ik maak wel genoeg uren op een dag. maar 120 uur op een dag werken lukt me nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef Bluezz het volgende:
@ TT![]()
![]()
Dat hoeft nou ook weer niet heur, er zijn triljoen mensen die elke dag 5 dagen werken!
Nee,sorry, lees even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en als je moe bent of een beetje verdrietig en je ziet dit voorbij komen op FB, dan is dat toch allemaal meteen weer voorbij?![]()
/natteBabiJ
de lol zit hem in de kleur van de ogen. de ff waarden worden gebruikt in html pagina's gebruikt voor kleur.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:01 schreef krakkemieke het volgende:
Oh help Zet! Zeg dat je er niet zo uitziet!
Ik had het over mezelfquote:
Oh ja babi is tof voor je!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Nu pas geedit, het moest me even door de buurman hier verteld worden wat er eigenlijk stond
[..]
Ik had het over mezelf
Dat is zwaar krakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
Het is zo raar: ik moet mijn moeder vertellen dat ik kanker heb.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik werk 6 dagen deze weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:52 schreef Bluezz het volgende:
@ TT![]()
![]()
Dat hoeft nou ook weer niet heur, er zijn triljoen mensen die elke week 5 dagen werken!
En haal het niet in je hoofd dat jouw verkoudheid of ander dinges, dat dat minder belangrijk is!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk 6 dagen deze weekEn volgende week weer 5.
Sorry!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk 6 dagen deze weekEn volgende week weer 5.
haha hoe tofquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en als je moe bent of een beetje verdrietig en je ziet dit voorbij komen op fb, dan is dat toch allemaal meteen weer voorbij?![]()
/natteBabiJ
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |