abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:24:21 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626169

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100626183
-weg + note-

[ Bericht 87% gewijzigd door Daniel1976 op 12-08-2011 00:56:28 ]
pi_100626244
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Na ja vind het een beetje raar om gewoon te gaan vragen, je merkt het vanzelf wel.
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik betaal niks voor haar. Ik stuur haar wel een smsje, wanneer gaan we daten? :P Dat het als een soort ''grap'' overkomt. :)
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:28:26 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100626284
Ik ga maar slapen en dromen van het prachtige Deense vrouwvolk wat ik de afgelopen dagen heb gezien.

Tschuss!
C'est la vie
pi_100626916
Je kan toch ook gewoon vragen bedoel je gewone vriendschappelijke date ???
pi_100627052
ahhh nu is het stil :'(
pi_100627140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.

[..]

Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.

Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:01:28 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100627286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.

Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
zegt firefly dat ? klinkt niet alsof je dat altijd moet doen namelijk, en hij is hier helemaal niet meer.(intopic dan)
pi_100627690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh nu is het stil :'(
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen? :W

Gedate moet trouwens gedatet zijn :D
pi_100627796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

uch... uch.. TAALNAZI uche...
Maar om het ontopic te houden (mijn reactie waarin ik heloef weltrusten wenste is verwijderd, ik doe het lekker alsnog, beetje raar als je wel mag melden dat je naar bed gaat maar geen welterusten terug mag wensen :6) zaterdag heb ikeen verjaardag van een jongen die ik van de middelbare school ken maar die nu ook op dezelfde uni zit, daar kan ik vast wel wat mensen van de uni beter leren kennen.
Finally, someone let me out of my cage
pi_100627817
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
pi_100627846
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
Jij bent (relatief gezien) wat ouder toch? Wat doe je dan eigenlijk als je uitgaat :)?
Ik ga vaak naar van die disco's of danscafés, maar daar komen hier (utrecht) eigenlijk vooral studenten.
pi_100627969
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
pi_100628765
quote:

[..]

Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.

Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
pi_100628849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Hehehe, dat is wel apart ja :P
Kroegen is altijd wel leuk :)
pi_100628942
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.

Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?

Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht. ;)

quote:
Ik heb echt nog nooit iemand gezien die met zijn pa of ma uitgaat. :? Wel een belemmering betreft versieren.
pi_100629244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?

Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht. ;)

Zoveel mensen? 2 maar.
pi_100629782
quote:
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
pi_100629810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
Nog iemand die niet kan slapen?
pi_100629830
En nog een :')
pi_100629904
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:30 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nog iemand die niet kan slapen?
Ik slaap meestal van 4 tot 12; gewoon ander ritme.
pi_100630104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoveel mensen? 2 maar.
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..

Maar goed; beter voor jullie, kunnen jullie weer dag en nacht FOKken met z'n twee. Lekker veilig achter de PC. Hopelijk wordt jullie fok! repuatie nóg beter (want dat is zo belangrijk ja). :')

Ik kan helaas ook niet slapen. Ik moet er weer om 8u uit om te werken dus ik blijf gewoon de hele nacht wakker met een kop koffie en een leuke film. Morgen zie ik dat meisje ook weer dus wie weet gaat ze wel weer beginnen over drinken enzovoort, ik wacht af.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 06:29:47 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100630665
quote:

[..]

Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 06:30:29 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100630666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Maar dat past er niet meer in. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:55:32 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100630945
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 06:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet. _O-
Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wilt ;)

Betreft de eeuwige vraag op verjaardagen over vriendin.

Zo herkenbaar! En ook_gek wanneer heb jij nou eens een vriendin? Pfff vermoeiend! Dus moet je antworden met iets waar veel mensen van schrikken in de hoop dat de vraag wdg blijft.

Dus zeg ik altijd, ik neuk me een slag in de ronte. Na een paar keer heb je die kut ook wel weer gezien. Dus tijd voor een nieuwe!

Kennelijk moet je weer snel een relatie hebben als je vorige net uit is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:03:05 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100630991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:59 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig.
Het was een druppeltje emmer verhaal. Ze zijn vaker gewaarschuwd.

Jij beoordeeld de situatie over 1 avond terwijl er veel meer gebeurd is.

Beetje kort door de bocht dus ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:12:23 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100631738
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:Y
pi_100632008
Even weer wat van me laten horen na een hoop gelurk, maar ik is niet meer single!

Dus volgens mij heeft het wel iets gewerkt, maar met pijn en moeite is het dan toch gelukt om iig wat vrouwen aan te spreken.

Nog steeds niet van harte, maar ik denk voldoende aangezien ik nu wel een vriendin heb.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:48:18 #29
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100632364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
Even weer wat van me laten horen na een hoop gelurk, maar ik is niet meer single!

Dus volgens mij heeft het wel iets gewerkt, maar met pijn en moeite is het dan toch gelukt om iig wat vrouwen aan te spreken.

Nog steeds niet van harte, maar ik denk voldoende aangezien ik nu wel een vriendin heb.
Ik denk het ook! Als je je leven niet te gecompliceerd wil maken, dan kun je het beter bij één vriendin tegelijk houden.

Maar serieus, klinkt goed allemaal!
pi_100632442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik denk het ook! Als je je leven niet te gecompliceerd wil maken, dan kun je het beter bij één vriendin tegelijk houden.

Maar serieus, klinkt goed allemaal!
Hahahaha... Ik wordt ook maar op 1 persoon tegelijk verliefd (gelukkig) Alleen heeft deze natuurlijk ook vrienden en vriendinnen.. En moet je toch je best doen om ook in die vriendengroep een beetje leuk en sociaal over te komen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:08:26 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100632756
quote:

Gefeliciteerd, hoe is het tot stand gekomen?
C'est la vie
pi_100632985
Dank je..

Nou eerst elke keer dat ik haar tegen kwam slap ouwe hoeren. En na een keer of 3 praten zeggen wat ik van de vond, en de rest deed zij eigelijk.. Dus niet echt versierd, maar alleen een beetje duidelijk geweest.
pi_100633404
quote:

[..]

Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..

Maar goed; beter voor jullie, kunnen jullie weer dag en nacht FOKken met z'n twee. Lekker veilig achter de PC. Hopelijk wordt jullie fok! repuatie nóg beter (want dat is zo belangrijk ja). :')

Ik kan helaas ook niet slapen. Ik moet er weer om 8u uit om te werken dus ik blijf gewoon de hele nacht wakker met een kop koffie en een leuke film. Morgen zie ik dat meisje ook weer dus wie weet gaat ze wel weer beginnen over drinken enzovoort, ik wacht af.
Niet lopen liegen, he. Je hebt dus helemaal niks teruggelezen. :') Nu jij nog een ban en ik ben helemaal tevreden.
Ron Paul 2012
pi_100633431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niet lopen liegen, he. Je hebt dus helemaal niks teruggelezen. :') Nu jij nog een ban en ik ben helemaal tevreden.
niet zo flamen jongens. Doe eens lief!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:49:40 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100633722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:51 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Hahahaha... Ik wordt ook maar op 1 persoon tegelijk verliefd (gelukkig) Alleen heeft deze natuurlijk ook vrienden en vriendinnen.. En moet je toch je best doen om ook in die vriendengroep een beetje leuk en sociaal over te komen.
Nou top toch!! Gefeliciteerd!

Lekker je zelf zijn dat is het makkelijkste :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:49:47 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100633725
quote:

Goed bezig! Meer details aub :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100633856
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb alles gehoord. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat een stumper ben jij met je eeuwige gezeik altijd in dit topic, op iedereen heb je wel iets aan te merken hier. Kijk eens terug naar jouw posts en 90% is alleen maar gezeur, gebash en je loopt constant uit te dagen. Maar geluk voor jou: ik ga alweer bijna op vakantie en verder heb ik i.t.t. jou wel een leven dus het valt wel mee met hoe vaak ik online ben. Hoef je je ook niet te storen en kan je je FOK! reputatie ook weer lekker omhoog halen ( :') :') )

Kan iemand trouwens bij het meet topic reageren met de exacte datum etc. Of in een privé bericht?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dank je..

Nou eerst elke keer dat ik haar tegen kwam slap ouwe hoeren. En na een keer of 3 praten zeggen wat ik van de vond, en de rest deed zij eigelijk.. Dus niet echt versierd, maar alleen een beetje duidelijk geweest.
Dus eigenlijk nam zij het initiatief, beter! :)
pi_100633935
Nou ja,

Details.. eeuhm laten we zeggen dat ik dat niet echt heb. Vond der leuk dus heb een beetje gezorgd dat als zij er was ik er ook was. Er een keertje of drie een leuk gesprek gehad. En naar de derde keer zoiets van ach schijt aan gedacht. En gezegd dat ik er leuk vond en knap.

Daarna was het eigelijk zij die alles regelede. Dus ja zij had het meeste initatief, (Gelukkig...)
pi_100634375
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik heb alles gehoord. :)

Bij jou staat klaag-DM's aanhoren van Firefly gelijk aan alles zelf teruglezen?

Lees gewoon zelf de topics door. Beetje kritische houding aannemen zal je geen kwaad doen, je wil toch naar de universiteit?

Waar je dat hele ''valt wel mee met hoevaak ik online ben" nu ineens vandaan trekt, snap ik even niet. Moet je jezelf nu alwéér onnodig profileren? "Look at me, I'm awesome."
Ron Paul 2012
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:23:46 #40
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100634562
Lief blijven doen.
pi_100634713
Guttegut. Is t weer bijna weekend jongens?

A_D, top! ^O^ Ik blijf erbij, duidelijkheid is goed! Gewoon recht voor zn raap vragen en is t niet wederzijds, helaas pindakaas. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Soms blijven mensen zo lang om elkaar heen draaien dat spanning overgaat in verveling.
Ik leerde op mijn 17e op de werkvloer mijn ex kennen. Dacht sochtends, hey lekker ding zeg. Smiddags ben ik op m afgestapt en heb ik m mee uit gevraagd. Wat bleek nou.. Hij had mij weken eerder al gespot en is al die weken op de afdeling wezen hangen in de hoop een aanleiding te krijgen om mij uit te vragen. Ik heb m al die weken niet gezien :+ En ik ben vrij recht door zee (voor sommige is dit dan ook wel weer erg eng :+) dat scheelt een hoop.
Met O+ heb ik een hele avond lopen chatten (via fok) en de dag erna direct mee uitgevraagd. Ik ben allergisch voor om de hete brij heen draaien.
:P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:46:35 #42
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100635128
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar slapen en dromen van het prachtige Deense vrouwvolk wat ik de afgelopen dagen heb gezien.

Tschuss!
Jaja mooi zijn die he O+
pi_100635172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 07:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wilt ;)

Betreft de eeuwige vraag op verjaardagen over vriendin.

Zo herkenbaar! En ook_gek wanneer heb jij nou eens een vriendin? Pfff vermoeiend! Dus moet je antworden met iets waar veel mensen van schrikken in de hoop dat de vraag wdg blijft.

Dus zeg ik altijd, ik neuk me een slag in de ronte. Na een paar keer heb je die kut ook wel weer gezien. Dus tijd voor een nieuwe!

Kennelijk moet je weer snel een relatie hebben als je vorige net uit is?
Ik zie de reacties al voor me als ik zo reageer op familie-etentjes :D
pi_100635179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:

A_D, top! ^O^ Ik blijf erbij, duidelijkheid is goed! Gewoon recht voor zn raap vragen en is t niet wederzijds, helaas pindakaas. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Soms blijven mensen zo lang om elkaar heen draaien dat spanning overgaat in verveling.
Ik leerde op mijn 17e op de werkvloer mijn ex kennen. Dacht sochtends, hey lekker ding zeg. Smiddags ben ik op m afgestapt en heb ik m mee uit gevraagd. Wat bleek nou.. Hij had mij weken eerder al gespot en is al die weken op de afdeling wezen hangen in de hoop een aanleiding te krijgen om mij uit te vragen. Ik heb m al die weken niet gezien :+ En ik ben vrij recht door zee (voor sommige is dit dan ook wel weer erg eng :+) dat scheelt een hoop.
Met O+ heb ik een hele avond lopen chatten (via fok) en de dag erna direct mee uitgevraagd. Ik ben allergisch voor om de hete brij heen draaien.
Kijk, eens een goed voorbeeld van de emancipatie! ;)

Maar even serieus, bovenstaande maakt alles een stuk duidelijker en makkelijker (op dat eerste " afstap" moment natuurlijk na..)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_100636091
Nou ja ik ben niet zo heel goed als ik zenuwachtig ben. Dus ik dacht ik knal het er maar uit. Dan hebben we dat gehad. Weet iedereen ook gelijk weer waar die staat. Praat toch makkelijker als je al nerveus bent.
pi_100636093
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik zie de reacties al voor me als ik zo reageer op familie-etentjes :D
Haha, ik krijg altijd meteen een rood hoofd als iemand er naar vraagt. Mocht het zo zijn dat mijn leven zou lijken op dat van ook_gek; dan zou ik geen probleem hebben om ook zo te reageren. Over het algemeen zijn mensen wel aparte reacties van mij gewend.
pi_100636110
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja ik ben niet zo heel goed als ik zenuwachtig ben. Dus ik dacht ik knal het er maar uit. Dan hebben we dat gehad. Weet iedereen ook gelijk weer waar die staat. Praat toch makkelijker als je al nerveus bent.
Je huidige vriendin; is dat dezelfde meid als waar je het een paar weken geleden over had? Die je had leren kennen bij het stappen geloof ik?
pi_100636116
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee meestal hier in het dorp maar er zijn er hier zoiets van een stuk of wat kroegen voor een redelijk klein dorp dus er is hier keuze genoeg. Het is eigenlijk zo begonnen toen ik hier net kwam wonen en ik nog niet veel mensen kende en dacht dat is toch wel een goede plek om mensen te leren kennen want je ziet elkaar steeds vaker en je bouwt toch wel een netwerk van bekende en ook vrienden zelfs op hier.
pi_100636227
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je huidige vriendin; is dat dezelfde meid als waar je het een paar weken geleden over had? Die je had leren kennen bij het stappen geloof ik?
Yep, die is het.. waar ik toen al een beetje mee zat van.. zal ik er blijven aanspreken of niet.
Toch maar gedaan dus.
pi_100636255
Ik ben terug van een paar vakanties en zo, en nee, ik heb niet alles bijgelezen, behalve het topic dat vervroegd een slotje kreeg omdat dat de laatste was die bij "my active topics" stond ...
Komt benzin nog wel eens langs of heeft ie zich echt laten wegpesten? Dan moeten 'we' ons maar weer op MLiG richten denk ik, heloef kan ook wel wat tips gebruiken, maar die moet niet zeuren want die's nog hartstikke jong ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_100636339
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef MTVGN het volgende:
Ik ben terug van een paar vakanties en zo, en nee, ik heb niet alles bijgelezen, behalve het topic dat vervroegd een slotje kreeg omdat dat de laatste was die bij "my active topics" stond ...
Komt benzin nog wel eens langs of heeft ie zich echt laten wegpesten? Dan moeten 'we' ons maar weer op MLiG richten denk ik, heloef kan ook wel wat tips gebruiken, maar die moet niet zeuren want die's nog hartstikke jong ...
Haha; benzin komt zo nu dan nog wel eens langs hoor. En tja; als je jong bent kun je ook problemen met versieren hebben. Beter jong aanpakken dan dat je het maar laat groeien tot een gigantisch probleem later in je leven.
pi_100636452
Daar heb je ook wel een punt, maar de topicreeks begon ooit met mensen die op latere leeftijd nog moeite hadden met versieren en aangezien ik op mijn 30e voor het eerst zelfs maar gezoend heb, vond ik mensen van begin 20 al niet helemaal op hun plek in het topic, laat staan mensen wiens leeftijd nog met een 1 begint.
Naja, de topictitel is al tijden anders en het zou inderdaad voor heloef beter zijn om op z'n 20e dit topic helemaal niet meer nodig te hebben dan over 10 jaar nog steeds niet te weten hoe of wat ...
pi_100636556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef MTVGN het volgende:
Daar heb je ook wel een punt, maar de topicreeks begon ooit met mensen die op latere leeftijd nog moeite hadden met versieren en aangezien ik op mijn 30e voor het eerst zelfs maar gezoend heb, vond ik mensen van begin 20 al niet helemaal op hun plek in het topic, laat staan mensen wiens leeftijd nog met een 1 begint.
Naja, de topictitel is al tijden anders en het zou inderdaad voor heloef beter zijn om op z'n 20e dit topic helemaal niet meer nodig te hebben dan over 10 jaar nog steeds niet te weten hoe of wat ...
Zat jij er zelf al erg mee toen je begin 20 was; dat je nog niet gezoend en geneukt had etc.? Of was je er toen nog helemaal niet zo mee bezig?
pi_100636601
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:21 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Yep, die is het.. waar ik toen al een beetje mee zat van.. zal ik er blijven aanspreken of niet.
Toch maar gedaan dus.
Mooi hoor; hoe bevalt het "relatie-gebeuren"? Erg wennen dat je steeds rekening met iemand moet houden? (dit is namelijk iets waar ik zelf het meest tegen op zou zien; verder lijkt het me geweldig!).
pi_100637039
Mhaw ik kom uit een huwelijk, dus ik zat er eerder mee dat er opeens niks meer was rond mij heen.

Dat is ook de reden dat ik nooit heb leren versieren, nooit nodig gehad,vroeg getrouwd en kinderen en alles.

En het ermee zitten, het is voornamelijk denk ik iets dat gebeurt als je het niet aanpakt. Je kunt namelijk alle forums van de wereld lezen en zo maar als je jezelf niet schopt kom je nergens
pi_100637268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Arthur_Dent het volgende:
En het ermee zitten, het is voornamelijk denk ik iets dat gebeurt als je het niet aanpakt. Je kunt namelijk alle forums van de wereld lezen en zo maar als je jezelf niet schopt kom je nergens
Dat klopt zeker. Ik vind het met name interessant om af en toe situaties die ik meemaak voor te leggen en te horen hoe andere (meer succesvolle) mensen daarmee om zouden gaan. Maarja, om uberhaupt in dat soort situaties terecht te komen moet je inderdaad de deur uit en acties ondernemen.
pi_100637303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef MTVGN het volgende:
Komt benzin nog wel eens langs of heeft ie zich echt laten wegpesten?
Mwaah, voel me wel een beetje weggepest, ben ook een paar weken niet actief geweest. Maar kon het toch niet laten om af en toe langs te komen.

quote:
Wat het wel is he, voor mij begonnen deze problemen ruim 6 jaar geleden; het probleem is dat als je die achterstand niet op tijd oplost je steeds meer gaat achterlopen omdat je leeftijdsgenoten wel doorgaan met ervaring opdoen op dit gebied.

Ik denk zelfs dat voor iedereen in dit topic de problemen ontstaan zijn toen de leeftijd nog met 1 begon en blijven hangen. Het is goed als deze problemen zo jong mogelijk verholpen worden.
pi_100637427
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef benzin het volgende:
Ik denk zelfs dat voor iedereen in dit topic de problemen ontstaan zijn toen de leeftijd nog met 1 begon en blijven hangen. Het is goed als deze problemen zo jong mogelijk verholpen worden.
Ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Ik zat er zelf op mijn 16de ook al mee; terwijl je op die leeftijd realitisch gezien nog amper kunt spreken van een achterstand op versiergebied. Je doet jezelf echt tekort wanneer je rond die leeftijd daar al heel zwaar en negatief over gaat denken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:16:28 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100638007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dank je..

Wonderbaarlijk dat dat soms al genoeg is. :P
C'est la vie
pi_100638150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef Axel1988 het volgende:Zat jij er zelf al erg mee toen je begin 20 was; dat je nog niet gezoend en geneukt had etc.? Of was je er toen nog helemaal niet zo mee bezig?
Ehm, op zich ben ik er altijd wel mee bezig geweest, vooral omdat ik op de MTS en HTS altijd (vrijwel) alleen maar mannelijke medestudenten had en dus dagelijks op de feiten werd gewezen :-(

Maar laat ik voor jullie (lees: benzin en MLiG in het bijzonder) eens een beetje uitwijden ...

Ik herinner me dat ik in 1998, toen ik net op internet zat en een caissiere leuk vond bij de AH waar ik zelf vakkenvuller was, al met mensen op internet zat te praten over hoe ik haar zou moeten benaderen. Ik herinner me zelfs dat toen een wat socialer type die ik ook al in het echt had ontmoet en die ik wel vertrouwde mij voorstelde "je moet haar gewoon mee uitvragen en als ze nee zegt nog een ander voorstel doen en als ze ook dan nee zegt moet je stoppen met proberen" en ik zei dat niet te durven, waarop hij vroeg waar ik bang voor was en toen ik daarover nadacht moest ik bekennen dat ik er banger voor was dat ze ja zou zeggen, dan dat ze nee zou zeggen.

Ik had nog nooit vrouwelijke vrienden gehad, kon het vaak niet vinden met mijn zus, dus die ontweek ik meestal maar en ik wist dus dat ik vrijwel zeker zo ongelooflijk hard op m'n bek zou gaan bij een date dat ik haar maar niet mee uit vroeg ...

Op zich heb ik me jarenlang vrij goed staande gehouden met "eigenlijk wel een vriendin willen" aangezien ik andere prioriteiten had, namelijk: studeren en na mijn studie een baan vinden. Hoewel ik al die jaren eigenlijk wel wist dermate weinig contact met vrouwen te hebben dat ik er niks van zou bakken als ik meteen met de eerste vrouw waarmee ik om zou gaan een relatie zou willen.

Anyway, ik ging afstuderen van september 2001 tot januari 2002 en uitgerekend daar studeerde tegelijk een vrouw af waarmee ik op dezelfde kamer zat en zo nu en dan ook 's avonds of in het weekend afsprak. Daar werd ik heel erg verliefd op, hoewel zij gewoon "normaal aardig" tegen me deed en verder niks voor mij voelde, maar ja, een vrouw die dat deed naar mij toe was voor mij al buitengewoon ...

Toen ik duidelijk maakte verliefd te zijn en zij dat niet kon beantwoorden heb ik urenlang liggen janken op bed en ben ik nog enkele dagen nauwelijks aanspreekbaar geweest, al probeerde ik me overdag op de stageplek zo goed mogelijk te houden.

Toen ik in 2002 afstudeerde met mijn informatica opleiding was daar absoluut geen werk in te krijgen, dus ben ik een tijdje uitzendwerk gaan doen. Dat tijdje werd anderhalf jaar en daarna werd mijn contract niet verlengd omdat ik toch niet in aanmerking zou komen voor een vast contract (nee, duh, zwaar overgekwalificeerd) en toen belandde ik in de WW. Vervolgens kwam er een periode van heel veel alleen thuis zitten (ik woon sinds 2001 op mezelf), tot laat (vaak was het al weer licht als ik ging slapen) computeren en uiteindelijk belandde ik in de bijstand en had ik sociaal gezien een niveau van ontwijkend gedrag dat ik zelfs in de supermarkt de caissieres niet meer aankeek of iets tegen ze zei.

Achteraf heb ik in die tijd mijn zwaarste periode meegemaakt, ik voelde mezelf waardeloos, had ook (vrijwel) geen enkele toevoeging voor de maatschappij en vrijwel geen vrienden. Mijn kansen op een relatie leken me dus ook nihil, maar toch bleef ik het proberen (zie ook Wat is dat toch met die 'lieve' vrouwen) wat alleen maar meer wroeging richting vrouwen opleverde, want "ze moesten me allemaal niet". Het gemis (überhaupt aan contact, maar versterkt naar vrouwen toe want daarmee kan je knuffelen en daar verlangde ik zo naar) was erg groot.

Anyway, via het UWV kreeg ik in 2004 een paar cursussen aangeboden, waarbij gekeken werd naar je kernwaarden en zo, waarvoor ik om 09:00 moest verschijnen (ik kreeg dus weer wat meer structuur in mijn dagritme) en waar de cursisten elkaar vrijwel alleen positieve feedback mochten geven en dat werkte. Na een tijdje kwam ik wat beter in mijn vel en net toen ik een sollicitatietraining had gehad (eveneens via het UWV) kreeg ik in maart 2005 een baan aangeboden (ok, de markt trok weer aan, maar het hielp zeker dat ik wat lekkerder in mijn vel zat inmiddels).

Na anderhalf jaar bij die eerste werkgever kreeg ik via een interne coach (eigenlijk een gestalttherapeut, maar omdat ze 'coach' zeiden durfde ik heen) een externe "intensieve week" met emotionele begeleiding en degene die dat gaf stuurde me weer door naar een haptonome, waar ik enkele jaren bij gelopen heb.
In die paar jaar dat ik naar haptonomie ging begon ik dus langzamerhand vrouwelijke vrienden te krijgen, waarvan sommigen ook gewoon meehielpen bij mijn proces, en gebeurde het voor het eerst dat een vrouw achter mij aan kwam (waarmee ik dus als eerste heb gezoend, hoewel ik haar niet heel bijzonder vond, dat ik de kans had zorgde ervoor dat ik het gedaan heb) en naarmate de tijd vorderde werd ik makkelijker en makkelijker met vrouwen en dat heeft weliswaar ook opgeleverd dat ik wel eens op mijn bek ben gegaan, maar de pijn die dat opleverde is snel weer verholpen als je een groepje vrienden en vriendinnen hebt die positief over je zijn zodat je enkele maanden later alweer een poging bij een andere vrouw durft te wagen ... en dus heb ik nu, sinds kort, een hele leuke, lieve vriendin :-)))
[voor de mensen die al langer meelezen: die vrouw die in april nieuw was in mijn vriendengroep, dat betekent wel dat ze mijn vrienden al kent, maar ik de hare nog niet, maar ja ...]

MTVGN (het voelt alsof ik zo'n lap tekst even af moet sluiten, vandaar ...)

P.S.: dat ik nog maagd ben heb ik inmiddels eigenlijk aan mezelf te wijten, met die vrouw waarmee ik als eerste gezoend heb had ik seks kunnen hebben (en er waren nog wel een paar mogelijkheden tussen toen en nu) en het was 1 van mijn gewone vriendinnen die me ongeveer een jaar geleden met mijn neus op de feiten drukte. Daarna is mijn irritatie dat ik nog maagd ben langzamerhand verdwenen, want ja, het is nu gewoon mijn eigen hoge moraal die vindt dat seks niet zomaar iets is om met de eerste de beste te doen, maar alleen met iemand die speciaal voor je is, oftewel: I'm in control :-P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:20:48 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100638197
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jaja mooi zijn die he O+
En dan maar iedereen met dat gelul over Zweedse vrouwen.
Die Deense zijn veel lekkerder.

Was gisteren bij de Carlsberg brouwerij stond ook weer een mooie vrouw achter de balie zeg pffff
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:29:29 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100638520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik kan dus dat echt niet.
Als ik al iemand zou uitvragen moet ik haar al wel heel leuk vinden. Dan zou ik al eerst goed kijken hoe ze tegen mij aankijkt voordat ik het uberhaupt zou overwegen om haar uit te vragen. Kan gewoon niet tegen de afwijzing.
C'est la vie
pi_100638627
Ik heb er ook niet mee uitgevraagd, ik heb gewoon gezorgd dat ik was waar zij was af en toe.

Praatje maken met haar, en weer naar vrienden gaan. Vervolgens na de derde keer gezegd wat ik van der vond, en dan zoekt ze je vanzelf wel op. Of niet... Maar das ook geen directe afwijzing.
pi_100638667
hallo!!
ik kom even gluren om te kijken of jullie elkaar nog steeds alleen maar naar de keel vliegen :P
of dat er ook mensen al ergens een relatie hebben op gescharrelt!

:W
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:33:56 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100638679
quote:
Tsja de "problemen" (want problemen kan je het eigenlijk niet noemen) begonnen toen ik van de middelbare school afging. Toen kwam ik tussen volk terecht dat al meerdere vriendinnen heeft gehad en dan krijg je het gevoel dat je opeens enorm achterloopt. Loop je een oude vriend tegen het lijf die nota bene een jaar jonger is maar qua ervaring met meisjes mijlenver voorloopt.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:35:18 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100638733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
hallo!!
ik kom even gluren om te kijken of jullie elkaar nog steeds alleen maar naar de keel vliegen :P

Nou het is al zover dat onze grote vriend Arthur versierd is.
C'est la vie
pi_100639116
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef MTVGN het volgende:
maar de pijn die dat opleverde is snel weer verholpen als je een groepje vrienden en vriendinnen hebt die positief over je zijn zodat je enkele maanden later alweer een poging bij een andere vrouw durft te wagen ... en dus heb ik nu, sinds kort, een hele leuke, lieve vriendin :-)))
Cool; uiteindelijk dus; na jarenlang geworstel met jezelf en met vrouwen/versieren, toch gekregen waar je het uiteindelijk voor doet. Mooi om te horen!

Ps. Je hebt nu dus sinds kort een relatie, maar jullie hebben nog geen seks gehad? Baalt ze daar niet van? ;)
pi_100639123
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:

[..]

:o dat heeft ie best snel gedaan dan!
toen ik hier eerst een paar dagen poste was ie net nieuw!

way to go dude!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_100639254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
hallo!!

Welkom terug! Ik ben nog altijd single; weinig nieuwe dingen meegemaakt met de dames ook. Ik merk met name dat ik mezelf wat meer ontwikkel; wat rustiger, positiever, communicatief beter... heb sinds een paar maanden een nieuwe bijbaan en in tegenstelling tot hoe het in het verleden was, voel ik me nu niet meer zo'n buitenbeentje. Misschien dat ik het wel nog altijd ben in de ogen van anderen, maar ik zit er iig niet meer mee.
Verder ook met uitgaan zo nu en dan wel leuke interacties met dames; maar nog niet echt iets gebeurd in de zin van zoenen/tel. uitwisselen/seks/daten.
pi_100639293
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Welkom terug! Ik ben nog altijd single; weinig nieuwe dingen meegemaakt met de dames ook. Ik merk met name dat ik mezelf wat meer ontwikkel; wat rustiger, positiever, communicatief beter... heb sinds een paar maanden een nieuwe bijbaan en in tegenstelling tot hoe het in het verleden was, voel ik me nu niet meer zo'n buitenbeentje. Misschien dat ik het wel nog altijd ben in de ogen van anderen, maar ik zit er iig niet meer mee.
Verder ook met uitgaan zo nu en dan wel leuke interacties met dames; maar nog niet echt iets gebeurd in de zin van zoenen/tel. uitwisselen/seks/daten.
nou klinkt wel al als positieve stappen joh!
super goed!

*O*

lekker positieve vibe hier vandaag!
of het ligt aan mij, kan ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:51:45 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100639379
Ik sta in de file en heb de afgelopen alleen maar kunnen kijken naar de Deense schoonheden.

Wat nou goede vibe? :P
C'est la vie
pi_100639416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
lekker positieve vibe hier vandaag!
of het ligt aan mij, kan ook
Je weet hoe het gaat met persoonlijke ontwikkeling; net als beurskoersen (meer mijn ding), is het nooit een rechte lijn naar boven. Veel goede, maar ook wel eens slechte dagen; vandaag zit ik lekker in mijn vel; al is mijn vorige post niet overdreven ofzo... gewoon realistisch geschetst :).
pi_100639523
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie is Arthur? Wat is zijn gebruikersnaam?
pi_100639562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat is ik en dat is mijn gebruikers naam.. Met Dent erachter dan.
pi_100639566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Arthur_Dent... haha :D
pi_100639593
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan dus dat echt niet.
Als ik al iemand zou uitvragen moet ik haar al wel heel leuk vinden. Dan zou ik al eerst goed kijken hoe ze tegen mij aankijkt voordat ik het uberhaupt zou overwegen om haar uit te vragen. Kan gewoon niet tegen de afwijzing.
'Vroeger' had ik dat ook wel. Ik heb tot mijn 15e stil gezeten, ook nooit echt wat ondernomen. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik in de brugklas een jongen leuk vond. Ik sprak m wel vaak, maar kon nooit t initiatief tot meer nemen. Ik heb hem een briefje gegeven met daarop de vraag of hij na school eens wat met mij wilde doen. Toen heeft hij hardop gezegd in de klas dat ik dat a) wel gewoon had kunnen vragen en b) hij daar geen zin in had :+
Ik denk dat toen voor mij t punt kwam, dat ik dacht, de afgang is kleiner wanneer ik zelf dapper genoeg ben om de confrontatie aan te gaan. In je hoofd blaas je t namelijk al zo erg op :)

Verder ben ik altijd heel extravert geweest. Versieren ging in een handomdraai. Ik heb nooit de looks gehad maar ik was altijd spontaan en brutaal. Dan heb je al snel door of iemand je wel ziet zitten of niet ;) Omdat ik zelf qua gedrag zo over the top was. Nu niet meer hoor. Ik ben van plan om altijd bij O+ te blijven maar mocht er iets gebeuren weet ik niet hoe ik t zou moeten aanpakken. Al denk ik dat al jaren, en ben ik van mijn 17e tot mijn 24e 2 maanden vrijgezel geweest. Maar het extraverte is weg helaas.

Al kan ik soms nog angstig goed initiatief nemen met contacten leggen, bij een bepaalde groep mensen is dat toch al snel, help, aandacht, positieve feedback *paniek* :P
pi_100639638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o dat heeft ie best snel gedaan dan!
toen ik hier eerst een paar dagen poste was ie net nieuw!

way to go dude!
Thanx,

Nou ja snel snel, ik lurkte eerst een tijdje. Toen ik wat ging doen ermee besloot ik ook te poste zodat jullie op de hoogte bleven. Wel zo netjes.

Maar goed al met al is het me niet tegengevallen
pi_100639809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat toen voor mij t punt kwam, dat ik dacht, de afgang is kleiner wanneer ik zelf dapper genoeg ben om de confrontatie aan te gaan. In je hoofd blaas je t namelijk al zo erg op :)
Drempels... ppff. Ik ben een paar keer heel erg hard afgegaan; en iedere keer heb ik me voorgenomen om het daarna helemaal anders te doen. En ja, ik deed het ook wel anders (beter) de keer erna, maar nog steeds lang niet goed genoeg om niet hard af te gaan.
pi_100639847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Dat is ik en dat is mijn gebruikers naam.. Met Dent erachter dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Arthur_Dent... haha :D
:@ :D
Ooh Ja! Ik dacht hier nog nooit een Arthur te hebben gezien maar toch wel :')
Dus je hebt nu een vriendin! Tof, man ^O^ Hoe heb je haar veroverd? Of ben je veroverd? En hoe lang zijn jullie samen? En hoe oud ben je eigenlijk?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:07:21 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100639949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

'Vroeger' had ik dat ook wel. Ik heb tot mijn 15e stil gezeten, ook nooit echt wat ondernomen. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik in de brugklas een jongen leuk vond. Ik sprak m wel vaak, maar kon nooit t initiatief tot meer nemen. Ik heb hem een briefje gegeven met daarop de vraag of hij na school eens wat met mij wilde doen. Toen heeft hij hardop gezegd in de klas dat ik dat a) wel gewoon had kunnen vragen en b) hij daar geen zin in had :+

Verder ben ik altijd heel extravert geweest. Versieren ging in een handomdraai. Ik heb nooit de looks gehad maar ik was altijd spontaan en brutaal. Dan heb je al snel door of iemand je wel ziet zitten of niet ;) Omdat ik zelf qua gedrag zo over the top was. Nu niet meer hoor. Ik ben van plan om altijd bij O+ te blijven maar mocht er iets gebeuren weet ik niet hoe ik t zou moeten aanpakken. Al denk ik dat al jaren, en ben ik van mijn 17e tot mijn 24e 2 maanden vrijgezel geweest. Maar het extraverte is weg helaas.

Al kan ik soms nog angstig goed initiatief nemen met contacten leggen, bij een bepaalde groep mensen is dat toch al snel, help, aandacht, positieve feedback *paniek* :P
Ik denk dat ik eerst een keer keihard afgewezen moet worden om er achter te komen dat het allemaal wel meevalt.
C'est la vie
pi_100639952
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:19 schreef MTVGN het volgende:

..... Triest verhaal waar ik helaas veel in herken ....

en dus heb ik nu, sinds kort, een hele leuke, lieve vriendin :-)))
Gelukkig eindigt het verhaal goed, dat geeft hoop :)
pi_100639967
oh nou heel veel succes nog allemaal!
komt allemaal goed!
doeg :*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_100640002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:04 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

[..]

:@ :D
Ooh Ja! Ik dacht hier nog nooit een Arthur te hebben gezien maar toch wel :')
Dus je hebt nu een vriendin! Tof, man ^O^ Hoe heb je haar veroverd? Of ben je veroverd? En hoe lang zijn jullie samen? En hoe oud ben je eigenlijk?
Vragen, vragen, nou ja ik was plotesing erg van de kroeg en stappen waar zij dat ook deed. En haar een paar keer aangesproken. Verteld dat ik er wel heel erg leuk vond en gezellig en zij deed de rest.

Nu ongeveer een maandje aan, en ik ben 27 jaar. Foto's in fotobook, als dat de volgende vraag was.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:12:57 #84
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_100640133
welk fotoboek dan wel?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_100640158
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerst een keer keihard afgewezen moet worden om er achter te komen dat het allemaal wel meevalt.
Wel nee.. Dat hoeft niet, je moet alleen jezelf keihard motiveren om het te willen
pi_100640178
quote:

[..]

Ik dacht Jedimanix ofzo ook.
Oh, ja maar dat had met een ander topic te maken.
pi_100640230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:12 schreef Waaghals het volgende:
welk fotoboek dan wel?
Die van fok.. Ik heb nog geen profiel foto maar wel een paar daaronder staan..
(Ben niet zo handig met computers)
pi_100640338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwaah, voel me wel een beetje weggepest, ben ook een paar weken niet actief geweest. Maar kon het toch niet laten om af en toe langs te komen.

Hoe gaat het met het proberen mensen aan te kijken? Daarmee geoefend?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:19:14 #89
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_100640389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:15 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Die van fok.. Ik heb nog geen profiel foto maar wel een paar daaronder staan..
(Ben niet zo handig met computers)
ik zie geen fotoboek bij je staan :?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_100640475
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ik ook niet idd; maar ben nu wel heel erg benieuwd geworden :P.
pi_100640520
Ik heb zijn fotoboek lekker al wel gezien. B-)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:23:54 #92
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100640551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef Waaghals het volgende:

[..]

en hups:

Fotoboek van User
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_100640560
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:09 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Vragen, vragen, nou ja ik was plotesing erg van de kroeg en stappen waar zij dat ook deed. En haar een paar keer aangesproken. Verteld dat ik er wel heel erg leuk vond en gezellig en zij deed de rest.
O+
quote:
Nu ongeveer een maandje aan, en ik ben 27 jaar. Foto's in fotobook, als dat de volgende vraag was.
Je fotoboek? ... De bittere smaak van teleurstelling... ;(
Al ging ik dat toch niet vragen.
pi_100640637
quote:
:o
Wat leuk!
Maar wel vreemd dat je naast je naam geen FoBo-icoontje hebt staan :?
pi_100640656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

O+

[..]

... De bittere smaak van teleurstelling... ;(
Oke ik is teleurstellend?

*gooit hervonden zelfvertrouwen weer in prullebak*
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:29:22 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100640771
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze wat anders, ik heb je zelfvertrouwen er weer even uitgevist en gewassen....

Alstublieft!
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_100640780
quote:

[..]

_O- LOL Nee ik bedoelde toen jij verwees naar je FoBo en ik het wou bekijken maar geen icoontje naast je naam zag staan ;(
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:32:11 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100640893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Wel nee.. Dat hoeft niet, je moet alleen jezelf keihard motiveren om het te willen
Het zou ergens wel handig zijn die ervaring.
Nu heb ik het gevoel dat als een meisje wat ik echt leuk vind me zou afwijzen mijn wereld instort of zo iets. :')
C'est la vie
pi_100640936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het proberen mensen aan te kijken? Daarmee geoefend?
Nog niet; ben nog niet buiten geweest sinds ik gezegd had dat ik dat zou doen.
pi_100640971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze wat anders, ik heb je zelfvertrouwen er weer even uitgevist en gewassen....

Alstublieft!
Dank je wel held.. Dan kan ik weer uit me hoekje kruipen gelukkig.
pi_100641065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Kun je geen bijbaan zoeken?

Kan je meteen oefenen met sollicitatiegesprekken. Vond ik eerst ook doodeng, maar de afwijzingen zijn minder erg als je het met elk gesprek steeds wat beter doet. Het is een goed leerproces.

Maar ook gewoon een bijbaan hebben is best belangrijk.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:36:16 #102
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100641077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet, ben je ergens bang voor?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:43:00 #103
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100641320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je meteen oefenen met sollicitatiegesprekken. Vond ik eerst ook doodeng, maar de afwijzingen zijn minder erg als je het met elk gesprek steeds wat beter doet. Het is een goed leerproces.

ik was juist blij dat ik afgewezen werd
het gesprek vond ik ook niet doodeng, al heb ik best wat "verkeerde" dingen gezegd hahah
pi_100641353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

het gesprek vond ik ook niet doodeng, al heb ik best wat "verkeerde" dingen gezegd hahah
Waarom was je blij? Omdat je niet wil werken?

Is juist goed, voor contacten. En werkervaring. Zoveel dingen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:45:44 #105
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100641418
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom was je blij? Omdat je niet wil werken?

Is juist goed, voor contacten. En werkervaring. Zoveel dingen.
oh nee wilde wel graag een bijbaan
maar ik ben veel te onhandig voor dat bedrijf ( het heeft best wat aanzien)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:48:29 #106
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100641524
heel knap dat jij bij pathé werkt trouwens. dat is echt voor de goeien.
pi_100641600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje je eigen glazen ingooien. Bij voorbaat zeggen het lukt niet?
pi_100641717
quote:

[..]

Wow; jij bent echt gigantisch :D. Nee ik snap wel waarom zij achter jou aankwam (ik ben niet gay!; ik ben bekend met stereotype :P)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:53:25 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100641718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:50 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje je eigen glazen ingooien. Bij voorbaat zeggen het lukt niet?
Doe ik ook altijd, nou ja alleen als het om vrouwen gaat.
C'est la vie
pi_100641797
Iemand krijgen is nog wel het makkelijke gedeelte. Probeer iemand maar eens te houden.
Ron Paul 2012
pi_100641819
quote:
Komop; je wil niet weten hoe onhandig ik soms ben....lekker schijt aan.
pi_100641846
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Iemand krijgen is nog wel het makkelijke gedeelte. Probeer iemand maar eens te houden.
Verklaar u nader? Waarom is het moeilijk om samen te blijven wanneer je elkaar leuk vindt?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:57:56 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100641893
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Nou dat belooft veel als het makkelijke al niet lukt. _O-
C'est la vie
pi_100641895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wow; jij bent echt gigantisch :D. Nee ik snap wel waarom zij achter jou aankwam (ik ben niet gay!; ik ben bekend met stereotype :P)
Ik ben wel redelijk groot ja, maar das nou niet echt een voordeel hoor. Helemaal als je een verlegen jongetje bent.. lijkt wel alsof ze da linken aan zelfvertrouwen met vrouwen ofzo?
pi_100641898
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Betrap ik mezelf ook vaak op; met name vanwege ervaringen in het verleden... maar eigenlijk is het gewoon bullshit, dat moet je wel beseffen. Het werkt echt tegen je.
pi_100641925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Aan de andere kant, wat heb je dan te verliezen.. Gewoon proberen..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:59:26 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100641948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verklaar u nader? Waarom is het moeilijk om samen te blijven wanneer je elkaar leuk vindt?
Zelfde als met sport denk ik: aan de top blijven is moeilijker dan er blijven.
C'est la vie
pi_100641963
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit bedoel ik; het lijkt onschuldig, maar het is echt gevaarlijk om dit als standaard gedachte patroon te ontwikkelen. Onnodige afbreuk van je zelfvertrouwen als je het mij vraagt.
pi_100641967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je er niet aan gewend bent, verkijken mensen zich er nogal op. Je gaat veel jaloerser worden, je vindt naar eigen mening dat je te veel of te weinig contact hebt. Vind hij of zij het wel soepel en goed verlopen. Je gaat je allerlei nieuwe vragen stellen die je op voorhand niet had. Daar had je maar 1 vraag: "Hoe versier ik haar".

Dat is natuurlijk maar in de beginfase. Een relatie kan zich na een tijdje gewoon settlen en dan wordt het rustiger.
Ron Paul 2012
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:00:55 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100642004
Dan er komen moet er staan, kutmobieltjes.
C'est la vie
pi_100642006
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd had ik ook nog geen ervaring joh. Ik hield er ook niet zo mee bezig. Misschien is dit topic toch niet zo goed voor je. :P
Ron Paul 2012
pi_100642025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je er niet aan gewend bent, verkijken mensen zich er nogal op. Je gaat veel jaloerser worden, je vindt naar eigen mening dat je te veel of te weinig contact hebt. Vind hij of zij het wel soepel en goed verlopen. Je gaat je allerlei nieuwe vragen stellen die je op voorhand niet had. Daar had je maar 1 vraag: "Hoe versier ik haar".

Dat is natuurlijk maar in de beginfase. Een relatie kan zich na een tijdje gewoon settlen en dan wordt het rustiger.
Ik denk dat dit persoonlijk is. Ik betwijfel het of ik hier last van zal gaan krijgen... slecht in het ene, goed in het andere ;).
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:01:54 #123
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100642042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd had ik ook nog geen ervaring joh. Ik hield er ook niet zo mee bezig. Misschien is dit topic toch niet zo goed voor je. :P
De wijze woorden van supersoep!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:03:13 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100642082
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Betrap ik mezelf ook vaak op; met name vanwege ervaringen in het verleden... maar eigenlijk is het gewoon bullshit, dat moet je wel beseffen. Het werkt echt tegen je.
Bij mij is het meer van er was nooit eentje geinteresseerd waarom zou deze het wel zijn. Ja niet goed natuurlijk waar zo voelt het wel.
C'est la vie
pi_100642092
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit persoonlijk is. Ik betwijfel het of ik hier last van zal gaan krijgen... slecht in het ene, goed in het andere ;).
Jij denkt dat jouw toekomstige relatie geen problemen gaat kennen? Of hoe bedoel je het. :P
Supersoep heeft namelijk wel degelijk een punt, zo makkelijk is het ook weer niet om een relatie goed te laten verlopen. Zelfs als je gek op elkaar bent.
pi_100642095
quote:

[..]

Heloef is jong, maar hij heeft wel degelijk een probleem dat in een negatief scenario echt uit kan groeien. Ik vind hem veel te negatief; en daar is het bij mij ook mee begonnen rond die leeftijd.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:06:13 #127
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100642201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij is het meer van er was nooit eentje geinteresseerd waarom zou deze het wel zijn. Ja niet goed natuurlijk waar zo voelt het wel.
Als je zo'n houding hebt gaan mensen dat aan je merken, dan worden ze inderdaad niet geïntereseerd.

Doe gewoon wat je leuk vind, laat het niet zo boeien wat mensen van je denken en volg je eigen koers. Denk je dat meiden je leuk gaan vinden doordat je in een hoekje gaat zitten in meer of mindere mate?
pi_100642266
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij denkt dat jouw toekomstige relatie geen problemen gaat kennen? Of hoe bedoel je het. :P
Supersoep heeft namelijk wel degelijk een punt, zo makkelijk is het ook weer niet om een relatie goed te laten verlopen. Zelfs als je gek op elkaar bent.
Ik denk dat het wel mee zal vallen qua problemen, wanneer ik iemand vindt die bij me past (qua innerlijk zoek ik iemand die vooral heel open-minded is!). Wat ik wel al vaker aan heb gegeven is dat ik denk dat ik moeite ga hebben met het veel rekening houden met elkaar; het niet meer alleen verantwoordelijk zijn voor jezelf. Dat is ook de reden waarom ik ook vaker aangeef dat ik niet weet of ik uberhaupt wel een relatie wil op dit moment. Ik wil vooral vooruitgang; successen boeken om daarmee het zelfvertrouwen omhoog te houden. Ik bedoel hiermee niet puur scoren met het uitgaan ofzo; maar ook gewoon leukere en positievere interacties met meiden en kleine successen zoals een keer daten, een keer een telefoon nummer krijgen etc.
pi_100642420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ik ben wel redelijk groot ja, maar das nou niet echt een voordeel hoor. Helemaal als je een verlegen jongetje bent.. lijkt wel alsof ze da linken aan zelfvertrouwen met vrouwen ofzo?
Grote mannen die niet macho zijn O+O+ (ik heb een klein opdondertje, per toeval, uitgekozen. Maar normaal O+)
pi_100642434
En waarom zou je juist jaloers worden wanneer je een relatie hebt? Ik ben nu vooral jaloers op mensen die een relatie hebben (of iig, mensen die succes hebben met vrouwen).
pi_100642461
Op de basisschool liep ik als 7-jarig jochie een keer achter m'n eerste vriendinnetje aan toen we naar binnen moesten, netjes in de rij. Ik keek naar haar en ik dacht bij mezelf: "geen zorgen, piemel, binnenkort gaat het gebeuren!". Ik was er zo zeker van. Al wist ik nog niks van seks.

Als ik toen op dat moment zou weten dat het nog 10+ jaar zou duren, was ik gelijk vervallen in een depressie.

Moraal van het verhaal, niet over lopen sukkelen als je nog jong genoeg bent.
Ron Paul 2012
pi_100642485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
En waarom zou je juist jaloers worden wanneer je een relatie hebt? Ik ben nu vooral jaloers op mensen die een relatie hebben (of iig, mensen die succes hebben met vrouwen).
Omdat je elke man die dan met haar staat te praten kunt zien als concurrentie, zeker als je nog onzeker bent op relatiegebied. Dan ben je bang dat ze je gaat verlaten voor een leuker iemand.
pi_100642510
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef Axel1988 het volgende:
Daar kom je nog wel op terug.
Ron Paul 2012
pi_100642609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat je elke man die dan met haar staat te praten kunt zien als concurrentie, zeker als je nog onzeker bent op relatiegebied. Dan ben je bang dat ze je gaat verlaten voor een leuker iemand.
Dat is omgekeerde wereld. Je hebt dan juist een voorsprong, daar waar je nu een achterstand hebt op die "andere mannen". Nee, dat interesseert me geen hol denk ik. Als je geen vertrouwen hebt in je meid, dan kun je beter geen relatie beginnen.
pi_100642656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is omgekeerde wereld. Je hebt dan juist een voorsprong, daar waar je nu een achterstand hebt op die "andere mannen". Nee, dat interesseert me geen hol denk ik.
Je moet het ook niet vanuit een logisch standpunt bekijken. Alle cliché's gaan op, maar het is gewoon allemaal niet logisch.
Ron Paul 2012
pi_100642685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel mee zal vallen qua problemen, wanneer ik iemand vindt die bij me past (qua innerlijk zoek ik iemand die vooral heel open-minded is!). Wat ik wel al vaker aan heb gegeven is dat ik denk dat ik moeite ga hebben met het veel rekening houden met elkaar; het niet meer alleen verantwoordelijk zijn voor jezelf. Dat is ook de reden waarom ik ook vaker aangeef dat ik niet weet of ik uberhaupt wel een relatie wil op dit moment. Ik wil vooral vooruitgang; successen boeken om daarmee het zelfvertrouwen omhoog te houden. Ik bedoel hiermee niet puur scoren met het uitgaan ofzo; maar ook gewoon leukere en positievere interacties met meiden en kleine successen zoals een keer daten, een keer een telefoon nummer krijgen etc.
Problemen is een te zwaar woord, maar het zal echt niet allemaal vanzelf gaan en alleen maar geweldig zijn. Vooral als jij nu al denkt dat je moeite gaat hebben met het rekening houden met elkaar. Sowieso ga je niet iemand vinden die 100% bij je past, het is altijd een kwestie van geven en nemen.
Maar goed dat merk je allemaal tegen die tijd wel of het zal zijn zoals je nu denkt. :P
pi_100642722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet het ook niet vanuit een logisch standpunt bekijken. Alle cliché's gaan op, maar het is gewoon allemaal niet logisch.
Ik denk dat je een topic moet starten "als je relatie niet zo soepel gaat" oid. Niet een probleem waar iedereen last van hoeft te hebben, net als dat vele ook niet het versierprobleem kennen zoals vele dat in dit topic kennen.
pi_100642730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is omgekeerde wereld. Je hebt dan juist een voorsprong, daar waar je nu een achterstand hebt op die "andere mannen". Nee, dat interesseert me geen hol denk ik. Als je geen vertrouwen hebt in je meid, dan kun je beter geen relatie beginnen.
Dat is hoe je het zou moeten zien idd.

Maar als de relatie nog pril is kan je misschien nog geen vol vertrouwen in elkaar hebben wat dat betreft.
pi_100642884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Grote mannen die niet macho zijn O+O+ (ik heb een klein opdondertje, per toeval, uitgekozen. Maar normaal O+)
Mhaw, het is wel een beetje rottig, want ik val op een bepaald type vrouw ab-so-luut niet. Laat dat nu juist die vrouwen vaak op de wat groteere mannen afstappen.

En de leuke wat alternatieve dames, dat is dus het type wat mij ziet en denkt.. naahhh doe maar niet anders. (Helaas)
pi_100642926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat je een topic moet starten "als je relatie niet zo soepel gaat" oid. Niet een probleem waar iedereen last van hoeft te hebben, net als dat vele ook niet het versierprobleem kennen zoals vele dat in dit topic kennen.
Het lijkt me handig als mensen niet ineens denken dat alles op wonderbaarlijke wijze perfect gaat verlopen. Zeker hier in dit topic waar er mensen zijn die hun hele bestaan af laten hangen van het vinden van een relatie. Mocht het dan fout gaan of niet zoals verwacht, zoals bij Newbie vast nog een keer gaat gebeuren, weten ze alvast dat het voorspeld was en kunnen ze sneller terug op het versierpad of zich in ieder geval minder slecht voelen.
Ron Paul 2012
pi_100642934
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is hoe je het zou moeten zien idd.

Maar als de relatie nog pril is kan je misschien nog geen vol vertrouwen in elkaar hebben wat dat betreft.
Daarbij is er altijd wel een beetje jaloezie in een relatie. Iets waar je veel om geeft ben je zuinig op. Ook al ben je zoals mij niet jaloers aangelegd. Het is er wel, alleen bij de een wat meer als de andere
pi_100642938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Problemen is een te zwaar woord, maar het zal echt niet allemaal vanzelf gaan en alleen maar geweldig zijn. Vooral als jij nu al denkt dat je moeite gaat hebben met het rekening houden met elkaar. Sowieso ga je niet iemand vinden die 100% bij je past, het is altijd een kwestie van geven en nemen.
Maar goed dat merk je allemaal tegen die tijd wel of het zal zijn zoals je nu denkt. :P
Ik vind mezelf wel een realist; het waarschijnlijk toekomstige probleem in een relatie speelt op een totaal ander vlak dan waar ik nu mee zit. Het probleem waar ik nu mee zit is intern; door slechte ervaringen en negatief denken (jaren lang!), is er op dit vlak gewoonweg geen zelfvertrouwen. Dat is bloedserieus en dat is met geen mogelijk in een maandje op te lossen.
De problemen die jullie schetsen binnen een relatie (iets wat ik dus pas ga krijgen wanneer ik dit fundamentele zelfvertrouwensissue in mijn leven aangepakt heb); spelen op een totaal ander vlak. Het is oppervlakkiger. Als er iets belangrijk is, is het denk ik communiceren; aangeven als je ergens mee zit (en dat ook oplossen!) en open staan voor elkaar; juist om te voorkomen dat je relatieproblemen zo diep groeien als het probleem waar ik nu mee zit.
pi_100643004
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik ooit een relatie begin, dan vertrouw ik haar volledig; vanaf het begin. Anders begin ik er niet aan.
pi_100643047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf wel een realist; het waarschijnlijk toekomstige probleem in een relatie speelt op een totaal ander vlak dan waar ik nu mee zit. Het probleem waar ik nu mee zit is intern; door slechte ervaringen en negatief denken (jaren lang!), is er op dit vlak gewoonweg geen zelfvertrouwen. Dat is bloedserieus en dat is met geen mogelijk in een maandje op te lossen.
De problemen die jullie schetsen binnen een relatie (iets wat ik dus pas ga krijgen wanneer ik dit fundamentele zelfvertrouwensissue in mijn leven aangepakt heb); spelen op een totaal ander vlak. Het is oppervlakkiger. Als er iets belangrijk is, is het denk ik communiceren; aangeven als je ergens mee zit (en dat ook oplossen!) en open staan voor elkaar; juist om te voorkomen dat je relatieproblemen zo diep groeien als het probleem waar ik nu mee zit.
Ik beweer ook niet dat je in een relatie tegen vergelijkbare problemen aan gaat lopen als waar jij nu mee zit, enkel dat het niet zo makkelijk en soepel zal gaan als jij lijkt te denken. Communiceren is uiteraard belangrijk om erger te voorkomen maar ook dat is een vorm van aan je relatie werken. Het zal hoe dan ook nodig zijn te geven en te nemen en voor elkaars mening etc open te staan, dat bedoelde ik vooral. Niet dat het een grote hel zal zijn als je eenmaal iemand aan de haak hebt geslagen, maar meer dat het niet allemaal ophoudt na het versieren en je dan niets meer hoeft te doen of nergens meer tegenaan loopt enkel omdat je binnen bent.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:25:34 #145
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100643054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat je als iemand zonder ervaring het beter weet dan meerdere met ervaring?

Het punt is dat je het versieren en relatie onderhoude allebei niet zo groot moet maken, niks komt vanzelf, je moet je gewoon inspannen omdatgene te krijgen wat je wil.
pi_100643093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als ik ooit een relatie begin, dan vertrouw ik haar volledig; vanaf het begin. Anders begin ik er niet aan.
En hoe zie je dat voor je? Of je wacht heel lang tot je haar erg goed kent voordat je aan die relatie begint en loopt de kans dat het te laat is, of je laat iemand lopen omdat je haar nog niet 100% vertrouwt vanaf stap 1. Zoiets moet normaliter gewoon groeien, ook binnen een relatie.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:27:31 #147
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100643115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En hoe zie je dat voor je? Of je wacht heel lang tot je haar erg goed kent voordat je aan die relatie begint en loopt de kans dat het te laat is, of je laat iemand lopen omdat je haar nog niet 100% vertrouwt vanaf stap 1. Zoiets moet normaliter gewoon groeien, ook binnen een relatie.
Zelfs in normale vriendschappen, is niet zo vreemd ook.
pi_100643129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Daarbij is er altijd wel een beetje jaloezie in een relatie. Iets waar je veel om geeft ben je zuinig op. Ook al ben je zoals mij niet jaloers aangelegd. Het is er wel, alleen bij de een wat meer als de andere
:Y
pi_100643143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:22 schreef Supersoep het volgende:
Zeker hier in dit topic waar er mensen zijn die hun hele bestaan af laten hangen van het vinden van een relatie.
Ik denk dat dat bij de meeste mensen hier wel mee zal vallen; ik heb het idee dat de meeste wel doorhebben dat hun probleem in zichzelf zit en dat puur "een relatie krijgen" geen oplossing van het probleem is. Ik denk juist dat dat een stereotype is wat veel mensen van de vaste gebruikers in dit topic hebben; terwijl JUIST die mensen niet zonder relatie lijken te kunnen en van de ene in de andere relatie vallen... hypocriet noem ik dat.
pi_100643196
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bij de meeste mensen hier wel mee zal vallen; ik heb het idee dat de meeste wel doorhebben dat hun probleem in zichzelf zit en dat puur "een relatie krijgen" geen oplossing van het probleem is. Ik denk juist dat dat een stereotype is wat veel mensen van de vaste gebruikers in dit topic hebben; terwijl JUIST die mensen niet zonder relatie lijken te kunnen en van de ene in de andere relatie vallen... hypocriet noem ik dat.
Er zitten hier sowieso een paar personen die zelf al aangegeven hebben ervan overtuigd te zijn dat alles beter wordt zodra ze een relatie hebben. Dus dit is niet iets dat Supersoep zomaar uit de lucht grijpt, ze gaven het zelf zo aan.
pi_100643226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is niet echt realistisch.
pi_100643271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Mhaw, het is wel een beetje rottig, want ik val op een bepaald type vrouw ab-so-luut niet. Laat dat nu juist die vrouwen vaak op de wat groteere mannen afstappen.

En de leuke wat alternatieve dames, dat is dus het type wat mij ziet en denkt.. naahhh doe maar niet anders. (Helaas)
Haha en bedankt :+

Ik moet overigens sowieso mijn type bijstellen. Een vast type bestaat volgens mij niet.
pi_100643289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar wel heerlijk naief O+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:32:44 #154
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100643311
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is naïviteit te bejuigen?
pi_100643346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij gaat uit van het principe dat iemand niet te vertrouwen is, totdat ze lang genoeg hebben bewezen dat ze dat wel zijn. Voor mij is het andersom. Ik vertrouw iemand, totdat ze mijn vertrouwen schaden. Ik heb enkele mensen in mijn leven waar ik al jaren (soms meer dan 10 jaar) heel veel mee omga; welke nog nooit mijn vertrouwen geschaad hebben. Ik denk dat je daar zelf ook veel aan kunt doen... je kunt op een bepaalde manier met mensen omgaan; ze accepteren hoe ze zijn en ze het gevoel geven dat ze alles bij je kwijt kunnen; zodat ze niet dingen om je rug gaan doen of dingen voor je verborgen gaan houden. Wanneer iemand je vertrouwen schaadt, mag je net zo goed je hand in eigen boezem steken en eens kritisch kijken naar wat jou rol daarin was. In mijn ogen komt het altijd van twee kanten.
pi_100643401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:32 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Sinds wanneer is naïviteit te bejuigen?
Sinds het in sommige gevallen schattig kan zijn
:+

Maar waarom niet? Aldoende leert men en iedereen is vrij om zelf zn neus te stoten
pi_100643421
quote:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Je begint toch geen (serieuze) relatie met iemand die je niet vertrouwt.
pi_100643450
quote:

[..]

Haha en bedankt :+

Ik moet overigens sowieso mijn type bijstellen. Een vast type bestaat volgens mij niet.
:@ zo bedoelde ik het ook niet.. Maar heb je wel een duidelijk beeld over hoe ik praat. |:( de ene na de andere opmerking vliegt eruit voordat ik er erg in heb. en dan ben ik ook nog eens enorm klunzig, dus dat helpt niet mee.

En voor de rest, ik vind het wel voorbarig om nu al dingen te roepen over toekomst. Misschien moeten we met ze alle elkaar motiveren om iig "wat" te doen. Ipv nu al op potentiele valkuilen te wijzen
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:36:42 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100643459
quote:

[..]

quote:

[..]

De basis van een relatie is vertrouwen. Op het moment dat je iemand niet 100% kan vertrouwen is een relatie erg moeilijk.

Ik heb ook altijd de volledige vertrouwen in een vrouw.
pi_100643460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:35 schreef Mpj het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Je begint toch geen (serieuze) relatie met iemand die je niet vertrouwt.
Er moet natuurlijk wel een basis van vertrouwen zijn, maar zoals Moneyfornothing al aangaf zal dat absolute vertrouwen toch moeten groeien. Zo goed ken je elkaar in het begin van een relatie nog niet.
pi_100643462
quote:

[..]

Waarom niet; omdat je het zelf niet kunt? Omdat mensen over het algemeen achterdochtig zijn? Omdat veel mensen vreemd gaan?

Je begint een relatie niet met een wildvreemde; waarom is het zo raar om haar te vertrouwen?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:37:02 #162
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100643472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Sinds het in sommige gevallen schattig kan zijn
:+

Maar waarom niet? Aldoende leert men en iedereen is vrij om zelf zn neus te stoten
Aha, puur eigen belang dus :P

Daarin heb je inderdaad gelijk, je wordt ouder en volwassener en de wereld is niet meer zo mooi als je dacht dat hij was ;)
pi_100643499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij gaat uit van het principe dat iemand niet te vertrouwen is, totdat ze lang genoeg hebben bewezen dat ze dat wel zijn. Voor mij is het andersom. Ik vertrouw iemand, totdat ze mijn vertrouwen schaden. Ik heb enkele mensen in mijn leven waar ik al jaren (soms meer dan 10 jaar) heel veel mee omga; welke nog nooit mijn vertrouwen geschaad hebben. Ik denk dat je daar zelf ook veel aan kunt doen... je kunt op een bepaalde manier met mensen omgaan; ze accepteren hoe ze zijn en ze het gevoel geven dat ze alles bij je kwijt kunnen; zodat ze niet dingen om je rug gaan doen of dingen voor je verborgen gaan houden. Wanneer iemand je vertrouwen schaadt, mag je net zo goed je hand in eigen boezem steken en eens kritisch kijken naar wat jou rol daarin was. In mijn ogen komt het altijd van twee kanten.
Eigenlijk ging ik er vanuit dat jij eerst iemand wilde leren kennen voordat je ze kon vertrouwen, niet dat jij ze letterlijk vanaf punt 1 al volledig vertrouwde totdat ze dit vertrouwen schaden. Hoe ik zelf met vertrouwen omga is een ander verhaal maar ik ga er zeker niet vanuit dat iemand standaard niet te vertrouwen is. Zeker niet.
Jij hebt misschien twee jaar meer ervaring op deze wereld, maar ik heb ruim 6 jaar meer ervaring met relaties dan jij, dus vandaar dat ik je wat tips wil geven omdat het lijkt dat jij een apart beeld hebt van relaties in het algemeen. No offense verder.
pi_100643521
Toen ik nog bleu was dacht ik dat mijn relaties 100% te vertrouwen waren. Ben nooit bedrogen ofzo dus in die zin waren ze het wel. Maar tegenwoordig kan ik mij nooit in het begin 100% overgeven. Dat moet groeien.
pi_100643546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:35 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het punt is dat er een groot verschil zit tussen iemand niet vertrouwen en iemand volledig vertrouwen. En dat laatste lijkt mij gewoon niet iets dat je vanaf stap 1 al kan, het vertrouwen kan vast al vrij groot zijn op dat moment maar volledig klinkt weer te optimistisch.
pi_100643556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Daarin heb je inderdaad gelijk, je wordt ouder en volwassener en de wereld is niet meer zo mooi als je dacht dat hij was ;)
Dat is je eigen interpretatie. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik een vriendin krijg die vreemd zal gaan. Tuurlijk kan dat gebeuren... maar wat heeft het voor zin om uberhaupt een relatie met haar te beginnen, wanneer ik er in het begin al van uit ga dat ze dat zal gaan doen?
pi_100643568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom niet; omdat je het zelf niet kunt? Omdat mensen over het algemeen achterdochtig zijn? Omdat veel mensen vreemd gaan?

Je begint een relatie niet met een wildvreemde; waarom is het zo raar om haar te vertrouwen?
Het is geen wildvreemde, maar je kent elkaar toch niet door en door als je een relatie begint? Tenzij het uit een vriendschap is ontstaan. Blind vertrouwen op iemand zou ik persoonlijk niet snel doen in het begin. Maar dat jij daar anders in bent kan. Ik weet niet wat beter is.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:40:41 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100643598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Toen ik nog bleu was dacht ik dat mijn relaties 100% te vertrouwen waren. Ben nooit bedrogen ofzo dus in die zin waren ze het wel. Maar tegenwoordig kan ik mij nooit in het begin 100% overgeven. Dat moet groeien.
Komt dat door een tikje onzekerheid van uit je zelf?

Ik snap niet dat hij mij wilt, hij kan beter krijgen dan mij. Dus er is een kans dat gij vreemd gaat!

En daarom niet de volledige 100% willen en kunnen vertrouwen?
pi_100643643
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Komt dat door een tikje onzekerheid van uit je zelf?

Ik snap niet dat hij mij wilt, hij kan beter krijgen dan mij. Dus er is een kans dat gij vreemd gaat!

En daarom niet de volledige 100% willen en kunnen vertrouwen?
Nou nee, meer onzekerheid in wat ik wil, of ik dat allemaal wil. Als iemand mij niet moet, moet ie mij niet :W
pi_100643652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Jij hebt misschien twee jaar meer ervaring op deze wereld, maar ik heb ruim 6 jaar meer ervaring met relaties dan jij, dus vandaar dat ik je wat tips wil geven omdat het lijkt dat jij een apart beeld hebt van relaties in het algemeen. No offense verder.
Wat is je tip precies? Vertrouw haar niet volledig vanaf het begin; maar begin met... laat zeggen... 70% vertrouwen... je weet nooit helemaal hoe het gaat lopen. Dit klinkt in mijn ogen nogal als de basis voor een puberrelatie om eerlijk te zijn.
pi_100643659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is je eigen interpretatie. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ik een vriendin krijg die vreemd zal gaan. Tuurlijk kan dat gebeuren... maar wat heeft het voor zin om uberhaupt een relatie met haar te beginnen, wanneer ik er in het begin al van uit ga dat ze dat zal gaan doen?
Je hoeft er helemaal niet meteen al vanuit te gaan dat ze dat ooit zal doen, zonder haar meteen volledig te vertrouwen. Ik denk dat het ook een communicatieverschil is nu, want voor volledig vertrouwen wil ik iemand op zijn minst wat beter kennen, en meestal leer ik iemand het beste kennen binnen een relatie. Dus vandaar dat ik het een ander meteen al volledig moeten kunnen vertrouwen raar vind klinken.
pi_100643665
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het punt is dat er een groot verschil zit tussen iemand niet vertrouwen en iemand volledig vertrouwen. En dat laatste lijkt mij gewoon niet iets dat je vanaf stap 1 al kan, het vertrouwen kan vast al vrij groot zijn op dat moment maar volledig klinkt weer te optimistisch.
Dat inderdaad.
pi_100643667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan/wil me ook nooit helemaal geven aan iemand. Dat heb ik wel eens gedaan en daar komt uiteindelijk toch wel verdriet van. Vroeg of laat.
pi_100643685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar dat zeggen we toch niet?
pi_100643707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:42 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik kan/wil me ook nooit helemaal geven aan iemand. Dat heb ik wel eens gedaan en daar komt uiteindelijk toch wel verdriet van. Vroeg of laat.
Het is vooral het willen. Ik heb mij een keer in het begin 100% kunnen overgeven maar dat was meer een ONS iets en toen wilde ik ook niets meer dan dat en wat t duidelijk :+
pi_100643736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat is je tip precies? Vertrouw haar niet volledig vanaf het begin; maar begin met... laat zeggen... 70% vertrouwen... je weet nooit helemaal hoe het gaat lopen. Dit klinkt in mijn ogen nogal als de basis voor een puberrelatie om eerlijk te zijn.
Nee absoluut niet, ik dacht eerst dat jij de kat lang uit de boom keek voordat je op iemand af ging omdat je haar eerst volledig wilde vertrouwen. Nu dit niet zo blijkt te zijn valt me dat juist mee, want mijn tip zou eerder zijn om je niet zo tegen te laten houden door jezelf maar je meer open te stellen voor anderen en het gewoon te proberen met iemand. Je hoeft er ook niet meteen het label relatie op te plakken, maar wacht in ieder geval niet lang. Niks puberrelatie dus.
pi_100643738
quote:

[..]

Ik zweer het je; dit is zonde. Je mist namelijk niet alleen het verdriet achteraf, maar ook de goede momenten die daaraan vooraf gingen. Vergeet dat niet.
pi_100643772
Ik ben eigenlijk wel vrij makkelijk met vertrouwen...alleen als ik het gevoel heb dat er iets mis is of ze niet eerlijk over dingen is kan dat bij mij echt omslaan naar paranoia...

Dan twijfel ik ook meteen aan alles.

Tot nu toe nog niet meegemaakt dat ik iemand voor de volle 100% vertrouwde (als in dat ik d'r mn hand voor in het vuur zou steken)
pi_100643804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik zweer het je; dit is zonde. Je mist namelijk niet alleen het verdriet achteraf, maar ook de goede momenten die daaraan vooraf gingen. Vergeet dat niet.
Hoeveel ervaring had jij ook alweer?
pi_100643849
Dan kan de beste man uit theorie nog wel een punt hebben. Juist omdat hij er wat puurder na kijkt.
Niet gehinderd door kennis of verdriet.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:48:26 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100643869
Ik vertrouw een vrouw direct voor de 100% anders begin ik er niet eens aan.

En als ze die vertrouwen beschadigt is het direct afgelopen.
pi_100643968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik denk dat het ook een communicatieverschil is nu, want voor volledig vertrouwen wil ik iemand op zijn minst wat beter kennen, en meestal leer ik iemand het beste kennen binnen een relatie.
Oke, ja, het kan dat er een communicatieverschil is ja. Wat versta jij onder vertrouwen? Wat is het verschil tussen het vertrouwen in het begin van een relatie, en het volledig vertrouwen later in een relatie? Ik kan me voorstellen dat je in het begin een ietwat eenzijdig beeld hebt van elkaar... je weet niet hoe iemand bijvoorbeeld is wanneer hij of zij boos is, erg verdrietig; omgaat met grote tegenslagen... hoe reageert hij of zij op kleine irritaties. Dat soort dingen geloof ik meteen... dat moet je uitvissen. Hebben we het over vertrouwen in de zin van... geloof in de relatie... geloof dat ze je niet zal bedriegen... geloof dat jij belangrijk voor haar bent en dat ze om je geeft... in dat soort zaken, moet je ook in het begin gewoon volledig vertrouwen hebben in mijn ogen.
pi_100643978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:47 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dan kan de beste man uit theorie nog wel een punt hebben. Juist omdat hij er wat puurder na kijkt.
Niet gehinderd door kennis of verdriet.
Hij heeft ook wel een punt, dat ontken ik niet. Ik vind het meer frappant dat hij het zegt alsof hij al heel wat mooie en verdrietige momenten heeft meegemaakt, vandaar mijn vraag ;)
pi_100643999
quote:

[..]

Doet me hieraan denken

pi_100644091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, ja, het kan dat er een communicatieverschil is ja. Wat versta jij onder vertrouwen? Wat is het verschil tussen het vertrouwen in het begin van een relatie, en het volledig vertrouwen later in een relatie? Ik kan me voorstellen dat je in het begin een ietwat eenzijdig beeld hebt van elkaar... je weet niet hoe iemand bijvoorbeeld is wanneer hij of zij boos is, erg verdrietig; omgaat met grote tegenslagen... hoe reageert hij of zij op kleine irritaties. Dat soort dingen geloof ik meteen... dat moet je uitvissen. Hebben we het over vertrouwen in de zin van... geloof in de relatie... geloof dat ze je niet zal bedriegen... geloof dat jij belangrijk voor haar bent en dat ze om je geeft... in dat soort zaken, moet je ook in het begin gewoon volledig vertrouwen hebben in mijn ogen.
Ik bedoel vertrouwen in iemand als persoon, dus in het geheel, en daarvoor moet ik iemand beter kennen voordat dat erg groot kan zijn. Ik laat me er niet door tegenhouden in het begin, maar het omvat voor mij dus veel meer dan enkel vertrouwen in de relatie zelf en de verliefdheid/liefde.
pi_100644115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hij heeft ook wel een punt, dat ontken ik niet. Ik vind het meer frappant dat hij het zegt alsof hij al heel wat mooie en verdrietige momenten heeft meegemaakt, vandaar mijn vraag ;)
Ahh op die fiets, nou ja voordat iets een tegeltjesuitspraak word of cliche moet er eerst een kern van waarheid in zitten.. Denk ik, dus meer dat algemene wijsheid ding wat je ook kan toepassen in een relatie.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:06 #187
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100644149
Je kan inderdaad door een negatieve ervaring dit altijd koppelen aan toekomstige situaties, misschien als deze zelfs niet eens daar op lijken, echter zal je je eigen vrijheid daarmee inperken.

Ik ben in het verleden flink gekwetst geraakt door een situatie, in een latere situatie moest ik er echter voor kiezen het verleden los te laten. Geeft een stuk meer vrijheid.
pi_100644156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat ik geen relatie heb gehad, wil niet zeggen dat ik niet verliefd ben geweest. Die gedachte kwam in mij naar boven... ik ben 2 jaar lang verliefd geweest op iemand die mij niet zag staan en me daarna op een ronduit absurde manier te kijk heeft gezet. Ik had ook na een maand al kunnen zeggen tegen mezelf "ik kap ermee, vergeet haar, dit gaat nergens naartoe, kijk naar andere meiden". Maar uiteindelijk ben ik 2 jaar lang verliefd geweest waar ik eigenlijk geen spijt van heb, omdat het je heel veel passie en energie geeft. Ik kon geen relatie met haar krijgen, maar het gevoel blijft hetzelfde... gevoelens zitten altijd in jezelf. Natuurlijk is het verdriet alleen maar groter daarna, veel groter zelfs. Maar is het het daarom niet waard? Het is maar net waar je het meeste waarde aan hecht; het positieve gevoel wanneer je verliefd bent (of in een relatie zit); of het negatieve gevoel daarna, wanneer het stuk loopt.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:34 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100644168
quote:

[..]

Nee hoor dezelfde dingen waar ik me nu zorgen over maak had ik al in November toen ik hier nog niet zat.
C'est la vie
pi_100644269
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor dezelfde dingen waar ik me nu zorgen over maak had ik al in November toen ik hier nog niet zat.
Nou wat let je om aan die dingen te werken, helemaal daar in Denemarken...
Niemand kent je daar als je ergens los kunt gaan zonder gevolgen (behalve je ego) is het daar wel..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:57:51 #191
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100644273
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Het probleem is dat je je zorgen maakt. Daar moet je misschien is over na denken.
pi_100644281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik vertrouw een vrouw direct voor de 100% anders begin ik er niet eens aan.

En als ze die vertrouwen beschadigt is het direct afgelopen.
Hoe kan je iemand nou direct 100% vertrouwen? Vind ik knap van je.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee man, ik heb één keer gehad dat ik me helemaal heb gegeven (twee jaar een ''relatie'' gehad), het is uitgegaan op een rot manier, persoon wilt mij nóóit meer zien/spreken. Haat mij zelfs. Het heeft me tot nu toe misschien ongeveer twee jaar gekost om haar te vergeten, het is nu nog wel bezig. Met welk ander meisje ik ook ben, ik vergelijk iedereen met haar. Na haar één keer weer een heftige verliefdheid maar zij is toch altijd de enige in mijn hoofd. In Juni kwam ik haar tegen, recht tegenover elkaar (net alsof het zo moest zijn) op een festival en toen was meteen mijn avond verpest. En het deed haar niks, ze keek recht door me heen met een arrogante blik. En ik begon weer van voren af aan. Ik doe dat nooit maar ook echt nooit meer, het heeft me uiteindelijk veel ellende gekost.
pi_100644331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:53 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik bedoel vertrouwen in iemand als persoon, dus in het geheel, en daarvoor moet ik iemand beter kennen voordat dat erg groot kan zijn. Ik laat me er niet door tegenhouden in het begin, maar het omvat voor mij dus veel meer dan enkel vertrouwen in de relatie zelf en de verliefdheid/liefde.
In dat geval begrijp ik je niet. Zit er dan altijd iets in je achterhoofd dat er iets oneerlijks aan hem kleeft ofzo? Is het een gebrek aan informatie... je hebt hem nog niet in allerlei situaties meegemaakt; dus je weet eigenlijk nog niet precies hoe hij is?
pi_100644412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Mpj het volgende:
Nee man, ik heb één keer gehad dat ik me helemaal heb gegeven (twee jaar een ''relatie'' gehad), het is uitgegaan op een rot manier, persoon wilt mij nóóit meer zien/spreken. Haat mij zelfs. Het heeft me tot nu toe misschien ongeveer twee jaar gekost om haar te vergeten, het is nu nog wel bezig. Met welk ander meisje ik ook ben, ik vergelijk iedereen met haar. Na haar één keer weer een heftige verliefdheid maar zij is toch altijd de enige in mijn hoofd. In Juni kwam ik haar tegen, recht tegenover elkaar (net alsof het zo moest zijn) op een festival en toen was meteen mijn avond verpest. En het deed haar niks, ze keek recht door me heen met een arrogante blik. En ik begon weer van voren af aan. Ik doe dat nooit maar ook echt nooit meer, het heeft me uiteindelijk veel ellende gekost.
Precies wat ik ook heb; alleen heb ik dan nooit een relatie gehad met haar. Maar zit de oplossing niet JUIST in het jezelf in de toekomst weer volledig te geven?
pi_100644502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

In dat geval begrijp ik je niet. Zit er dan altijd iets in je achterhoofd dat er iets oneerlijks aan hem kleeft ofzo? Is het een gebrek aan informatie... je hebt hem nog niet in allerlei situaties meegemaakt; dus je weet eigenlijk nog niet precies hoe hij is?
Nee ook dat niet, ik denk daar zelden bewust aan en ik ga er ook niet vanuit dat hij vast van alles voor mij verbergt. Misschien omdat ik vrij makkelijk en snel iemand om mijn vinger kan winden en binnen kan halen dat het gewoon niet mogelijk is hem op dat moment al heel goed te kennen, en dat staat zo'n beetje voorop voor mij om iemand volledig te vertrouwen. Het is voor mij geen vereiste iemand 100% te kennen of te vertrouwen om er een relatie mee aan te gaan, meestal is mijn inschatting van iemand als persoon wel aardig in het algemeen en durf ik het snel aan. Maar ondanks dat ik denk iemand aardig te kunnen inschatten heeft het wel wat meer tijd nodig dan een paar weken om hierin bevestigd te worden. Het vertrouwen groeit met de tijd, maar ik sta er alleen zelden bij stil.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:05:59 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100644600
Oh ja ik heb trouwens een praatje gemaakt met dat meisje uit de bus. Ze stond daar met een groepje bij de deur van de bus dus ik denk ik ga er bij staan en zeg eens wat. Toen was ze een beetje aan het rekken strekken want het duurt nog wel ff voordat we thuis zijn. Dus op een gegeven moment zegt ze tegen de vrouw waarmee ze reist: sprintje trekken? Vraagt ze ook nog aan wat oudere dames die natuurlijk nee zeiden.

Dus ik bood me aan toen wou ze niet meer en zei ze de legendarische: ik ben 28 ik sprint niet ik jog.

Tsja wat moet je dan nog zeggen he?
C'est la vie
pi_100644611
Met de jaren en relaties komt er gewoon een soort cynisme in.. Daar doe je niks aan.

Menselijke natuur
pi_100644633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Het vertrouwen groeit met de tijd, maar ik sta er alleen zelden bij stil.
Verandert er concreet iets in je relatie naarmate je vertrouwen toeneemt? Ga je bijvoorbeeld steeds meer met elkaar delen; meer praten over zaken waar je het normaal met niemand over zou hebben... dat soort dingen? Of is het meer het gevoel wat verandert ten opzichte van elkaar; dat je steeds hechter wordt... je meer thuis voelt bij elkaar?
pi_100644659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik had een baan, maar ik ben ontslagen omdat ze me niet meer konden betalen ;(

Voorlopig heb ik nog even een reserve en ben aan het kijken om nu zelf een eigen bedrijfje op te zetten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Waarom niet, ben je ergens bang voor?
Nee, is gewoon toeval dat ik een paar dagen achter elkaar niet buiten ben geweest. Hoewel ik als ik niet naar studie en werk hoef omdat ik vakantie heb alleen maar naar buiten ga om boodschappen te regelen als mijn ouders dat niet doen.

Ik heb geen vrienden om iets mee te gaan doen; niet echt een reden om naar buiten te gaan dus.

Als ik eind augustus weer college moet volgen ben ik wel weer elke dag buitenshuis.
pi_100644770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef Arthur_Dent het volgende:
Met de jaren en relaties komt er gewoon een soort cynisme in.. Daar doe je niks aan.

Menselijke natuur
Sleur? Of is het dat het "romantische fantasiebeeld" wat je vroeger van een relatie had verdwenen is en heeft plaatst gemaakt voor keihard realisme?
pi_100644828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Verandert er concreet iets in je relatie naarmate je vertrouwen toeneemt? Ga je bijvoorbeeld steeds meer met elkaar delen; meer praten over zaken waar je het normaal met niemand over zou hebben... dat soort dingen? Of is het meer het gevoel wat verandert ten opzichte van elkaar; dat je steeds hechter wordt... je meer thuis voelt bij elkaar?
Jup, ik vertrouw hem meer waardoor ik weet wat hij met bepaalde dingen en acties bedoelt, of dat hij het met bepaalde dingen juist helemaal niet slecht bedoelt terwijl dit voor een ander wel zo kan lijken. Verder ben ik minder tot niet meer jaloers omdat ik nu ook meer van hem weer, we zijn hechter en kunnen meer op elkaar bouwen en weten wat we aan elkaar hebben. Ook durf ik hem nu meer dingen te vertellen die ik normaal niet snel deel omdat ik zijn reactie erop beter in kan schatten. Allemaal van dat soort dingetjes bijvoorbeeld.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:14:09 #202
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100644882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:07 schreef benzin het volgende:
Nee, is gewoon toeval dat ik een paar dagen achter elkaar niet buiten ben geweest. Hoewel ik als ik niet naar studie en werk hoef omdat ik vakantie heb alleen maar naar buiten ga om boodschappen te regelen als mijn ouders dat niet doen.

Ik heb geen vrienden om iets mee te gaan doen; niet echt een reden om naar buiten te gaan dus.

Als ik eind augustus weer college moet volgen ben ik wel weer elke dag buitenshuis.
Ik zou je school gebruiken om wat vriendschappen op te bouwen ;) Kom je ook vaker buiten en ga je lekkerder in je vel zitten.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:15:25 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100644922
Ik moet nog wel werken aan het inschatten van leeftijden. :')
Mens was godverdomme 11 jaar ouder als ik, ik had haar hoogstens 21 gegeven. :')
C'est la vie
pi_100644980
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
Mens was godverdomme 11 jaar ouder als ik, ik had haar hoogstens 21 gegeven. :')
Leeftijd maakt geen fluit uit.
pi_100645026
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jup, ik vertrouw hem meer waardoor ik weet wat hij met bepaalde dingen en acties bedoelt, of dat hij het met bepaalde dingen juist helemaal niet slecht bedoelt terwijl dit voor een ander wel zo kan lijken. Verder ben ik minder tot niet meer jaloers omdat ik nu ook meer van hem weer, we zijn hechter en kunnen meer op elkaar bouwen en weten wat we aan elkaar hebben. Ook durf ik hem nu meer dingen te vertellen die ik normaal niet snel deel omdat ik zijn reactie erop beter in kan schatten. Allemaal van dat soort dingetjes bijvoorbeeld.
Oke, daar kan ik me iets bij voorstellen. Het gaat dus puur om de interpretatie van het begrip "vertrouwen". Ik denk daarbij in eerste instantie aan het al dan niet vertrouwen dat je haar eigen leven kunt laten leiden en het vertouwen hebt dat jij een centrale rol in haar leven speelt; dat ze je niet bedriegt en dat ze om je geeft. Dat is voor mij essentieel bij het woord vertrouwen; en daar ging het in het begin van deze discussie over, toen het nog ging over "waarom iedereen zo jaloers wordt in een relatie etc..".
Ik ben het met je eens dat het ongetwijfelt zo zal zijn dat je naar verloop van tijd meer naar elkaar toe groeit en elkaar daardoor beter gaat begrijpen en over meer zaken durft te gaan praten etc. Dit is echter niet het eerste waar ik aan denk wanneer het over vertrouwen gaat.
pi_100645063
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef heloef het volgende:
Ze zeggen altijd dat je het op een oude fiets moet leren ;).
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:20:34 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:16 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Leeftijd maakt geen fluit uit.
Als je 17 bent wel. :')
C'est la vie
pi_100645150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, daar kan ik me iets bij voorstellen. Het gaat dus puur om de interpretatie van het begrip "vertrouwen". Ik denk daarbij in eerste instantie aan het al dan niet vertrouwen dat je haar eigen leven kunt laten leiden en het vertouwen hebt dat jij een centrale rol in haar leven speelt; dat ze je niet bedriegt en dat ze om je geeft. Dat is voor mij essentieel bij het woord vertrouwen; en daar ging het in het begin van deze discussie over, toen het nog ging over "waarom iedereen zo jaloers wordt in een relatie etc..".
Ik ben het met je eens dat het ongetwijfelt zo zal zijn dat je naar verloop van tijd meer naar elkaar toe groeit en elkaar daardoor beter gaat begrijpen en over meer zaken durft te gaan praten etc. Dit is echter niet het eerste waar ik aan denk wanneer het over vertrouwen gaat.
Ik dacht al dat het gewoon een verschillende interpretatie was van het begrip. Maar goed, dat laatste is een gevolg van elkaar beter kennen en meer vertrouwen hè, niets iets wat ik als definitie van vertrouwen zie. Maar iets wat daaruit voorkomt.
pi_100645152
Ah wel nee joh, toen leerde ik mijn (ex) vrouw kennen.. Geen probleem een paar jaartjes ouder of jonger.
pi_100645154
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je 17 bent wel. :')
Wanneer wordt je 18? Kan dat argument ook weer de deur uit.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:21:38 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645157
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ze zeggen altijd dat je het op een oude fiets moet leren ;).
Nou het is maar de vraag of die fiets een 11 jaar jongere bestuurder wil. _O-
C'est la vie
pi_100645188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

Ik zou je school gebruiken om wat vriendschappen op te bouwen ;) Kom je ook vaker buiten en ga je lekkerder in je vel zitten.
Dat is nochtans niet echt gelukt. Je merkt dat mijn meeste studiegenoten nog thuis wonen en daar vrienden hebben. Met de paar mensen die wel meer voor vriendschappen open zouden staan (en een veel actiever leven hebben) klikt het niet zo erg.
pi_100645211
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het is maar de vraag of die fiets een 11 jaar jongere bestuurder wil. _O-
Waarom niet? Ik zie ook wel eens vrouwen van in de 40 die ik best aantrekkelijk vindt; net zo goed dat ik ook wel eens een meid van 16 zie waarvan ik denk... sow! (ook al is het fout natuurlijk!) Als het gaat om aantrekkelijkheid, dan hoeft leeftijd echt niet zo belangrijk te zijn.

Owja, en begin nu niet weer over je uiterlijk. Hoe aantrekkelijk je bent zit heel erg in je hoofd. Bovendien vindt niet iedereen hetzelfde aantrekkelijk; dus ga niet meteen van het negatieve uit.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:23:44 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Denk nou even goed na.
Zij is 28 en woont waarschijnlijk opzichzelf en werkt.
Ik ben 11 jaar jonger woon bij mijn moeder en heb nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:26:07 #215
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100645293
Misschien moet je dan maar is met wat jongers gaan flirten... Genoeg mensen op school denk?
pi_100645296
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk nou even goed na.
Ik ben 11 jaar jonger woon bij mijn moeder en heb nog geen fatsoenlijke opleiding afgerond.
Daar gaat zij mee zitten als je na een week toch weer terug gaat naar de NL. Gewoon los gaan joh
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:26:23 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie ook wel eens vrouwen van in de 40 die ik best aantrekkelijk vindt; net zo goed dat ik ook wel eens een meid van 16 zie waarvan ik denk... sow! (ook al is het fout natuurlijk!) Als het gaat om aantrekkelijkheid, dan hoeft leeftijd echt niet zo belangrijk te zijn.

Owja, en begin nu niet weer over je uiterlijk. Hoe aantrekkelijk je bent zit heel erg in je hoofd. Bovendien vindt niet iedereen hetzelfde aantrekkelijk; dus ga niet meteen van het negatieve uit.
Ja misschien puur om het neuken maar dan lijkt me het sterk dat je mij neemt maar goed alles kan.

Maar een normale relatie zit natuurlijk niet in dat snap je wel.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:26:58 #218
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100645318
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk nou even goed na.
Overigens:

Jonge lerares heeft seks met scholiere
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:28:55 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:26 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Daar gaat zij mee zitten als je na een week toch weer terug gaat naar de NL. Gewoon los gaan joh
Ja hallo ik zit niet op Salou op zuipvakantie. :')
Ik zat in Denemarken met mijn moeder met nadruk op zat want ik zit al op de terugweg.
C'est la vie
pi_100645388
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
Maar een normale relatie zit natuurlijk niet in dat snap je wel.
Misschien zie jij dat niet zitten; en het is niet het meest voorkomende scenario; maar het kan zeker. Als je het zou willen, dan moet je daar gewoon voor gaan; dan merk je het vanzelf wel. Je moet het meemaken, ipv redeneren hoe iets zou kunnen zijn...
pi_100645431
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja hallo ik zit niet op Salou op zuipvakantie. :')
Ik zat in Denemarken met mijn moeder met nadruk op zat want ik zit al op de terugweg.
Je hoeft toch niet op salou te zitten voor een mooie zomer romance met alle leuke dingen erbij.
(Ben nou eenmaal hopeloos romantisch helaas)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:30:48 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645437
quote:
Ja het gebeurt maar allesbehalve ideaal is het niet lijkt me.
C'est la vie
pi_100645473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het gewoon een verschillende interpretatie was van het begrip. Maar goed, dat laatste is een gevolg van elkaar beter kennen en meer vertrouwen hè, niets iets wat ik als definitie van vertrouwen zie. Maar iets wat daaruit voorkomt.
Uhm; nouja, neem bijvoorbeeld het al dan niet durven delen van bepaalde zaken in een nieuwe relatie, omdat het voor jou nogal gevoelig is. Heeft dat echt te maken met het vertrouwen in hem, of heeft het meer te maken met eigen onzekerheid?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:33:24 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:30 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet op salou te zitten voor een mooie zomer romance met alle leuke dingen erbij.
(Ben nou eenmaal hopeloos romantisch helaas)
Nee daar hoef je niet voor op Salou te zitten.
Maar met ma in de buurt en je bent continu dingen aan het bezichtigen doen enzovoort. Dan gaat het echt niet lukken.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:35:16 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100645595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien zie jij dat niet zitten; en het is niet het meest voorkomende scenario; maar het kan zeker. Als je het zou willen, dan moet je daar gewoon voor gaan; dan merk je het vanzelf wel. Je moet het meemaken, ipv redeneren hoe iets zou kunnen zijn...
Ik zou het niet willen, hoe leuk of knap ze ook zou zijn.
Zoek dan wel iemand die een beetje in dezelfde levensfase zit.
C'est la vie
pi_100645609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat maakt dat ene jaartje voor verschil?
pi_100645648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat maakt dat ene jaartje voor verschil?
In mijn ogen niets; maar volgens de wet kan het soms wel verschil uitmaken (met name wanneer je iets begint met iemand die heel veel ouder is dan dat jij bent).
pi_100645705
Hey benzin begin september gaan we weer pokeren met een club, ga je mee? :D
pi_100645731
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Uhm; nouja, neem bijvoorbeeld het al dan niet durven delen van bepaalde zaken in een nieuwe relatie, omdat het voor jou nogal gevoelig is. Heeft dat echt te maken met het vertrouwen in hem, of heeft het meer te maken met eigen onzekerheid?
Nou deel ik vrij makkelijk van alles, het was dan ook meer een voorbeeld dan dat het op mij sloeg. Maar er zijn wel dingen die sommige mensen simpelweg niks aan gaan, maar die ik wel wil delen met een partner die ik vertrouw. Die hebben ook niet zoveel met onzekerheid te maken, meer dat het gewoon erg persoonlijk is.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:40:53 #230
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100645796
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe kan je iemand nou direct 100% vertrouwen? Vind ik knap van je
Geef me 1 reden waarom je iemand niet zult vertrouwen?
pi_100645860
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat je gekwetst wordt en belazerd door sommige mensen, zelfs als je er mee bent getrouwd..
En dat is voor de meeste een verdomd goede reden.
pi_100645906
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

In mijn ogen niets; maar volgens de wet kan het soms wel verschil uitmaken (met name wanneer je iets begint met iemand die heel veel ouder is dan dat jij bent).
Vanaf 16 mag je seks hebben met iemand van 80 bij wijze van.
pi_100646115
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Van vertrouwen wordt nogal eens misbruik gemaakt en het komt harder aan als je bedonderd wordt wanneer dat vertrouwen zo goed was. Ook ben je als je iemand blind vertrouwt misschien eerder blind voor dingen die niet goed zitten. Duidelijke tekenen dat ze vreemdgaat bijv.
pi_100646168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van vertrouwen wordt nogal eens misbruik gemaakt en het komt harder aan als je bedonderd wordt wanneer dat vertrouwen zo goed was. Ook ben je als je iemand blind vertrouwt misschien eerder blind voor dingen die niet goed zitten. Duidelijke tekenen dat ze vreemdgaat bijv.
Dat dus, maar eigelijk weet iedereen die ouder is als 15 dit. Ik bedoel, je komt toch nie uit een ei?
pi_100646240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Omdat je gekwetst wordt en belazerd door sommige mensen, zelfs als je er mee bent getrouwd..
Zoals eerder gezegd vind ik dit omgekeerde wereld. Natuurlijk zijn er mensen die je bedriegen, maar dat is pas het moment waarop je het vertrouwen IN DIE PERSOON mag/kunt verliezen... niet daarvoor al. Je moet uitgaan van het beste, waar doe je het anders voor?

Bovendien ben ik er van overtuigd dat bedriegen en belazeren altijd van twee kanten komt. Dit wil niet zeggen dat jij net als je partner ook vreemd gaat oid; maar het kan heel simpel al liggen aan het niet luisteren naar elkaar... elkaar onvoldoende aanvoelen... het elkaar wantrouwen; juist dan gaan mensen bedriegen en belazeren.
pi_100646319
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien dat het vreemdgaan juist eerder gebeurt wanneer je elkaar vanaf het begin af aan al onvoldoende vertrouwde... dat is hoe ik het zie. Dan ben ik liever ietwat naïef wanneer dat de kansen op een succesvolle relatie vergroot.
pi_100646419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd vind ik dit omgekeerde wereld. Natuurlijk zijn er mensen die je bedriegen, maar dat is pas het moment waarop je het vertrouwen IN DIE PERSOON mag/kunt verliezen... niet daarvoor al. Je moet uitgaan van het beste, waar doe je het anders voor?

Bovendien ben ik er van overtuigd dat bedriegen en belazeren altijd van twee kanten komt. Dit wil niet zeggen dat jij net als je partner ook vreemd gaat oid; maar het kan heel simpel al liggen aan het niet luisteren naar elkaar... elkaar onvoldoende aanvoelen... het elkaar wantrouwen; juist dan gaan mensen bedriegen en belazeren.
Er is een groot verschil tussen wantrouwen en een gezonde kijk op mensen...
Mensen zijn af en toe kut het is niet anders, ook al ben je nog zo lief/weet ik veel. Daarom is het altijd goed om niet blind mensen te vertrouwen. Het complete vertrouwen opzeggen is idd persoons geboden, maar je eigen laten kwetsen kan altijd nog...
pi_100646564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen wantrouwen en een gezonde kijk op mensen...
Mensen zijn af en toe kut het is niet anders, ook al ben je nog zo lief/weet ik veel. Daarom is het altijd goed om niet blind mensen te vertrouwen. Het complete vertrouwen opzeggen is idd persoons geboden, maar je eigen laten kwetsen kan altijd nog...
Nee ik zie het niet zo; ik vertrouw liever blind om vervolgens het risico te lopen harder gekwetst te worden, dan dat ik het vertrouwen nooit geheel gehad heb.

En ja, waarschijnlijk is het makkelijker voor een toekomstige vriendin om iets verborgen te houden omdat ik signalen van vreemdgaan ofzo niet zo snel op zal pikken. Ik geloof er echter ook in dat de drempel voor haar een stuk hoger zal zijn om het vertrouwen te schaden en echt vreemd te gaan, wanneer je haar echt volledig vertrouwt. Het zal voor haar veel vervelender aanvoelen op dat moment.
pi_100647028
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

:D Welke verkeerde dingen?

quote:

[..]

Wat kun je dan niet?
Kom op Lant, laat je niet intimideren (door het imago) van een bedrijf.
The view from nowhere.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:00:45 #240
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100650024
waarom waarderen vrouwen voetbal toch niet :') wtf is er mis met een stadion? als er ergens sfeer en emotie hangt is het daar - daar dus niet daten, maar dan ga ik zelf wel :D
Spreading the Word
pi_100650407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waarom waarderen vrouwen voetbal toch niet :') wtf is er mis met een stadion? als er ergens sfeer en emotie hangt is het daar - daar dus niet daten, maar dan ga ik zelf wel :D
Hoe bedoel je alles over een kam scheren
Voetbal O+
pi_100650495
quote:
Nederlands elftal. ^O^ *;

Andere wedstrijden...meh, boeit me niet zoveel.
pi_100650545
quote:
Voetbal is echt verruit de most overrated sport. Ik ben zelf echter wel fan van PSV, maar eigenlijk alleen voor de hele sfeer er omheen. Af en toe een wedstrijdje in het stadion kijken is gewoon vet.
pi_100650591
Ik ben een man die de buitenspelregel niet begrijpt :D ik hoop dat ik ooit nog een leuke jongedame tegen kom die mij dat wil uitleggen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100650698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben een man die de buitenspelregel niet begrijpt :D ik hoop dat ik ooit nog een leuke jongedame tegen kom die mij dat wil uitleggen
Ik snap niet wat er moeilijk is aan die regel. :P
pi_100650820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er moeilijk is aan die regel. :P
Zullen wij dan een keer samen voetbal gaan kijken, dan kan jij mij het uitleggen. :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100650824
Tijnbrein:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie: Leg hier voetbal uit aan ... vrouwen!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:31:29 #248
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100650953
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Tijnbrein:

SPOILER
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan uitleg IRL tijdens een echte wedstrijd enzo. O-)
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:48:30 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100651536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ja maar daar moet je helemaal niet van uit gaan.

Dat hele stel dat, wat als en misschien dit of dat.

Ik ga maar van 1 ding uit. Dat is wederzeids vertrouwen. Doom cenarios doe ik niet aan.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:22:00 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100657871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien moet je dan maar is met wat jongers gaan flirten... Genoeg mensen op school denk?
Nou nee. Heel simpel eigenlijk.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:23:29 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100657940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Voetbal O+
Dit kom je ook niet vaak tegen. :o
Als je nu nog zegt dat je voor Ajax bent ben ik verliefd.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:25:35 #252
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658032
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit kom je ook niet vaak tegen. :o
Als je nu nog zegt dat je voor Ajax bent ben ik verliefd.
Nee ze heeft verstand van voetbal ze is voor Feyenoord :Y
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:26:40 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100658085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee ze heeft verstand van voetbal ze is voor Feyenoord :Y
Alle vrouwen die ik ken zijn voor Feyenoord.
Klopt het toch dat ze er geen verstand van hebben.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:30:34 #254
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658255
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Alle vrouwen die ik ken zijn voor Feyenoord.
Klopt het toch dat ze er geen verstand van hebben.
Haha :D
Dat meisje waarmee ik op date ben geweest is voor Sparta :D en zij wilde mij wel de buitenspelregel uitleggen
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:31:49 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100658314
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat meisje waarmee ik op date ben geweest is voor Sparta :D en zij wilde mij wel de buitenspelregel uitleggen
Sparta, mooie club vandaag toevallig een boek over gelezen over het drama van vorig jaar. :P
Maar dat is niet echt on-topic wat ik nu allemaal vertel vrees ik. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:35:46 #256
270057 minibeer
pi_100658480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus je kent m al, of is het er niet van gekomen? Of ben je met straw op date geweest :P?
Beetje omgekeerde wereld he ;). Ik voetbal zelf, maar ik kijk eigenlijk noooit voetbal :P.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:38:39 #257
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658624
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Sparta, mooie club vandaag toevallig een boek over gelezen over het drama van vorig jaar. :P
Maar dat is niet echt on-topic wat ik nu allemaal vertel vrees ik. _O-
Ach dat geeft niet. :) Een goed verhaal vertellen is ook een kunst waar je een meisje mee kan versieren. :Y

quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dus je kent m al, of is het er niet van gekomen? Of ben je met straw op date geweest :P?
Beetje omgekeerde wereld he ;). Ik voetbal zelf, maar ik kijk eigenlijk noooit voetbal :P.
Nee en nee. Misschien kan ik het haar als nog vragen :P haha dat ga ik doen. Gewoon vriendschappelijk afspreken want meer zit er niet in.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:41:03 #258
270057 minibeer
pi_100658729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach dat geeft niet. :) Een goed verhaal vertellen is ook een kunst waar je een meisje mee kan versieren. :Y

[..]

Nee en nee. Misschien kan ik het haar als nog vragen :P haha dat ga ik doen. Gewoon vriendschappelijk afspreken want meer zit er niet in.
O dat was een date die slecht ging of niet?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:41:14 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100658737
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan heel goed lullen en verhalen vertellen.
Alleen dat doe ik amper tegen meisjes. :P
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:42:46 #260
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658797
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

O dat was een date die slecht ging of niet?
Ja die ja :+ Nu klinkt het alsof ik date's aan de lopende band heb :+

quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan heel goed lullen en verhalen vertellen.
Alleen dat doe ik amper tegen meisjes. :P
Dat moet je eens een keertje doen. Ja klinkt heel makkelijk en dat moet ik zelf ook doen enzo :+
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:44:15 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100658850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat moet je eens een keertje doen. Ja klinkt heel makkelijk en dat moet ik zelf ook doen enzo :+
Nou verhalen vertellen aan meisjes is het probleem niet.
Alleen er zijn alleen niet echt meisjes om ze aan te vertellen als het ware.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:45:26 #262
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658897
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou verhalen vertellen aan meisjes is het probleem niet.
Alleen er zijn alleen niet echt meisjes om ze aan te vertellen als het ware.
Dat zeg ik :+ ik durf niet en een gebrek aan meisje is hier chronisch
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:46:13 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100658934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zeg ik :+ ik durf niet en een gebrek aan meisje is hier chronisch
Bij mij is het meer het gebrek aan. _O-
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:46:55 #264
270057 minibeer
pi_100658964
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja die ja :+ Nu klinkt het alsof ik date's aan de lopende band heb :+

[..]

Ach noem het gewoon 'die ene date die slecht ging', dan klinkt het toch vrij goed :P
Ik heb ook op mijn 15e een date gehad, ging ook dramatisch :+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:47:14 #265
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100658972
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij is het meer het gebrek aan. _O-
Hey jongen de enige meisjes die ik regelmatig spreek is mijn zusje :+
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:47:53 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hey jongen de enige meisjes die ik regelmatig spreek is mijn zusje :+
Ik heb een goede vriendin en voor de rest ook niks.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:47:56 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659005
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ach noem het gewoon 'die ene date die slecht ging', dan klinkt het toch vrij goed :P
Ik heb ook op mijn 15e een date gehad, ging ook dramatisch :+
Heb je wel een date gehad die wel goed ging?
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:52:51 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659199
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb al een foto bemachtigd.
SPOILER
Dat is mijn zusje :o
SPOILER
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:53:11 #269
119573 Supersoep
pi_100659218
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

SPOILER
Hey stiefbroer.
Ron Paul 2012
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:53:34 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659238
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

SPOILER
Jij hebt een lelijke zus?
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:54:07 #271
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659271
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij hebt een lelijke zus?
Ze is familie van mij dus wat wil je
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:54:50 #272
270057 minibeer
pi_100659307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Heb je wel een date gehad die wel goed ging?
Eh... nee :')
Geen eckte tenminste
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:55:05 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Foei Tijn, foei. o|O
SPOILER
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:55:35 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659335
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Geen eckte tenminste
Nou wat ging er allemaal fout en wat zijn jullie gaan doen?
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:55:39 #275
270057 minibeer
pi_100659338
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad hoor :+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:56:12 #276
270057 minibeer
pi_100659359
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou wat ging er allemaal fout en wat zijn jullie gaan doen?
Dubbeldate, film kijken, geen fuck gezegd :')
Vond haar ook niet zo heel leuk eigenlijk
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:56:17 #277
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659360
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Geen eckte tenminste
Ach ik ook niet echt. Hoewel in de stromende regen naar de dierentuin O+
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Foei Tijn, foei. o|O
SPOILER
Ja de mods mogen jou niet
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:56:54 #278
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659394
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad hoor :+
Dat is een issue :@
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:57:00 #279
270057 minibeer
pi_100659400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik ook niet echt. Hoewel in de stromende regen naar de dierentuin O+
Als ze een wit shirt aan heeft O-)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:57:19 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659415
quote:

[..]

Bij mij ook. :@
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:57:48 #281
270057 minibeer
pi_100659437
quote:

[..]

I know, maar ik denk wel dat het een eerste stap is om jezelf niet zo negatief over jezelf uit te laten
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:57:53 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659439
quote:

[..]

Ja de mods mogen jou niet
Zo lang het niet over Gerrie gaat kan ik het prima met Crutch vinden.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:58:07 #283
270057 minibeer
pi_100659450
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Zo lang het niet over Gerrie gaat kan ik het prima met Crutch vinden.
Vind crutch haar lelijk?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:58:14 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659457
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als ze een wit shirt aan heeft O-)
Haha :D helaas niet. Was trouwens te koud voor een t-shirt. En het was eigenlijk helemaal niet mijn intentie dat het een date was :P
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:58:47 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659490
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vind crutch haar lelijk?
Geen flauw idee eigenlijk.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:59:17 #286
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659512
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef minibeer het volgende:

[..]

I know, maar ik denk wel dat het een eerste stap is om jezelf niet zo negatief over jezelf uit te laten
Zeker, ik probeer het ook niet te doen
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:00:02 #287
270057 minibeer
pi_100659545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zeker, ik probeer het ook niet te doen
Op een topic is dat toch niet zo moeilijk :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:00:35 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659566
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het typen en dan niet posten.
Zou ik ook moeten doen.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:01:27 #289
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659609
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef minibeer het volgende:

[..]

blijkbaar wel :P ik heb een gezonden dosis zelfspot die door sommige niet begrepen wordt dat is meestal het probleem
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:01:30 #290
270057 minibeer
pi_100659612
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Het typen en dan niet posten.
Zou ik ook moeten doen.
Ach, ik verander constant dingen aan mijn posts :P. Vaak ook als ik ze al gepost heb.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:02:23 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

blijkbaar wel :P ik heb een gezonden dosis zelfspot die door sommige niet begrepen wordt dat is meestal het probleem
Ik zie het meestal als zelfspot maar ik sla een beetje door.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:12 #292
270057 minibeer
pi_100659699
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

O dat heb ik ook hoor, maar ik denk niet dat het goed is voor je zelf vertrouwen. Sommige mensen vinden zichzelf helemaal de bom, en daar kan ik ook moeilijk tegen (misschien wel juist omdat ik wel een iets groter ego zou kunnen gebruiken). Zij hebben het nodig, jij denk ik niet.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:22 #293
119573 Supersoep
pi_100659703
Jullie houden je echt niet aan een heel belangrijke regel die in de OP vermeldt staat.
Ron Paul 2012
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:23 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659705
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:31 #295
270057 minibeer
pi_100659717
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Dabbedoel ik, je slaat te snel door.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:53 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef Supersoep het volgende:
Jullie houden je echt niet aan een heel belangrijke regel die in de OP vermeldt staat.
En dat is?
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:03:54 #297
270057 minibeer
pi_100659736
Huh, geen slotje?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:04:42 #298
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659778
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

O dat heb ik ook hoor, maar ik denk niet dat het goed is voor je zelf vertrouwen. Sommige mensen vinden zichzelf helemaal de bom, en daar kan ik ook moeilijk tegen (misschien wel juist omdat ik wel een iets groter ego zou kunnen gebruiken). Zij hebben het nodig, jij denk ik niet.
Ik ben gewoon mijzelf al gek genoeg inderdaad :D
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:05:01 #299
119573 Supersoep
pi_100659799
quote:
2. Matig uw gebruik van de thumbs-up posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
Ron Paul 2012
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:05:39 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100659825
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Okee goed om te weten.
C'est la vie
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:05:40 #301
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100659827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')