Dat had ie al sinds Queens. En Fish zelf heeft ze niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Zie net de herhaling van Roddick..hij heeft nu ineens ook Fish-sokjes
Serieus? Wazig dat ik het nu pas zie, al heeft Rod ook niet zoveel gespeeld sinds Queensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat had ie al sinds Queens. En Fish zelf heeft ze niet meer
Op Queens werden er nog volledige interviews gewijd aan zijn sokjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? Wazig dat ik het nu pas zie, al heeft Rod ook niet zoveel gespeeld sinds Queens
Kijk nooit interviews in die tijd...ik trek dat echt niet dat alles op Murray wordt betrokken. Zelfs een discussie over Roddick's sokken zal dan eindigen met de stelling: Moet Murray ook Fish-sokjes gaan dragen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op Queens werden er nog volledige interviews gewijd aan zijn sokjes![]()
![]()
We vergeten snel hoe goed JesusFed eigenlijk wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:53 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
Ik heb alleen de laatste drie games gezien, maar het zag er strak uit zeg bij Federer! Het gaat zo vreselijk snel in vergelijking met die gravelwedstrijden vind ik en die avondwedstrijden lijken extra snel. Davydenkoachtig hoe snel ze die bal nemen leek het wel.
Het shirt wat Fed daar aanheeft zoek ik al een tijdje, maar ik kan het niet vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
We vergeten snel hoe goed JesusFed eigenlijk was![]()
Dat geldt toch voor alle 2006 tennismode wel. Na een paar jaar gaat dat echt wel uit de handel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het shirt wat Fed daar aanheeft zoek ik al een tijdje, maar ik kan het niet vinden.
True, maar je kan altijd hopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle 2006 tennismode wel. Na een paar jaar gaat dat echt wel uit de handel.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
We vergeten snel hoe goed JesusFed eigenlijk was![]()
15-40 was het zelfsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef BobW het volgende:
Karlovic weet Almagro te breaken met een Total Return Points Won % van 22%
Toen werd het *6-5 en gaf Ivo het met 15-30 nog bijna weg maar hij pakte de set.
Beslissende set nu
Nadal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal heeft gisteren tijdens het eten een heet bord gepakt, of hij wilde een bord pakken en kwam tegen iets heets aan, en heeft zijn klauwen dus verbrand... Wel zijn rechterhand, dus dat is een meevaller.
[...]
Ja, die was mooi. Ook hoe hij daarna keek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |