Ook lekker?quote:
Mooie filmquote:
Is het net zo'n zinkend schip als de maffia ondertussenquote:
Jazeker! Voorgerecht van cherrytomatensoep en pompoensoep, hoofdgerecht risotto met chorizo (beeeeetje zout, vond de gastheer ook), tiramisu na. En nog een kaasplank. En koffiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook lekker?
ook best een beetje belangrijk.
Ik probeer ook door te ratelen, maar net nu ik het hints zoeken een beetje door begin te krijgen mag ik er niets meer over zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de hints die ik heb gevonden tegen TMM eigenlijk sterker dan die tegen knetter deze nacht.
(ik ratel in mijn eentje nog wel door hoor, als iedereen opeens is gaan slapen).
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het net zo'n zinkend schip als de maffia ondertussen?
Ja, da´s kutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik probeer ook door te ratelen, maar net nu ik het hints zoeken een beetje door begin te krijgen mag ik er niets meer over zeggen.
Na vijf keer nog steeds jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook lekker?
ook best een beetje belangrijk.
[..]
Mooie film
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! Voorgerecht van cherrytomatensoep en pompoensoep, hoofdgerecht risotto met chorizo (beeeeetje zout, vond de gastheer ook), tiramisu na. En nog een kaasplank. En koffie.
Weet ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, da´s kut. En je was niet eens een hele opvallende factor
! Waarom leef jij niet meer!
quote:
Heb je hem geprobeerd om te kopen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Zoals het een echte kok betaamt.quote:Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd om te kopen?
Nee, hoewel dat misschien wel gelukt was.quote:Echt met alles?
En goede truien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hema heeft echt fantastische cappuccino
Mijn idee zou dan zijn:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu stemmen, morgen stemmen, nu stemmen, morgen stemmen... Kijken hoe de kaarten vallen, mijn eigen plan trekken, kijken hoe de kaarten vallen, mijn eigen plan trekken... Gevoel volgen, logisch nadenken, gevoel volgen, logisch nadenken...
Dilemma's jongens! Ware dilemma's!
Waarom geef je dan überhaupt adviesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn idee zou dan zijn:
Nu stemmen -> morgen evt. aanpassen.
Eigen plan trekken -> kijken hoe er op gereageerd wordt, desnoods aanpassen.
Altijd logisch nadenken! + Altijd je gevoel volgen! (idd, die laatste 2 gaan niet vaak samen, daarom lig ik ook regelmatig met mezelf in de clinch.)
"Mijn idee zou dan zijn:"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom geef je dan überhaupt advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jij vind dat Erik zich te veel met het spel bemoeid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:14 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is nogL BEMOEIENIS MET HET SPEL
Whoops, capsprobleem
I know and I take full responsibilityquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik wil mensen wel persoonlijk aanvallen. geowonfaye, naatje, breezer, take your pick
Heel wat terug te lezen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn laptop is vastgelopen en tot overmaat van ramp zie ik dat de SC zich van ESF naar MIS heeft verplaatst, dus duurt het even
Kwartier vertraging, inmiddels is 'ie weer aan de praatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel wat terug te lezen?
Of issie pas net gecrasht?
Valt nog mee dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kwartier vertraging, inmiddels is 'ie weer aan de praat
srsly?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort mensen, ongeacht de rol, uit het spel moeten worden gehaald. Op dezelfde manier als dat mensen die niet stemmen uit het spel worden gehaald. Binnen de maffia heeft ze zelfs gezegd (nadat ze zelf was gedood) of we Naatje ook konden doden, zodat hij meer aandacht voor haar zou hebben
haha! Ik had gister ook iemand in PM die tegen me aan het zeiken was over hoe spelleider wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:55 schreef Peter het volgende:
Wat zitten er een stel zure zeikwijven hier zeg.. Uitgeschakeld en maar commentaar op hoe anderen het spel spelen..
Nee, dat maakt het leuk..
Liesje ligt al onder de vlijtige liesjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Even aan het begin van mijn onderzoek vandaag, resumeren
we zijn nog met 9 mensen
3. gomi
12. Peter
16. Tombolafan
17. Knetterkrankjorum
18. Theatermama
19. Viro
21. Wendytje
24. Tha_Erik
25. liesje1979
Tha_Erik is de burgemeester en heeft nog 1 Bodyguard
dan blijven er nog 7 over, tenzij Tha Erik mafia is
verder zijn er geen mensen met speciale rollen meer
en is er nog maar 1 mafialid omdat er ook maar 1 kill was
dan zijn er dus nu nog 6 gewone dorpelingen
Dat moeten we dan toch wel kunnen oplossen
Zijn dat de juiste conclusie's?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Even aan het begin van mijn onderzoek vandaag, resumeren
we zijn nog met 9 mensen
3. gomi
12. Peter
16. Tombolafan
17. Knetterkrankjorum
18. Theatermama
19. Viro
21. Wendytje
24. Tha_Erik
25. liesje1979
Tha_Erik is de burgemeester en heeft nog 1 Bodyguard
dan blijven er nog 7 over, tenzij Tha Erik mafia is
verder zijn er geen mensen met speciale rollen meer
en is er nog maar 1 mafialid omdat er ook maar 1 kill was
dan zijn er dus nu nog 6 gewone dorpelingen
Dat moeten we dan toch wel kunnen oplossen
Zijn dat de juiste conclusie's?
Hmm interessant ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat zij dood is, want zij heeft mij beschermd en mij gesterkt om haar dood te wreken, maar in de OP staat ze niet doorgestreept, dus dacht ik dat ik misschien een speciale actie had gemist
Maar goed
we zijn dus nog met 8 spelers
waarvan 1 burgemeester en 1 bodyguard
waarschijnlijk 2 maffialeden
en dan dus nog maar 4 gewone burgers
ok schouders er onder en links zoeken
2 maffia die we dus moeten killenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat zij dood is, want zij heeft mij beschermd en mij gesterkt om haar dood te wreken, maar in de OP staat ze niet doorgestreept, dus dacht ik dat ik misschien een speciale actie had gemist
Maar goed
we zijn dus nog met 8 spelers
waarvan 1 burgemeester en 1 bodyguard
waarschijnlijk 2 maffialeden
en dan dus nog maar 4 gewone burgers
ok schouders er onder en links zoeken
Voor mijn gevoel was dit ook een snelle ronde. Misschien omdat er wat minder speciale rollen waren en dus meer kills?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:06 schreef StijnDa het volgende:
Spannend![]()
Gaat wel sneller dan vroeger zo'n ronde, of ligt dat aan mij?
Dit.. en er waren ook wat minder deelnemers, dan de laatste rondes vorig jaar.. toen zat je al rond de 40.. nu 25quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was dit ook een snelle ronde. Misschien omdat er wat minder speciale rollen waren en dus meer kills?
inderdaad!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een horror was dat, 40 deelnemers!
Geloof het ook idd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Is er eigenlijk al SL voor volgende ronde? Ik dacht gelezen te hebben dat TV wel wilde?
maar met 2 fams was wel leuk tbhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een horror was dat, 40 deelnemers!
Jaquote:
Zoveel mensen heb je ook maar 1 of 2 keer, daarna kakt het alweer in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit.. en er waren ook wat minder deelnemers, dan de laatste rondes vorig jaar.. toen zat je al rond de 40.. nu 25
Omdat er anders weinig mensen"echt" dorp waren..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:38 schreef StijnDa het volgende:
Ah oke
En waarom waren er minder speciale rollen?
tuurlijk huisgemaakt, alles was huisgemaakt, zelfs de soep, vanaf de grondstoffen helemaal, daar komt geen bouilionblokje aan te pasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed!
Tiramisu huisgemaakt?
Heb een tijdje in een Italiaans restaurant gewerkt, die kok maakte echt de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb, maar hij wilde mij het precieze recept niet geven.
[..]
Weet ik niet!
Ik heb juist geprobeerd om niet te veel op te vallen, maar je hoeft met die maffia-figuren maar een keer iets verkeerds te zeggen. Ze zijn gewoon veel te snel op dr pikkie getrapt.![]()
TV en ik zitten een beetje te PM'en of wij een ronde SL'enquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Is er eigenlijk al SL voor volgende ronde? Ik dacht gelezen te hebben dat TV wel wilde?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En de goede stand is:
Knetterkrankjorum(3): wendytje, Peter, gomi
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:06 schreef PatriQue89 het volgende:
En de goede stand is:
Knetterkrankjorum(3): wendytje, Peter, gomi
Beetje beiden, je moet als maffia dan gewoon goed blijven opletten op de ander familiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat was met twee families eigenlijk het hoofddoel voor de maffia? Eerst alle dorpelingen dood of eerst de andere familie dood?
Je bedoeld dat je mensen gaat uitsluiten van deelname?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:24 schreef lynda het volgende:
[..]
TV en ik zitten een beetje te PM'en of wij een ronde SL'en![]()
(zo ja.. sorry voor de inactieven maar die wil ik er niet bij hebben)
Mja, met deze aantallen krijg je maar 3 mafia per familie, dat wint het dorp makkelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Beetje beiden, je moet als maffia dan gewoon goed blijven opletten op de ander familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |