Zoals u zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef Iemand91 het volgende:
Laat Ch.J.E_van_Hulthem nou eens een nieuw topic openen![]()
inderdaad, wat moet dat voorstellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die vage spoiler (foto is niet eens direct te zien) onderin de OP?
tele trouwens
...
ja volgens.mij wel in het noorden hadden ze bij connexion ook zoiets maar die zijn maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
daarom eerst koffiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:45 schreef stefanhaan het volgende:
Matig eerste trein gemist doordat ikde verkeerde kant opliep
naar utrecht lukte maar op utrecht liep ik naar het a gedeelte ipv b xDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch knap om voor elkaar te krijgen... je moet toch naar utrecht eerst? das spoor 5 (mits ze dat niet veranderd hebben)
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Aresdreams het volgende:
dagkaartjes, was dat niet iets van regio brabant zuid-oost? zolang er nog strippenkaarten gebruikt worden hier?
mja maar ik ga naar friesland nu dus ik zie het wel dalijk in de busquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dagkaartjes zijn iets van heel Noord-Brabant, en die zijn nu volgens mij nog gewoon te krijgenal worden ze binnenkort wel afgeschaft, samen met de strippenkaart...
je zou ze bij elke redelijke muziekwinkel toch wel kunnen krijgen al dan niet bestellen. De feedback verkoopt wel goeie voor een leuke prijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Piperidine het volgende:
Weet iemand waar je elektronische gitaarstemmers kan kopen? Zijn die ook in doorsnee winkels verkrijgbaar of moet je speciaal naar een muziekwinkel (die hier niet echt in de buurt zit?).
was ook wel te verwachten helaas kut handelarenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:21 schreef BurnaBoy het volgende:
En overboden op daan.
Dus vanaf nu betaalt iemand anders teveel
Ok, doen we.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
Je mag me wel oppikken als je wilben om 12 uur op leeuwarden centraal
Ik heb zo'n unit. Goedkoop en degelijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:14 schreef Piperidine het volgende:
Weet iemand waar je elektronische gitaarstemmers kan kopen? Zijn die ook in doorsnee winkels verkrijgbaar of moet je speciaal naar een muziekwinkel (die hier niet echt in de buurt zit?).
je hebt PMquote:
Aha een Cometquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:14 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe gitaar!, Telecaster van Doodad(Overgenomen van het falliette (?) London City!
Solid Body! in het Butterscotch!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha een Comet![]()
Heb ik ook ben er tevreden mee zeker voor het geld een goede aanschaf.
Heb je een solid body of een thinline
Ok, dat werd verteld dat het oude london city nu over is genomen door doodad, want de gitaren lijken EXACT op de London City modellen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
London City is niet failliet, alleen de importeur.
Ha precies dezelfde als ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Solid Body! in het Butterscotch!
Het is echt een mooie gitaar, wil er alleen wel een iets vetter element in zetten, Dimarzio of iets dergelijks!quote:
Wtf, ik heb er gewoon een met lampjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n unit. Goedkoop en degelijk!
[ afbeelding ]
En tele moet juist iel klinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is echt een mooie gitaar, wil er alleen wel een iets vetter element in zetten, Dimarzio of iets dergelijks!
Kan ook, ach, ik heb al een gitaar die (opzich) wel vet klinkt door de Humbucker, dat is die el cheapo strat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En tele moet juist iel klinkenvoor vet koop je een les paul of zoiets
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kan ook, ach, ik heb al een gitaar die (opzich) wel vet klinkt door de Humbucker, dat is die el cheapo strat.
Die Tele ontstemt wel verschrikkelijk snel, volgens mij zijn de mechaniekjes rond uit KUT!, Van die vierkante pauper dingen.
Bij die Goldtop ook direct al met ¤200.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:14 schreef BoerBert het volgende:
Waarom verhoogt die Jones het bod met bijna 250 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |