Toch start hij als favoriet tegen David Nalbandian.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
Murray dus tegen Nalbandian.
Murray heeft gewoon geen set meer op hardcourt gewonnen sinds zijn halve finale op de Australian open in januari van dit jaar.....
Natuurlijk zit er een clay en gras seizoen tussen, maar toch, gewoon al bijna 7 maanden geen set op zijn favoriete ondergrond.
In de Davis Cup met 6-0 6-0 6-0 van Laurent Bram!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
Murray dus tegen Nalbandian.
Murray heeft gewoon geen set meer op hardcourt gewonnen sinds zijn halve finale op de Australian open in januari van dit jaar.....
Natuurlijk zit er een clay en gras seizoen tussen, maar toch, gewoon al bijna 7 maanden geen set op zijn favoriete ondergrond.
Een kleine favoriet, als Nalbandian wint zou ik het ook niet raar vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Toch start hij als favoriet tegen David Nalbandian.
Klopt, al doelde ik meer op gewone toernooien. En zo'n wedstrijd, tjaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Davis Cup met 6-0 6-0 6-0 van Laurent Bram!
Je kunt rijk worden, Murray is de grote favoriet bij de bookmakers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een kleine favoriet, als Nalbandian wint zou ik het ook niet raar vinden.
[..]
Zou kunnen, voor mij kan Nalbandian deze partij ook gewoon winnen en is Murray maar licht favoriet.. Al zou hij hem ook ineens helemaal van de baan kunnen slaan. Met Murray en Nalbandian weet je het nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt rijk worden, Murray is de grote favoriet bij de bookmakers.
Ik denk dat Nalbandian moe is, hij heeft tenslotte al een pot gespeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zou kunnen, voor mij kan Nalbandian deze partij ook gewoon winnen en is Murray maar licht favoriet.. Al zou hij hem ook ineens helemaal van de baan kunnen slaan. Met Murray en Nalbandian weet je het nooit.
Wat een lutser zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef TheArt het volgende:
Ik vraag me echt hoe Wawa nu tegen het verlaten van zijn vrouw aankijkt. Die zogenaamde investering in zijn tennis heb ik nog niet teruggezien![]()
Nee, precies. Denk dat zijn vrouw die wedstrijden van hem zo zit te bekijken:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef TheArt het volgende:
Ik vraag me echt hoe Wawa nu tegen het verlaten van zijn vrouw aankijkt. Die zogenaamde investering in zijn tennis heb ik nog niet teruggezien![]()
Ja, maar 'Je kent de situatie niet.'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een lutser zeg. Sowieso je chick en je kind achterlaten voor je carriere
.
Dodig is wel in vorm natuurlijk..quote:
quote:
Dat dusquote:
Nee, maar ik word toch altijd meerdere keren per nacht wakker dus ik denk dat ik rond 04.00 uur even kijk hoe het ervoor staat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Delpo om 02.45... Ai.. Iemand die de wekker gaat zetten?
Ik heb me stilgehouden in de hoop dat niemand het zou opmerkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Szura het volgende:
Nog niemand is de typo in de TT opgevallen of wel?
Achja, fatties in Amerika en van die mensen die 50 jaar terug in de tijd lijken te leven in Engeland.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:09 schreef Tim86 het volgende:
Ieder jaar kijk ik er weer van op hoe dik al die lijnrechters in de States zijn
Don't shoot the messenger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb me stilgehouden in de hoop dat niemand het zou opmerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |