Weekend is er gewoon geen werk, klaar. Maandje niet beschikbaar is geen probleem anders. Zo'n vaart loop het nou ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
Er is sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag. Je moet gewoon 1 dag per week beschikbaar zijn, ben je dat niet vlieg je eruit.
Ja, sporadisch. EW geeft zelf ook aan dat er alleen op werkdagen gewerkt wordt, weekendritjes zijn incidenteel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel. Mallet heeft nu al een aantal keer ritten op zaterdag gehad.
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je niet moet gaan solliciteren als je denkt dat je op zaterdag nog wel eens kan werken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef joppie_saus het volgende:
Dat was toch ook precies wat ik zei? Sporadisch werk op zaterdag, nooit op zondag
Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks. Dus het is niet erg als je maar 1 dag in de (werk)week beschikbaar bent?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je niet moet gaan solliciteren als je denkt dat je op zaterdag nog wel eens kan werken.
Dat is waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik wil zeggen is dat je niet moet gaan solliciteren als je denkt dat je op zaterdag nog wel eens kan werken.
1) Ik heb één dag per week collegequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
1) Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks.
2) Dus het is niet erg als je maar 1 dag in de (werk)week beschikbaar bent?
Valt bier drinken onder studeren? Zo ja, dan heb ik niet altijd veel tijd doordeweeks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ze willen studenten, die STUDEREN toch? Lijkt mij dat je dan weinig tijd hebt doordeweeks.
QFT.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Valt bier drinken onder studeren? Zo ja, dan heb ik niet altijd veel tijd doordeweeks.
Ik moest vanmorgen een auto afleveren in Easterlittens, dat is pas een gat. Zojuist heb ik trouwens de smerigste auto ooit gereden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:13 schreef Mallet het volgende:
Net mijn eerste auto afgeleverd in Ootmarsum. Heb een half uur over binnenwegen gescheurd en ik denk dat als ik nog langer was doorgereden dat ik zo van de aarde af zou vallen. Wat een godvergeten gat! Nu naar Almelooo.
ah ok, ja ik heb nog nooit salaris gehad bij EWquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Jorian29 het volgende:
No monehs here! Ik wacht met smart, er staat heel leuk 6,50 op mijn rekening, en daar kan ik geen doordeweekse schapjes van halen. Overigens vaak aan het eind v.d. middag/begin v.d. avond dat het op mijn rekening staat (ING).
same herequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Obama het volgende:
Geen loon hier...ben net klaar en ga nu naar húús. Probleemloos dagje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |