abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100671640
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
avatarpic-l.png About2Break1, hiker regio Rotterdam
noiconn.png Charlie511, hiker regio Rotterdam
noiconn.png CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
daft-punk(2).jpg Enpe, hiker regio Eindhoven
kuik.png Fireblast, hiker regio Leiden
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper,hiker regio Utrecht
avatar%20uncle%20sam.jpg guru033, hiker regio Utrecht
noiconn.png hawk07, hiker regio Haarlem
s5wbyq.gif irritatie100, hiker regio Rotterdam
luciano3.png joppie_saus, hiker regio Groningen
hEinEkEn.jpg Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Archer02.jpg Keuzer, hiker regio Tilburg
nr1.jpg Lekiamh, hiker regio Den Haag
noiconn.png LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
noiconn.png MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
usericon.gif Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
mallet.jpg Mallet, hiker regio Doetinchem
noiconn.png mcnick1, hiker regio Apeldoorn
noiconn.png Misterx333, hiker regio Rotterdam
05_WALLS.jpg MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
noiconn.png Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Nedvedkem.png Obama, hiker regio Amsterdam
noiconn.png RTS91, hikere regio Groningen
sporting_60x60.gif Sobajo, hiker regio Eindhoven
noiconn.png Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
noiconn.png tw4n, hiker regio Nijmegen
plankton.jpg Viezze, hiker regio Groningen
naughty.png Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
pi_100671995
Laatste 5 posts:

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nou ja, niet de werkzaamheden inderdaad. Maar misschien de dag als geheel?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 01:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Je moet er van houden inderdaad, ik me best voorstellen dat anderen het wel leuk vinden.
Geef mij toch maar liever een lang ritje met de radio lekker hard aan :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 09:50 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee joh. Vriendin he O+

Oh trouwens, die van jou he. Heeft ze geen FB? -> PM hehe.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:25 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon... die 100 meter die je moet rijden van de ene kant naar de andere kant van de parkeerplek. ;)

[..]

Ja het kutte is dus dat ik haar voornaam niet weet, ik verstond het niet toen ze hem noemde. Heb dus alleen een voorletter en stad. Heb gisteren al even gekeken maar niet gevonden. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gisteren trouwens in zo'n Ford Transit 9 pers busje mogen rijden van Schiphol naar Utrecht. Niet vooruit te branden, maar wel veel zicht rondom :)
pi_100673595
En weer een nieuw deel *O*
Niet gebeld voor maandag jammer genoeg. Dinsdag moet ik studeren en woensdag heb ik een herkansing, dus kan nu niet eerder werken dan donderdag :(
pi_100679804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En weer een nieuw deel *O*
Niet gebeld voor maandag jammer genoeg. Dinsdag moet ik studeren en woensdag heb ik een herkansing, dus kan nu niet eerder werken dan donderdag :(
Volgende keer zelf even een nieuw deel openen he, je hebt hem dichtgegooid.
pi_100684866
Oh sorry, dacht dat altijd dezelfde personen de OP maakten :')
pi_100711211
Maandag een wissel. Wel lekker dat ik geen OV hoef te gebruiken dus niets voorschieten!

Passat naar Eindhoven rijden en een Passat variant van een halfjaar ouder weer mee terugnemen :') Verder precies dezelfde uitvoering en kleur.
pi_100711446
Morgen salaris _O_
Ik verwacht zo'n 650 euro.
pi_100714833
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Fleauris het volgende:
Maandag een wissel. Wel lekker dat ik geen OV hoef te gebruiken dus niets voorschieten!

Passat naar Eindhoven rijden en een Passat variant van een halfjaar ouder weer mee terugnemen :') Verder precies dezelfde uitvoering en kleur.
Ik ga morgen één dag ov-kosten voorschieten.. Totaal van de hele zomerperiode hehe. Ik start nog in m'n woonplaats ook, gebeurt ook niet vaak.
pi_100714926
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik ga morgen één dag ov-kosten voorschieten.. Totaal van de hele zomerperiode hehe. Ik start nog in m'n woonplaats ook, gebeurt ook niet vaak.
Heb hetzelfde. Moet naar Meerkerk en van daaruit kentekenpapieren meenemen met OV en daarna nog een ritje. Hoop dat er iemand is die rond die tijd weg rijdt zodat ik dat end naar het postkantoor niet hoef te lopen.
pi_100715195
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:30 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Heb hetzelfde. Moet naar Meerkerk en van daaruit kentekenpapieren meenemen met OV en daarna nog een ritje. Hoop dat er iemand is die rond die tijd weg rijdt zodat ik dat end naar het postkantoor niet hoef te lopen.
In het begin van mijn carrière ( :')) liep ik naar het postkantoor.. Stopte er een vrouw: "Wil je even meerijden naar de bushalte?" ^O^
pi_100716294
Op de site van Easyway staan alle studentensteden betekent dit dat je in een van die steden moet wonen wil je bij EW aan de slag kunnen? Ik woon zelf in Alkmaar, daar zullen toch ook mensen nodig zijn?
pi_100716509
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:57 schreef -tape- het volgende:
Op de site van Easyway staan alle studentensteden betekent dit dat je in een van die steden moet wonen wil je bij EW aan de slag kunnen? Ik woon zelf in Alkmaar, daar zullen toch ook mensen nodig zijn?
Dit is geen enkel probleem nee. Je wordt vanzelf in een bepaalde regio ingedeeld ;)
Wanneer ga je solliciteren?
pi_100716583
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Dit is geen enkel probleem nee. Je wordt vanzelf in een bepaalde regio ingedeeld ;)
Wanneer ga je solliciteren?
Zo snel mogelijk, helaas heb ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs en kan ik niet invullen 'ja' bij de vraag of je al 6 maanden in het bezit ben van een rijbewijs. Zou het het liefst nu doen :s)

* -tape- is het zat om in een supermarkt te werken.

En autorijden :9~
pi_100717299
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:03 schreef -tape- het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk, helaas heb ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs en kan ik niet invullen 'ja' bij de vraag of je al 6 maanden in het bezit ben van een rijbewijs. Zou het het liefst nu doen :s)

* -tape- is het zat om in een supermarkt te werken.

En autorijden :9~
Al eens gedacht om het bij Autoreset te proberen? Ze vragen daar wel 1 jaar rijbewijs, maar toen ik daar solliciteerde (met slechts 3 maanden rijbewijs) bleek dit geen enkel probleem. De man die de sollicitatie leiding gaf zei dat als ik liet zien dat ik kon rijden bij de rijtest hij echt niet moeilijk ging doen :)
Blijkbaar hebben we bij Autoreset mensen tekort, want na mijn sollicitatie werd zelfs nog gevraagd of ik nog vrienden had die het misschien wilden doen :')
Verder werkt het precies hetzelfde als EW, voordeel van AR is dat je wekelijks wordt uitbetaald, nadeel is dat je tankkosten zelf moet voorschieten..
Succes!
pi_100717847
Over het rijden zelf maak ik me geen zorgen, sinds ik mijn rijbewijs heb rijdt ik zelf in een Audi A4 en af en toe in de M3 van mijn vader dit doe ik (niet alleen volgens mezelf :') ) uitermate goed en comfortabel, ook voor de inzittende. Ook nog geen (parkeer)schade of iets wat er dichtbij komt gehad, dus dat moet wel goed komen.

Sociaal met klanten en mezelf goed presenteren vind ik ook niet lastig, verder heb ik je een DM gestuurd. Ik zie achteraf dat dit een student-chauffeur topic is en niet persé een EW topic. Dus had die DM ook wel hier in dit topic gekund.
pi_100719591
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef -tape- het volgende:
Over het rijden zelf maak ik me geen zorgen, sinds ik mijn rijbewijs heb rijdt ik zelf in een Audi A4 en af en toe in de M3 van mijn vader dit doe ik (niet alleen volgens mezelf :') ) uitermate goed en comfortabel, ook voor de inzittende. Ook nog geen (parkeer)schade of iets wat er dichtbij komt gehad, dus dat moet wel goed komen.

Sociaal met klanten en mezelf goed presenteren vind ik ook niet lastig, verder heb ik je een DM gestuurd. Ik zie achteraf dat dit een student-chauffeur topic is en niet persé een EW topic. Dus had die DM ook wel hier in dit topic gekund.
Je hebt het in je post over je comfortabele rijgedrag voor de inzittenden en je sociale vaardigheden. Kan ik hieruit opmaken dat je alleen wilt solliciteren voor privéchauffeur?
Want de meesten in dit topic zijn hiker, dat wil zeggen dat je lege auto's transporteert van leasemaatschappij naar klant en andersom. Als hiker ben je gewoon alleen en hoef je dus ook niet 'comfortabel' te rijden ;)
Als privéchauffeur breng je zakenmensen in hun eigen auto naar vergaderingen etc.
Stel dat je echt privéchauffeur wilt worden kan dit alleen bij Easyway trouwens, Autoreset doet daar niet aan ;)

Trouwens nog een verwarrend verschil tussen EW en AR.
EW onderscheidt 2 functies, namelijk hiker en privéchauffeur die hierboven al staan uitgelegd.
AR heeft ook 2 functies, namelijk hiker en chauffeur, maar 'hiker' bij AR betekent dat je altijd bij een verhuurbedrijf werkt waar je auto's rijklaar maakt (wassen en tanken) voor huurder. Chauffeur is het transporteren van lege auto's tussen leasemaatschappijen en klanten.

Dus: hiker EW is niet hetzelfde als hiker AR, maar hiker EW = chauffeur AR.
Beetje verwarrend geschreven allemaal misschien, maar ik hoop dat het duidelijk is ;)

En over je DM: ja ik heb gewoon via internet dat formulier ingevuld en bij opmerkingen ingevuld dat ik niet voldeed aan rijbewijseis van 1 jaar, maar wel voldoende ervaring had. Paar dagen daarna kreeg ik een mailtje terug dat ik op gesprek moest komen :)
pi_100719861
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Je hebt het in je post over je comfortabele rijgedrag voor de inzittenden en je sociale vaardigheden. Kan ik hieruit opmaken dat je alleen wilt solliciteren voor privéchauffeur?
Nee, ik bedoelde wel echt hiker. Met comfortabel rijden bedoelde ik meer dat ik veel gevoel heb voor het autorijden en daarmee ook dat ik goed kan rijden. Kwam misschien een verkeerd over.

De functie als privéchauffeur lijkt me misschien nog wel leuker, maar ik denk niet dat ik daar in aanmerking kom bij EW, al helemaal niet bij AR. Hiken lijkt me tof genoeg :)
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:17 schreef Neerlands_Trots het volgende:Trouwens nog een verwarrend verschil tussen EW en AR.
EW onderscheidt 2 functies, namelijk hiker en privéchauffeur die hierboven al staan uitgelegd.
AR heeft ook 2 functies, namelijk hiker en chauffeur, maar 'hiker' bij AR betekent dat je altijd bij een verhuurbedrijf werkt waar je auto's rijklaar maakt (wassen en tanken) voor huurder. Chauffeur is het transporteren van lege auto's tussen leasemaatschappijen en klanten.

Dus: hiker EW is niet hetzelfde als hiker AR, maar hiker EW = chauffeur AR.
Beetje verwarrend geschreven allemaal misschien, maar ik hoop dat het duidelijk is ;)

En over je DM: ja ik heb gewoon via internet dat formulier ingevuld en bij opmerkingen ingevuld dat ik niet voldeed aan rijbewijseis van 1 jaar, maar wel voldoende ervaring had. Paar dagen daarna kreeg ik een mailtje terug dat ik op gesprek moest komen :)
Oké goed dat ik het weet, kan ik daar rekening mee houden met de sollicitatie. Heb jij trouwens ook je CV bijgevoegd? Vind het niet erg om er eentje te maken (nog nooit gedaan :')) maar als het niet nodig is bespaar ik me graag de moeite.
pi_100720203
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:26 schreef -tape- het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde wel echt hiker. Met comfortabel rijden bedoelde ik meer dat ik veel gevoel heb voor het autorijden en daarmee ook dat ik goed kan rijden. Kwam misschien een verkeerd over.

De functie als privéchauffeur lijkt me misschien nog wel leuker, maar ik denk niet dat ik daar in aanmerking kom bij EW, al helemaal niet bij AR. Hiken lijkt me tof genoeg :)

[..]

Oké goed dat ik het weet, kan ik daar rekening mee houden met de sollicitatie. Heb jij trouwens ook je CV bijgevoegd? Vind het niet erg om er eentje te maken (nog nooit gedaan :')) maar als het niet nodig is bespaar ik me graag de moeite.
Ja, die had ik er wel bijgevoegd. Had er nog 1 op mijn computer staan :)
Geen idee of ze er naar kijken, maar waarom zou je het niet doen? Het is niet meer dan je personalia, opleiding en vorige werkgevers. Het is hooguit 10 minuten werk en het komt altijd wel van pas :)
Leuk als er meer Autoresetters in dit topic erbij komen *O*
pi_100721075
Ik zal straks wel even een CV maken inderdaad, heb zo'n ding toch nog wel nodig ooit.

Studeer jij zelf ook? If so; hoe doe je het dan met je tijden? Zaterdag en zondag werken?
pi_100721593
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef -tape- het volgende:
Ik zal straks wel even een CV maken inderdaad, heb zo'n ding toch nog wel nodig ooit.

Studeer jij zelf ook? If so; hoe doe je het dan met je tijden? Zaterdag en zondag werken?
Ja, ik doe WO economie, 2e jaar nu :)
Wat doe jij? Ik heb wekelijks maar 12 contacturen ofzo, en altijd wel 1 of 2 dagen per week vrij. Desnoods skip ik een oninteressant hoorcollege..
De dagen dat je wilt en kunt werken kun je gewoon online invullen. Zodra je wordt aangenomen krijg je een gebruikersnaam en wachtwoord :)
pi_100723330
Bedrijskundige Informatica, HBO. Begin volgende maand met mijn 1e jaar. Heb een beetje lopen slacken tijdens mijn middelbare vandaar dat ik nu pas begin. Oh oké, beetje hetzelfde als EW. Nou ik denk dat ik gewoon 4 á 5 dagen per week druk bezig ben met school dus kan niet heel veel werken, word je vaak gebeld/ingeroosterd op de tijden dat je dat aangeeft? Of is het altijd nog maar twijfelen of je werk hebt?
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:16:36 #22
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100723852
Wat denken de dames ervan om het gekeuvel over werk, studie en penislengte lekker via DM/PM of misschien MSN voort te zetten? Dank u.
#26 || Luciano da Silva
pi_100723914
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
Wat denken de dames ervan om het gekeuvel over werk, studie en penislengte lekker via DM/PM of misschien MSN voort te zetten? Dank u.
Praise the Lord aka joppie_saus _O_
pi_100724995
quote:
Zaterdag en zondag werken?
Dus je wilt in het weekend gaan werken?
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:50:01 #25
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100725265
Er is sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag. Je moet gewoon 1 dag per week beschikbaar zijn, ben je dat niet vlieg je eruit.
#26 || Luciano da Silva
pi_100725598
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
Er is sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag. Je moet gewoon 1 dag per week beschikbaar zijn, ben je dat niet vlieg je eruit.
Weekend is er gewoon geen werk, klaar. Maandje niet beschikbaar is geen probleem anders. Zo'n vaart loop het nou ook niet.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:40 #27
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100725743
Jawel. Mallet heeft nu al een aantal keer ritten op zaterdag gehad.
#26 || Luciano da Silva
pi_100725839
Uw sollicitatie is verstuurd.
pi_100725964
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel. Mallet heeft nu al een aantal keer ritten op zaterdag gehad.
Ja, sporadisch. EW geeft zelf ook aan dat er alleen op werkdagen gewerkt wordt, weekendritjes zijn incidenteel.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:13:59 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100726424
Dat was toch ook precies wat ik zei? Sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag ;)
#26 || Luciano da Silva
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:26:54 #31
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100727071
Jup, in een jaar tijd ongeveer 3 keer iets in het weekend gehad.
pi_100728447
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef joppie_saus het volgende:
Dat was toch ook precies wat ik zei? Sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag ;)
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je niet moet gaan solliciteren als je denkt dat je op zaterdag nog wel eens kan werken.
pi_100728579
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ja maar wat ik wil zeggen is dat je niet moet gaan solliciteren als je denkt dat je op zaterdag nog wel eens kan werken.
Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks. Dus het is niet erg als je maar 1 dag in de (werk)week beschikbaar bent?

Ik heb trouwens bij AR gesolliciteerd, daar vroegen ze hoeveel dagen ik beschikbaar ben van de 7, wat er dus 3 zijn.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:33:55 #34
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100731065
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Dat is waar. :*

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef -tape- het volgende:

[..]

1) Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks.

2) Dus het is niet erg als je maar 1 dag in de (werk)week beschikbaar bent?

1) Ik heb één dag per week college :') Niet iedereen zit 5/5 in de collegebanken.

2) Nee, in ieder geval, dat is de eis van EasyWay. Minimaal één dag per (werk)week beschikbaar. Werkweek is bij EasyWay maandag tot en met vrijdag.
#26 || Luciano da Silva
pi_100736921
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks.
Valt bier drinken onder studeren? Zo ja, dan heb ik niet altijd veel tijd doordeweeks.
pi_100737129
Ach ik heb gesolliciteerd bij Autoreset, hopelijk hebben die me nodig :) Mocht het niet werken kan ik het altijd nog bij Easyway proberen. Echt heel veel geld heb ik toch niet nodig, dus een dagje per week is voldoende.
pi_100740656
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Valt bier drinken onder studeren? Zo ja, dan heb ik niet altijd veel tijd doordeweeks.
QFT.

Morgen twee ritjes, Barendrecht-Oss en 's-Hertogenbosch-Utereg! Een Trafic en een Sportage.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:58:48 #38
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100745304
#26 || Luciano da Silva
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:43:34 #39
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100750114
Net een stukje zwart gereden, tussen sloterdijk en schiphol...haha vergeten in te chekken.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:47:49 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100753312
Bring me the money EW _O_
#26 || Luciano da Silva
pi_100753795
Zojuist een spoedje gekregen van Utrecht naar Schiphol in een Ford Transit :')
pi_100754176
Net mijn eerste auto afgeleverd in Ootmarsum. Heb een half uur over binnenwegen gescheurd en ik denk dat als ik nog langer was doorgereden dat ik zo van de aarde af zou vallen. Wat een godvergeten gat! Nu naar Almelooo.
pi_100756139
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef Mallet het volgende:
Net mijn eerste auto afgeleverd in Ootmarsum. Heb een half uur over binnenwegen gescheurd en ik denk dat als ik nog langer was doorgereden dat ik zo van de aarde af zou vallen. Wat een godvergeten gat! Nu naar Almelooo.
Ik moest vanmorgen een auto afleveren in Easterlittens, dat is pas een gat. Zojuist heb ik trouwens de smerigste auto ooit gereden.
pi_100759005
Hebben jullie al salaris?
pi_100759042
No monehs here! Ik wacht met smart, er staat heel leuk 6,50 op mijn rekening, en daar kan ik geen doordeweekse schapjes van halen. Overigens vaak aan het eind v.d. middag/begin v.d. avond dat het op mijn rekening staat (ING).
pi_100759123
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Jorian29 het volgende:
No monehs here! Ik wacht met smart, er staat heel leuk 6,50 op mijn rekening, en daar kan ik geen doordeweekse schapjes van halen. Overigens vaak aan het eind v.d. middag/begin v.d. avond dat het op mijn rekening staat (ING).
ah ok, ja ik heb nog nooit salaris gehad bij EW
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:30:18 #47
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100759192
Geen loon hier...ben net klaar en ga nu naar húús. Probleemloos dagje gehad.
pi_100759413
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Obama het volgende:
Geen loon hier...ben net klaar en ga nu naar húús. Probleemloos dagje gehad.
same here
pi_100762558
Ook nog geen salaris hier.

Vandaag reed er het hele stuk van 's-Hertogenbosch naar Utrecht een ambulance een meter of 200 achter me. Met zwaailicht aan. Misschien een patient die niet door elkaar geschud mag worden ofzo, maar ik vond het wel irritant. Hoewel ik op een gegeven moment wel wist dat ie niet harder ging rijden zag ik soms toch zo'n flits in mijn achteruitkijkspiegel en door automatisme ga je wel anticiperen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:53:32 #50
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100762839
Ik vind het niet kunnen hoor, dat het zo belachelijk lang duurt voordat je loon op je rekening staat bijgeschreven...

Oh, en bedankt he, RTS!

[ Bericht 36% gewijzigd door joppie_saus op 15-08-2011 15:59:10 ]
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')