SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Dorp Profiel | History | Fotoboek
2. Lutte Dorp Profiel | History | Fotoboek
3. gomi Profiel | History | Fotoboek
4. charmed_angelDorp Profiel | History | Fotoboek
5. Bartjebart Maffia Profiel | History | Fotoboek
6. LuxorBeetroots DorpProfiel | History | Fotoboek
7. iBennyDorp Profiel | History | Fotoboek
8. CaLeXVelddokter Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture dorp Profiel | History | Fotoboek
10. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek Mafiahoer
11. MyraelaDorp Profiel | History | Fotoboek
12. Peter Profiel | History | Fotoboek
13. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek Mafia
14. Roger_Epiales Zombie Profiel | History | Fotoboek
15. Crazy-MBodyguard Profiel | History | Fotoboek
16. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
17. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
18. Theatermama Profiel History Fotoboek
19. Viro Profiel | History | Fotoboek
20. gewoonfayeMaffiaProfiel | History | Fotoboek
21. WendytjeProfiel | History | Fotoboek
22. NaatjeRechercheur Profiel | History | Fotoboek
23. Lynda Dorpsoudste Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
26. IJsdraakje Nachtwaker Profiel | History | Fotoboek
Spelleiders deze ronde:
08gnoT. en PatriQue89
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Belangrijke posts:
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 12-08-2011 19:07:43 ]
Ik zal jou eens omleggen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. Jullie kunnen met de lynch erik gewoon omleggen!
Welke hints naar Tombo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stem trouwens op Tombo (toch wel vaag, dark horse) en op TMM (best duidelijke hints).
Ik kan het lijstje niet zien, maar ik moet wel nu weg
excuses daarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wil je die laatste zin weghalen? Dat is niet spelgerelateerd, kun je nergens terugvinden en hoeft niet iedereen te weten.
is wel handiger, maar niet nodig met al die modjes die meedoenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat alleen de SL een topic mocht openen
Tombo (1) Maarten Pieterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stem trouwens op Tombo (toch wel vaag, dark horse) en op TMM (best duidelijke hints).
Ik kan het lijstje niet zien, maar ik moet wel nu weg
Je vond de eerdere aanwijzingen naar MP niet overtuigend genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vote Breezerslet17 en Peter
Tombo (1) Maarten Pieter
TTM (1) Maarten Pieter
Maarten Pieter (1) Lies
Breezerslet17 (2) Lies, Theatermama
Peter (1) Theatermama
waarom een vote voor Peter, ik zoek het in de homohoek en in Peter's fotoboek vond ik een onderschrift over worst, Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7 tja het is een link van niks, en ik weet dat ik verdacht ben om verschillende redenen, maar ik weet ook dat ik het niet ben, dus vandaar
ja maar ik was bang dat ik als verdacht gezien zou worden als ik zelf met te weinig goede links kwam, ik ben het met je eens verdeeldheid is niet goed, daarbij komt dat mijn verdenking van Peter op te weinig gestaafd is en dat ik druk kokende ben dus weinig verder kan zoeken, maar ik wil je advies volgen dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vond de eerdere aanwijzingen naar MP niet overtuigend genoeg?
Als er verdeeldheid is onder het dorp kan de maffia daar zijn voordeel mee doen he?
Ik ben zo blij dat ik nog leefquote:
Ik geloof je wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen jullie willen toch dat het dorp overleefd?
Lynch dan geen dorpsgenoot, ik smeek het jullie, geloof me nou!
Ik weet dat op een of andere manier de hints mijn kant op wijzen, maar dat topic staat natuurlijk bij alle Homo's in het lijstje, dus dan zou tha Erik net zo verdacht zijn, ik zou willen dat ik met mijn stem jullie stem op mij kon veranderen, ik ben GEEN maffia!
ik doe echt mijn best, meer dan sommige anderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef CaLeX het volgende:
Erik krijgt water en brood vanavond
TMM moet zich op het spel storten
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen jullie willen toch dat het dorp overleefd?
Lynch dan geen dorpsgenoot, ik smeek het jullie, geloof me nou!
Ik weet dat op een of andere manier de hints mijn kant op wijzen, maar dat topic staat natuurlijk bij alle Homo's in het lijstje, dus dan zou tha Erik net zo verdacht zijn, ik zou willen dat ik met mijn stem jullie stem op mij kon veranderen, ik ben GEEN maffia!
Tof!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeee
# unvote TMM #vote Breezerslet
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (3) Maarten Pieter, Tha_Erik
Maarten Pieter (5) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo
Breezerslet17 (3) Lies, Theatermama, Tombo
Maarten Pieter is mafia en die stemt op TMM, dus die is vast geen mafiaquote:
Best grappig, direct nadat ik voorstel om anders van Breezer naar Knetter te switchen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
#vote Breezerslet #vote TMM
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (4) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum
Maarten Pieter (5) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo
Breezerslet17 (4) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum
niet thuis en op de mobiel van iemand anders.
breezer is naar mijn idee best veel links naar hem
tmm is een gevoel, gedraagt zich verdacht.
oke ik ben weer offline.kusjens
yeah, maar nu iig gewoon eerst 2 maffia killen en dan zien we weer verder. als alleen breezer nu ook nog ff stemt op jou, begint t toch wel erg verdacht te wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat we een fout gemaakt hebben bij de burgemeesterverkiezingen, maar goed als we vandaag overleven hebben we de zwaarste klap van de burgemeester gehad, toch?
zou je ons willen volgen met breezer ipv knetter nu?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef wendytje het volgende:
VOTE MP en KKJ
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (4) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum
Maarten Pieter (7) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo, gomi, wendytje
Breezerslet17 (5) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum, gomi
Knetterkrankjorum (1) wendytje
sorry.... onverwacht een uitstapje, dus kon geen hints zoeken
ga nu onder het koken aan de slag.
KKJ had ik bij eerdere kills hnits voor, vandaar
Liesje begon op te sommen en vergat daarbij strategisch(?) mijn stemmen mee te tellen.. Verdacht!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tombo (1) Maarten Pieter
TTM (1) Maarten Pieter
Maarten Pieter (1) Lies
Breezerslet17 (1) Lies
Ik hoop dat alle dorpelingen hetzelfde stemmen. Maffia stemt wat anders uiteraard.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
Ik stem op..
Breezer (1) Peter
Knetterkrankjorum (1) Peter
Hint 2:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hint betreffende de 3de kill van gisteren:
In de history van Maarten-Pieter.
En Knetter is meer een gevoelskwestie en afgaande op haar posts vind ik haar verdacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog een hint voor de 3de kill van gisteren gevonden:
Maarten-Pieter woont in Amersfoort, laat er nou in Amersfoort ook Kerkplein zijn
Kill 3
Kom om kwart voor drie bei de kerck op het kerkplein. Ik hep hier een verassing voor jouw.
xx Ben
Dat is wel zo, maar MP is de enige die waar zijn woonlocatie en kerkplein kloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb betere hints voorbij zien komen, iedere gemeente heeft wel een kerkplein
Dat zei ik ookal en toen was ik opeens verdachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb betere hints voorbij zien komen, iedere gemeente heeft wel een kerkplein
Ik heb nog een appeltje te schillen met jou! Waarom moest je c_a indirect vermoorden?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ik ookal en toen was ik opeens verdacht.
Ineens? Ik stemde als eerste en al op kkjquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef wendytje het volgende:
en ineens stemmen we wel op KKJ?
waar is de saamhorigheid gebleven???????
Maar, wat is er met amersfoort dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar MP is de enige die waar zijn woonlocatie en kerkplein kloppen
Amersfoort heeft een kerkplein en MP woont in Amersfoortquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, wat is er met amersfoort dan?
Ehm.. jaa..? waar ik woon is ook een kerkplein?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Amersfoort heeft een kerkplein en MP woont in Amersfoort
Stil jij, jij moet met lynda en mij verder kaarten en lachen om het spelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waarom bemoeit een SL zich met de hints?
Ik zal je dood wreken mocht het zijn dat je echt een dorpeling zijn, ik zal me in wanhoop wenend op je kist werpen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zweer dat ik niemand gekilld heb
En toch moet ik dood
Klopt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (5) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum, Breezerslet
Maarten Pieter (8) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo, gomi, wendytje, Breezerslet
Breezerslet17 (6) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum, gomi, wendytje
deed ik net!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
En als je er nu eens imgtags bij gebruikt?
Ha, had ik toch gelijk wat betreft MPquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Na de moorden van gister, ging iedereen op zoek naar de echte moordenaars! Met fakkels en honkbalknupsels gingen de dorpelingen op zoek.. Iedereen had zich verzameld bij de kerk op het kerkplein.. Op 2 mensen na...
Na 2 uur zoeken in het dorp, vonden de dorpelingen de 2 missende personen aan de rand van het dorp.
Maarten-Pieter(maffia) had afgesproken met Breezerslet17(Maffiahoer) en hoopte op deze manier de lynch te ontwijken.
Het dorp kwam hier achter, en ze werden bruut afgeslacht!
Klopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Levend was je niet minder rustig.
nee nee... ik stemde erop en toen werd mij gevraagd om saamhorig te zijn en op de slet te stemmen......quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Ineens? Ik stemde als eerste en al op kkj
Jij hebt genoeg gezelschap lazen we.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, niet liesje
Maarja, dan kan ze me in ieder geval wel gezelschap houden.
Lui dingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had m al voor 7 uur.. alleen ik was een beetje lui
Ik vote ook nogmaals KKJquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:11 schreef wendytje het volgende:
[..]
nee nee... ik stemde erop en toen werd mij gevraagd om saamhorig te zijn en op de slet te stemmen......
bij deze vote #KKJ
knetterkrankjorum (1) wendytje
Ik sluit me daar bij aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:47 schreef lynda het volgende:
Whehe dat moet je het dorp gewoon zelf laten uitzoeken joh
Is leuker![]()
Of vinden alleen Hara en ik dat![]()
ik sluit me hier godnondeju bij aan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:47 schreef lynda het volgende:
Whehe dat moet je het dorp gewoon zelf laten uitzoeken joh
Is leuker![]()
Of vinden alleen Hara en ik dat![]()
Moet jij ook niets meer zeggen over de hintsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik sluit me hier godnondeju bij aan!
weg plot
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet jij ook niets meer zeggen over de hints![]()
hee??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
Aaaaall the leaves are broooown, and the sky is greeeyyy
Is het morgen afgelopen of zeg je naaayyy
Hehe helpt helaas nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, zei ik weer te veelIk wilde mensen aansporen hints te zoeken
![]()
maar het was inderdaad geheim ja![]()
Met 17 is het spel vol (max. 18 spelers). Of zoek je vrienden als sommige vrienden er geen zin meer in hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat ik ooit 50 vrienden heb zodat we een weekendlang dat weerwolven kunnen spelen.
Zullen we een Maffia Spel oprichten voor degenen die eruit liggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
Het blijft vervelend wanneer dorp zich niet met hints bezig houdtMaar ja, dat is altijd weer hetzelfde liedje.
Hou op schei uit. Ik zit me echt op te vreten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
Het blijft vervelend wanneer dorp zich niet met hints bezig houdtMaar ja, dat is altijd weer hetzelfde liedje.
tombolaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vrijdagavond, Liesje had wel zin in een avondje uit! Zij belde haar vriendin..
"Goh.. wat was haar nummer ook nog maar?!" Liesje zacht in d'r ultrahippe roze handtas.. Ze pakte haar agende, en daar stond het nummer! "06382029.."
"Hey met Lies!"
"..."
"Heb je zin om mee te gaan naar de kroeg? Ik heb er echt behoefte aan, even lekker een drankje doen!"
"..."
"Is goed! Waar spreken we af?
"..."
"Appelboomlaan.. dat is links van de rotonde bij het ziekenhuis, toch?"
"..."
"Is goed, zie ik je zo!"
Liesje tutte zich op, met op de achtergrond de radio aan..
Luidskeels zong ze mee: "a little less conversation, a little more action please.."
Die actie kon ze wel gebruiken.. Hopen dat het vanavond dan maar weer lukt!
Samen hadden ze een hele leuke avond gehad, toch had ze geen man aan de haak geslagen! Op de weg terug, sloeg de sfeer opeens helemaal om. Liesjes' vriendin begon Liesje te duwen, en slaan, en spuugte zelfs in d'r gezicht
"He, hou eens op!" Zei liesje, en stapte af. Haar vriendin eveneens, die opeens een grote hakbijl te voorschijn hield, en hakte zo op liesje in. Het bloot spoot alle kanten op, daar lag ze dan, onthoofd!
Op een ongeluk leek het niet, dus Liesjes vriendin maakte zich snel uit de voeten!
R.I.P Liesje1979 (dorp)
Ik zal mijn best doen morgen, ik had de Burgemeester te eten vanavond daar heb ik het druk mee gehad, nu lonkt mijn bedstedequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Ik zit me echt op te vreten.
Neuh maar mensen moeten wel even nadenken of ze tijd hebben om het te spelen. En of ze zin hebben om hints te zoeken. En niet gewoon meedoen omdat er vriendjes meedoen.(Met ten gevolge het merendeel van de deelnemers met dezelfde postgeschiedenis, waarvan maar een paar actief meedoenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zullen we een Maffia Spel oprichten voor degenen die eruit liggen?
Ik voel mij zwaar aangesproken en ben nu zwaar boos en allesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh maar mensen moeten wel even nadenken of ze tijd hebben om het te spelen. En of ze zin hebben om hints te zoeken. En niet gewoon meedoen omdat er vriendjes meedoen.(Met ten gevolge het merendeel van de deelnemers met dezelfde postgeschiedenis, waarvan maar een paar actief meedoen) Ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij deze ronde nog alles meeviel qua kills, meestal worden de mensen die hints zoeken als eerste gekilld, nu leek het wel of de minder actieve spelers eerder gingen.Beter.
Het maakt het ook leuker als spelers actief zoeken (ook maffia, er zijn altijd zat dingen te linken aan onschuldige dorperlingen)
Naja dat vind ik, en hiermee wil ik niemand persoonlijk aanvallen, maar wie de schoen past trekke hem aan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tombola
muziek- #125 Waar we fanatiek aan het componeren zijn geslagen
Gomi
iets over sex in het verhaal- veel pohi met sex tt's
ondertitel : master of junk- litle less conversation is toch van junkie xl?
Peter
in zijn fobo motto 'pluk de dag' - appels- appelboomlaan
TheaterMama
zwak- profiel-hobby's stappen en ook tt's die sexueel getint zijn
Viro
radio, bij de moord van tv was er iets met 94 omgedraaid 49 - radio 49?
Wendy
ziekenhuis - pohi met tt : kleine bobbeltjes op achterhoofd
zwak ik weet het. maar ga gewoon ff het rijtje af nu
Erik
appelboomlaan- appel is vitaminen- pohi tt: #750 Met Symphs arbeidsvitaminen in de vakantie
damn ik kan haast niks vinden
voor mijzelf gelden denk ik dezelfde als voor voor viro- radio enzo
voor nu vind ik gomi het meest verdacht door dat junk-junkie xl.
maar goed tot zover mijn hersenspinsels.
ik ben knetter tevens uw clown voor de dienstquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik moet aldoor zo lachen om jou!
Maar ik moet mijn mond houden enzo.
Dat komt goed uit, ik wil mensen wel persoonlijk aanvallen. geowonfaye, naatje, breezer, take your pickquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh maar mensen moeten wel even nadenken of ze tijd hebben om het te spelen. En of ze zin hebben om hints te zoeken. En niet gewoon meedoen omdat er vriendjes meedoen.(Met ten gevolge het merendeel van de deelnemers met dezelfde postgeschiedenis, waarvan maar een paar actief meedoen) Ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij deze ronde nog alles meeviel qua kills, meestal worden de mensen die hints zoeken als eerste gekilld, nu leek het wel of de minder actieve spelers eerder gingen.Beter.
Het maakt het ook leuker als spelers actief zoeken (ook maffia, er zijn altijd zat dingen te linken aan onschuldige dorperlingen)
Naja dat vind ik, en hiermee wil ik niemand persoonlijk aanvallen, maar wie de schoen past trekke hem aan.
Lig je er 's nachts al van wakker? Droom je erover?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik voel mij zwaar aangesproken en ben nu zwaar boos en alles
wehehe nee hoorkusje
![]()
oh oh en ik en ik en ik *springt erbij*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik wil mensen wel persoonlijk aanvallen. geowonfaye, naatje, breezer, take your pick
nou ik had een soort van vrijgezellendag vandaag en mocht niet fokken en werd wel echt boos omdat ik om 7 uur perse de mobiel van iemand wou hebben om te gaan fokkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lig je er 's nachts al van wakker? Droom je erover?
Het spel hoort in je bloed te gaan zitten en anders ben je er niet actief genoeg mee bezig.
Over jou kan ik atm niets zeggen want dan bemoeik ik me me thet spel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh oh en ik en ik en ik *springt erbij*
ik ben dorpquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Over jou kan ik atm niets zeggen want dan bemoeik ik me me thet spel.
Ik kan er nog een paar toevoegen maar het is niet nodig, die mensen weten het zelf ook wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik wil mensen wel persoonlijk aanvallen. geowonfaye, naatje, breezer, take your pick
sorry, vrijdagavond enzo he. heb dan meestal wel iets sociaals te doen enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij zoekt anders wel, dus dat gaat niet over jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, vrijdagavond enzo he. heb dan meestal wel iets sociaals te doen enzo
Hoe durf jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
]quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik had een soort van vrijgezellendag vandaag en mocht niet fokken en werd wel echt boos omdat ik om 7 uur perse de mobiel van iemand wou hebben om te gaan fokken
Jij hoeft je niet aangevallen te voelen, ik reken jou onder de actieve deelnemers. ;*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ik snap de frustratie. maar dit is ook mijn eerste keer he.. dus ben nog niet zo geweldig goed in de hints herkennen als hints.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
]
ja en gister had je geen tijd om hints te zoeken en ging je naar bed, en ben je vervolgens in het nachtbagger, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt die avond! Dat geeft niets, als je een andere avond wel actief zoekt. En ik besef dat ik best onaardig overkom maar dat ben ik niet echt (vind ik) het is gewoon een opgelopen frustatie, het is namelijk altijd zo, en daar doelt hara ook op denk ik, dar er een klein aantal actievce spelers is, en de rest tootnt kuddedier gedrag.
Het is gewoonkut als je op een avond 15x een profiel, fotoboek, en posthistory hebt doorgenomen, en dat 3 keer want drie moorden.
En dan kom je met je hints en dan stemmen mensen compleet op iemand anders, zonder enige onderbouwing! Bleg!
-edit- ivm spelbemoeienis-
En dat bedoel ik niet negatief naar SL ze doen het ook voor het eerst. En tof dat ze het doen.
I tried, I failed...sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je na al dat werk ook nog als eerste dood en blijft 't volk dat niets toevoegt levenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
]
ja en gister had je geen tijd om hints te zoeken en ging je naar bed, en ben je vervolgens in het nachtbagger, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt die avond! Dat geeft niets, als je een andere avond wel actief zoekt. En ik besef dat ik best onaardig overkom maar dat ben ik niet echt (vind ik) het is gewoon een opgelopen frustatie, het is namelijk altijd zo, en daar doelt hara ook op denk ik, dar er een klein aantal actievce spelers is, en de rest tootnt kuddedier gedrag.
Het is gewoonkut als je op een avond 15x een profiel, fotoboek, en posthistory hebt doorgenomen, en dat 3 keer want drie moorden.
En dan kom je met je hints en dan stemmen mensen compleet op iemand anders, zonder enige onderbouwing! Bleg!
-
En dat bedoel ik niet negatief naar SL ze doen het ook voor het eerst. En tof dat ze het doen.
Nu moet je niet gaan liegen en zielig doen, want je zei zelf dat je geen zin had. En die andere twee waren pubers die te druk waren met neuken en dat van de daken moeten schreeuwen. Doe dan gewoon niet mee, denk ik dan inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
I tried, I failed...sorry
Ik ga wel nooit meer iets doen
Sommige mensen onderschatten de tijd die het kostquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan liegen en zielig doen, want je zei zelf dat je geen zin had. En die andere twee waren pubers die te druk waren met neuken en dat van de daken moeten schreeuwen. Doe dan gewoon niet mee, denk ik dan inderdaad.
Dat was gister ja, andere dagen heb ik gewoon hints gezocht, en ook gepost. Sowieso, lastig als ik werk van 16 tot 24.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan liegen en zielig doen, want je zei zelf dat je geen zin had. En die andere twee waren pubers die te druk waren met neuken en dat van de daken moeten schreeuwen. Doe dan gewoon niet mee, denk ik dan inderdaad.
Viro doet soms actief. En jij. En ik doe mijn best maar ben niet zo actief als dat ik gewild hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de meesten die van radio 49 zijn doen er geen ene reet aan, of heb ik het gemist dat ze wel actief meededen?
Mja, als je hier geen enkele hint post en alleen zegt 'geen zin' of 'ik zoe niets want ik neuk 5 minuten omdat ik het niet langer volhoud maar verder doe ik toch niets' dan moet je gewoon optieftenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen onderschatten de tijd die het kost.
Ik snap dat sommige mensen werken en een sociaal leven hebben, maar wat ik hierboven zeg betreft andere mensen en gevallen. Dat snap je zelf ook wel neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat was gister ja, andere dagen heb ik gewoon hints gezocht, en ook gepost. Sowieso, lastig als ik werk van 16 tot 24.
viro alleen gisteren toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viro doet soms actief. En jij. En ik doe mijn best maar ben niet zo actief als dat ik gewild heb.
Die had in nacht 1 (dacht ik) die obsessie met het kerkplein in Amersfoortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro alleen gisteren toch?
Dat klopt, ik denk dat jij de actiefste bent, afgezien van de mensen die ook, maar in veel meer reeksen posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de meesten die van radio 49 zijn doen er geen ene reet aan, of heb ik het gemist dat ze wel actief meededen?
oh verrek ja is ook zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die had in nacht 1 (dacht ik) die obsessie met het kerkplein in Amersfoort.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:18 schreef Harajuku. het volgende:
Viro en Knetter zijn op zich best aanwezig imo. En niet iedereen hoeft er 24/7 te zijn, maar als je zegt dat je geen flikker uitvoert omdat je vijf minuten op je chick gaat liggen heb je aan mij de verkeerde. Als ik SL zou zijn zouden die van mij ook niet meer mee mogen doen
Kan je wel lachen, maar hij was wel mafiaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh verrek ja is ook zo
kerkplein en amersfoort ofzo toch?
kerkplein is ook nergens anders
ik moest toen lachen
Mijn redding is denk ik dat ik de eerste avond niet actief jeb kunnen zoeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dan ga je na al dat werk ook nog als eerste dood en blijft 't volk dat niets toevoegt leven [ afbeelding ]
We zouden moeten doen dat de mafia een kill minder krijgt als ze een actieveling willen dodenDat ze daar ipv 2 man 4 man op af moeten sturen. Yeaahhh
Maar het is wel lichtelijk komisch als mensen zich helemaal vastpinnen op één hint, daar twee nachten later nog op terugkomen mét afbeelding en alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar hij was wel mafiaEn hij had meer tegen dan alleen die nacht, maar dat was iedereen spontaan vergeten.
wij hebben een kerkstraat.. ben ik nu ook verdachtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is wel lichtelijk komisch als mensen zich helemaal vastpinnen op één hint, daar twee nachten later nog op terugkomen mét afbeelding en al. En als anderen dan zeggen dat er ergens anders ook kerkpleinen zijn dat die dan meteen OOK VERDACHT ZIJN!!!!
ook niet in mijn oor fluisteren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Er zijn veel grappigere dingen, maar die mag ik nog niet zeggen
neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook niet in mijn oor fluisteren?
Ja, was ook niet serieus. Dit probleem blijf je houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn redding is denk ik dat ik de eerste avond niet actief jeb kunnen zoeken.
Het systeem wat je bedacht kan denk ik niet werken (en op dit tijdstip is het best lastig uit te leggen waarom niet)
Mja, dat komt dan denk ik ook door de andere nacht, waar Viro weet van had. Ik vond het dan ook raar dat hij niet zei "Ja hallo, deze nacht was er ook nog met deze keisterke hints" Maar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is wel lichtelijk komisch als mensen zich helemaal vastpinnen op één hint, daar twee nachten later nog op terugkomen mét afbeelding en al. En als anderen dan zeggen dat er ergens anders ook kerkpleinen zijn dat die dan meteen OOK VERDACHT ZIJN!!!!
Oh sorry Hara!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
Liesje, ik heb je post even aangepast wegens spelbemoeienis, de quote ook.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry Hara!
Ik had het even niet zo door, het is zo lekker om even de frustraties (die zich nu alweer een beetje opbouwden) te uiten dat ik misschien teveel zei.
Sorry:*
Oh srsly?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Hara, pas het dan ook in je eigen quote aan
Wat is dat laatstequote:
Ik vind KKJ best een leuke toevoeging jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
Van mij mag KKJ blijven. :U
Erik? hara?
maar myr was deze keer de 1e nacht meteen dood toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Harajuku. het volgende:
Dat Myr ONZ heeft te modden is ook een kutexcuusIk heb drie fora
Joa, maar eerdere rondes was ze ook nooit in deze topics, maar wel elders op FOK. En dan BM willen worden, ja ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef gomi het volgende:
[..]
maar myr was deze keer de 1e nacht meteen dood toch?
ah k, weet niet eens meer wie er niet zo actief waren voorgaande rondesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa, maar eerdere rondes was ze ook nooit in deze topics, maar wel elders op FOK. En dan BM willen worden, ja ja.
Ik onthoud zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, weet niet eens meer wie er niet zo actief waren voorgaande rondes
Nee sorry, ik bén het. Laat ik het zo zeggen dan, ik vind iedereen lief enzo. maar ik zou het leuker vinden als elke deelnemer actief mee doetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Je klinkt niet zo heel onaardig hoor.
Hoofdverdachten TMM en Knetter.quote:Het was vrijdagavond, Liesje had wel zin in een avondje uit! Zij belde haar vriendin..
"Goh.. wat was haar nummer ook nog maar?!" Liesje zacht in d'r ultrahippe roze handtas.. Ze pakte haar agende, en daar stond het nummer! "06382029.."
"Hey met Lies!"
"..."
"Heb je zin om mee te gaan naar de kroeg? Ik heb er echt behoefte aan, even lekker een drankje doen!"
"..."
"Is goed! Waar spreken we af?
"..."
"Appelboomlaan.. dat is links van de rotonde bij het ziekenhuis, toch?"
"..."
"Is goed, zie ik je zo!"
Liesje tutte zich op, met op de achtergrond de radio aan..
Luidskeels zong ze mee: "a little less conversation, a little more action please.."
Die actie kon ze wel gebruiken.. Hopen dat het vanavond dan maar weer lukt!
Samen hadden ze een hele leuke avond gehad, toch had ze geen man aan de haak geslagen! Op de weg terug, sloeg de sfeer opeens helemaal om. Liesjes' vriendin begon Liesje te duwen, en slaan, en spuugte zelfs in d'r gezicht
"He, hou eens op!" Zei liesje, en stapte af. Haar vriendin eveneens, die opeens een grote hakbijl te voorschijn hield, en hakte zo op liesje in. Het bloot spoot alle kanten op, daar lag ze dan, onthoofd!
Op een ongeluk leek het niet, dus Liesjes vriendin maakte zich snel uit de voeten!
R.I.P Liesje1979 (dorp)
beetje leven in de brouwerij brengen haha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de toffe PM-conversaties tussen ons vorige ronde
Misschien moeten we voor dit soort conversaties dan ook een apart topic maken? Het Maffia-SC-topic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef lynda het volgende:
[..]
beetje leven in de brouwerij brengen haha.
eerste dag is iedereen actief, druk enz.. eerste drie topics gaan snel en vanaf dan zijn de dode de actieve mensen![]()
Is al heul vaak voorgesteld. Ik ben nog steeds voorstanderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor dit soort conversaties dan ook een apart topic maken? Het Maffia-SC-topic?
Nah, dat werkt niet. Er komt hier altijd een post waar op gereageerd gaat worden en wat SC oplevert. Ik heb ook geen probleem met een beetje SC an sich, al hetr maar aan mafia gerelateerd is. Verhalen over een chick die je gaat duwen hoeven niet hier, zeker als je verder niet meedoet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is al heul vaak voorgesteld. Ik ben nog steeds voorstandermits de topics goed gescheiden blijven en er geen hints in de SC gepost worden en zo
Ik vind dat dat soort mensen, ongeacht de rol, uit het spel moeten worden gehaald. Op dezelfde manier als dat mensen die niet stemmen uit het spel worden gehaald. Binnen de maffia heeft ze zelfs gezegd (nadat ze zelf was gedood) of we Naatje ook konden doden, zodat hij meer aandacht voor haar zou hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, dat werkt niet. Er komt hier altijd een post waar op gereageerd gaat worden en wat SC oplevert. Ik heb ook geen probleem met een beetje SC an sich, al hetr maar aan mafia gerelateerd is. Verhalen over een chick die je gaat duwen hoeven niet hier, zeker als je verder niet meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Etentje gezellig?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Valt wel op dat het nu weer stil valt.
[..]
Etentje gezellig?
Ik kijk Titanic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Valt wel op dat het nu weer stil valt.
[..]
Etentje gezellig?
Ook lekker?quote:
Mooie filmquote:
Is het net zo'n zinkend schip als de maffia ondertussenquote:
Jazeker! Voorgerecht van cherrytomatensoep en pompoensoep, hoofdgerecht risotto met chorizo (beeeeetje zout, vond de gastheer ook), tiramisu na. En nog een kaasplank. En koffiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook lekker?
ook best een beetje belangrijk.
Ik probeer ook door te ratelen, maar net nu ik het hints zoeken een beetje door begin te krijgen mag ik er niets meer over zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de hints die ik heb gevonden tegen TMM eigenlijk sterker dan die tegen knetter deze nacht.
(ik ratel in mijn eentje nog wel door hoor, als iedereen opeens is gaan slapen).
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het net zo'n zinkend schip als de maffia ondertussen?
Ja, da´s kutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik probeer ook door te ratelen, maar net nu ik het hints zoeken een beetje door begin te krijgen mag ik er niets meer over zeggen.
Na vijf keer nog steeds jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook lekker?
ook best een beetje belangrijk.
[..]
Mooie film
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! Voorgerecht van cherrytomatensoep en pompoensoep, hoofdgerecht risotto met chorizo (beeeeetje zout, vond de gastheer ook), tiramisu na. En nog een kaasplank. En koffie.
Weet ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, da´s kut. En je was niet eens een hele opvallende factor
! Waarom leef jij niet meer!
quote:
Heb je hem geprobeerd om te kopen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Zoals het een echte kok betaamt.quote:Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd om te kopen?
Nee, hoewel dat misschien wel gelukt was.quote:Echt met alles?
En goede truien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hema heeft echt fantastische cappuccino
Mijn idee zou dan zijn:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu stemmen, morgen stemmen, nu stemmen, morgen stemmen... Kijken hoe de kaarten vallen, mijn eigen plan trekken, kijken hoe de kaarten vallen, mijn eigen plan trekken... Gevoel volgen, logisch nadenken, gevoel volgen, logisch nadenken...
Dilemma's jongens! Ware dilemma's!
Waarom geef je dan überhaupt adviesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn idee zou dan zijn:
Nu stemmen -> morgen evt. aanpassen.
Eigen plan trekken -> kijken hoe er op gereageerd wordt, desnoods aanpassen.
Altijd logisch nadenken! + Altijd je gevoel volgen! (idd, die laatste 2 gaan niet vaak samen, daarom lig ik ook regelmatig met mezelf in de clinch.)
"Mijn idee zou dan zijn:"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom geef je dan überhaupt advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jij vind dat Erik zich te veel met het spel bemoeid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:14 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is nogL BEMOEIENIS MET HET SPEL
Whoops, capsprobleem
I know and I take full responsibilityquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel wat terug te lezen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn laptop is vastgelopen en tot overmaat van ramp zie ik dat de SC zich van ESF naar MIS heeft verplaatst, dus duurt het even
Kwartier vertraging, inmiddels is 'ie weer aan de praatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel wat terug te lezen?
Of issie pas net gecrasht?
Valt nog mee dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kwartier vertraging, inmiddels is 'ie weer aan de praat
srsly?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort mensen, ongeacht de rol, uit het spel moeten worden gehaald. Op dezelfde manier als dat mensen die niet stemmen uit het spel worden gehaald. Binnen de maffia heeft ze zelfs gezegd (nadat ze zelf was gedood) of we Naatje ook konden doden, zodat hij meer aandacht voor haar zou hebben
haha! Ik had gister ook iemand in PM die tegen me aan het zeiken was over hoe spelleider wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Peter het volgende:
Wat zitten er een stel zure zeikwijven hier zeg.. Uitgeschakeld en maar commentaar op hoe anderen het spel spelen..
Nee, dat maakt het leuk..
Liesje ligt al onder de vlijtige liesjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Even aan het begin van mijn onderzoek vandaag, resumeren
we zijn nog met 9 mensen
3. gomi
12. Peter
16. Tombolafan
17. Knetterkrankjorum
18. Theatermama
19. Viro
21. Wendytje
24. Tha_Erik
25. liesje1979
Tha_Erik is de burgemeester en heeft nog 1 Bodyguard
dan blijven er nog 7 over, tenzij Tha Erik mafia is
verder zijn er geen mensen met speciale rollen meer
en is er nog maar 1 mafialid omdat er ook maar 1 kill was
dan zijn er dus nu nog 6 gewone dorpelingen
Dat moeten we dan toch wel kunnen oplossen
Zijn dat de juiste conclusie's?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Even aan het begin van mijn onderzoek vandaag, resumeren
we zijn nog met 9 mensen
3. gomi
12. Peter
16. Tombolafan
17. Knetterkrankjorum
18. Theatermama
19. Viro
21. Wendytje
24. Tha_Erik
25. liesje1979
Tha_Erik is de burgemeester en heeft nog 1 Bodyguard
dan blijven er nog 7 over, tenzij Tha Erik mafia is
verder zijn er geen mensen met speciale rollen meer
en is er nog maar 1 mafialid omdat er ook maar 1 kill was
dan zijn er dus nu nog 6 gewone dorpelingen
Dat moeten we dan toch wel kunnen oplossen
Zijn dat de juiste conclusie's?
Hmm interessant ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat zij dood is, want zij heeft mij beschermd en mij gesterkt om haar dood te wreken, maar in de OP staat ze niet doorgestreept, dus dacht ik dat ik misschien een speciale actie had gemist
Maar goed
we zijn dus nog met 8 spelers
waarvan 1 burgemeester en 1 bodyguard
waarschijnlijk 2 maffialeden
en dan dus nog maar 4 gewone burgers
ok schouders er onder en links zoeken
2 maffia die we dus moeten killenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat zij dood is, want zij heeft mij beschermd en mij gesterkt om haar dood te wreken, maar in de OP staat ze niet doorgestreept, dus dacht ik dat ik misschien een speciale actie had gemist
Maar goed
we zijn dus nog met 8 spelers
waarvan 1 burgemeester en 1 bodyguard
waarschijnlijk 2 maffialeden
en dan dus nog maar 4 gewone burgers
ok schouders er onder en links zoeken
Voor mijn gevoel was dit ook een snelle ronde. Misschien omdat er wat minder speciale rollen waren en dus meer kills?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:06 schreef StijnDa het volgende:
Spannend![]()
Gaat wel sneller dan vroeger zo'n ronde, of ligt dat aan mij?
Dit.. en er waren ook wat minder deelnemers, dan de laatste rondes vorig jaar.. toen zat je al rond de 40.. nu 25quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was dit ook een snelle ronde. Misschien omdat er wat minder speciale rollen waren en dus meer kills?
inderdaad!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een horror was dat, 40 deelnemers!
Geloof het ook idd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Is er eigenlijk al SL voor volgende ronde? Ik dacht gelezen te hebben dat TV wel wilde?
maar met 2 fams was wel leuk tbhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een horror was dat, 40 deelnemers!
Jaquote:
Zoveel mensen heb je ook maar 1 of 2 keer, daarna kakt het alweer in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit.. en er waren ook wat minder deelnemers, dan de laatste rondes vorig jaar.. toen zat je al rond de 40.. nu 25
Omdat er anders weinig mensen"echt" dorp waren..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef StijnDa het volgende:
Ah oke
En waarom waren er minder speciale rollen?
tuurlijk huisgemaakt, alles was huisgemaakt, zelfs de soep, vanaf de grondstoffen helemaal, daar komt geen bouilionblokje aan te pasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
[..]
Weet ik niet!
Ik heb juist geprobeerd om niet te veel op te vallen, maar je hoeft met die maffia-figuren maar een keer iets verkeerds te zeggen. Ze zijn gewoon veel te snel op dr pikkie getrapt.![]()
TV en ik zitten een beetje te PM'en of wij een ronde SL'enquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Is er eigenlijk al SL voor volgende ronde? Ik dacht gelezen te hebben dat TV wel wilde?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En de goede stand is:
Knetterkrankjorum(3): wendytje, Peter, gomi
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En de goede stand is:
Knetterkrankjorum(3): wendytje, Peter, gomi
Beetje beiden, je moet als maffia dan gewoon goed blijven opletten op de ander familiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat was met twee families eigenlijk het hoofddoel voor de maffia? Eerst alle dorpelingen dood of eerst de andere familie dood?
Je bedoeld dat je mensen gaat uitsluiten van deelname?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
TV en ik zitten een beetje te PM'en of wij een ronde SL'en![]()
(zo ja.. sorry voor de inactieven maar die wil ik er niet bij hebben)
Mja, met deze aantallen krijg je maar 3 mafia per familie, dat wint het dorp makkelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Beetje beiden, je moet als maffia dan gewoon goed blijven opletten op de ander familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |