Excuses, heb het even opnieuw nagezocht. Maandtraject abonnement is het goedkoopst. Zelfs als je anders met korting zou reizen. Zelfs al zou je alleen buiten de spits reizen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Bedankt. Ik reis niet vaak met de trein. Hoe duur is een kortingskaart en hoe kan ik op saldo reizen? Heb ook geen studentenreisrecht tot oktober.
Als je na 9u reist kan een kortingskaart interessant zijn, anders moet je toch echt aan de losse kaartjes of een maandabbo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef ErikHoevenaars het volgende:
9 uur in de ochtend en soms 8 uur
Er staat over de Randstad het volgende in:quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
De hele randstad krijgt helemaal geen RegioSprinters zou je volgens de plaatjes ook kunnen concluderen.
Het traject Zwolle-Deventer wordt alleen nergens besproken. Zwolle-Kampen ook niet volgens mij, maar ik neem niet aan dat dat betekent dat ze die stations er helemaal uit willen hebben.
Het Nieuwe Spoorplan zou dus over de rest moeten gaan.quote:PHS: Het Programma Hoogfrequent Spoor in de brede Randstad komt niet in conflict met Het Nieuwe Spoorplan. De regionale vervoerders stellen voor Amersfoort, Arnhem, Eindhoven, Breda en Dordrecht alsgrens aan te houden gelet op kosten in verhouding tot de opbrengsten.
DB ZUIGT! (op sommige punten)quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het Britse spoorvervoer is niet echt iets om trots op te zijn en tevens het duurste vervoer van Europa.
DB is gewoon het beste. Hun ICE systeem zit ook het beste in elkaar voor de reiziger. Niets reservering, gewoon lekker 10 seconde van tevoren een ticket kopen.
Je bent toch wel in het restauratie-rijtuig gaan staan dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Omdat ik te laat was, was mijn reservering niet meer geldig, dus moest ik ik in de Intercity een uur lang staan (op een rit van 2 uur 15 mins)
Is dat de IC naar Frankfurt via Bremen en Osnabrück? Smerig drukke trein inderdaad. Maar kopenhagen-Hamburg is wel een mooie reis he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
DB ZUIGT! (op sommige punten)
Ik heb zojuist een reis van Kopenhagen naar Enschede achter de rug. Omdat de ICE in Kopenhagen kapot was en ik met de stopper naar Nykøbing moest om daar weer op de vervangen ICE te stappen, was ik een uur vertraagd in Hamburg. Omdat ik te laat was, was mijn reservering niet meer geldig, dus moest ik ik in de Intercity een uur lang staan (op een rit van 2 uur 15 mins)
Die trein zit in de spits zo vol dat je nog geen stap kan zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent toch wel in het restauratie-rijtuig gaan staan dan?
Duitsers idem. Ben je ook naar Malmo gegaan. DIe brug is echt vet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Het stukje naar Hamburg heeft wel iets romantisch. Diesel ICE enkelspoor door Sjaellandmet de ICE de veerboot op
Duitse conducteurs die qua uiterlijk en uitspraak zo uit een oorlogsfilm kunnen komen
Maar ik vond het niet zo sjiek om met m'n Big King XXL überhaupt me buiten het balkon te begeven
Owja en de gemiddelde Deen trekt om 1 uur 's middags gewoon een blikje bier open in de treinis daar heel normaal
Bierquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:17 schreef greavy het volgende:
Duitsers trekken ook bier al vroeg open hoor.. 10 uur 's ochtends heb ik ze al met bier zien lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |