker ook nog goedkoper, en wij konden zeggen dat we student waren dan kreeg je vaak ook nog eens korting.
Een stad in LA Countyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Santa Monica is een wijk van L.A.? Of een voorstadje.
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt.
We hebben al een ander geboekt maar dat kan natuurlijk altijd gecancelled worden als hier iets beters te vinden is.
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een stad in LA County
[..]
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5
houd ik je aan hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gaan een rondje maken, starten en eindigen in NY en gaan via Washington DC, SF, LA, LV + Grand Canyon en dan terug via Montreal en Boston.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een stad in LA County
[..]
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5
overnacht in east la hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?
Jep, en je hebt dus nauwelijks ruimte voor je bagage. Wat een drama was datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en daar trekken ze elke ochtend je kast open?
Ben ik allemaal geweest jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?
yeah maar is echt gewoon overnachten en wegwezen dan toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, en je hebt dus nauwelijks ruimte voor je bagage. Wat een drama was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |