Ik vraag me soms wel meer af of de aliens niet nog incompetenter zijn dat ze die stelletje clowns nog niet allemaal vermorzeld hebben...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:14 schreef Mirel het volgende:
Kijk met hoeveel wilskracht, competentie, organisatie (alhoewel het net wat te snel is begonnen wat betreft de planning) en manschappen de Polen uiteindelijk faalden met hun opstand tegen een overmachtige vijand (die ook nog eens slimmer overkomt dan aliens met hun geavanceerde tech). En dat duurde maanden!
En als je dan kijkt hoe incompetent en belachelijk ze bij Falling Skies zijn, dan weet je wel zeker dat ze gaan falen.
MAAR. De Charleston mensen hadden wel nette schone kleding aan.
Dat rot kind is zeker niet in beeld geweest?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef June. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de aflevering van deze week wel een verbetering vond!
Weinig jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat rot kind is zeker niet in beeld geweest?
Hij kreeg een pak slaag (ervan uitgaande dat hij loog over dat hij als eerste sloeg)quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat rot kind is zeker niet in beeld geweest?
Ja, lekker veel privacy ook in die ontzettend 'zwaarbeveiligde' kooienquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hal had zich beter kunnen laten opsluiten met Maggie.
Ah joh, Pope en die Berserker-chick zijn wel wat gewend. Waarschijnlijk heeft Pope off-camera die chick al tien keer gepakt terwijl Maggie toekeek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, lekker veel privacy ook in die ontzettend 'zwaarbeveiligde' kooien
Inderdaad een complimentje voor de makers, ze lieten er geen gras over groeien. Ik had al het idee dat die politieke machtsstrijd 6 afleveringen zouden laten duren voordat we weer veel actie gingen zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat dictator gebeuren zag je natuurlijk al wel aankomen al was ik versteld dat het allemaal in 1 aflevering gebeurde bij bsg duurde zoiets 2 seizoenen.
En weer b2x de kans gehad om kleine mason af te schieten als voorbeeld.
Het was inderdaad knap dat de Second Mass vervolgens uitgekotst werd. Dat terwijl die hele Charlestown-gang helemaal geen combat-experience heeft met aliensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef planethugo het volgende:
vond het een vermakelijke aflevering. Al was de binnenkomst met dat geklap wel weer eenmoment. Zeker als ze nog geen 5 minuten later alweer uitgekotst worden
Ik had gehoopt dat Weaver over het vriendje van z'n dochter zou zeggen: "Good riddance!"quote:En idd, het nieuwe legerkostuum van Weaver zag er echt niet uitoh en wat een dramatisch verhaal van zijn dochter weer. Wat maken ze toch allemaal mee, erg he voor die mensen. Het zal je maar allemaal gebeuren. (even samenvattend wat voor gevoel de makers proberen op te wekken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |