quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:54 schreef Sasman het volgende:
Mod worden op FOK!, mijn ultieme droom.
Of op een ziek, oud nonnetjequote:
hopelijk heb jij 9 levensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax nog eens de CL zien winnen voor ik dood ga
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef bang_bros het volgende:
beyoncé neuken, en tila tequila![]()
![]()
![]()
threesome![]()
waarschijnlijk ken je er al een paar en komt gewoon niemand er eerlijk voor uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Een echte fokker ontmoetenNog nooit gedaan, ben benieuwd
Crooks killahkeezy greengang iedereenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef bang_bros het volgende:
[..]
bang_bros hef en murda of meteen de vieze vieze familie mee?
rotjoch jayjay dazz april rohtjeman mr polska djiggy kraantje p e-bon greg mack broertje yellow sonnyboy ADJEquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Crooks killahkeezy greengang iedereen
Ik ging net nog voetballen met pepijn15quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
quote:
En, zit je inbox al vol met geile wolvenshirts?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
nopequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En, zit je inbox al vol met geile wolvenshirts?
Ja maar zenne dan zit u mij een beetje voor 't lapje te houden hé. En da's heul niet waar, kijk maar naar Socios.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nope, ik meende het ook niet hè
Een "echte fokker" verlaat zijn/haar computer toch niet
socios?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja maar zenne dan zit u mij een beetje voor 't lapje te houden hé. En da's heul niet waar, kijk maar naar Socios.
Ja die's pleite, maar die is toch op date gegaan met Myraela ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
socios?
Hij is toch verdwenen? Of loop ik weer achter?
myraela is toch een mod? Had hij een date met haarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja die's pleite, maar die is toch op date gegaan met Myraela ofzo?
waar heb jij het nou opeens over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:17 schreef FreakyStyley het volgende:
Ik wou dat ik ooit vroeg wakker werd. Ik ben net wakker. Ik denk altijd ok vandaag sta ik vroeg op, en dan lukt het nooit
Over hetgene dat ik ooit nog eens wilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
waar heb jij het nou opeens over?
o, haha, ik was zelf zo ontopic dat ik niet meer eens wist waar de topic over gingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Over hetgene dat ik ooit nog eens wil
Haha, ik dacht al huh?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
o, haha, ik was zelf zo ontopic dat ik niet meer eens wist waar de topic over ging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |