Link is nu wel verplicht eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef joppie_saus het volgende:
Zit hier ook een ene Wesley die op zijn FB-pagina té veel foto's van zichzelf heeft poserend voor een Easyway auto met de sleutels in zijn klamme handjes? Sorry, maar wat een droeftoeter ben je dan als je jezelf zit te verheerlijken met andermans auto
Ja kijk dat bedoel ik. Rotdagen zijn dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn dag zit er alweer op bij het verhuurbedrijf. Moest eigenlijk tot 17.00 uur, maar er was niets meer te doen. Op en neer naar Schiphol en Amersfoort geweest, en verder alleen een beetje tanken en wassen
Ik zat op de FB van EW te loeren en kwam daar een topic tegen met 'de mooiste auto ooit gereden'. Daar stond dit figuur ook tussen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Pauper!Ik heb ook foto's van auto's, maar zonder mij erop. Waarom vindt je die jongen Joppie?
Vandaag, ik kom bij de klant, nieuwe auto brengen en oude mee terug nemen. Is het verdomme een lekker wijf. Jaar of 24, blond, slank, gebruind van de vakantiezon.
Hahaha ik heb ook nog haar adres en telefoonnummer... niet dat ik er ooit wat mee ga doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zat op de FB van EW te loeren en kwam daar een topic tegen met 'de mooiste auto ooit gereden'. Daar stond dit figuur ook tussen.
Oh, en die dame. Leuke dingen zijn dat. Heb het zelf ook eens meegemaakt in Groningen. Haar telefoonnummer ligt nog ergens in mijn bureaulade hehe.
Ja maar ik heb niet haar telefoonnummer van de rit-gegevens he. Ze schreef voor mij haar privé-nummer op een briefje met de vraag of ik haar ooit nog eens wilde bellen. Ben haar ook nog een keer tegen gekomen tijdens het uitgaan in de stad trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hahaha ik heb ook nog haar adres en telefoonnummer... niet dat ik er ooit wat mee ga doen.
Kreeg net een smsje van EW voor een spoedje Nieuwegein - Zoetermeer.. Maar iemand was me al voor.
Hahaha nice, dat heb ik dan weer niet? Geen werk van gemaakt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet haar telefoonnummer van de rit-gegevens he. Ze schreef voor mij haar privé-nummer op een briefje met de vraag of ik haar ooit nog eens wilde bellen. Ben haar ook nog een keer tegen gekomen tijdens het uitgaan in de stad trouwens.
Ja ik heb het mailtje gehad. Klinkt wel leuk, alleen even kijken of ik tijd heb dan. Studie is dan natuurlijk weer begonnen. En het gaat om een groot parkeer-project geloof ik toch. Niks voor PC's dus Chap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:30 schreef BetweenTheRays het volgende:
Nog meer van jullie die een mailtje hebben gekregen om mee te helpen bij een golftoernooi in september?
Nou ja, niet de werkzaamheden inderdaad. Maar misschien de dag als geheel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Daar lijkt me dan weer helemaal niets aan. Parkeren is nou niet echt het leukste van autorijden..
Je moet er van houden inderdaad, ik me best voorstellen dat anderen het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nou ja, niet de werkzaamheden inderdaad. Maar misschien de dag als geheel?
Nee joh. Vriendin hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hahaha nice, dat heb ik dan weer niet? Geen werk van gemaakt?
Dat kan toch gewoon... die 100 meter die je moet rijden van de ene kant naar de andere kant van de parkeerplek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Je moet er van houden inderdaad, ik me best voorstellen dat anderen het wel leuk vinden.
Geef mij toch maar liever een lang ritje met de radio lekker hard aan
Ja het kutte is dus dat ik haar voornaam niet weet, ik verstond het niet toen ze hem noemde. Heb dus alleen een voorletter en stad. Heb gisteren al even gekeken maar niet gevonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee joh. Vriendin he
Oh trouwens, die van jou he. Heeft ze geen FB? -> PM hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |