Gecondoleerd.quote:
We zijn wel wat gewend, in Japan moesten we 3 nachten slapen in legbatterijen waar je iedere ochtend om 9 uur uit werd gesleept.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat ga ik je niet aandoen, de service was zo kut dat wij zo boos waren geworden, toen hebben we geld teruggevraagd.
Ik wil het volgend jaar doen dus zal ik wel nodig hebben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Voor de rest kan ik je wel handige tips geven, eerst georganiseerde reis gedaan, was ook leuk maar dit was echt 20x leuker, ik weet nu overal waar je heen moet en hoe je alles moet regelen
idd, en binnen nu en 2 weken zal er niet zo veel meer gebeuren toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zeker niet nu de markt weer wat rustiger is geworden.
Ja ik vind het ook veel leuker om zelf alles te bepalen, veel avontuurlijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Voor de rest kan ik je wel handige tips geven, eerst georganiseerde reis gedaan, was ook leuk maar dit was echt 20x leuker, ik weet nu overal waar je heen moet en hoe je alles moet regelen
Ik vind het ook niet erg hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
man je bent nog jong zat, komt wel he
Vast een mooi land hoor, maar ik hoef er niet per se naar toe.quote:
die slaapkamerkastjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We zijn wel wat gewend, in Japan moesten we 3 nachten slapen in legbatterijen waar je iedere ochtend om 9 uur uit werd gesleept.
ah is wel een prachtig land om er gewoon eens heen te gaan he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor.
[..]
Vast een mooi land hoor, maar ik hoef er niet per se naar toe.
Ja, ik heb er nog wel een foto van. Momentje.quote:
In de frituur gooien! Lekker knapperig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
Vieze ranzige teringspin net in de keuken.
Met een beetje sambal on the side.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In de frituur gooien! Lekker knapperig!
k dan. ik ken ze van de verhalen enzo. maar zelf nooit ingeweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog wel een foto van. Momentje.
Daarom zal dat er wel een keer van komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ah is wel een prachtig land om er gewoon eens heen te gaan he.
sambal bij, maakt een mens blijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Met een beetje sambal on the side.
Ik raak die dingen met geen stok aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
In de frituur gooien! Lekker knapperig!
Hotels vermijden, kosten te veel en in ons geval kwamen we er alleen maar om te slapen, gewoon inn's in de buurt zoeken. Comfort inn, Rodeway inn, allemaal goedkoop en prima kwaliteit. 50 dollar voor een nacht met 2 queensize bedden, prima douce en vaak ook een koelkast en gratis ontbijt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel leuker om zelf alles te bepalen, veel avontuurlijker.
Kom maar op met die tips!
Hoe groot is ie dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik raak die dingen met geen stok aan.
precies, tijd zat en altijd een aanrader imoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zal dat er wel een keer van komen.
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.quote:
Dat dacht ik ook hahahaha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het 4e plaatje dacht ik even dat Kerstman hem anaal ging vernederen zodat ie ook volwassen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |