quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
Als ik 'My name is...' ga kijken, willen jullie mijn tv uit het raam gooien en me in een kelder opsluiten?
da's uit de kleine zeemeermin, mijn jongste is daar helemaal gek van (speelt zo'n K3 toos in)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zeikmusical is dat stukje steeds bij My name is? Dat van die ene hype uit Amerika zeker...
Little Mermaid kleding leek dat jongetje/meisje aan te hebben. Welke hype bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zeikmusical is dat stukje steeds bij My name is? Dat van die ene hype uit Amerika zeker...
Die ene waar chantal jansenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Little Mermaid kleding leek dat jongetje/meisje aan te hebben. Welke hype bedoel je?
Kleine zeemeerminquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat keek ik ook toen ik klein was, hmm... misschien als ik het in z'n geheel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's uit de kleine zeemeermin, mijn jongste is daar helemaal gek van (speelt zo'n K3 toos in)
Je bedoelt Wicked!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene waar chantal jansenweer iets mee gaat doen en Jim geloof ik... Met een heksendinges, vorige HGT was er ook iets over.
Wickedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene waar chantal jansenweer iets mee gaat doen en Jim geloof ik... Met een heksendinges, vorige HGT was er ook iets over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |