Echt he, vorige seizoen ook, alleen de eerste 5 min. actie en daarna doden ze elke aflevering max. 1 beest of robot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Vette trailer, mja dan is het waarschijnlijk dat dit alle actie is en de rest weer soap is
0:46quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef Happel het volgende:
Eerste drie minuten van aflevering 1 seizoen 2 zijn online gekomen.
quote:
Weer ouderwets genieten en muggenziften op Failing Skies tijdens het EKquote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef planethugo het volgende:
het zoontje is duidelijk opgegroeid
achteraf was deze b-serie, naast tenenkrommend, toch nog best grappig en vermakelijk dus ga seizoen 2 ook weer volgen
Ik ben bang dat het voor mij uiteindelijk ook hierop neer gaat komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef planethugo het volgende:
het zoontje is duidelijk opgegroeid
achteraf was deze b-serie, naast tenenkrommend, toch nog best grappig en vermakelijk dus ga seizoen 2 ook weer volgen
het Prison Break effectquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het voor mij uiteindelijk ook hierop neer gaat komen.
Matig en totaal niet serieus te nemen, maar toch wel vermakelijk op de een of andere manier.
oh goodyquote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een dubbel aflevering, het kan niet op!
Yaaay, vanavond na het voetbal eens bekijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een dubbel aflevering, het kan niet op!
Heb ze alvast binnengehaald, geen idee wanneer ik ze ga kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond het tweede deel.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef LaFleur het volgende:
Eerste aflevering was weer heerlijk!Ja, dat was wel een beetje sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond het tweede deel.
Sowieso weet ik nog niet helemaal waar ze nou precies heen willen nu hij weer teruggebracht is door de aliens.. maargoed, da's maar goed ook, want anders zou ik stoppen met kijken
Ja doei.
Oke mooi, dan weet ik dat ik dus optijd stop met kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef truedestiny het volgende:
Ik bleef wat te lang kijken na het einde. En volgens mij lieten ze toen een trailer van het 2de seizoen zien. De tering zeg hoeveel spoilers kan je in een halve minuut stoppen.
precies dit. Prima vermaakt, het drama is wel nog steeds matig en geforceerd maar het was goed te doen. Beloofd in ieder geval wel wat voor dit seizoenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Dialogen blijven absurd slecht, maar de eerste van de twee eps was best goed te pruimen
Die kerel die verstand heeft van techniek en shit?quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:20 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik blijf het best leuk vinden, lekker simpel vermaak.
die gast die de leraar in The Killing speelde, die zat toch niet in seizoen 1 van Falling Skies? Aangezien ze zijn character nauwelijks geintroduceerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |