oja vooral ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klein beetje discipline als je spieren probeert te kweken mag wel.
Zoveel belang wordt er gehecht aan alcohol
eerst ijsje met 2 bolletjes: limoncello en witte chocolaquote:
Oh maar dat is een relatief kleine ingreep hoor!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:27 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf vandaag weer 2 weken vrij, maar kan er nog niet echt van genieten
Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis om alles te kunnen observeren en moet donderdag waarschijnlijk gecathetiriseerd
Hopelijk goede uitslagen uit die metingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:27 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf vandaag weer 2 weken vrij, maar kan er nog niet echt van genieten
Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis om alles te kunnen observeren en moet donderdag waarschijnlijk gecathetiriseerd
Verstand op nul, ogen dicht en dan een boek uit de kast halenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:53 schreef LieLie het volgende:
Hier ook tijd om te koken.. En te veel kookboekenHoe moet ik ooit iets kiezen
Eindelijk goed fietsweer weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanaf woensdag tussen 22-27 graden en dat blijft voorlopig aanhouden en evt oplopen
Dobbelsteen pakken en een boek 'gooien'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verstand op nul, ogen dicht en dan een boek uit de kast halenOf anders gewoon MrLie laten kiezen
Een Weissen kan prima na het trainen. Zeer goede sportdrankquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klein beetje discipline als je spieren probeert te kweken mag wel.
Zoveel belang wordt er gehecht aan alcohol
Mwah, we gaan wat doen in het vondelpark en door de grachten varen en uit eten.. Niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen met het vrijgezellenfeestje, Aure?
Goedemorgen allemaalIk heb heerlijk uitgeslapen
Maar wel gezellig toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Mwah, we gaan wat doen in het vondelpark en door de grachten varen en uit eten.. Niet zo bijzonder.
Ja dat wel denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wel gezellig toch?
Vanavond CUL-etentje bij FF?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef golfer het volgende:
Ga je vandaag over naar je nieuwe appartement, FFT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Da's weer over zo te voelenquote:
top! houden zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's weer over zo te voelenIk kan weer normaal trappen lopen
dankjewel, ben een restaurantje aan t zoekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, FFT!In ieder geval een fijne dag gewenst.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ja
neem mn ouders mee uit eten en daarna naar de nieuwe film met Tom Hanks uit dank voor alles wat ze hebben gedaan. en daarna blijf ik daar voor het eerst slapen.
heb net mn kleding bij elkaar gezocht (en een heeeleboel weggegooid) straks cd's en dvd's bij elkaar zoeken en naar de stad nog een paar dingen kopen.Het wordt vanzelf eigen, elke dag een stukje meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
ja
neem mn ouders mee uit eten en daarna naar de nieuwe film met Tom Hanks uit dank voor alles wat ze hebben gedaan. en daarna blijf ik daar voor het eerst slapen.
heb net mn kleding bij elkaar gezocht (en een heeeleboel weggegooid) straks cd's en dvd's bij elkaar zoeken en naar de stad nog een paar dingen kopen.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
ja
heb net mn kleding bij elkaar gezocht (en een heeeleboel weggegooid) straks cd's en dvd's bij elkaar zoeken en naar de stad nog een paar dingen kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Inderdaad! Helemaal je eigen huisjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt vanzelf eigen, elke dag een stukje meer
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:15 schreef freecell het volgende:
Plakje worst: Dank je wel mama, dat vind ik héél lekker
Het leven is soms zo heerlijk simpel
Geef het een paar weekjes tot je gewend ben en je wil niks anders meerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
dank jullie allemaal, ik hoop dat het net zowordt als jullie zeggen.
durfde gisteren ook niet te vertellen dat we toen de gordijnen konden ophalen en op hebben gehangen want dan werd het officieel en geen weg meer terug enzo...
Lekker het helemaal je eigen paleisje maken en dan net voordat je aan een nieuwe verbouwing toe bent geef je een house-warming voor ons.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
durfde gisteren ook niet te vertellen dat we toen de gordijnen konden ophalen en op hebben gehangen want dan werd het officieel en geen weg meer terug enzo...
Dat inderdaad, eerst is het een beetje een vakantiehuisje voor je gevoel en over een paar weken besef je je dat je je eigenlijk gewoon thuisvoelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf eigen, elke dag een stukje meer
Jup, het is hier een ware Duplosiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat soort momenten komen altijd samen ja
au!! foei!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef freecell het volgende:
Daar zij ze het zelf niet mee eens
Vanmorgen beet de oudste de jongste. Zomaar.
Dat vond de jongste geen klein probleempje
Leuk zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |