Nouuuuuuuu NOUUUUUUU op de camping moest ik eens naar de vrouwen WC omdat NET voor mij de deur dicht ging door een schoonmaakster. Ikkan zeggen dat ik de eerste man was die de vrouwen toilet binnenkwam....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe dat fout kan gaan kan ik me eigenlijk niet voorstellen, tenzij ze op de stortbak gaan zitten of zo
Ik ging er elke ochtend rustig voor zitten om het even te lezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wow, slechtste duits vertaling ooit
Ik had woensdag familiebarbecue en mijn broer was niet mee. Vraagt mijn oom: En jullie Ron, heeft die al een vriendin? Mama: Nee, voor zover ik weet niet. Oom: Een vriend dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdeAlsof ik dat tot in detail aan hun ga vertellen
Bij mij vragen ze gelukkig nog alleen het eerste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk, altijd weer die vragen hoe het gaat met school en in de liefdeAlsof ik dat tot in detail aan hun ga vertellen
Dat is meer de taak voor mijn christelijke grootouders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en dat houdt nooit op ook.
kom je met iemand, dan is t vragen en wanneer gaan jullie trouwen
Thx for the infoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Maar uit ervaring met schoonmaken zeg ik dat bij vrouwen de rode kleur overheerst, en bij mannen de bruine.
Ja, dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had woensdag familiebarbecue en mijn broer was niet mee. Vraagt mijn oom: En jullie Ron, heeft die al een vriendin? Mama: Nee, voor zover ik weet niet. Oom: Een vriend dan?Alsof het per se moet ofzo
Hallon.quote:
Dat zeg ik altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook altijd.![]()
Gewoon zeggen dat je zwanger bent.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Ik wist het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
Olaaaa, Ik heb Miran gedaggerd gisteren
Het luchtbed was inderdaad lek maar we hebben er 1 gekocht vandaag.
Pics, videos en dergelijke in mijn pm!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
siepje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
Ik had niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed, hoi siepquote:
Leidt de aandacht van mij afquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat zeggen dat bella zwanger is?
Ik ga zeggen dat jij zwanger bent!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
jij gaat zeggen dat bella zwanger is?
zeggen ze alweer? hoeveel moet die gast er wel nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zeggen dat jij zwanger bent!
Geniaalquote:
Die duurt 6 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
We gaan zo The Stand kijken, weet alleen niet of ik hem af ga zien vanavond
je hebt die naakte toch niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke feateau's Rene op je Facebook!
Jij was toch in US?quote:
Ow okeejquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Leuke feateau's Rene op je Facebook!
Ja sinds gisteren niet meerquote:
Awquote:
2e keer dat ik er was, maar ik ga nog minimaal 1 jaar van mijn leven er wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |