ah okequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik ging even verder zoeken, ben dus verkeerd geïnformeerdIk kik sowieso nooit HGT dus ben niet op de hoogte van alles. Hoorde alleen iemand vertellen dat ie door was met een auditie van HGT, maar zullen wel de voor voor voorrondes zijn dan ofzo
Ho halt! Ik kan pas Vrijdag weer gaan turven Pinguquote:
dat jongleren vond ik anders best coolquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geloof me, deze aflevering is het terugkijken niet waard..
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:58 schreef Onnoman het volgende:
heeft iemand een linkje van de uitzending?
nee ik ga geen 99 cent betalen..
reden: omdat gordon
Of op Youtube, heb je helemaal nergens last vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Check je alleen de fragmenten van elk optreden. Die zijn gratis. Een reclame vooraf is alles wat je even moet doorstaan dan.
bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
Hoezo is het trouwens nu al een liveshow?
Aankomende zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Over hoeveel weken begint My name is ook alweer?
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komenquote:
Ik dacht ook eerst dat het tussen HGT en TVOH in zou zitten op de vrijdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH, stom, ik dacht dat het op een vrijdag zou komen![]()
Geen zorgen, daar heb jij mij niet voor nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Heb je je pilletje weer nodig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
In b4 D. met een of andere domme opmerking.
Ik gebruik niet eens drugs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er eentje teveel heeft gehad en in een trip is blijven hangen
Je Friesland-Limburg verhaaltje sprak boekdelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik gebruik niet eens drugs.
En wat heb jij eigenlijk tegen mij?
Nog 4 uurrrrrrrrrrrr en 5 minuutjes Luttepetut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |