abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100621374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen drie - DRIE - brieven van ziggo.
1e om aan mij te laten weten dat op mijn naam ( weer) ben aangesloten; factuur volgt
2e om mn. X te laten weten dat zijn tv standaard abo is afgesloten; verrekening volgt voor het aantal dagen dat hi was aangesloten.
3) Ook een epistel van 2 x A4.
De tweede pagina was nodig om de handtekening van de überbaas en een kleurenfotootje op te printen.

En dat maal het aantal klanten ??? 8)7

Daaraan kan ik mij zo enorm ergeren.

In ieder geval : het was de aankondiging dat later deze maand HET gratis modem zal arriveren.
Een uur later ------> werd het afgeleverd.

Met de instructies van Memo erbij heeft mn. AnneX het geheel aangesloten en werkend. w/
gratis modem? ja alle klanten die analoog hebben gaan gratis over naar digitaal he? :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100621555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:

Ik werk 6 dagen deze week 8-) En volgende week weer 5.
Petje af :Y
pi_100621617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:37 schreef Bluezz het volgende:

Petje af :Y
Nee hoor, gewoon niet assertief genoeg :') Domheid dus :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100621623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:

haha hoe tof :D
Die babi van jou is ook tof O+
Waarom huilde ze de hele dag? Had ze het koud op die tegelvloer? ;)
pi_100621793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon niet assertief genoeg :') Domheid dus :D
als je die 6 dagen en 5 dagen daarna helemaal zat bent dan wordt je vanzelf wel assertiever volgende keer ;)
pi_100621834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:

als je die 6 dagen en 5 dagen daarna helemaal zat bent dan wordt je vanzelf wel assertiever volgende keer ;)
Daar heb ik bij Ies een hard hoofd in :P
pi_100621893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die babi van jou is ook tof O+
Waarom huilde ze de hele dag? Had ze het koud op die tegelvloer? ;)
nee beide ouders weg.... kind was maar aan het huilen, hoe we haar ook vasthielden. tot we haar gele vla voerden, toen at ze rustig een heel schaaltje weg, om daarna nog heel eventjes te jammeren en toen was het over. fles melk later hoefde ze niet meer :P nu slaapt ze al een tijdje gelukkig, ik hoor haar niet :)
pi_100621972
quote:

In ieder geval : het was de aankondiging dat later deze maand HET gratis modem zal arriveren.

Dat zullen wij binnenkort ook wel krijgen en ik begrijp dat het standaard een draadloos modem wordt?
Dat wordt dan nog lachen bij ons om werkend te krijgen, want wij hebben nog nooit met WiFi gewerkt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:47:57 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_100622095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat zullen wij binnenkort ook wel krijgen en ik begrijp dat het standaard een draadloos modem wordt?
Dat wordt dan nog lachen bij ons om werkend te krijgen, want wij hebben nog nooit met WiFi gewerkt.
met een beetje mazzel zit er gewoon nog 1 rj45 aansluiting op (rj45 is de standaard netwerk aansluiting)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_100622332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:

nee beide ouders weg.... kind was maar aan het huilen, hoe we haar ook vasthielden. tot we haar gele vla voerden, toen at ze rustig een heel schaaltje weg, om daarna nog heel eventjes te jammeren en toen was het over. fles melk later hoefde ze niet meer :P nu slaapt ze al een tijdje gelukkig, ik hoor haar niet :)
Ach verlatingsangstje dus, jammer dat afleiden dan niet helpt he?
pi_100622452
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ach verlatingsangstje dus, jammer dat afleiden dan niet helpt he?
nee niks hielp. een paar seconden, maar dat was het. gelukkig raakte ze toch weer aan ons gewend want dat huilen de hele tijd was én zielig én vervelend voor mn oren :D
pi_100622490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef golfer het volgende:

[..]

zelfs bij jullie kan het! :P
pi_100622686
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:

nee niks hielp. een paar seconden, maar dat was het. gelukkig raakte ze toch weer aan ons gewend want dat huilen de hele tijd was én zielig én vervelend voor mn oren :D
Sowieso huilende babi's :X
pi_100622909
quote:
Vanmorgen drie - DRIE - brieven van ziggo.
1e om aan mij te laten weten dat op mijn naam ( weer) ben aangesloten; factuur volgt
2e om mn. X te laten weten dat zijn tv standaard abo is afgesloten; verrekening volgt voor het aantal dagen dat hi was aangesloten.
3) Ook een epistel van 2 x A4.
De tweede pagina was nodig om de handtekening van de überbaas en een kleurenfotootje op te printen.

En dat maal het aantal klanten ??? 8)7

Daaraan kan ik mij zo enorm ergeren.

Met de instructies van Memo erbij heeft mn. AnneX het geheel aangesloten en werkend. w/
:X Maar *O*
pi_100622967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sowieso huilende babi's :X
ik vind het eerder vaak irritant dan zielig :@
behalve als ze gevallen of echt echt verdrietig zijn maar vaak is het algemeen onbehagen en als ik dan hardop zeg dat het vervelend begint te worden ben ik een monster :{
pi_100623096
Ik kan er ook niet tegen hoor.
Ook niet van mijn eigen kinderen toen :@
pi_100623241
Hai O+

Mn internet werkt eindelijk weer zoals het hoort, jeuj. Drnet viel het steeds weg en kon ik 1 post doen en dan weer een hele tijd niet :')

Anyway huilende baby's.. Ik kan er ook niet zo goed tegen eigenlijk.. Maar nog erger.. Schreeuwende kinderen :') Gelukkig zit mn laatste dag er op, ben er een beetje moe van haha. Maar het was wel een superervaring en ik ben blij dat ik er aan mee heb gewerkt. Morgen nog helpen met afbouwen en dan is het echt klaar :)
pi_100623322
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan er ook niet tegen hoor.
Ook niet van mijn eigen kinderen toen :@
:o :o slecht mens!

tuurlijk niet :P het is een vervelend gehoor maar het is ook zo jammer dat ze niks kunnen zeggen; wat ze nou echt dwarszit
pi_100623345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef Aure het volgende:
Hai O+

Mn internet werkt eindelijk weer zoals het hoort, jeuj. Drnet viel het steeds weg en kon ik 1 post doen en dan weer een hele tijd niet :')

Anyway huilende baby's.. Ik kan er ook niet zo goed tegen eigenlijk.. Maar nog erger.. Schreeuwende kinderen :') Gelukkig zit mn laatste dag er op, ben er een beetje moe van haha. Maar het was wel een superervaring en ik ben blij dat ik er aan mee heb gewerkt. Morgen nog helpen met afbouwen en dan is het echt klaar :)
oh gezellig 1 post :P

ooh lekker... dus na morgen even lekker weekend en uitrusten dus? :)
pi_100623424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh gezellig 1 post :P

ooh lekker... dus na morgen even lekker weekend en uitrusten dus? :)
Mwah, vrijgezellenfeestje :') Vanaf zondag is het uitrusten alleen heb ik dan mn 'zusje' te logeren. Gelukkig is ze heel rustig en lief.
pi_100623550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Aure het volgende:

[..]

Mwah, vrijgezellenfeestje :') Vanaf zondag is het uitrusten alleen heb ik dan mn 'zusje' te logeren. Gelukkig is ze heel rustig en lief.
leuk!
en vrijgezellenfeest? vanwege bruiloft of gewoon single vriendinnen bij elkaar?
pi_100624019
Aura :W :*
pi_100624113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

leuk!
en vrijgezellenfeest? vanwege bruiloft of gewoon single vriendinnen bij elkaar?
Vanwege de bruiloft van mn broer ja :) Schoonzusje dus!

Hai Bluez!
pi_100624302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Aure het volgende:

[..]

Vanwege de bruiloft van mn broer ja :) Schoonzusje dus!

Hai Bluez!
ooh leeuuukk *O*
pi_100630970
Gaan jullie nog iets leuks doen met het vrijgezellenfeestje, Aure?

Goedemorgen allemaal O+ Ik heb heerlijk uitgeslapen :O
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')