quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik ken ze van de verhalen enzo. maar zelf nooit ingeweest
Your brain is just as sick as mine.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.
Santa Monica is een wijk van L.A.? Of een voorstadje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik in Santa Monica woon mogen jullie gratis logeren hoor
Okee dan mag je bang zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HooiwagenKutste spun ooit.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hotels vermijden, kosten te veel en in ons geval kwamen we er alleen maar om te slapen, gewoon inn's in de buurt zoeken. Comfort inn, Rodeway inn, allemaal goedkoop en prima kwaliteit. 50 dollar voor een nacht met 2 queensize bedden, prima douce en vaak ook een koelkast en gratis ontbijt.
www.choicehotels.com
Bij die keten zitten al die inn's bij aangesloten zodat je flinke korting kunt krijgen. Als je het niet erg vindt om in een rokerskamer te slapen krijg je ze vaker ook nog goedkoper, en wij konden zeggen dat we student waren dan kreeg je vaak ook nog eens korting.
Een stad in LA Countyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Santa Monica is een wijk van L.A.? Of een voorstadje.
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt.
We hebben al een ander geboekt maar dat kan natuurlijk altijd gecancelled worden als hier iets beters te vinden is.
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een stad in LA County
[..]
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5
houd ik je aan hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:54 schreef Patje1987 het volgende:
Wij gaan een rondje maken, starten en eindigen in NY en gaan via Washington DC, SF, LA, LV + Grand Canyon en dan terug via Montreal en Boston.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een stad in LA County
[..]
Geen probleem, zal nog eens nadenken wat nog handig is. Waar ga je precies heen? Wij hebben dit gedaan: http://maps.google.nl/map(...)rflg=t&doflg=ptk&z=5
overnacht in east la hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?
Jep, en je hebt dus nauwelijks ruimte voor je bagage. Wat een drama was datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe en daar trekken ze elke ochtend je kast open?
Ben ik allemaal geweest jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je ook langs Compton, Inglewood, Oakland?
yeah maar is echt gewoon overnachten en wegwezen dan toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, en je hebt dus nauwelijks ruimte voor je bagage. Wat een drama was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |