Zoals u zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Laat Ch.J.E_van_Hulthem nou eens een nieuw topic openen![]()
inderdaad, wat moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die vage spoiler (foto is niet eens direct te zien) onderin de OP?
tele trouwens
...
ja volgens.mij wel in het noorden hadden ze bij connexion ook zoiets maar die zijn maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
daarom eerst koffiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
naar utrecht lukte maar op utrecht liep ik naar het a gedeelte ipv b xDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
mja maar ik ga naar friesland nu dus ik zie het wel dalijk in de busquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenal worden ze binnenkort wel afgeschaft, samen met de strippenkaart...
je zou ze bij elke redelijke muziekwinkel toch wel kunnen krijgen al dan niet bestellen. De feedback verkoopt wel goeie voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Piperidine het volgende:
Weet iemand waar je elektronische gitaarstemmers kan kopen? Zijn die ook in doorsnee winkels verkrijgbaar of moet je speciaal naar een muziekwinkel (die hier niet echt in de buurt zit?).
was ook wel te verwachten helaas kut handelarenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:21 schreef BurnaBoy het volgende:
En overboden op daan.
Dus vanaf nu betaalt iemand anders teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |