Ik ben bang dat het voor mij uiteindelijk ook hierop neer gaat komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef planethugo het volgende:
het zoontje is duidelijk opgegroeid
achteraf was deze b-serie, naast tenenkrommend, toch nog best grappig en vermakelijk dus ga seizoen 2 ook weer volgen
het Prison Break effectquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het voor mij uiteindelijk ook hierop neer gaat komen.
Matig en totaal niet serieus te nemen, maar toch wel vermakelijk op de een of andere manier.
oh goodyquote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een dubbel aflevering, het kan niet op!
Yaaay, vanavond na het voetbal eens bekijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een dubbel aflevering, het kan niet op!
Heb ze alvast binnengehaald, geen idee wanneer ik ze ga kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond het tweede deel.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef LaFleur het volgende:
Eerste aflevering was weer heerlijk!Ja, dat was wel een beetje sadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond het tweede deel.
Sowieso weet ik nog niet helemaal waar ze nou precies heen willen nu hij weer teruggebracht is door de aliens.. maargoed, da's maar goed ook, want anders zou ik stoppen met kijken
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |