SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com(...)k-to-your-workplace/
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
Deze muis__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com(...)k-to-your-workplace/![]()
![]()
Give it to me!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
Ik moet misschien wat vaker tassen ed. leeg halen, vind bij elkaar meer dan dertig euro
vrouwen en tassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Lutte het volgende:
Ik moet misschien wat vaker tassen ed. leeg halen, vind bij elkaar meer dan dertig euro
Jaquote:
oh wow, slechtste duits vertaling ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
Geniaal!
http://yfrog.com/h09kcqqj
Vooral de vertaling
Meisjes moeten ook mikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
Geniaal!
http://yfrog.com/h09kcqqj
Vooral de vertaling
hehe je kan t niet helpen he. t is zo gewoon bepaald.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaIk dacht altijd dat het wel meeviel maar stiekem heb ik er best wel heel veel
En in allemaal zit een pakje zakdoekjes, desinfecterende handgel, pleisters, paracetamollen, Rennies.. Je komt nog eens wat tegen
En een euro of vijf.
Vrouw dat ik ben
ah die moet je idd altijd voor zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik was de enige dus geen vervelende vragen van Tantes.
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zoquote:
Of staand, zonder plastuit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zo
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die moet je idd altijd voor zijn
oude bemoeizuchtige mutsen
nou, als je moves probeert zoals de saturday nioght fever tijdens het staand urineren kan dat complicaties met zich meebrengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap niet hoe mannen het nog steeds fout kunnen doen, als ze het al jaren doen.Je zou zeggen dat je er aan gewend raakt, iets wat je elke dag doet.
Nouja, zo af en toe zit dat ding dichtgeplakt zeg maar en dan heb je geen controle over de richting. Ook de reden dat ik altijd zittend plas als ik in een vreemd huis ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap niet hoe mannen het nog steeds fout kunnen doen, als ze het al jaren doen.Je zou zeggen dat je er aan gewend raakt, iets wat je elke dag doet.
precies. en dat houdt nooit op ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdeAlsof ik dat tot in detail aan hun ga vertellen
Ik kan zonder handen, en de druk is ook niet altijd gelijk enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
u spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, als je moves probeert zoals de saturday nioght fever tijdens het staand urineren kan dat complicaties met zich meebrengen
Nouuuuuuuu NOUUUUUUU op de camping moest ik eens naar de vrouwen WC omdat NET voor mij de deur dicht ging door een schoonmaakster. Ikkan zeggen dat ik de eerste man was die de vrouwen toilet binnenkwam....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zo
Ik ging er elke ochtend rustig voor zitten om het even te lezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, slechtste duits vertaling ooit
Ik had woensdag familiebarbecue en mijn broer was niet mee. Vraagt mijn oom: En jullie Ron, heeft die al een vriendin? Mama: Nee, voor zover ik weet niet. Oom: Een vriend dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdeAlsof ik dat tot in detail aan hun ga vertellen
Bij mij vragen ze gelukkig nog alleen het eerste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is meer de taak voor mijn christelijke grootouders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en dat houdt nooit op ook.
kom je met iemand, dan is t vragen en wanneer gaan jullie trouwen
Thx for the infoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Maar uit ervaring met schoonmaken zeg ik dat bij vrouwen de rode kleur overheerst, en bij mannen de bruine.
Ja, dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had woensdag familiebarbecue en mijn broer was niet mee. Vraagt mijn oom: En jullie Ron, heeft die al een vriendin? Mama: Nee, voor zover ik weet niet. Oom: Een vriend dan?Alsof het per se moet ofzo
Hallon.quote:
Dat zeg ik altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd.![]()
Gewoon zeggen dat je zwanger bent.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Ik wist het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
Olaaaa, Ik heb Miran gedaggerd gisteren
Het luchtbed was inderdaad lek maar we hebben er 1 gekocht vandaag.
Pics, videos en dergelijke in mijn pm!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
siepje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
Ik had niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed, hoi siepquote:
Leidt de aandacht van mij afquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat zeggen dat bella zwanger is?
Ik ga zeggen dat jij zwanger bent!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat zeggen dat bella zwanger is?
zeggen ze alweer? hoeveel moet die gast er wel nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat jij zwanger bent!
Geniaalquote:
Die duurt 6 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
We gaan zo The Stand kijken, weet alleen niet of ik hem af ga zien vanavond
je hebt die naakte toch niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke feateau's Rene op je Facebook!
Jij was toch in US?quote:
Ow okeejquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke feateau's Rene op je Facebook!
Ja sinds gisteren niet meerquote:
Awquote:
2e keer dat ik er was, maar ik ga nog minimaal 1 jaar van mijn leven er wonen.quote:
Ik 1 keer, vond hem wel 'aardig', maar eigenlijk doet hij totaal afbreuk aan het geweldige boek. Vooral Flagg is hilarisch slecht gecastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
The Stand nooit gezien.De acteurs spreken me gewoon tegen, doen me totaal niet denken aan het boek. Behalve Molly Ringwald misschien.
Enig idee waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2e keer dat ik er was, maar ik ga nog minimaal 1 jaar van mijn leven er wonen.
Nee west, Santa Monica ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Enig idee waar?
East Coast mag ik hopen?
Brak is toch half zoet, half zout? brak kan ik dan ff niet plaatsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
Vh ja maar vannacht op leeg luchtbed gelegen dus ben brak
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Heb ook wat panorama foto's gemaakt om te testen, niet zo superscherp tho.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Heb ook wat panorama foto's gemaakt om te testen, niet zo superscherp tho.
[ afbeelding ]
Sweep functie op camera, 1 foto maken en dan bewegenquote:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nice.
Ik herken het van Bassie en Adriaan.
JA! dat is het!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nice.
Ik herken het van Bassie en Adriaan.
quote:
Nee op de grens van Utah en Arizonaquote:
Heel mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee op de grens van Utah en Arizona
Hier Grand Canyon
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee op de grens van Utah en Arizona
Hier Grand Canyon
[ afbeelding ]
Ja al 2x nu en nog steeds even tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel mooi.
Ook in Las Vegas geweest?
Nee moest een beetje op het geld lettenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
nice
heb je die helicoptervlucht ook gedaan boven de grand canyon?
Echt iedereen heeft het daar over. Hoe duur is dat eigenlijk, ik begin er wel sterk over na te denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
nice
heb je die helicoptervlucht ook gedaan boven de grand canyon?
Is het net zo tacky als het lijkt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja al 2x nu en nog steeds even tof
Het is een stad die je gewoon met geen enkele andere stad kunt vergelijken. Alles is 'gemaakt' maar wel meteen ook mooi gemaakt, tot in de details alles om zo echt en over the top te laten lijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is het net zo tacky als het lijkt?
is voor mij al paar jaar terug hoor, maar vond t toen wel meevallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft het daar over. Hoe duur is dat eigenlijk, ik begin er wel sterk over na te denken.
Koersen zijn nu ook wel gunstig, al moet de dollar natuurlijk niet verder dalen als ik daar benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
is voor mij al paar jaar terug hoor, maar vond t toen wel meevallen.
kan ook komen omdat de koersen toen ms gunstig stonden
was iig heel mooi
Is er een verschil?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben er nu 2x als 'toerist' geweest, maar ik ga gewoon nog een keer als bezoeker heen om in dure hotels te slapen en de hele avond te gokken
yeah idd, wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Koersen zijn nu ook wel gunstig, al moet de dollar natuurlijk niet verder dalen als ik daar ben.
5 september.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ik was mietjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
Toeristen zijn echt mietjes trouwens, in LA durven ze 's nachts niet op straat en slapen in de te dure hotels en gebruiken alleen maar taxi's.
Wij sliepen gewoon in de 'hood' en gebruikte metro en liepen gewoon door het oosten van LA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |