Ja hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Heb jij genoeg parkeerplek bij je kribbe patjen?
Nummers staan bijna allemaal op SIM nog, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das kut. Dus je bent nu echt alles kwijt ?
na de bbq zouden jullie toch gewoon 1 grote orgie houden en ze daarna de deur uit schoppenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Renesite het volgende:
HEEFT IEDEREEN SLAAPPLEK ALSIN: MATJE MATRASJE OF ZOOT???!!!!!!! ZATERDAAAAAAG JA TOCH
Ohw, gelukkigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nummers staan bijna allemaal op SIM nog, dus dat scheelt.
Euhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
na de bbq zouden jullie toch gewoon 1 grote orgie houden en ze daarna de deur uit schoppen
voor geld neuk ik iedereen hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh
Zijn naast mij is er maar een van de mannenliefde. Ik noem dat gewoon 1 op 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GeboortekaartjelolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gays..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
René volgende week warme chocolademelk en vakantiefoto's uitwisselen jwz.
Prima. Ook sex erbij? Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
René volgende week warme chocolademelk en vakantiefoto's uitwisselen jwz.
Wat?quote:
Ik ook Patjon, een negert! en een ginger aan de achterkant!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb een buurmeisje waar je het op kan doen?
Die ginger was like 9 jaar of zo? Of heeft ze een oudere zusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook Patjon, een negert! en een ginger aan de achterkant!
Nopequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
benny, ga jij nog naar explosions in the sky?
heb jij die gezien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ginger was like 9 jaar of zo? Of heeft ze een oudere zus
Ja, dat achterbuurmeisje die daar in haar tuin stondquote:
Ok.. nee die bedoelde ik iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat achterbuurmeisje die daar in haar tuin stond
Too oldquote:
Ho!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com(...)k-to-your-workplace/
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Deze muis__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com(...)k-to-your-workplace/![]()
![]()
Give it to me!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
Ik moet misschien wat vaker tassen ed. leeg halen, vind bij elkaar meer dan dertig euro
vrouwen en tassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
Ik moet misschien wat vaker tassen ed. leeg halen, vind bij elkaar meer dan dertig euro
Jaquote:
oh wow, slechtste duits vertaling ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
Geniaal!
http://yfrog.com/h09kcqqj
Vooral de vertaling
Meisjes moeten ook mikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
Geniaal!
http://yfrog.com/h09kcqqj
Vooral de vertaling
hehe je kan t niet helpen he. t is zo gewoon bepaald.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaIk dacht altijd dat het wel meeviel maar stiekem heb ik er best wel heel veel
En in allemaal zit een pakje zakdoekjes, desinfecterende handgel, pleisters, paracetamollen, Rennies.. Je komt nog eens wat tegen
En een euro of vijf.
Vrouw dat ik ben
ah die moet je idd altijd voor zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik was de enige dus geen vervelende vragen van Tantes.
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zoquote:
Of staand, zonder plastuit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zo
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die moet je idd altijd voor zijn
oude bemoeizuchtige mutsen
nou, als je moves probeert zoals de saturday nioght fever tijdens het staand urineren kan dat complicaties met zich meebrengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap niet hoe mannen het nog steeds fout kunnen doen, als ze het al jaren doen.Je zou zeggen dat je er aan gewend raakt, iets wat je elke dag doet.
Nouja, zo af en toe zit dat ding dichtgeplakt zeg maar en dan heb je geen controle over de richting. Ook de reden dat ik altijd zittend plas als ik in een vreemd huis ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap niet hoe mannen het nog steeds fout kunnen doen, als ze het al jaren doen.Je zou zeggen dat je er aan gewend raakt, iets wat je elke dag doet.
precies. en dat houdt nooit op ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdeAlsof ik dat tot in detail aan hun ga vertellen
Ik kan zonder handen, en de druk is ook niet altijd gelijk enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
u spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, als je moves probeert zoals de saturday nioght fever tijdens het staand urineren kan dat complicaties met zich meebrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |