Ow wacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Shaniqua is hun z'n dochter Hans
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow ik zeg ook niks kwaads over de Bijlmer hoor![]()
Ben er gisteren nog geweest
Er viel een kwartje.quote:
Jij mag dat Hans, jij mag dat.quote:
Mij ook!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
doet me denken aan wat bam margera ooit gedaan heeft trouwens
Wilde ik ook net zeggen. De reactie van Aprilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
doet me denken aan wat bam margera ooit gedaan heeft trouwens
Epischquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
...visitekaartjes
Keitof
Ik heb ze in een bakje in de auto staan, al die poppetjes zou best een zooitje worden denk ik.quote:
Deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, als kaartjes bewaren, en dan eerst een kwartier gaan kloten er mee voordat je ze uitdeeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ze in een bakje in de auto staan, al die poppetjes zou best een zooitje worden denk ik.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jezus fuck.![]()
[..]
Deze dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
[..]
Deze dan...
Wat teh hek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
"Heeft u ook een visitekaartje?"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, als kaartjes bewaren, en dan eerst een kwartier gaan kloten er mee voordat je ze uitdeelt
Ja hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Heb jij genoeg parkeerplek bij je kribbe patjen?
Nummers staan bijna allemaal op SIM nog, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das kut. Dus je bent nu echt alles kwijt ?
na de bbq zouden jullie toch gewoon 1 grote orgie houden en ze daarna de deur uit schoppenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Renesite het volgende:
HEEFT IEDEREEN SLAAPPLEK ALSIN: MATJE MATRASJE OF ZOOT???!!!!!!! ZATERDAAAAAAG JA TOCH
Ohw, gelukkigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nummers staan bijna allemaal op SIM nog, dus dat scheelt.
Euhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
na de bbq zouden jullie toch gewoon 1 grote orgie houden en ze daarna de deur uit schoppen
voor geld neuk ik iedereen hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh
Zijn naast mij is er maar een van de mannenliefde. Ik noem dat gewoon 1 op 1
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GeboortekaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GeboortekaartjelolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gays..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
René volgende week warme chocolademelk en vakantiefoto's uitwisselen jwz.
Prima. Ook sex erbij? Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
René volgende week warme chocolademelk en vakantiefoto's uitwisselen jwz.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |