Dit is iBoodquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk altijd, maar koop nooit iets
WAAARRR IPOOD!!>?>?quote:
Johquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dit is iBoodDat soort dingen komen echt niet
Vorige keer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef Cortax het volgende:
Iedereen wist best dat die iPads niet zouden komen.
Dat was een Ipad1quote:
Sirene!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef Paxcon het volgende:
Ze moeten even belletje doen op die site als er weer een nieuwe aanbieding op staat
Nog een reden waarom hij nu niet komt.quote:
in november was er een, maar wellicht tussendoor ook eenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Fok-now het volgende:
wanneer was de vorige hunt?
weet iemand dat?
Hij zal er ook heel arm van zijn geworden jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:40 schreef Repeating het volgende:
Die gast die bij Ibood de inkopen heeft gedaan, heeft geen ruk verstand van verkopen.
Omdat het de 1 is en geen 2?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom blijft de Logitech Harmony One?
SOG geen merk?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
leatherman is een (goed) merk, dit niet
Wat is dit nou weer voor zinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom blijft de Logitech Harmony One?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:41 schreef Cortax het volgende:
Kan BrandX deze multi-tool niet even opcheaten?
Ze lezen hier mee denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef rubbereend het volgende:
een mediaspeler is inmiddels wel lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop