Maar een kut TT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon er ook dit van maken:quote:
Correct.quote:
Helmut leek mij toch aardiger.quote:
Mee eens!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Pumatje het volgende:
met dit weer heb ik echt absoluut niets aan mijn vrije dagen gehad...
het is echt te triest..
Idem, ik heb precies verlof in de tijd dat het kutweer isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:34 schreef Pumatje het volgende:
met dit weer heb ik echt absoluut niets aan mijn vrije dagen gehad...
het is echt te triest..
Wanneer mag je weer op de boot varen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Idem, ik heb precies verlof in de tijd dat het kutweer is
Na het weekend is mijn verlof over, september ga ik eindelijk weer het ruime sop op. Mag ook wel want ik lig al ruim anderhalf jaar binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer op de boot varen?
Lange trip?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Na het weekend is mijn verlof over, september ga ik eindelijk weer het ruime sop op. Mag ook wel want ik lig al ruim anderhalf jaar binnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door samthegreat5 op 13-08-2011 16:55:07 ]
Nee die heb ik onderhand ook al teveel gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, dus geen Golf van Aden.
Bah! Ikea bezoeken in het weekeinde. Never nooit niet dat ik daat m'n tronie laat zien.quote:
Ik snap!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee die heb ik onderhand ook al teveel gezienMaar het werd sowieso wel weer tijd want ik wil wel weer eens wat centjes verdienen
Ha, ik zou binnenkort ook weer moeten, maar mooi niet dat ik mijn kostbare vrije tijd op ga offeren. Mooi gedelegeerd aan mijn pa, die toch moest.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op een zaterdagmiddag... mag toch hopen dat je 'verplicht' mee moest, want als je vrijwillig gaat op zo'n dag...quote:
Vriendin van me moest wat hebben. Maar ik ben de dagen totaaaaal kwijt. Dacht dat het donderdag wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Op een zaterdagmiddag... mag toch hopen dat je 'verplicht' mee moest, want als je vrijwillig gaat op zo'n dag...
Het beste vind ik nog altijd al die mensen die 5 dagen ofzo per week al voor openingstijd voor de deur staan te wachten, om als allereerste het restaurant in te kunnen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:51 schreef Nibb-it het volgende:
Gezellig een dagje uit naar de woonboulevard
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het beste vind ik nog altijd al die mensen die 5 dagen ofzo per week al voor openingstijd voor de deur staan te wachten, om als allereerste het restaurant in te kunnen...
Maar die hotdogs van de IKEA zijn dan ook niet te versmadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. zuchtquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg.. liggen jullie allemaal te snurken ofzo!?
Nee-heequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg.. liggen jullie allemaal te snurken ofzo!?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef hcwp het volgende:
http://thebrigade.thechiv(...)a-1992-93-29-photos/
en een klein deuntje voor ondertussen:
Had het bevel gegeven te blijven pitten dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja een gedeelte van het gezelschap moest nog een trein halen.
Diesel is het tweede woord voor goedquote:
Nee hoor, ben al sinds 0600 wakker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:22 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie allemaal de reveille gemist ofzo!?
Van jou had ik dat wel verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al sinds 0600 wakker.
Tot 1500.quote:
ohhhhquote:
Nee? Alleen was die bij mij om 9:15. Vandaag weer lekker van 10:00 tot 19:00quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, maar die heb ik het bed uit geschopt en ben zelf weer verder gaan slapen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:22 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, er is dus wel op de trompet geblazen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik het bed uit geschopt en ben zelf weer verder gaan slapen.
Ja, maar die werd toen ingeslikt ofzo (A)quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, er is dus wel op de trompet geblazen.
wat hebben die gekke Noren met een V-10 MTU mercedes diesel gedaan ...quote:
Het beste wat je er mee kan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wat hebben die gekke Noren met een V-10 MTU mercedes diesel gedaan ...
Waar zit je nu? Nog steeds in t Kasteel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef Vortix het volgende:
Zo, kamer soort van ingeruimd. Klotewerk.
Waar gaat de reis heen?quote:
Ach so, ik ben er klaar mee tot donderdagquote:
Ga je meedoen aan el cid?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanaf morgen lekker weekje de student uithangen in Leiden. Alleen nog ff een tukbunker zien te fixen.
Oui. Als je nog een hok in Leiden vrijhebt voor een week hoor ik het graagquote:
Ik heb opzich wel zin om weer aan de slag te gaan maar dat vroege opstaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Ach so, ik ben er klaar mee tot donderdag
Er schiet mij niks te binnen op het moment, laat het wel weten als ik iets weet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oui. Als je nog een hok in Leiden vrijhebt voor een week hoor ik het graag
goed voor allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar een Leo1 blok wel niet goed voor is.
Niet naar bed gaan is de oplossingquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel zin om weer aan de slag te gaan maar dat vroege opstaan
Ongetwijfeld. Maarjah ik ga morgenochtend nog gewoon ff langs de vereniging om te vragen of ze nog ergens een plek hebben, desnoods (of liever zelfsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Er schiet mij niks te binnen op het moment, laat het wel weten als ik iets weet.
Ga je ook nog het water op, want dan kom ik ff kijken, dat gebeurt vlak bij mijn werk namelijk.
Maar je was toch blij weer te gaan varen?quote:
Dat is pas in septemberquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar je was toch blij weer te gaan varen?
Ja ok, maar je mag wel de boot weer vaarklaar makenquote:
Ik sta altijd klaar om te varenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja ok, maar je mag wel de boot weer vaarklaar maken
Of hoe werkt dat eigenlijk voordat je op een trip gaat?
Ahh, jij hoeft dus niks te doen, enkel in te checkenquote:
Nee dat valt ook wel meequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, jij hoeft dus niks te doen, enkel in te checken
Seelig. Is op zich wel een stuk chiller.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Nog steeds in t Kasteel?
Ben daar maar éen keer geweest, maar het zag er allemaal wel ok uit. Heeft ook eigen catering en gym toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Seelig. Is op zich wel een stuk chiller.
Ja, heb al de hele avond geprobeerd de contact persoon van Minerva aan de lijn te krijgen maar die reageert nergens op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef m.k het volgende:
@ hoogvlieger: dit al gezien? http://www.elcidweek.nl/pages/elcid-week/1/9/slapen
Probeer het eens op werkuren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben daar maar éen keer geweest, maar het zag er allemaal wel ok uit. Heeft ook eigen catering en gym toch?
[..]
Ja, heb al de hele avond geprobeerd de contact persoon van Minerva aan de lijn te krijgen maar die reageert nergens op.
Die moeten dus meer geslagen worden, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja, heb al de hele avond geprobeerd de contact persoon van Minerva aan de lijn te krijgen maar die reageert nergens op.
Is niet van hem...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef rubje het volgende:
avond..
@ Erasmo. je hebt wel een uitstekende laptop ( laat mij raden= powerbook G4 15 inch model +/- 1.67 ghz model?)
Nog niet misschien dat ik een mac koopquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef rubje het volgende:
avond..
@ Erasmo. je hebt wel een uitstekende laptop ( laat mij raden= powerbook G4 15 inch model +/- 1.67 ghz model?)
Goed planquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog niet misschien dat ik een mac koop
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog niet misschien dat ik een mac koop
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Thaboel het volgende:
Oke, ik weet NIKS van computers enzo. Maar iets van apple kopen vind ik een stom plan. Bestel gewoon een pc ij m.k.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:01 schreef Thaboel het volgende:
Fijn... Van die vrienden die je dwingen om op je vrije dag te sporten omdat zij zich vervelen.
En nee niet in de vorm van 'jaa je moet echt mee'. Maar je gewoon uit je bed tillen
Nee, MIA zijn is hier niet zo uitzonderlijk. Pas na een maand of 3 beginnen we ons zorgen te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:09 schreef Braamyo het volgende:
hehe, jah is weer ff geleden natuurlijk. Wat kan ik zeggen, in m'n vakantie doen de interwebz en ik vrij weinig zaken met elkaar. ^.^ Hopelijk heeft dit niet tot locale zoek acties geleid in de hoop mijn lichaam terug te vinden haha.
Hoe is het hier verder?
Wie had het over actiequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Nee, MIA zijn is hier niet zo uitzonderlijk. Pas na een maand of 3 beginnen we ons zorgen te maken.
iets van de cavalerie... onze barquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat is een ruifdienstheet de ruif... en ik heb bar dienst dus zeg maar
Origineel was dat bij de cavalerie de persoon die de voederbakken van de paarden moest vullen.quote:
Een Mac is ook een computer harry de Jager..quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Thaboel het volgende:
Oke, ik weet NIKS van computers enzo. Maar iets van apple kopen vind ik een stom plan. Bestel gewoon een pc ij m.k.
Zij Thaboel dat dat niet zo was dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef rubje het volgende:
[..]
Een Mac is ook een computer harry de Jager..![]()
Een Mac is voor mensen die graag iets uitpakken en aanzetten en er verder geen verstand van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef rubje het volgende:
[..]
En voor mensen die OSX een fijn besturingssysteem vinden natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een Mac is voor mensen die graag iets uitpakken en aanzetten en er verder geen verstand van hebben.
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Vortix het volgende:
[..]
En voor mensen die OSX een fijn besturingssysteem vinden natuurlijk.
Waar heb je een reunie van?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
17 september weer een mooie reünie
Van de "oude Stinger-Pel" van mijn tijd.quote:
OSX is ook weinig mis mee, alhoewel ik er nooit echt aan zal kunnen wennen. Vroeger was een Mac natuurlijk heer en meester op grafisch/ video gebied. Maar nu ze ook gewoon met standaard intel processoren draaien is er nagenoeg geen verschil meer. Ik render op beide systemen met ongeveer vergelijkbare processoren/ hardware. Ik merk weinig verschil, behalve dan dat ik op de Mac met Final Cut pro kan werken, dat werkt dan net weer wat lekkerder dan Premiere.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:48 schreef Vortix het volgende:
[..]
En voor mensen die OSX een fijn besturingssysteem vinden natuurlijk.
Meh, ik gebruik alweer zeven jaar niets anders en was echt niet van plan terug te gaan alleen maar omdat het te gehyped is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
De philosofie achter het gehele Apple gebeuren is mooi, echter, is het ook weer té veel gehyped.
En als je nu eens de prijs vergelijkt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
OSX is ook weinig mis mee, alhoewel ik er nooit echt aan zal kunnen wennen. Vroeger was een Mac natuurlijk heer en meester op grafisch/ video gebied. Maar nu ze ook gewoon met standaard intel processoren draaien is er nagenoeg geen verschil meer. Ik render op beide systemen met ongeveer vergelijkbare processoren/ hardware. Ik merk weinig verschil, behalve dan dat ik op de Mac met Final Cut pro kan werken, dat werkt dan net weer wat lekkerder dan Premiere.
Een ieder z'n ding zeg maar. Als je er maar tevreden over bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef Vortix het volgende:
[..]
Meh, ik gebruik alweer zeven jaar niets anders en was echt niet van plan terug te gaan alleen maar omdat het te gehyped is.
Zelfbouw... Ik heb nooit anders gedaan. Kortom, standaard Windows.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef m.k het volgende:
[..]
En als je nu eens de prijs vergelijkt?
Je hebt OSX op een windows pc geïnstalleerd? aangezien je ze met elkaar vergelijkt in je vorige post.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfbouw... Ik heb nooit anders gedaan. Kortom, standaard Windows.
Nee, @de baas werk ik met beide systemen, ivm een exotische codec die alleen door Final Cut in 1 keer gelezen kan worden. Met Premiere kan het ook, alleen dan moeten we een extra renderslag maken en dat kost tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt OSX op een windows pc geïnstalleerd? aangezien je ze met elkaar vergelijkt in je vorige post.
Dus wat jij hier nu zegt is dat Defensie....quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, @de baas werk ik met beide systemen, ivm een exotische codec die alleen door Final Cut in 1 keer gelezen kan worden. Met Premiere kan het ook, alleen dan moeten we een extra renderslag maken en dat kost tijd.
Iets met radarbeelden analyseren etc.
Correct. Hoezo die huilie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Dus wat jij hier nu zegt is dat Defensie....![]()
garpen en grollenquote:
Ah ! Nou snap ik de verwoordingquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Origineel was dat bij de cavalerie de persoon die de voederbakken van de paarden moest vullen.
En deze uitspraak is voor mensen die door microsoft en hun windows gehersenspoelt zijn. Ik denk aan het einde van de dag zijn zowel Microsoft als Apple twee bijzonder goeie leveranciers van pc's die beide plus en minpunten hebben. De koper zou dus het beste zelf kunnen kijken wat hij/zij fijn vind om mee te werken, ipv zich te laten lijden door dergelijke wanuitspraken van de massa, zie als voorbeeld hierboven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een Mac is voor mensen die graag iets uitpakken en aanzetten en er verder geen verstand van hebben.
Ah! Mac vs Windows bashtopic!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En deze uitspraak is voor mensen die door microsoft en hun windows gehersenspoelt zijn. Ik denk aan het einde van de dag zijn zowel Microsoft als Apple twee bijzonder goeie leveranciers van pc's die beide plus en minpunten hebben. De koper zou dus het beste zelf kunnen kijken wat hij/zij fijn vind om mee te werken, ipv zich te laten lijden door dergelijke wanuitspraken van de massa, zie als voorbeeld hierboven.
Ik ga het ff compleet met je eens zijn, die post in het vetranen huis topic van rubje geen echt helemaal nergens over...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
@rubje. Ben je echt van plan om elk topic in DEF waar je in post te verzieken? Want je bent weer knap zielig bezig in het topic over het Veteranen huis.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En deze uitspraak is voor mensen die door microsoft en hun windows gehersenspoelt zijn.
quote:
Ik ga zo nazi zombies knallen via een lan verbindingquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Nu even Red Alert 2 bij ErwinRommel installeren... kunnen we tegen elkaar vechten
Moet je wel ff IPX/SPX installen, anders werkt het niet. Red Alert2/ Yuri's revenge werkt niet over TCP/IP. (LAN heb ik het over he).quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Lotusss het volgende:
Nu even Red Alert 2 bij ErwinRommel installeren... kunnen we tegen elkaar vechten
Microsoft is geen pc bouwerquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En deze uitspraak is voor mensen die door microsoft en hun windows gehersenspoelt zijn. Ik denk aan het einde van de dag zijn zowel Microsoft als Apple twee bijzonder goeie leveranciers van pc's die beide plus en minpunten hebben. De koper zou dus het beste zelf kunnen kijken wat hij/zij fijn vind om mee te werken, ipv zich te laten lijden door dergelijke wanuitspraken van de massa, zie als voorbeeld hierboven.
Trollemans gewoon negerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
@rubje. Ben je echt van plan om elk topic in DEF waar je in post te verzieken? Want je bent weer knap zielig bezig in het topic over het Veteranen huis.
Dan mag er wel een algemene waarschuwing in de OP van elk topic komen voor de users die nieuw zijn in DEF.quote:
Ook, plus er mogen wel eens bans uitgedeeld wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag er wel een algemene waarschuwing in de OP van elk topic komen voor de users die nieuw zijn in DEF.
Je denk toch niet dat er veel users zijn die dat echt lezen heaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag er wel een algemene waarschuwing in de OP van elk topic komen voor de users die nieuw zijn in DEF.
Als elke user dat zou doen is er inderdaad niks aan de hand.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat er veel users zijn die dat echt lezen hea
In iedere topic komt het er toch gewoon op neer dat je respectvol met elkaar om moet gaan
Heb je geen foto van vrouwen?quote:
Had al een how-to gevonden idd! Maar nog even wachten met spelen, want er ligt iemand zijn schoonheidsslaapje te doen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je wel ff IPX/SPX installen, anders werkt het niet. Red Alert2/ Yuri's revenge werkt niet over TCP/IP. (LAN heb ik het over he).
Want over internet gaat het ook niet werken, de Westwood Red Alert servers zijn al lang en breed offline.
Stalin?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had al een how-to gevonden idd! Maar nog even wachten met spelen, want er ligt iemand zijn schoonheidsslaapje te doen...
Zo nu en dan een enkele verdwaalde user ff met zijn neus op de feitjes drukken, komen we waarschijnlijk al een heel eindquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als elke user dat zou doen is er inderdaad niks aan de hand.
Henkie! Wanneer ga je eens beter lezen? Dit is namelijk (in de topics die nu nog open zijn) 3x dat je ergens een reactie op geeft zonder dat je de opmerking juist hebt gelezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef rubje het volgende:
[..]
Als je met alle geweld online (internet) wil spelen moet je het via Xwis doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Had al een how-to gevonden idd! Maar nog even wachten met spelen, want er ligt iemand zijn schoonheidsslaapje te doen...
Nee, via dat progje hoeft dat niet, maar ik weet niet meer wat het was. Niet Hamachi iig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Thaboel het volgende:
[def] C&C wedstrijdje?Heb je een serial nodig voor die game? Anders moet ik die dit weekend echt kopen.
Niet nodig voor de single?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, via dat progje hoeft dat niet, maar ik weet niet meer wat het was. Niet Hamachi iig.
Helemaal goed! Ziet er weer strak en schoon uit, ben nog ff aan het brainstormen over de beplanting, heb er nu een paar snelgroeiers ingezet voor de zuurstof maar moet nog ff kijken hoe ik het uiteindelijk wil hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
Thxs vanacht ff verder kijken![]()
AJ Hoe staat het met het aquarium?
Donderdag even een bureau maken en gelijk ff m'n rekord 60 naar boven verhuizen. Moet ook weer nieuwe plantjes en vissen. Alles is een beetje verwaarloosdquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helemaal goed! Ziet er weer strak en schoon uit, ben nog ff aan het brainstormen over de beplanting, heb er nu een paar snelgroeiers ingezet voor de zuurstof maar moet nog ff kijken hoe ik het uiteindelijk wil hebben.
Ja, was bij mij ook zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donderdag even een bureau maken en gelijk ff m'n rekord 60 naar boven verhuizen. Moet ook weer nieuwe plantjes en vissen. Alles is een beetje verwaarloosd
Heb idd een progje voor het LAN gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je met alle geweld online (internet) wil spelen moet je het via Xwis doen.
Overigens heb ik in het verleden wel met een gesimuleerd LAN netwerk over internet gespeeld, dat moest met een extern progje, ben ff vergeten hoe dat heet. Ga ik opzoeken.
Ben ff wat wezen zoeken, schijnt ook vrij makkelijk met tunggle te gaan. Zal ik morgen eens bekijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb idd een progje voor het LAN gebeuren.
Morgen maar eens kijken naar dat xwis van jou. Kunnen we maybe een Red Alert Online DEF meet doen!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:40 schreef Braamyo het volgende:
moggels
Ik kreeg zojuist kamer inspectie ....![]()
Was vergeten dat het bestond
Hey mijn kamer was prima in orde, zou nog bijna een voorbeeld kamer voor de Amo kunnen zijn. Echter blijkt dat ik dan ook 30 minuten voor apel ontbeten moet hebben, volledig tenue aan, en m;n tanden al gepoetst... weet ik veelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:53 schreef hcwp het volgende:
was het zo'n bende op jullie gang dat men het weer eens nodig vond?
Wij hebben regelmatig verrassingsbezoekjes van de provoostquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:40 schreef Braamyo het volgende:
moggels
Ik kreeg zojuist kamer inspectie ....![]()
Was vergeten dat het bestond
Quiche Lorraine is heerlijk!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:22 schreef Thaboel het volgende:
Nou ook weer thuis. Net met 2 vriendinnen quiche gegeten de ze gemaakt hadden. Maar ben nog steeds GEEN fan van geitenkaas
Ze noemde het idd lorraine. Zat spinasie, geitenkaas, spek en nog iets inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Quiche Lorraine is heerlijk!!!
Maar geitenkaas? Bah!!
Dat is géén Quiche Lorrainequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze noemde het idd lorraine. Zat spinasie, geitenkaas, spek en nog iets in
Als zij het zo willen noemen mag dat van mijquote:
KM term voor toezichthouder. Lees: Kaderlidquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Braamyo het volgende:
Goeie 's avonds !
Weer lekker klaar met vandaag, vakantie dipje blijft nog even uit, zo nog ff sportenIntussen ff van wat nieuwe voorproefjes aan het genieten afkomstig uit het nog niet uitgebrachte nieuwe album van ''Edguy''. Heerlijke power metal op commando !
@ thaboel, hebbie al eens droge geitenkaas gegeten, niet de kleffe maar die bijna gebrokkeld is zo droog, vind ik altijd wel lekker in salade.
@ Esasmo, wat is een provoost?
Geen idee, we hadden het iig vroegah in de keuken van een restaurant waar ik als frituurchefje stond te helpen. En het was kei-lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef Thaboel het volgende:
@Braamyo Nee nog niet gedaan. Misschien vant weekend eens lang de geitenboerderij in het Amsterdamse bos een stukje halen. Heet gewoon oude geitenkaas ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef Esses het volgende:
[..]
KM term voor toezichthouder. Lees: Kaderlid
Of oppas?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef Rave_NL het volgende:
Conciërge lijkt me een meer betere omschrijving.
Eindelijk geen capuchon of muts meer op dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Pumatje het volgende:
'avond...
mooi weer hier.
Straks even lekker cruisen with the top down
Gaan jullie naar Paal68?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Net een 2-daags arrangement geboekt te Zandvoort voor komend weekeinde
Haha, ik heb helaas vaak een capouchon of muts/pet op in de zomer, vanwege zonnesteekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk geen capuchon of muts meer op dan?
Het enige soort provoost waarmee ik zaken doe is de onderofficier die verantwoordelijkheid draagt over legeringsgebouwen. Als een conciërge in burgertermen.quote:
Tante van mij heeft daar ook een strand-tent. Naam ben ik ff kwijt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
Tof, gaan jij en lotusss vast heel leuk vinden
Dat zal wel, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef AchJa het volgende:
Oftewel, huismeester op zijn landmachts.
Dat dus. Beter te vriend houden, kun je evt. nog wat regelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En een bloedhond, ach. Ligt eraan wie je treft. Ik heb m'n zaakjes op orde en hou dat soort lui liever te vriend.
Dus de NL Marine kent niet de Provoost als de Britten die kennen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het enige soort provoost waarmee ik zaken doe is de onderofficier die verantwoordelijkheid draagt over legeringsgebouwen. Als een conciërge in burgertermen.
Een toezichthouder is te algemeen als je niet weet wat het is, een werkopzichter houdt ook toezicht.
Een kaderlid is in mijn opzicht een compleet verkeerde term, aangezien een kaderlid een onderofficier is die direct leiding geeft in een (gevechts-)eenheid.
En een bloedhond, ach. Ligt eraan wie je treft. Ik heb m'n zaakjes op orde en hou dat soort lui liever te vriend.
Als je verklaart wat die functie inhoudt kan ik je misschien verder helpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de NL Marine kent niet de Provoost als de Britten die kennen?
Ben het nu aan het installeren!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ff wat wezen zoeken, schijnt ook vrij makkelijk met tunggle te gaan. Zal ik morgen eens bekijken.
http://www.tunngle.net/index.php?l=en
Edit: kon het niet laten en heb het net nog ff bekeken. Werkt als een trein!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef AchJa het volgende:
Zo, eindelijk klaar. Vandaag de driewegklep vervangen van de CV. De kachel begon mee te doen als je ging douchen, 's winters niet zo erg, maar zomers erg irritant. Gelukkig heb ik vorig jaar voor een prikje een identieke ketel kunnen aanschaffen voor de onderdelen. Alles werkt weer naar behoren en heb ook geen schroeven over.
Heb al een paar potjes online gespeeld! Gaat prima. Wel ff die winsock32.dll in de game dir zetten. Loop je ook niet te kloten met IPX... Kan niet eens met Vista of 7 kwam ik achter... De laatste keer dat ik RA speelde was nog op XP.quote:
Dat is echt zo'n heerlijke oude vertrouwde road trip plaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Pumatje het volgende:
En terwijl ik het nummer Drivers seat afspeel
Gisteren ff wat gespeeld wat Lotuss gedaan had, maar kan enkel Skirmish spelen. De rest pakt hij niet omdat het dan vraagt voor CD insert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb al een paar potjes online gespeeld! Gaat prima. Wel ff die winsock32.dll in de game dir zetten. Loop je ook niet te kloten met IPX... Kan niet eens met Vista of 7 kwam ik achter... De laatste keer dat ik RA speelde was nog op XP.
Heeft niks met de brander te maken... Is puur een klep die de CV (water) afsluit als je warm water tapt. Als die lek/ kapot is gaat het warme water door beide kanalen, CV en warm water.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
En er komt ok geen kool-monoxide vrij?
Ik ken de term Provoost als iemand die discipline, orde op een basis en toezicht op gestrafden in zijn/haar takenpakket heeft. Eigenlijk een schakel tussen het personeel en de MP's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je verklaart wat die functie inhoudt kan ik je misschien verder helpen.
Baret af dat je dat kan!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft niks met de brander te maken... Is puur een klep die de CV (water) afsluit als je warm water tapt. Als die lek/ kapot is gaat het warme water door beide kanalen, CV en warm water.
Het naaktstrand.quote:
Duh, als zo'n halbakken LTS'er dat kan moet een onderofficier dat zeker kunnen! Voordeel is natuurlijk dat ik een "sloop" ketel heb liggen waar ik eea rustig uit kan prusten en zo kijken hoe het moet.quote:
Anders moet je Yuri's Revenge ook ff "kopen". Die kun je zonder CD spelen. Overigens kun je RA2 ook zonder spelen maar dan moest je wat bestanden van de CD in de game dir zetten, weet niet meer hoe dat zat, mmx of mix bestanden ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren ff wat gespeeld wat Lotuss gedaan had, maar kan enkel Skirmish spelen. De rest pakt hij niet omdat het dan vraagt voor CD insert.
Daar hebben we de o.o.v.pol voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken de term Provoost als iemand die discipline, orde op een basis en toezicht op gestrafden in zijn/haar takenpakket heeft. Eigenlijk een schakel tussen het personeel en de MP's.
Edit: alleen bij de Britse Landmacht dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Provost_Sergeant
Oh ja, jouw functie in de toekomst!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar hebben we de o.o.v.pol voor.
Neen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, jouw functie in de toekomst!
Wat is de huidige situatie dan op jou werk...? Ik loop vast enorm erg achter?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:23 schreef Thaboel het volgende:
Zooo flinke ruzie thuis. En ook gelijk mn directe leidinggevende + manager verteld hoe ik denk over de huiige situatie.. (Net weer 2dagen aant werk). Denk dat ze het niet konden waarderen dus snel opzoek naar wat anders
Doe wyccie (AKQ SC) de groeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Ter informatie: ik is nu op biologie-bachelor intro aan de Radboud in Nijmegen.
Met 20mm moet je toch aardig wat schade kunnen aanrichten.quote:
Dat.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met 20mm moet je toch aardig wat schade kunnen aanrichten.
Gas! Gas! Gas!!!!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Pumatje het volgende:
ok, ik sla tegen het plafond met mijn hand.. beest vliegt weg.. ik corrigeer mijn hit, ding komt klem tussen mijn vingers, ik schud .. wil hem samenknijpen... en nu is ie.. weg.
Shit dit haat ik.. nu kan ik niet rusten tot de vijand uit de weg is geruimd.
De Cbrn praktijken van dit beest zijn mensonterend.
In het boek van de wagen staat ook gewoon het hele mechaniek uitgelegd, ik hield vroeger ook vaak het boek er bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, als zo'n halbakken LTS'er dat kan moet een onderofficier dat zeker kunnen! Voordeel is natuurlijk dat ik een "sloop" ketel heb liggen waar ik eea rustig uit kan prusten en zo kijken hoe het moet.
Truste!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef Braamyo het volgende:
Nou lui... iedereen een fijne avond, ondanks herrie, geschreeuw en weet ik het wat allemaal. Ik ga een poging doen tot slapen...
Tot morgen ofzo
Mijn muggen BBQ machine!quote:
Sinds wanneer doet een huismeester kamer inspecties op orde en tucht?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef AchJa het volgende:
Oftewel, huismeester op zijn landmachts.
Sinds je een kamer krijgt van de huismeester en met hem afspraken maakt. En ja die kan een rondje gebouw doen. In de praktijk zal dat in overleg met de ehd gaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet een huismeester kamer inspecties op orde en tucht?
Ja die cd2 mounten... ik weet wel hoe dat moet, maar dat moet ik nog even uitleggen aan ErwinRommelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anders moet je Yuri's Revenge ook ff "kopen". Die kun je zonder CD spelen. Overigens kun je RA2 ook zonder spelen maar dan moest je wat bestanden van de CD in de game dir zetten, weet niet meer hoe dat zat, mmx of mix bestanden ofzo.
En anders laat je die CD er toch inzitten/ image gemount?
Dat rondje is nooit op basis van orde en tucht... eerder controle lampen of starters e.d.... dat hij andere dingen aan treft.........quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds je een kamer krijgt van de huismeester en met hem afspraken maakt. En ja die kan een rondje gebouw doen. In de praktijk zal dat in overleg met de ehd gaan.
akkoord.. maar ik heb ruifdienstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, net 4 weken aan één stuk zitten nietsen, vind het wel weer goed geweest
Hij zal geen kamerinspecties doen op de militaire manier, maar hij neemt wel zeker maatregelen bij "probleem" kamers. En terecht. Bij ons zal je de eerste niet zijn die van zijn kamer gemugd wordt door de huismeester.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat rondje is nooit op basis van orde en tucht... eerder controle lampen of starters e.d.... dat hij andere dingen aan treft.........
Hoeveel km?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:24 schreef Braamyo het volgende:
Net ff ochtendsport gehad, speedmarsen volgens de nmk regels 400-100, met bepakking alleen zonder wapen. Ren ik ff in een extreem goeie 24:48 over de finish. Echt kei goed, en minstens zo kapot![]()
Goeie morgen
Hoe is ponykamp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Moggel, zodadelijk naar Nijmegen centrum.. verzamelen voor een stadspeurtocht.
akkoord.. maar ik heb ruifdienstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, net 4 weken aan één stuk zitten nietsen, vind het wel weer goed geweest
doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:48 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zit er aan te denken komende verlofdagen te annuleren en weer gewoon aan de slag te gaan... Ben er klaar mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |