Zoals u zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Laat Ch.J.E_van_Hulthem nou eens een nieuw topic openen![]()
inderdaad, wat moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die vage spoiler (foto is niet eens direct te zien) onderin de OP?
tele trouwens
...
ja volgens.mij wel in het noorden hadden ze bij connexion ook zoiets maar die zijn maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
daarom eerst koffiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
naar utrecht lukte maar op utrecht liep ik naar het a gedeelte ipv b xDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
mja maar ik ga naar friesland nu dus ik zie het wel dalijk in de busquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenal worden ze binnenkort wel afgeschaft, samen met de strippenkaart...
je zou ze bij elke redelijke muziekwinkel toch wel kunnen krijgen al dan niet bestellen. De feedback verkoopt wel goeie voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Piperidine het volgende:
Weet iemand waar je elektronische gitaarstemmers kan kopen? Zijn die ook in doorsnee winkels verkrijgbaar of moet je speciaal naar een muziekwinkel (die hier niet echt in de buurt zit?).
was ook wel te verwachten helaas kut handelarenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:21 schreef BurnaBoy het volgende:
En overboden op daan.
Dus vanaf nu betaalt iemand anders teveel
Ok, doen we.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
Je mag me wel oppikken als je wilben om 12 uur op leeuwarden centraal
Ik heb zo'n unit. Goedkoop en degelijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Piperidine het volgende:
Weet iemand waar je elektronische gitaarstemmers kan kopen? Zijn die ook in doorsnee winkels verkrijgbaar of moet je speciaal naar een muziekwinkel (die hier niet echt in de buurt zit?).
je hebt PMquote:
Aha een Cometquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:14 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe gitaar!, Telecaster van Doodad(Overgenomen van het falliette (?) London City!
Solid Body! in het Butterscotch!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha een Comet![]()
Heb ik ook ben er tevreden mee zeker voor het geld een goede aanschaf.
Heb je een solid body of een thinline
Ok, dat werd verteld dat het oude london city nu over is genomen door doodad, want de gitaren lijken EXACT op de London City modellen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
London City is niet failliet, alleen de importeur.
Ha precies dezelfde als ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Solid Body! in het Butterscotch!
Het is echt een mooie gitaar, wil er alleen wel een iets vetter element in zetten, Dimarzio of iets dergelijks!quote:
Wtf, ik heb er gewoon een met lampjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n unit. Goedkoop en degelijk!
[ afbeelding ]
En tele moet juist iel klinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is echt een mooie gitaar, wil er alleen wel een iets vetter element in zetten, Dimarzio of iets dergelijks!
Kan ook, ach, ik heb al een gitaar die (opzich) wel vet klinkt door de Humbucker, dat is die el cheapo strat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En tele moet juist iel klinkenvoor vet koop je een les paul of zoiets
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan ook, ach, ik heb al een gitaar die (opzich) wel vet klinkt door de Humbucker, dat is die el cheapo strat.
Die Tele ontstemt wel verschrikkelijk snel, volgens mij zijn de mechaniekjes rond uit KUT!, Van die vierkante pauper dingen.
Bij die Goldtop ook direct al met ¤200.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:14 schreef BoerBert het volgende:
Waarom verhoogt die Jones het bod met bijna 250 euro?
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef brother52 het volgende:
En niemand die zich afvraagt waarom de brug van die epi zo verschrikkelijk hoog staat?
misschien is de hals zo krom als een hoepelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Maar die kun je toch gewoon lager zetten?
Oke. Maar dat zie je natuurlijk wel als je zou komen kijken. Welk k*t als je ver moest reizen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
misschien is de hals zo krom als een hoepel
Natuurlijk kan dat, 5 minuutjes werk maar ik kan met bijna niet voorstellen dat zo'n hoge actie lekker speelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Maar die kun je toch gewoon lager zetten?
Ook dat valt recht te trekken. Als de hals getorpedeerd is ben je verder van huis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oke. Maar dat zie je natuurlijk wel als je zou komen kijken. Welk k*t als je ver moest reizen...
Letterlijk, dit vond ik op gitaarnet forum in het topic van "Twijfel over een advertentie topic":quote:
quote:ik kreeg net een keurig bod (de vraagprijs) op mijn gitaar op MP en ga mijn gitaar denk ik maar opsturen.
Hieronder de 2 emails van "Mr Jones" :
Mr Jones: OK give me your last price with the condition of the item so we can talk about the payment.
mijn reactie: Item is new as you can see in my advert. What do you wanna discuss regarding the payment?
Mr Jones: Thanks for your understanding am paying you ¤600 euro for the item and ¤50 euro for the shipment via tnt post office so the total amount of ¤650euro will be transfer.so the payment method should be via a paypal because PayPal is the only secure online payment and the item will be send via register mail to my friend in Nigeria for the Gift present i will be waiting for the PayPal email for the transfer today Please if you don't have a PayPal account you can just set up a paypal account now because PayPal is the only secure online payment approved by marktplaats so visit www.PayPal.com hope to read from you thanks
Wat is het toch een weldoener he die Mr Jones, mooi cadeautje voor zijn vriend in Nigeria. Ik wil ook wel dat soort vrienden... nu ga ik hem snel opsturen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Trollscience het volgende:
Gebruikt Eric Clapton een beetje chorus in "While My guitar gently weeps"? Ik geloof van wel
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef Trollscience het volgende:
Gebruikt Eric Clapton een beetje chorus in "While My guitar gently weeps"? Ik geloof van wel
Linkje van vid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee? DAn moet ik toch eens een hoortest laten doen...
Gewoon het origineelquote:
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doenquote:
In het origineel wordt volgens mij wel wat chorus gebruikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doen/failfailfail
Maar geen chorus toch?
Edit: nvm, en ik ga de pc nu verlaten, dit is niet gezond
Ik vind het klinken alsof 2 gitaren hetzelfde spelen, met dezelfde setting, alleen is de ene net een beetje lager of hoger, maar een fractie. Dus chorusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laat maar, ik was even te veel dingen tegelijk aan het doen/failfailfail
Maar geen chorus toch?
Edit: nvm, en ik ga de pc nu verlaten, dit is niet gezond(iets te lang achter de pc gezeten
)
Verneukte? Het origineel bevat ook lead gitaar van Claptonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
In het origineel wordt volgens mij wel wat chorus gebruikt.
Ik weet niet of Clapton dat heeft gebruikt toen hij hem verneukte.
Klopt maar dat is maar 1 solo en was onder supervisie van George Harrison.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Verneukte? Het origineel bevat ook lead gitaar van Clapton
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is maar 1 solo en was onder supervisie van George Harrison.
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat dan weer welToch vind ik niets mis aan de versie van Clapton, mjah, smaken verschillen.
Daar ben ik het met je eens. Hij is inderdaad overgewaardeerd, terwijl er technisch niet erg veel achterzit. Tenminste, wat ik van hem ken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd gewoon niet van Clapton. Hij word zwaar overgewaardeerd.
Eckte oude baas.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
We moeten het meer over de eckte bazen hebben zoals Jimi hendrix ofso.
Goedzo, doe dat maar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Mensen die Clapton afkraken![]()
* Iemand91 kruipt in een hoekje...
Carlos Santana vind ik zo ongelooflijk overrated. Wat is er zo speciaal aan hem, behalve dan dat hij een latino is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eckte oude baas.
Niet de meest geweldige maar wel een goeie kerel
Edit: Zijn gitaar is ook best wel nice, zonde van die trekstok eraan
Hij is ook overrated, maar hij heeft wel wat leuke clean shit om te spelen. En lang niet gezien hier witchquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Carlos Santana vind ik zo ongelooflijk overrated. Wat is er zo speciaal aan hem, behalve dan dat hij een latino is?
Die laatste is toch een combo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
hhmmmm
http://www.feedback.nl/sh(...)-bk/100005518/105865
of
http://www.feedback.nl/sh(...)5-b/100005518/105915
Voor bij de Randall versterker top van Dean
Hij word verkocht als cabinet dus volgens mij ist gewoon een cabquote:
Klote beschrijving dan. Ik zou gaan luisteren en dan kiezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij word verkocht als cabinet dus volgens mij ist gewoon een cab
Die zien er zeker een stuk beter uit als wat ze bij de feedback hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef brother52 het volgende:
Je zou ook aan zoiets kunnen denken.
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Gitaren/Cabinets-2x12-/cat-GITARRE-GITEAB212
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_g212_vintage.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door stefanhaan op 14-08-2011 09:43:25 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
En nog een closed cabinet ookquote:
Zoiezo helaas tot 10 september wachten dan komen ze pas binnen.quote:
Goeie keus man, mooi spul.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoiezo helaas tot 10 september wachten dan komen ze pas binnen.
dit gaat em worden
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000
Hmm ens kijken of mijn ouders een dagtripje naar duitsland leuk vindenquote:
Voor de meeste thuisspelers die hier zitten is dat echt overkillquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mits je er acht van hebt en er een JVM410 in staat te blazen.
Echte bazen zitten daarom in een band. 4 vintage speakers is meestal wel voldoende eigenlijk, dus ook voor mensen op podia is een full stack overkillquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor de meeste thuisspelers die hier zitten is dat echt overkill![]()
Overkill is wel baas though
Zou ik ook wel willen, maar ik kan geen band vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Echte bazen zitten daarom in een band. 4 vintage speakers is meestal wel voldoende eigenlijk, dus ook voor mensen op podia is een full stack overkill.
Nouja Iron Maiden's lead guitarist met een full stack is zeker geen overkill. Dat is fucking baas als je vooraan staatquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Echte bazen zitten daarom in een band. 4 vintage speakers is meestal wel voldoende eigenlijk, dus ook voor mensen op podia is een full stack overkill.
Snap ik, wat voor geluid daar uit komtquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:43 schreef The_Dean het volgende:
Heb mijn halfstack nu ook in de woonkamer staan... zou er best aan kunnen wennen
Atreyuquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Die gasten van Sunn O))), dat zijn eckte bazen![]()
![]()
Ze kunnen nog heel vaak zeggen dat ze geluid maken ipv muziek en dat dat heul moeilijk is, maar ie-de-reen kan wat zij doen
Welke van de drie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja Iron Maiden's lead guitarist met een full stack is zeker geen overkill. Dat is fucking baas als je vooraan staat
Ja maar zij zijn gewoon écht goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Atreyu
Ben nu Ex's and Oh's aant leren
Nja ze zijn alledrie facking baas en ze hebben niet echt 1 lead. Meestal hebben ze allemaal wel een solo. Of zelfs 2/3 tegelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke van de drie?.
Veel metalgitaristen touren met 2 stacks per gitarist, Megadeth doet dat ook bijv, maar echt nodig is het, met FoH en monitoring.
Ja, ben erg blij met die cabquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snap ik, wat voor geluid daar uit komt
Adrian is wel dé man eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja ze zijn alledrie facking baas en ze hebben niet echt 1 lead. Meestal hebben ze allemaal wel een solo. Of zelfs 2/3 tegelijk
Naja jannick heeft 'Dance Of Death' geschreven, alleen daarom al is hij een echte baasquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Adrian is wel dé man eigenlijk. Ik vind de solo's van Jannick meestal best oninteressant. Hij gaat maar een beetje heen en weer op dat fretboard, zit niet echt melodie in ofzo. En als je zijn solo's luistert van bij White Spirit hoor ik ook niet veel vooruitgang
. Maar zijn stagemoves zijn wel cool
.
Dat is echt een van de slechtste nummers die Maiden geschreven heeft sinds 1993quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja jannick heeft 'Dance Of Death' geschreven, alleen daarom al is hij een echte baas
Nee man, de gitaar riffs erin zijn baas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is echt een van de slechtste nummers die Maiden geschreven heeft sinds 1993.
Waarom spelen ze die live ipv 'For the greater good of God'? Hij klapt wel makkelijk mee, maar verder...slap nummer, brakke tekst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee man, de gitaar riffs erin zijn baas.
En i gotta agree For the greater good is baas, ik kan hem helemaal spelen. was een van de eerste nummers die ik leerde
Hoe kan het dan jij niet in een band zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben ook groot fan, maar niet de moeite genomen veel nummers te leren spelen. Kan er een paar. Onze zanger is pas groot Maindenfan. We worden veel vergeleken met Maiden, maar ik vind dat men dat een beetje overdrijft. Wat vind jij?
.
Ja, dat snap ik ook niet, die gast kan echt goed spelen. Gisteren zelf gehoordquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe kan het dan jij niet in een band zit?.
Ik heb je band nog nooit gezien, als je keer in de buurt bent ofso of keer ergens dan kom ik welquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe kan het dan jij niet in een band zit?.
Ik ben ook groot fan, maar niet de moeite genomen veel nummers te leren spelen. Kan er een paar. Onze zanger is pas groot Maindenfan. We worden veel vergeleken met Maiden, maar ik vind dat men dat een beetje overdrijft. Wat vind jij?
.
Kga nu ff alles aansluiten, batterijen in gitaar vervangen en stuk van 'Dance Of Death' spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon wat posten op gitaarnet, dat je je als gitarist aanbied, en dat je een band zoekt. Wat YouTube clips erbij van je kan. Jezelf verkopen, zogezegd
Tja band van me vriendin zocht een gitarist nog, maar die hadden ze ook al gevonden inmiddels...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kga nu ff alles aansluiten, batterijen in gitaar vervangen en stuk van 'Dance Of Death' spelen.
Oh ik verwarde dance of death met paschendale, ach ja. FF tabboek erbij pakken
Edit; Oké ik heb een vet stuk uit one opgenomen, nog suggesties voor liedjes? =D
Ibanez RGA 42 Black, met witte pinstripe langs de gehele body,neck,headstockquote:
Mooiquote:
Ja ik speelde hiervoor iets van Lamb of godquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
MooiAlleen houd ik persoonlijk niet zo van de distortion, ik vind hem clean toch mooier
Smaken verschillen
Ken ik niet, in ieder geval succes!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik speelde hiervoor iets van Lamb of godEn als ik uit mijn fender eenmaal een mooie distortion krijg zet ik hem niet graag op clean want ik krijg dan nooit meer hetzelfde geluid terug
![]()
Als deze fender een wat betere overdrive had gehad voor clean zou het wel vetter zijn. maja. ik ga nu maar ff die 2de solo oefenen, en Cities On Flame With Rock and Roll
Ken je dat niet D:quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ken ik niet, in ieder geval succes!
Cool inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ken je dat niet D:
Is facking baas kerel. Old school rock![]()
Het grappige is wel dat ze het in de lyrics ook over Marshall en Fender hebbenquote:
Waar dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het grappige is wel dat ze het in de lyrics ook over Marshall en Fender hebben
"Gardens of nocturne, forbidden delightsquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
"Gardens of nocturne, forbidden delights
Reins of steel, and it's alright
Cities on flame, with rock and roll
Marshal will buoy, but Fender control"
Zelfs vroeger hadden bandleden echt goeie humorquote:
Jaaa, lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ken je dat niet D:
Is facking baas kerel. Old school rock![]()
No international biddersquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, de bassist (en gitarist) van mijn bandje heeft de tour-amp van El Hefe van NOFX gekochtKan mooi in z'n punkmuseum
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230659135684
Nee, klopt, hij heeft het via een vriend in de VS gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
No international bidders
Maar wat gaaf om dat te hebben. El Hefe
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro manquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, klopt, hij heeft het via een vriend in de VS gedaan.En idd, hoe vet!
Klinkt dom, maar als ik het geld en de mogelijkheid had zou ik het waarschijnlijk ook niet laten er een gooi naar te doen. Niet dat ik het wist, maar tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro man
daar had je hier ook veel leuke shit van kunnen kopen
Voor dat geld zou ik gewoon een nieuwe uit de winkel gehaald hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt dom, maar als ik het geld en de mogelijkheid had zou ik het waarschijnlijk ook niet laten er een gooi naar te doen. Niet dat ik het wist, maar toch
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar hij zit heel goed in de slappe was en is echt een mega-NOFX fan. Dus ja, als het kan, waarom nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me toch maar zonde van die 1500-1600 euro man
daar had je hier ook veel leuke shit van kunnen kopen
Ja true. Ik zou ook zeker bieden op een van de gitaren van Jannick of Adrian smithquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar hij zit heel goed in de slappe was en is echt een mega-NOFX fan. Dus ja, als het kan, waarom niet
Hoelang speel jij eigenlijk al?quote:
iets meer als 2 jaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoelang speel jij eigenlijk al?
Omdat dit Fok! isquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif?Ik speel net twee jaar
Ja, gisterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
Gingen we hier nou nog keer een gitaristen meet doen?
Ik zorg wel dat ik dan vrij hebquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, gisteren![]()
Nee, of 3 of 10 september. Even kijken welke datum over het algemeen het beste uitkomt.
Ik zou eerst eens kijken of je misschien niet een braam ofso bij je brug hebt zitten.Vaak als je snaren zo snel kappot gaan zit er bij je brug of evt een fretbar een scherp randje waardoor je snaar kappot gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef Prospekt het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik speel sinds kort akoestische gitaar (klassiek), en nou knapt mijn lage E snaar steeds... Ik heb nou al 2 keer een nieuw setje snaren moeten kopen, en ik moet zeggen dat ik het nu echt zat begin te worden... Ik speel zo af en toe een nummer waarin je de lage E moet stemmen naar hoge A zegmaar (Coldplay - Cemeteries of London), kan het daar aan liggen, dat hij daardoor te strak komt te liggen? Of zou het aan de brug kunnen liggen? Ik gebruik D'addario EJ27N classic nylon snaren...
Bedankt!
Misschien eens een capo proberen ipv dingen omhoog stemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef Prospekt het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik speel sinds kort akoestische gitaar (klassiek), en nou knapt mijn lage E snaar steeds... Ik heb nou al 2 keer een nieuw setje snaren moeten kopen, en ik moet zeggen dat ik het nu echt zat begin te worden... Ik speel zo af en toe een nummer waarin je de lage E moet stemmen naar hoge A zegmaar (Coldplay - Cemeteries of London), kan het daar aan liggen, dat hij daardoor te strak komt te liggen? Of zou het aan de brug kunnen liggen? Ik gebruik D'addario EJ27N classic nylon snaren...
Bedankt!
Dat. Ik heb net even heel snel twee tabs gegoogled, en bij beide staat dat je voor dat nr een capo op de eerste fret moet doen. Lage E continu een kwart omhoog stemmen lijkt me geen goed idee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Misschien eens een capo proberen ipv dingen omhoog stemmen?
+1quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat. Ik heb net even heel snel twee tabs gegoogled, en bij beide staat dat je voor dat nr een capo op de eerste fret moet doen. Lage E continu een kwart omhoog stemmen lijkt me geen goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ook veel beter...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:09 schreef Prospekt het volgende:
Dus het kan daar wel aan liggen? En zo kun je hem inderdaad ook spelen, maar zelf speelt ie het ook zo... Of heb je daar speciale snaren voor ofzo?Btw, zo speelt hij het zelf volgens mij niet. En de tab die je hebt is door een user gemaakt he. Dus dit is niet persé zoals de gitarist van coldplay het zelf speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt ook veel beter...
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
True, maar het zijn volgens mij makkelijke liedjes voor beginners. en klassieke gitaarleraren kicken op die shitquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Coldplay moet je spelen met je nek in een lus, hangend aan een boom. Depressieve shit.
Ik denk dat 'ie dan een A-snaar (dus dunnere) op de plek van de lage E heeft liggen voor dit nr. Vaak met grote intervallen omstemmen (en zeker omhoog) is niet zo goed voor je snaren, ik vermoed dat daar de oorzaak voor je probleem ligt. Anders misschien een braam op je brug... Waar breekt die snaar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:19 schreef Prospekt het volgende:
Nouja in ieder geval de tuning is correct...
[ afbeelding ]
dan zit er toch een braam bij je brug nog maar eens goed kijkenquote:
Nja als je echt niks voelt zou ik even setje erop leggen normale EADGBE tuning en als het dan nog gebeurt ligt het echt aan je brug, zoniet ligt het aan je tuning naar AADGBEquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:38 schreef Prospekt het volgende:
Mm.. Kan echt niks zien of voelen... Wat is slim, gewoon nieuwe snaren kopen, of iemand naar die brug laten kijken? Of kun je dat gewoon zelf oplossen met schuurpapiertje ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik voel de GoldTop dichterbij komen, 4 dagen 2 uur.
Ik ga dat ding zeker ombouwen tot metal scheurmonster.Ik duim voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach en als ik die 2 gitaren niet krijg bestel ik deze kleine jongequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
Ik voel de GoldTop dichterbij komen, 4 dagen 2 uur.
Ik ga dat ding zeker ombouwen tot metal scheurmonster.Of lekker origineel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
hmm, ik denk toch dat ie beter klinkt met EMG's erinquote:
Ik speel niet zo veel punkquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:41 schreef The_Dean het volgende:
Twijfel. EMG's zijn awesome, maar wat p90 achtige 'schellere' pickups is heerlijk voor punk
Ik zal wel ff iets opnemenquote:
Met wat gitaar en snaren doe je omhoog stemmen? Dat Coldplay het doet wil niet zeggen dat je het zomaar met elke gitaar zomaar dan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:38 schreef Prospekt het volgende:
Mm.. Kan echt niks zien of voelen... Wat is slim, gewoon nieuwe snaren kopen, of iemand naar die brug laten kijken? Of kun je dat gewoon zelf oplossen met schuurpapiertje ofzo?
Misschien beter als je met de muziek meespeelt nu klinkt het dik uit de maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Misschien beter als je met de muziek meespeelt nu klinkt het dik uit de maat
Niet dat ik het veel beter doe hoor en ik maak helemaal pleuris herrie hahaKweet et ik ben altijd te ongeduldig als ik zoiets speel, en dan speel ik het gewoon hoe ik het lkkr vind linken. en ik vind het iets sneller meestal wat lekkerder klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet riffje, 3de keer dat ik hem speel ofso dus er zitten nog wat fouten inMaar dat maakt me menselijk
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:
Zou het niet wetne kwam het tegequote:
Volgens mij ben ik nog beterquote:
Akoestisch of elektrisch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:06 schreef Piperidine het volgende:
Hoi, ik kom jullie even om raad vragen.
Sinds dit weekend ben ik de trotse eigenaar van een gitaar (jeuh!), omdat ik gewoon zin heb om iets nieuws te leren. Oftewel; ik kan er nog helemaal geen reet van. En dat wil ik graag wel, dus ik heb advies nodig.
Ik ben zo a-muzikaal dat ik waarschijnlijk de slechtste beginner ooit ben. Ik heb niet heel veel zin om les te nemen bij iemand (geen tijd voor eigenlijk), dus ik zoek andere methodes om zelf gitaar te leren spelen.
Tuurlijk kan ik gaan googlen, YouTube kijken, etc, maar waarschijnlijk weten jullie veel beter welke boeken, filmpjes of sites handig zijn voor mij. In ieder geval bedankt!
Dat werkt voor mij ook goed jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Wel les gehad, maar niet echt veel van opgestoken. Ik leer veel meer van die casual dingen, als er bijvoorbeeld een medegitarist over de vloer komt die me inspireert en trucjes leert.
En samen spelen met anderen natuurlijk
Powerchords kan ik juist helemaal niet goedquote:Ben een hele slechte leerling. Speel al 7 jaar, en enige wat ik fatsoenlijk kan zijn powerchords. En dan heb ik volgens iedereen ook nog een verkeerder vingersetting
Ach jonge ik speel akkoorden ook niet met de juiste fingersetting maar dat boeit geen rukquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef The_Dean het volgende:
Wel les gehad, maar niet echt veel van opgestoken. Ik leer veel meer van die casual dingen, als er bijvoorbeeld een medegitarist over de vloer komt die me inspireert en trucjes leert.
En samen spelen met anderen natuurlijk
Ben een hele slechte leerling. Speel al 7 jaar, en enige wat ik fatsoenlijk kan zijn powerchords. En dan heb ik volgens iedereen ook nog een verkeerder vingersetting
Jammen dan maar?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij ook goed ja.
[..]
Powerchords kan ik juist helemaal niet goedNiet netjes naar ander chord, snaren nét niet ver genoeg ingedrukt waardoor het kut klinkt, te kleine handen/vingers
![]()
Baasquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
En de upgrades of all upgrades. 81/60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist! Het boeit me verder ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach jonge ik speel akkoorden ook niet met de juiste fingersetting maar dat boeit geen ruk
Zolang je het doet zoals het voor jou fijn is doe je het goed
Tuurlijk man, geen probleem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
BaasDe volgende keer als ik er ben wil ik em wel ff testen
Enigste zover ik weet wat ik fout aangeleerd heb is luiheid met mijn pinkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist! Het boeit me verder ook niet
Niceeequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:18 schreef The_Dean het volgende:
En de upgrades of all upgrades. 81/60
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik hem alleen voor powerchords. Laatste leraar probeerde me ook aan te leren hem te gebruiken met toonladders enzo... Is wel hoe het hoort, en als je het kan erg makkelijk...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Enigste zover ik weet wat ik fout aangeleerd heb is luiheid met mijn pink
Shit die je eigenlijk met ringvinger moet doen doe ik meestal met pink
Klinkt vet manquote:
Akoestischquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Akoestisch of elektrisch?
En ik herken je ''les? moet dat...''-gevoel
(Ik heb nooit les gehad)
koop een elektrische jongequote:
En ons land kennende heb je dus heel veel tijd om te spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Schuren. Spelen kan wel als het regent.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef The_Dean het volgende:
Schuren. Spelen kan wel als het regent.
* RockNijntje lurkt in Foboquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef SuikerVuist het volgende:
Ik zoek een mini (of reis-) versterker. Is er een beter (klinkend) alternatief dan de Marshall MS2 Mini?
Mag iets groter zijn.
Schoenmaat 45.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje lurkt in Fobo
Schoenmaat: 52
Echt?
/offtopic
Woah!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Bah kleine beschadigingen op het hout, gelukkig is mijn oom meubelmaker en weet hij iets om dat te fixen.
En de nerf is zo mooi dat ik er alleen blanke lak overheen mik![]()
Nog zo'n 3 uur aan schuurwerk en dan ff het hout oplappen, blanke lak erover. En dan nog ff nieuwe onderdelen bestellenquote:
Bij mij zou zo'n zelfbouw ding echt helemaal mislukkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nog zo'n 3 uur aan schuurwerk en dan ff het hout oplappen, blanke lak erover. En dan nog ff nieuwe onderdelen bestellen
Oh ze hebben bij vox humana ook leuke bouwpakketjes
http://www.voxhumanawebst(...)Path=313_799&sort=2a
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de hardware en het soort hout voor die prijzen O.o
Nouja, het was een werkende strat wat een projectje van dean was die ik heb overgenomen. Et kost ff wat tijd en je moet sommige dingen googelen maar je komt er wel uit. Er zit alleen een tremolo brug bij waar ik niet kappot van ben dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij zou zo'n zelfbouw ding echt helemaal mislukken
Ik wacht wel op de after-picsquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja, het was een werkende strat wat een projectje van dean was die ik heb overgenomen. Et kost ff wat tijd en je moet sommige dingen googelen maar je komt er wel uit. Er zit alleen een tremolo brug bij waar ik niet kappot van ben dus
http://www.warmoth.com/St(...)-Black-P580C703.aspx
Komt erin
http://www.warmoth.com/Sc(...)-Black-P985C726.aspx
erin want de tuners die er nu inzitten zijn echt aan vervanging toe.
alle schroeven vervangen door zwarte.
En dan kijken wat er van de electronica erin nog vervangen moet worden
Er komen zoiezo andere pickups in, 2x EMG en 1x Dimarzio.
Ik verwacht hem toch wel eind september af te hebben, als mijn budget beetje meewerktquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de after-pics.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik verwacht hem toch wel eind september af te hebben, als mijn budget beetje meewerkt
28ste nog een zuipkampje waar ik eerstejaars moet begeleiden. rond 10 september een Cabinet van 200 euro kopenDonderdag miss 300 euro uitgeven
![]()
Sigh.. Ik moet echt minder spontaan worden qua gitaren.Minder GAS'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Linkje uit OP over GAS http://www.guitarnoise.com/lesson/gas-powered/quote:
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Linkje uit OP over GAS http://www.guitarnoise.com/lesson/gas-powered/
Heb/had je wel een beetje last van toch?
Over de biedingen las ik ja, maar als je die beiden wint zit je dalijk dus met 4 nieuwe gitaren?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb momenteel 2 hoogste biedingen op 2 gitarenBen deze gitaar aant renoveren. Ik wil nog een andere gitaar kopen die op deze of vorige pagina staat
Moet nog een Cabinet voor bij mijn buizentop van dean
en dat was het wel oja en nog onderdelen voor die gerenoveerde gitaar en ik zal zo wel ff totale kosten van alle onderdelen posten
nee 2 biedingen, elk afzonderlijk voor 1 gitaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over de biedingen las ik ja, maar als je die beiden wint zit je dalijk dus met 4 nieuwe gitaren?![]()
QFTquote:
Uuuh...klinkt als iets van AMoLaD, maar haal het er niet erg goed uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef stefanhaan het volgende:
Witchfynder welk lied is dit?Deze zou je toch moeten weten
Beunhaas dat is Iron Maiden - The Man Who Would Be kingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uuuh...klinkt als iets van AMoLaD, maar haal het er niet erg goed uit.
Ik had het beter op kunnen nemen via de PC maar ik was veel te lui vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je niet beter wat centen investeren in goede opname-apparatuur?
quote:Onderdelen:
-----------------------------------
Jack: $19,50
Tuners: $10
Bridge: $45
Pickguard: $28
PickupCover x3: $6
Knobs x3: $4,50
Switch knob: $1,75
Pickguard screws: $3
Bridge Screws: $2,50
Neck Screws: $3
Other screws: $4,20
Strap Buttons: $3,25
---------totaal-+ $130,70 (¤91,74)
Oh, dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het beter op kunnen nemen via de PC maar ik was veel te lui vandaag.![]()
Ik kan via een van mijn pedalen het geluid naar mijn PC doorsturen waar het opgenomen word
Ksal speciaal voor jou morgenavond wel iets fatsoenlijk opnemen
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoor.
En de totaalprijs van al dat spul valt nog best mee.
Ik keek alleen naar de totaalprijs, toen ik het lijstje doorlas zag ik het idd ook dat dat niet alles wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderMoet ook nog voor 150 euro aan elementen in.
Ik denk dat de onderdelen die ik erin stop meer waard zijn als de neck/body.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de totaalprijs, toen ik het lijstje doorlas zag ik het idd ook dat dat niet alles was
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderdelen die ik erin stop meer waard zijn als de neck/body.Ja, GAS-alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En nog $ 50 voor de andere 5 tunersquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderMoet ook nog voor 150 euro aan elementen in.
Ach.. Geldquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En nog $ 50 voor de andere 5 tuners
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Bah kleine beschadigingen op het hout, gelukkig is mijn oom meubelmaker en weet hij iets om dat te fixen.
En de nerf is zo mooi dat ik er alleen blanke lak overheen mik![]()
Ja, khad net mijn oom ff gebeld die's meubelmaker en die wist er wel wat op om dat weg te werken dus dat wordt alleen blanke lak eroverquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.
Dat houd je altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach.. GeldUiteindelijk heb ik wss dalijk elk ding wat op de gitaar zit vervangen en had ik er 2 gitaren in de winkel van kunnen kopen
Zeker uren werkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat houd je altijd.
Maar wat heb je liever. Een gitaar die je gewoon uit de winkel haalt of eentje waar je uren werk in hebt zitten?
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker uren werkAlleen het hobbyen eraan geeft de gitaar al meerwaarde.
Heb jij een heel vreemd DM-bericht? Ik deed TabTabEnter in DM en ik weet niet wat er toen gebeurdequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyen
weetje eigenlijk is het niet zo moeilijk hoor, je moet alleen wel beetje handig zijn. en met google kom je een heel eindquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik kan dat namelijk ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om je te helpen hoorquote:
quote:
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitelsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om je te helpen hoorje hoeft me alleen bier te voeren
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitels
Jullie gaan vast beste vriendjes worden
Oh, ik ben gelukkig nog een meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwen
Je bent zoiezo te jong, sorryquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik ben gelukkig nog een meisje.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent zoiezo te jong, sorry15
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
NIET DOEN!!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
Zet afquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
quote:
VoordehandliggendeGMTA.quote:
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aanquote:
Ik ken die dingen niet allemaal maar hier is ie (heeel kort) te zien op 0:50:quote:
Hier en hier staan d'r nog 2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
Zit te denken aan nieuwe hals te kopen![]()
![]()
Het is toch oo kaa?quote:
Hehe, ik ben meer van de oude thrashquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aan
Ontopic dan maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is toch oo kaa?
Ohnoes wij verneucken het topique
zolang het metal is vind ik het gaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben meer van de oude thrash
Dronedoom ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Volgens wikipedia is DragonForce metalquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Sommige bands wel jaquote:
Dragonforce is wel lache om keer aan te hebben staanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is DragonForce metal
De nueq is dat?quote:
Stel paupers die ieder liedje vullen met versnelde appergio's in B mineur, vroeger was ik daar helemaal gek vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sommige bands wel ja
[..]
Dragonforce is wel lache om keer aan te hebben staan
Zelfde als doommetal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De nueq is dat?
[..]
Stel paupers die ieder liedje vullen met versnelde appergio's in B mineur, vroeger was ik daar helemaal gek van.
Live zuigen ze,quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zelfde als doommetal.
Erm kerelDat is niet zomaar versnelde arpeggio's
dat is echt shredden
en sweep picking.
Zoek Sunn O))) eens op YouTubequote:
Ze zuigen niet persé, ze zijn nog steeds ontzettend goede gitaristen en kunnen fcking goed shredden. Alleen ze kunnen het niet met dezelfde snelheid als op de studioversie.quote:
Nee dankje, wel vet dat je dit als meid luistertquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoek Sunn O))) eens op YouTube
Technisch ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef stefanhaan het volgende:
ze zijn nog steeds ontzettend goede gitaristen
Daar gaat het ook om, als ik geen techniek heb kan ik niks hoeveel ideeën ik ook heb.quote:
Ik luister het niet echtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dankje, wel vet dat je dit als meid luistert![]()
Maar de gitaar moet wat meer aanwezig zijn
Ik denk niet dat je dat gaat waarderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luister het niet echtIk luister het elke dag één keer om het te gaan waarderen
.
Mwa, vorige week was ik er bang voor, nu kan ik het aanhorenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat gaat waarderen
Wel bruut van je als meid zijndequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mwa, vorige week was ik er bang voor, nu kan ik het aanhoren.
Wat vind je vanquote:Let op hun bazen lucht instrument spel
Liedjes? Er bestaat geloof ik maar een DF liedje, de rest is allemaal daarop gebaseerd. Luister eens Fury of the storm en prepare for war achter elkaar. Precies hetzelfde gewoon. En techniek? Ik heb het over gitaristen die technisch redelijk zijn, je moet altijd WAT techniek hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar gaat het ook om, als ik geen techniek heb kan ik niks hoeveel ideeën ik ook heb.
en de muziek die ze maken zit wel goed in elkaar, tis alleen jammer dat ze het op het album versnellen.
Het gaat bij dragonforce niet om gevoel, en ze hebben idd wel paar liedjes die redelijk veel op elkaar lijken. Maar ze hebben ook veel wat totaal niet op elkaar lijkt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Liedjes? Er bestaat geloof ik maar een DF liedje, de rest is allemaal daarop gebaseerd. Luister eens Fury of the storm en prepare for war achter elkaar. Precies hetzelfde gewoon. En techniek? Ik heb het over gitaristen die technisch redelijk zijn, je moet altijd WAT techniek hebbenDan heb je meer muziek met gevoel, snap je
Dat klinkt gewoon keilekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel bruut van je als meid zijnde
[..]
Wat vind je van
Je bent baasquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon keilekker
Je hoeft YouTube-filmpjes trouwens niet in [youtube][/youtube]-dingen te zetten
Ja?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent baas![]()
enigste vrouw tot nu toe die dat mooi vind
Luister de intro's achter elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het gaat bij dragonforce niet om gevoel, en ze hebben idd wel paar liedjes die redelijk veel op elkaar lijken. Maar ze hebben ook veel wat totaal niet op elkaar lijkt.
Ja nu verdien je een adoratiebriefjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja?
Stom van die andere vrouwen.
Ff wachten bro, ben nog Meshuggah aant luisteren en aant headbangenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Luister de intro's achter elkaar.
Copy paste ftw dachten ze vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wasda?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja nu verdien je een adoratiebriefje
Klinkt idd nog steeds lekker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo moeilijk, is me gelukt na een paar anderhalve week oefenenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klinkt idd nog steeds lekker.
Wat krijg ik als ik dat intro kan spelen?
Dat stuk van 00:05?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo moeilijk, is me gelukt na een paar weken oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |