SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Dorp Profiel | History | Fotoboek
2. Lutte Dorp Profiel | History | Fotoboek
3. gomi Profiel | History | Fotoboek
4. charmed_angelDorp Profiel | History | Fotoboek
5. Bartjebart Maffia Profiel | History | Fotoboek
6. LuxorBeetroots DorpProfiel | History | Fotoboek
7. iBennyDorp Profiel | History | Fotoboek
8. CaLeXVelddokter Profiel | History | Fotoboek
9. TheVulture dorp Profiel | History | Fotoboek
10. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek Mafiahoer
11. MyraelaDorp Profiel | History | Fotoboek
12. Peter Profiel | History | Fotoboek
13. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek Mafia
14. Roger_Epiales Zombie Profiel | History | Fotoboek
15. Crazy-MBodyguard Profiel | History | Fotoboek
16. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
17. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
18. Theatermama Profiel History Fotoboek
19. Viro Profiel | History | Fotoboek
20. gewoonfayeMaffiaProfiel | History | Fotoboek
21. WendytjeProfiel | History | Fotoboek
22. NaatjeRechercheur Profiel | History | Fotoboek
23. Lynda Dorpsoudste Profiel | History | Fotoboek
24. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
25. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
26. IJsdraakje Nachtwaker Profiel | History | Fotoboek
Spelleiders deze ronde:
08gnoT. en PatriQue89
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Belangrijke posts:
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 12-08-2011 19:07:43 ]
Ik zal jou eens omleggen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. Jullie kunnen met de lynch erik gewoon omleggen!
Welke hints naar Tombo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stem trouwens op Tombo (toch wel vaag, dark horse) en op TMM (best duidelijke hints).
Ik kan het lijstje niet zien, maar ik moet wel nu weg
excuses daarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wil je die laatste zin weghalen? Dat is niet spelgerelateerd, kun je nergens terugvinden en hoeft niet iedereen te weten.
is wel handiger, maar niet nodig met al die modjes die meedoenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat alleen de SL een topic mocht openen
Tombo (1) Maarten Pieterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik stem trouwens op Tombo (toch wel vaag, dark horse) en op TMM (best duidelijke hints).
Ik kan het lijstje niet zien, maar ik moet wel nu weg
Je vond de eerdere aanwijzingen naar MP niet overtuigend genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vote Breezerslet17 en Peter
Tombo (1) Maarten Pieter
TTM (1) Maarten Pieter
Maarten Pieter (1) Lies
Breezerslet17 (2) Lies, Theatermama
Peter (1) Theatermama
waarom een vote voor Peter, ik zoek het in de homohoek en in Peter's fotoboek vond ik een onderschrift over worst, Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7 tja het is een link van niks, en ik weet dat ik verdacht ben om verschillende redenen, maar ik weet ook dat ik het niet ben, dus vandaar
ja maar ik was bang dat ik als verdacht gezien zou worden als ik zelf met te weinig goede links kwam, ik ben het met je eens verdeeldheid is niet goed, daarbij komt dat mijn verdenking van Peter op te weinig gestaafd is en dat ik druk kokende ben dus weinig verder kan zoeken, maar ik wil je advies volgen dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vond de eerdere aanwijzingen naar MP niet overtuigend genoeg?
Als er verdeeldheid is onder het dorp kan de maffia daar zijn voordeel mee doen he?
Ik ben zo blij dat ik nog leefquote:
Ik geloof je wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen jullie willen toch dat het dorp overleefd?
Lynch dan geen dorpsgenoot, ik smeek het jullie, geloof me nou!
Ik weet dat op een of andere manier de hints mijn kant op wijzen, maar dat topic staat natuurlijk bij alle Homo's in het lijstje, dus dan zou tha Erik net zo verdacht zijn, ik zou willen dat ik met mijn stem jullie stem op mij kon veranderen, ik ben GEEN maffia!
ik doe echt mijn best, meer dan sommige anderenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef CaLeX het volgende:
Erik krijgt water en brood vanavond
TMM moet zich op het spel storten
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen jullie willen toch dat het dorp overleefd?
Lynch dan geen dorpsgenoot, ik smeek het jullie, geloof me nou!
Ik weet dat op een of andere manier de hints mijn kant op wijzen, maar dat topic staat natuurlijk bij alle Homo's in het lijstje, dus dan zou tha Erik net zo verdacht zijn, ik zou willen dat ik met mijn stem jullie stem op mij kon veranderen, ik ben GEEN maffia!
Tof!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeee
# unvote TMM #vote Breezerslet
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (3) Maarten Pieter, Tha_Erik
Maarten Pieter (5) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo
Breezerslet17 (3) Lies, Theatermama, Tombo
Maarten Pieter is mafia en die stemt op TMM, dus die is vast geen mafiaquote:
Best grappig, direct nadat ik voorstel om anders van Breezer naar Knetter te switchen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
#vote Breezerslet #vote TMM
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (4) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum
Maarten Pieter (5) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo
Breezerslet17 (4) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum
niet thuis en op de mobiel van iemand anders.
breezer is naar mijn idee best veel links naar hem
tmm is een gevoel, gedraagt zich verdacht.
oke ik ben weer offline.kusjens
yeah, maar nu iig gewoon eerst 2 maffia killen en dan zien we weer verder. als alleen breezer nu ook nog ff stemt op jou, begint t toch wel erg verdacht te wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat we een fout gemaakt hebben bij de burgemeesterverkiezingen, maar goed als we vandaag overleven hebben we de zwaarste klap van de burgemeester gehad, toch?
zou je ons willen volgen met breezer ipv knetter nu?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef wendytje het volgende:
VOTE MP en KKJ
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (4) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum
Maarten Pieter (7) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo, gomi, wendytje
Breezerslet17 (5) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum, gomi
Knetterkrankjorum (1) wendytje
sorry.... onverwacht een uitstapje, dus kon geen hints zoeken
ga nu onder het koken aan de slag.
KKJ had ik bij eerdere kills hnits voor, vandaar
Liesje begon op te sommen en vergat daarbij strategisch(?) mijn stemmen mee te tellen.. Verdacht!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tombo (1) Maarten Pieter
TTM (1) Maarten Pieter
Maarten Pieter (1) Lies
Breezerslet17 (1) Lies
Ik hoop dat alle dorpelingen hetzelfde stemmen. Maffia stemt wat anders uiteraard.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
Ik stem op..
Breezer (1) Peter
Knetterkrankjorum (1) Peter
Hint 2:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een hint betreffende de 3de kill van gisteren:
In de history van Maarten-Pieter.
En Knetter is meer een gevoelskwestie en afgaande op haar posts vind ik haar verdacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog een hint voor de 3de kill van gisteren gevonden:
Maarten-Pieter woont in Amersfoort, laat er nou in Amersfoort ook Kerkplein zijn
Kill 3
Kom om kwart voor drie bei de kerck op het kerkplein. Ik hep hier een verassing voor jouw.
xx Ben
Dat is wel zo, maar MP is de enige die waar zijn woonlocatie en kerkplein kloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb betere hints voorbij zien komen, iedere gemeente heeft wel een kerkplein
Dat zei ik ookal en toen was ik opeens verdachtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb betere hints voorbij zien komen, iedere gemeente heeft wel een kerkplein
Ik heb nog een appeltje te schillen met jou! Waarom moest je c_a indirect vermoorden?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ik ookal en toen was ik opeens verdacht.
Ineens? Ik stemde als eerste en al op kkjquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef wendytje het volgende:
en ineens stemmen we wel op KKJ?
waar is de saamhorigheid gebleven???????
Maar, wat is er met amersfoort dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar MP is de enige die waar zijn woonlocatie en kerkplein kloppen
Amersfoort heeft een kerkplein en MP woont in Amersfoortquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, wat is er met amersfoort dan?
Ehm.. jaa..? waar ik woon is ook een kerkplein?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Amersfoort heeft een kerkplein en MP woont in Amersfoort
Stil jij, jij moet met lynda en mij verder kaarten en lachen om het spelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waarom bemoeit een SL zich met de hints?
Ik zal je dood wreken mocht het zijn dat je echt een dorpeling zijn, ik zal me in wanhoop wenend op je kist werpen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zweer dat ik niemand gekilld heb
En toch moet ik dood
Klopt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo (1) Maarten Pieter
TMM (5) Maarten Pieter, Tha_Erik, knetterkrankjorum, Breezerslet
Maarten Pieter (8) Lies, Theatermama, Tha_Erik, Tombo, gomi, wendytje, Breezerslet
Breezerslet17 (6) Lies, Theatermama, Tombo, knetterkrankjorum, gomi, wendytje
deed ik net!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
En als je er nu eens imgtags bij gebruikt?
Ha, had ik toch gelijk wat betreft MPquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Na de moorden van gister, ging iedereen op zoek naar de echte moordenaars! Met fakkels en honkbalknupsels gingen de dorpelingen op zoek.. Iedereen had zich verzameld bij de kerk op het kerkplein.. Op 2 mensen na...
Na 2 uur zoeken in het dorp, vonden de dorpelingen de 2 missende personen aan de rand van het dorp.
Maarten-Pieter(maffia) had afgesproken met Breezerslet17(Maffiahoer) en hoopte op deze manier de lynch te ontwijken.
Het dorp kwam hier achter, en ze werden bruut afgeslacht!
Klopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Levend was je niet minder rustig.
nee nee... ik stemde erop en toen werd mij gevraagd om saamhorig te zijn en op de slet te stemmen......quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Ineens? Ik stemde als eerste en al op kkj
Jij hebt genoeg gezelschap lazen we.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, niet liesje
Maarja, dan kan ze me in ieder geval wel gezelschap houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |