Ze gaan mensen kiezen voor de liveshowsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Huh, ik miste het einde ook, watskebeurt?
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende rondequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Huh, ik miste het einde ook, watskebeurt?
Toch geen uur lang (broer van die chinese) ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende ronde
dat zal toch welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
Het duurt nog een uur toch? Zal dan wel iets meer gebeuren, of de mensen die in de liveshows komen nog extra aandacht geven ofzo.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan mensen kiezen voor de liveshows
Wat apart, want een hoop acts zijn in versnelling 20 samengevat netquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog niks... er komt nog een stukje waarin verteld wordt wie doorgaat naar de volgende ronde
bloopersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Nog wat extra filmpjes of zo misschien? Van mensen die door zijn en die we nog niet gezien hebben?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Mijn hele huiskamer stinkt nu naar de wijn
Die hebben we al gezien.quote:
Ik gooide mijn glas om in de M&M's en de rest kwam op de grond en tegen de muur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Volgende keer een slabbetje dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |