Ik onthoud zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, weet niet eens meer wie er niet zo actief waren voorgaande rondes
Nee sorry, ik bén het. Laat ik het zo zeggen dan, ik vind iedereen lief enzo. maar ik zou het leuker vinden als elke deelnemer actief mee doetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Je klinkt niet zo heel onaardig hoor.
Hoofdverdachten TMM en Knetter.quote:Het was vrijdagavond, Liesje had wel zin in een avondje uit! Zij belde haar vriendin..
"Goh.. wat was haar nummer ook nog maar?!" Liesje zacht in d'r ultrahippe roze handtas.. Ze pakte haar agende, en daar stond het nummer! "06382029.."
"Hey met Lies!"
"..."
"Heb je zin om mee te gaan naar de kroeg? Ik heb er echt behoefte aan, even lekker een drankje doen!"
"..."
"Is goed! Waar spreken we af?
"..."
"Appelboomlaan.. dat is links van de rotonde bij het ziekenhuis, toch?"
"..."
"Is goed, zie ik je zo!"
Liesje tutte zich op, met op de achtergrond de radio aan..
Luidskeels zong ze mee: "a little less conversation, a little more action please.."
Die actie kon ze wel gebruiken.. Hopen dat het vanavond dan maar weer lukt!
Samen hadden ze een hele leuke avond gehad, toch had ze geen man aan de haak geslagen! Op de weg terug, sloeg de sfeer opeens helemaal om. Liesjes' vriendin begon Liesje te duwen, en slaan, en spuugte zelfs in d'r gezicht
"He, hou eens op!" Zei liesje, en stapte af. Haar vriendin eveneens, die opeens een grote hakbijl te voorschijn hield, en hakte zo op liesje in. Het bloot spoot alle kanten op, daar lag ze dan, onthoofd!
Op een ongeluk leek het niet, dus Liesjes vriendin maakte zich snel uit de voeten!
R.I.P Liesje1979 (dorp)
beetje leven in de brouwerij brengen haha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de toffe PM-conversaties tussen ons vorige ronde
Misschien moeten we voor dit soort conversaties dan ook een apart topic maken? Het Maffia-SC-topic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef lynda het volgende:
[..]
beetje leven in de brouwerij brengen haha.
eerste dag is iedereen actief, druk enz.. eerste drie topics gaan snel en vanaf dan zijn de dode de actieve mensen![]()
Is al heul vaak voorgesteld. Ik ben nog steeds voorstanderquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor dit soort conversaties dan ook een apart topic maken? Het Maffia-SC-topic?
Nah, dat werkt niet. Er komt hier altijd een post waar op gereageerd gaat worden en wat SC oplevert. Ik heb ook geen probleem met een beetje SC an sich, al hetr maar aan mafia gerelateerd is. Verhalen over een chick die je gaat duwen hoeven niet hier, zeker als je verder niet meedoet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Is al heul vaak voorgesteld. Ik ben nog steeds voorstandermits de topics goed gescheiden blijven en er geen hints in de SC gepost worden en zo
Ik vind dat dat soort mensen, ongeacht de rol, uit het spel moeten worden gehaald. Op dezelfde manier als dat mensen die niet stemmen uit het spel worden gehaald. Binnen de maffia heeft ze zelfs gezegd (nadat ze zelf was gedood) of we Naatje ook konden doden, zodat hij meer aandacht voor haar zou hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, dat werkt niet. Er komt hier altijd een post waar op gereageerd gaat worden en wat SC oplevert. Ik heb ook geen probleem met een beetje SC an sich, al hetr maar aan mafia gerelateerd is. Verhalen over een chick die je gaat duwen hoeven niet hier, zeker als je verder niet meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Etentje gezellig?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Valt wel op dat het nu weer stil valt.
[..]
Etentje gezellig?
Ik kijk Titanic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Valt wel op dat het nu weer stil valt.
[..]
Etentje gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |