Dan is tie toch ook niet handig in jou geval?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:34 schreef Karina het volgende:
Best handig zo een ding, maar ik heb er niets aan.
Uh nee, wantik ben zelf niet zo handigquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan is tie toch ook niet handig in jou geval?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan is tie toch ook niet handig in jou geval?
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar kan ik nou ook nog nabestellen of niet ?
3d tv, laptopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even weg, wat heb ik gemist na die controllers
leatherman is een (goed) merk, dit nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zoiets noemen we toch een leatherman ipv 'multitool'?
Ik ken wel leatherface.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zoiets noemen we toch een leatherman ipv 'multitool'?
Ah.. gevalletje waarbij het merk het product is geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
leatherman is een (goed) merk, dit niet
quote:
Die had een ander speeltje.quote:
http://www.leatherman-mul(...)i7x6oCFQMj3godiSVK1Qquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
leatherman is een (goed) merk, dit niet
Tabletsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef makkie88 het volgende:
Ik vind de hunt weer helemaal niks. al weet ik niet wat ik wel had willen zien...
iPads enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef makkie88 het volgende:
Ik vind de hunt weer helemaal niks. al weet ik niet wat ik wel had willen zien...
Dit is iBoodquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk altijd, maar koop nooit iets
WAAARRR IPOOD!!>?>?quote:
Johquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:37 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dit is iBoodDat soort dingen komen echt niet
Vorige keer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:38 schreef Cortax het volgende:
Iedereen wist best dat die iPads niet zouden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop