SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ditquote:
quote:
Wel top dat je elke week een themashow doet vol met muziek binnen het genre, zo weten we wat we kunnen verwachten, mensen tunen zelfs in om 2 uur snachts op een zaterdag speciaal voor de nieuwste alternatieve muziek! Je hebt goeie kennis en nieuws over de new alternative muziek. Leuk ook het interactive new alternative spel met de posters.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
niet nieuw, maar wel alternatief, de volgende
I feel the love in the airquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel top dat je elke week een themashow doet vol met muziek binnen het genre, zo weten we wat we kunnen verwachten, mensen tunen zelfs in om 2 uur snachts op een zaterdag speciaal voor de nieuwste alternatieve muziek! Je hebt goeie kennis en nieuws over de new alternative muziek. Leuk ook het interactive new alternative spel met de posters.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je zei laatst nog dat die piemol van je vriendje dat altijd doet
Fixed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je zei laatst nog dat die piemol van Naatje dat altijd doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef heloef het volgende:
Trouwens geheel in lijn met de TT.Die miste ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens geheel in lijn met de TT.welke is de jouwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga maar weer... kijken wat de dag van morgen brengt... hopelijk meer plezier...Slaap zuh alll
trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ga maar weer... kijken wat de dag van morgen brengt... hopelijk meer plezier...Slaap zuh alll
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens geheel in lijn met de TT.zijn dat ook daadwerkelijk 40 piemels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Trouwens geheel in lijn met de TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ik zou zeggen tel het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn dat ook daadwerkelijk 40 piemels?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens geheel in lijn met de TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat laatste is me opgevallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naatje, is het je opgevallen dat je postgemiddelde in de buurt komt van tong80.
en dat je meer dan 85.000 posts hebt gedaan
Je bent maar een clown, ik ken dat gevoelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb net lekker hamburgers naar binnen gewerkt, omnonomnomnomnomquote:
In je ongeile bui, of je geile bui?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, volgende nummer is een geile neuqseksnummer zo van je ah, bats oehja
ik proef sjarcasjmequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, volgende nummer is een geile neuqseksnummer zo van je ah, bats oehja
Gewoon ff opwarmen in de pan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
magnetronhamburgers
bijna opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
Update na de meet:
Opruimen... ehm.....![]()
Drank voorraad... Ehmmm bijna op...
één minuut in de magnetron is nog sneller, als je ff moet poepen in d'r in gooien, na het schijten nieuw voedsel !quote:
Bijna? Je maakt een grapje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
Update na de marathon:
jij hebt mijn pannekoekenmix en wraps.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
Update na de marathon:
Ik heb nog 36 burger liggen hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
magnetronhamburgers
Jij hebt mijn waardigheid ook nog bij jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt mijn pannekoekenmix en wraps.
Nieuwe meet in pijnacker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog 36 burger liggen hier
Die had ik zelf nog niet, dus ik hou de jouwequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt mijn waardigheid ook nog bij je
Ik zeg doen, heb nu tenminste geld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuwe meet in pijnacker?
Nee das geen grapje.quote:
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Karzai het volgende:
Ja vroeger was het hier gezellig, ik ga ook maar slapen
Voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuwe meet in pijnacker?
Ja tut die zou jij ook mee nemen.... Nu staat t hier tot de datum verstreken is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij hebt mijn pannekoekenmix en wraps.
Fokkers die drank achterlaten durf het bijna niet te geloven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee das geen grapje.Ik heb all1 nog 2 flessen wijn over inm.
Ja en 3 rose bier maar die gaan naar een collega van mij.
Helaas is je eigen onwaardigheid zo ernstig dat zelfs mijn eigen waardigheid wordt verslagen door de jouwe. Ik heb uiteraard binnen notime mijn nieuwe waardigheid aangemaakt die nog 10x sterker is dan jouwe. HA!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die had ik zelf nog niet, dus ik hou de jouwe
ik had het gewoon weer mee terug genomenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers die drank achterlaten durf het bijna niet te geloven.
Slaap lekker.quote:
Wie niet?quote:
Ik heb wel echt zin in nog een meet, woon je een beetje lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh en de volgende meet weer een beetje centraal aub. Zaltbommel bijvoorbeeld
Ik vond het hartje leuker.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze vind ALF geil
ik snap haar wel een beetje.. alleen die tekst is te debiel om geil te zijn
Echt he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze vind ALF geil
Preciesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh en de volgende meet weer een beetje centraal aub. Zaltbommel bijvoorbeeld
alsof je op de tekst let als je bezig bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze vind ALF geil
Ik zou er op letten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alsof je op de tekst let als je bezig bent.
Voor geen meter. Eerst naar een klein kut station met de trein en daarna hopen dat je met de bus kan die 1 keer per uur rijdt. Dan stap je uit in een gat van 600 inwoners.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zin in nog een meet, woon je een beetje lekker?
Man ik had nog aardig wat staan hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Fokkers die drank achterlaten durf het bijna niet te geloven.
Groepsknuffel met C_A ?quote:
Je postgemiddelde is weer gestegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze vind ALF geil
DM/PM aubquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu wil ik wel weer met Naatje daten.
En zo kwam het allemaal weer goed met ons gelukkige stel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu wil ik wel weer met Naatje daten.
Je weet waar ik woon inm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef gewoonfaye het volgende:
hobbel hobbel hobbel, faye heeft zin.
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ij ven zo knuffelbaar nu
Slapen weltrusten
ik wel, zou dan echt in een deuk liggen en de geilheid is plots wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alsof je op de tekst let als je bezig bent.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh liever zonder jullie erbij.
daarom moet hij erook uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daarom hebben naat en ik wat, hij is homo-in-de-kast
Oh het is een schijnrelatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tijd voor het nummer van Eminem - Cleaning out my closet ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet nu echt huilenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het is een schijnrelatie.
Net als met Jamai en Dewi.
Oh god nu heb ik het weer gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het is een schijnrelatie.
Net als met Jamai en Dewi.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:
dan druk ik op een knopje, dan gaat een ledje branden van blijdschapquote:
nope, niet de volledige.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah, de volledige versie, geen Naatje stem meer
Deel.quote:
Denk niet dat Naatje dat ooit draaien zal maar t past er wel perfect bij nu ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijd voor het nummer van Eminem - Cleaning out my closet ?
Wij hebben het al deels in het topic mogen meemakenquote:
Haar boven Quinn verkiezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik ooit nog seks met een vrouw zou hebben:
[ afbeelding ]
Dat denken mn hersenen ook iedere keer als ik wakkerr wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in.
Beetje zout zou je goed doen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jamai en Dewi waren wel echt samen, zelfs een singel!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denken mn hersenen ook iedere keer als ik wakkerr wordt.
Potver mijn dochter en zulke lekkere plaatjes posten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Als ik ooit nog seks met een vrouw zou hebben:
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
nu hierachter marjor tom....goedemorgen BTW
OOOOOH DAT WIL IK OOOK!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ALF heb jij wel eens striples gehad?
ik vandaagepic schijnbaar kan ik nu strippen zoals het hoort
Faye, of Faajquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ik iets gemist, wie is ALF?
Verstandig aangezien Ariana de mooiste van allemaal isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef heloef het volgende:
* heloef houdt zich bewust uit de aankomende lekkere wijven discussie
Ze heeft hetzelfde kapsel maar voor de rest voor geen meter eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heloef, vind je heather morris niet een beetje op Gerrie lijken?
wat is dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
Oh nog een marathon update :
Muggen - Outpost76 : 3 - 14
Aan die discussies heb ik wel een briljant verhaal overgehouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verstandig aangezien Ariana de mooiste van allemaal is
was echt vet tof.. toen we eenmaal over het melige en lacherige heen waren gingen we serieus doen enzo..quote:
Faye is ALF volgens knetterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb ik iets gemist, wie is ALF?
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was echt vet tof.. toen we eenmaal over het melige en lacherige heen waren gingen we serieus doen enzo..
Je kan ook muten hèquote:
Striples gehad in frieslandquote:
quote:
Zal ik er eens eentje insteken om te kijken of de beschrijving klopt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het beschrijft de weg van de vinger door je kut, dus ja: kutnummer
Die jaquote:
Heb je daar les voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Striples gehad in friesland
Ik luister en ik denk dat ik bij deze echt nooit meer geil kan worden. Het is compleet verpest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
Als koelkast nog luisterde kwam ie nu spontaan klaar.
ja vanmorgen om 7 uur uit bed gerammeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je daar les voor?![]()
En dan ook in de minst geile provincie in Nederland ook nog.
okok, grgrquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik luister en ik denk dat ik bij deze echt nooit meer geil kan worden. Het is compleet verpest.
Mij een stijfje bezorgen hoe durf je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik er eens eentje insteken om te kijken of de beschrijving klopt?
Was vrijdag voor de marathon ineens omdat Luke haar FeeJ noemde werd t al snel (bij knetter dan) ALFquote:
picsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja vanmorgen om 7 uur uit bed gerammeltin een auto gepleurt en op weg naar friesland voor een dag zuipen en dom doen.. o.a striples
en meer![]()
Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Echte mannen bevaren ook de rode zee
Weer een post doorgegeven aan mods.quote:
Nu alweer?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weer een post doorgegeven aan mods.
Beter stoppen met deze flauwe kul.
flauwe kul?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks aansteller.quote:
Ehm, ben je nu aan het fucken of wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan wel. Kul is gewoon een woord hoorquote:
al eens geprobeerd dan? ervaring mee? gezien?quote:
Pas op, sint gaat je rapporteren hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo ga je nooit noiken he. Niks mis met een potje bloedseks.
aalleen goed schoonmaken je tool na afloop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al eens geprobeerd dan? ervaring mee? gezien?
hoe weet je dan dat het gadverdamme is?
Ik hoop er stiekem opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Pas op, sint gaat je rapporteren hoor.
dat moet soberso altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aalleen goed schoonmaken je tool na afloop.
Hij wil wss Myra of Smegmanus weer in het topic hebbenquote:
iets met ingestorte zendmast ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik versta drenthe in dit nr
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
iets met ingestorte zendmast ?
Ik spreek altijd van uit het theoretisch oogpunt dat weten jullie nu toch wel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al eens geprobeerd dan? ervaring mee? gezien?
hoe weet je dan dat het gadverdamme is?
doe liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
iets met ingestorte zendmast ?
Whahahaha ja dat zal t zijn iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in zijn grote boek schrijven
Daar lijkt t op jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij wil wss Myra of Smegmanus weer in het topic hebben![]()
vandaar mijn post.. miss heb je stiekem wel een menstruatie fetisjquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik spreek altijd van uit het theoretisch oogpunt dat weten jullie nu toch wel?
Ja dan maar niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo ga je nooit noiken he. Niks mis met een potje bloedseks.
Ik vond sint anders heel anders en stoerder dan ik me had voor gesteldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is sint, die doet stoer, maar ondertussen...
ruige neukseks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef ValHallen het volgende:
Laten we het over seks gaan hebben
Hoe harder iemand zegt dat hij het niet wil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef ValHallen het volgende:
Laten we het over seks gaan hebben
gaat heen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, faye kan nog niet zo goed met haar ego omgaan zo te zien. Toch maar eens tijd voor meditatielessen.
Fetisj ik heb er eerder iets tegen dan dan dat ik er op geil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vandaar mijn post.. miss heb je stiekem wel een menstruatie fetisj
Nou eehm ik zeg al sinds ik hier kom dat sex over rated is maar ik heb nog steeds geen resultaat...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe harder iemand zegt dat hij het niet wil.
Des te meer het er over gaat.
je krijgt van mij speciaal een nummerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou eehm ik zeg al sinds ik hier kom dat sex over rated is maar ik heb nog steeds geen resultaat...
Dat is wel kut voor je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn vriend negeert me standaard.
\quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh het is zo'n beetje volle maan of zo miss dat ALF daarom raar doet
Ik noem alles wat ik niet kan krijgen overrated.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou eehm ik zeg al sinds ik hier kom dat sex over rated is maar ik heb nog steeds geen resultaat...
jammer voor jequote:
Dat zelfs de buurt weet dat je ruige seks hebt gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seks zo vies dat je je jaren later nog vies smerig voelt.
dat je na een week nog velletjes onder je nagels hebt zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Seks zo vies dat je je jaren later nog vies smerig voelt.
Ze heeft al 2 dagen geen seks gehad, en haar vriend deed een radioshow nadat ze opgegeilt was door dubstep.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem alles wat ik niet kan krijgen overrated.
Dus seks is overrated.
Mja dat ga ik niet redden. Ik moet morgen weer werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je krijgt van mij speciaal een nummer
En dan autobahn draaien, grafnummerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 dagen geen seks gehad, en haar vriend deed een radioshow nadat ze opgegeilt was door dubstep.
dat daar de klodders nog tegen het plafon zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat zelfs de buurt weet dat je ruige seks hebt gehad
2 dagen pas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 dagen geen seks gehad, en haar vriend deed een radioshow nadat ze opgegeilt was door dubstep.
Mja ik heb er ook geen resultaat mee dus eehm dat werkt niet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem alles wat ik niet kan krijgen overrated.
Dus seks is overrated.
Dquote:
Ja, écht hehquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef heloef het volgende:
[..]
2 dagen pas?
Ik moet echt lachen nu.
Wat vind je zo vervelend aan het nummer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dan autobahn draaien, grafnummer
Uit m'n moeder geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
Ik wil bijten en krabben en trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
Nagels in de rug en bijtsporen in den schouder.
Ik draaide het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat vind je zo vervelend aan het nummer?
quote:
iiiiiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef ValHallen het volgende:
Seks zo vies dat je daarna voor een maand gratis flosdraad hebt verzameld.
Haren trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil bijten en krabben en trekken
Het is een goede manier om de pijn te verwerken.quote:
Testquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
Kabel, vanwaar dit late voorleesuurtje?
Tijd vliegt als het gezellig isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
Whahahahahaha geniaal!![]()
Weet ik veel dat t alweer zo laat is!
Ik moet nodig gaan slapen.
Het is dat je mn dochter ben...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil bijten en krabben en trekken
HIJ ZEGT TOCH OUTPOST LUL.quote:
Ja dat blijkt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijd vliegt als het gezellig is
Ik weet verdomd weinig over jouw vrienden.. Of je hebt er gewoon niet zo veel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
Op sints DM: ik heb geen beste vrienden, enkel beste vriendinnen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet verdomd weinig over jouw vrienden.. Of je hebt er gewoon niet zo veel.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Badum Tshhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
outpost heeft ooit nog seks gehad
Dat zeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NIKS MEE TE MAKENquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |