SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Na ja vind het een beetje raar om gewoon te gaan vragen, je merkt het vanzelf wel.
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik betaal niks voor haar. Ik stuur haar wel een smsje, wanneer gaan we daten?Dat het als een soort ''grap'' overkomt.
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja hij vraagt het zich af, dus dan kan je het het beste aan de persoon zelf vragen.
[..]
Ik ging er al niet vanuit dat je alles voor haar ging betalen hoor, maar dat moet je sowieso zelf weten. Maar wil je met haar daten dan?
zegt firefly dat ? klinkt niet alsof je dat altijd moet doen namelijk, en hij is hier helemaal niet meer.(intopic dan)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.
Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
uch... uch.. TAALNAZI uche...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen?![]()
Gedate moet trouwens gedatet zijn
Jij bent (relatief gezien) wat ouder toch? Wat doe je dan eigenlijk als je uitgaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, het is rustig momenteel doe ook rustig aan . Wel gewoon uitgaan en haar weer toegetakeld en ook wenkbrauwen toegetakeld , betekent denk ik een nieuwe fase .
Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi om te zien, zeker wel mijn type qua uiterlijk, maar ik hoef niet persé te daten zegmaar. Het is wel mooi meegenomen.
Maar ik ga niks meer smsen, Firefly zegt ook dat het wanhopig overkomt. Ik laat haar wel haar gang gaan, ik zie wel wat ze stuurt en ik merk wel wat haar intenties zijn.
Hehehe, dat is wel apart jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Firefly heeft een ban en toch komen hier elke dag nog berichtjes van hem via via.
Kan hij het niet loslaten of kunnen anderen hem niet loslaten?
Ik heb echt nog nooit iemand gezien die met zijn pa of ma uitgaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon meer de kroegen en daar is het in het dorp ook wat gevarieerder van allerlei leeftijden eigenlijk. Sommige gaan nog uit met hun ouders dat zou me zo raar lijken , als je dan iemand wil versieren en je ma staat er bij.
Zoveel mensen? 2 maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tja, waarom hebben zoveel mensen een ban hier?
Heeft niets met loslaten te maken, was een tip van hem. Alleen dan in een prive bericht.
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Nog iemand die niet kan slapen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..quote:
Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hey, je bent terug! Nog ontwikkelingen?![]()
Gedate moet trouwens gedatet zijn
Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wiltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god er beginnen mensen te luisteren naar firefly.
Dat dat dan de man is die vrouwen aantrekt op de manier dat vliegen stront aantrekken snap ik dan weer niet.
Het was een druppeltje emmer verhaal. Ze zijn vaker gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een druppeltje emmer verhaal. Ze zijn vaker gewaarschuwd.
Jij beoordeeld de situatie over 1 avond terwijl er veel meer gebeurd is.
Beetje kort door de bocht dus
Ik denk het ook! Als je je leven niet te gecompliceerd wil maken, dan kun je het beter bij één vriendin tegelijk houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
Even weer wat van me laten horen na een hoop gelurk, maar ik is niet meer single!
Dus volgens mij heeft het wel iets gewerkt, maar met pijn en moeite is het dan toch gelukt om iig wat vrouwen aan te spreken.
Nog steeds niet van harte, maar ik denk voldoende aangezien ik nu wel een vriendin heb.
Hahahaha... Ik wordt ook maar op 1 persoon tegelijk verliefd (gelukkig) Alleen heeft deze natuurlijk ook vrienden en vriendinnen.. En moet je toch je best doen om ook in die vriendengroep een beetje leuk en sociaal over te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Als je je leven niet te gecompliceerd wil maken, dan kun je het beter bij één vriendin tegelijk houden.
Maar serieus, klinkt goed allemaal!
Gefeliciteerd, hoe is het tot stand gekomen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
Even weer wat van me laten horen na een hoop gelurk, maar ik is niet meer single!
Dus volgens mij heeft het wel iets gewerkt, maar met pijn en moeite is het dan toch gelukt om iig wat vrouwen aan te spreken.
Nog steeds niet van harte, maar ik denk voldoende aangezien ik nu wel een vriendin heb.
Niet lopen liegen, he. Je hebt dus helemaal niks teruggelezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik dacht Jedimanix ofzo ook. Beetje jammer dat Firefly en Halcon alleen 'n ban hebben om al dat gezeur en jullie niet, ik heb het zo goed als allemaal (1 topic) terug gelezen. Jullie twee waren net zo hard bezig. Ironisch is ook nog dat je zelf ook nog eens weer begint over Firefly dat hij het niet los kan laten omdat hij mij een bericht stuurt met een tip, over loslaten gesproken..
Maar goed; beter voor jullie, kunnen jullie weer dag en nacht FOKken met z'n twee. Lekker veilig achter de PC. Hopelijk wordt jullie fok! repuatie nóg beter (want dat is zo belangrijk ja).![]()
Ik kan helaas ook niet slapen. Ik moet er weer om 8u uit om te werken dus ik blijf gewoon de hele nacht wakker met een kop koffie en een leuke film. Morgen zie ik dat meisje ook weer dus wie weet gaat ze wel weer beginnen over drinken enzovoort, ik wacht af.
niet zo flamen jongens. Doe eens lief!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet lopen liegen, he. Je hebt dus helemaal niks teruggelezen.Nu jij nog een ban en ik ben helemaal tevreden.
Nou top toch!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:51 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Hahahaha... Ik wordt ook maar op 1 persoon tegelijk verliefd (gelukkig) Alleen heeft deze natuurlijk ook vrienden en vriendinnen.. En moet je toch je best doen om ook in die vriendengroep een beetje leuk en sociaal over te komen.
Goed bezig! Meer details aubquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:28 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik heb alles gehoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het was een druppeltje emmer verhaal. Ze zijn vaker gewaarschuwd.
Jij beoordeeld de situatie over 1 avond terwijl er veel meer gebeurd is.
Beetje kort door de bocht dus
Wat een stumper ben jij met je eeuwige gezeik altijd in dit topic, op iedereen heb je wel iets aan te merken hier. Kijk eens terug naar jouw posts en 90% is alleen maar gezeur, gebash en je loopt constant uit te dagen. Maar geluk voor jou: ik ga alweer bijna op vakantie en verder heb ik i.t.t. jou wel een leven dus het valt wel mee met hoe vaak ik online ben. Hoef je je ook niet te storen en kan je je FOK! reputatie ook weer lekker omhoog halen (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet lopen liegen, he. Je hebt dus helemaal niks teruggelezen.Nu jij nog een ban en ik ben helemaal tevreden.
Dus eigenlijk nam zij het initiatief, beter!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef Arthur_Dent het volgende:
Dank je..
Nou eerst elke keer dat ik haar tegen kwam slap ouwe hoeren. En na een keer of 3 praten zeggen wat ik van de vond, en de rest deed zij eigelijk.. Dus niet echt versierd, maar alleen een beetje duidelijk geweest.
Bij jou staat klaag-DM's aanhoren van Firefly gelijk aan alles zelf teruglezen?quote:
Jaja mooi zijn die hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar slapen en dromen van het prachtige Deense vrouwvolk wat ik de afgelopen dagen heb gezien.
Tschuss!
Ik zie de reacties al voor me als ik zo reageer op familie-etentjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen de hele onzekere mensen trekt hij aan. Tja is maar wat je wilt
Betreft de eeuwige vraag op verjaardagen over vriendin.
Zo herkenbaar! En ook_gek wanneer heb jij nou eens een vriendin? Pfff vermoeiend! Dus moet je antworden met iets waar veel mensen van schrikken in de hoop dat de vraag wdg blijft.
Dus zeg ik altijd, ik neuk me een slag in de ronte. Na een paar keer heb je die kut ook wel weer gezien. Dus tijd voor een nieuwe!
Kennelijk moet je weer snel een relatie hebben als je vorige net uit is?
Kijk, eens een goed voorbeeld van de emancipatie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Guttegut. Is t weer bijna weekend jongens?
A_D, top!Ik blijf erbij, duidelijkheid is goed! Gewoon recht voor zn raap vragen en is t niet wederzijds, helaas pindakaas. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Soms blijven mensen zo lang om elkaar heen draaien dat spanning overgaat in verveling.
Ik leerde op mijn 17e op de werkvloer mijn ex kennen. Dacht sochtends, hey lekker ding zeg. Smiddags ben ik op m afgestapt en heb ik m mee uit gevraagd. Wat bleek nou.. Hij had mij weken eerder al gespot en is al die weken op de afdeling wezen hangen in de hoop een aanleiding te krijgen om mij uit te vragen. Ik heb m al die weken niet gezienEn ik ben vrij recht door zee (voor sommige is dit dan ook wel weer erg eng
) dat scheelt een hoop.
Metheb ik een hele avond lopen chatten (via fok) en de dag erna direct mee uitgevraagd. Ik ben allergisch voor om de hete brij heen draaien.
Haha, ik krijg altijd meteen een rood hoofd als iemand er naar vraagt. Mocht het zo zijn dat mijn leven zou lijken op dat van ook_gek; dan zou ik geen probleem hebben om ook zo te reageren. Over het algemeen zijn mensen wel aparte reacties van mij gewend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me als ik zo reageer op familie-etentjes
Je huidige vriendin; is dat dezelfde meid als waar je het een paar weken geleden over had? Die je had leren kennen bij het stappen geloof ik?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou ja ik ben niet zo heel goed als ik zenuwachtig ben. Dus ik dacht ik knal het er maar uit. Dan hebben we dat gehad. Weet iedereen ook gelijk weer waar die staat. Praat toch makkelijker als je al nerveus bent.
Nee meestal hier in het dorp maar er zijn er hier zoiets van een stuk of wat kroegen voor een redelijk klein dorp dus er is hier keuze genoeg. Het is eigenlijk zo begonnen toen ik hier net kwam wonen en ik nog niet veel mensen kende en dacht dat is toch wel een goede plek om mensen te leren kennen want je ziet elkaar steeds vaker en je bouwt toch wel een netwerk van bekende en ook vrienden zelfs op hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je alleen naar vaste kroegen in het dorp waar je woont, of kijk je graag ook wat verder voor leuke uitgaansgelegenheden?
Yep, die is het.. waar ik toen al een beetje mee zat van.. zal ik er blijven aanspreken of niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je huidige vriendin; is dat dezelfde meid als waar je het een paar weken geleden over had? Die je had leren kennen bij het stappen geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |