Ach.. Geldquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En nog $ 50 voor de andere 5 tuners
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Bah kleine beschadigingen op het hout, gelukkig is mijn oom meubelmaker en weet hij iets om dat te fixen.
En de nerf is zo mooi dat ik er alleen blanke lak overheen mik![]()
Ja, khad net mijn oom ff gebeld die's meubelmaker en die wist er wel wat op om dat weg te werken dus dat wordt alleen blanke lak eroverquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.
Dat houd je altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach.. GeldUiteindelijk heb ik wss dalijk elk ding wat op de gitaar zit vervangen en had ik er 2 gitaren in de winkel van kunnen kopen
Zeker uren werkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat houd je altijd.
Maar wat heb je liever. Een gitaar die je gewoon uit de winkel haalt of eentje waar je uren werk in hebt zitten?
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker uren werkAlleen het hobbyen eraan geeft de gitaar al meerwaarde.
Heb jij een heel vreemd DM-bericht? Ik deed TabTabEnter in DM en ik weet niet wat er toen gebeurdequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyen
weetje eigenlijk is het niet zo moeilijk hoor, je moet alleen wel beetje handig zijn. en met google kom je een heel eindquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik kan dat namelijk ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om je te helpen hoorquote:
quote:
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitelsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om je te helpen hoorje hoeft me alleen bier te voeren
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
* RockNijntje vergelijkt jullie ondertitels
Jullie gaan vast beste vriendjes worden
Oh, ik ben gelukkig nog een meisjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry nijntje ik val alleen op alternatieve vrouwen
Je bent zoiezo te jong, sorryquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik ben gelukkig nog een meisje.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent zoiezo te jong, sorry15
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen
NIET DOEN!!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
Zet afquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klonk wat dramatischer.
* stefanhaan zet titanic muziekje op
quote:
VoordehandliggendeGMTA.quote:
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aanquote:
Ik ken die dingen niet allemaal maar hier is ie (heeel kort) te zien op 0:50:quote:
Hier en hier staan d'r nog 2.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
Zit te denken aan nieuwe hals te kopen![]()
![]()
Het is toch oo kaa?quote:
Hehe, ik ben meer van de oude thrashquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Zet laid to rest - lamb of god aan
Ontopic dan maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is toch oo kaa?
Ohnoes wij verneucken het topique
zolang het metal is vind ik het gaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben meer van de oude thrash
Dronedoom ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Volgens wikipedia is DragonForce metalquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zolang het metal is vind ik het gaaf
Sommige bands wel jaquote:
Dragonforce is wel lache om keer aan te hebben staanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is DragonForce metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |