SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Met je elektrische waggie!! Wat een vet ding joh!quote:
quote:
Je houdt niet van worst?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat plaatje in de OP.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat plaatje in de OP.
quote:
Nou. Niet zoals zij ervan houdt.quote:
ja tof hehquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Met je elektrische waggie!! Wat een vet ding joh!
Minpuntje..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Niet zoals zij ervan houdt.
Jaloers..quote:
Volgende keer moet je me maar op komen halen en een stukje cruisen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net door amsterdam mee gecrossed en naar gelderlandplein geweest
Ik heb geen facebookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die staat ook op mijn facebook!
Wop wooop wop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Nebo het volgende:
Ik zou die secretaresse sowieso niet aannemen, beetje al mijn knakworstsigaren opeten, I don't think so!
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgende keer moet je me maar op komen halen en een stukje cruisen!
Of red ie dat niet
Da's dan weer een beetje jammer..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accu
En niet even geclaxonneerd toen je hier langs reedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net door amsterdam mee gecrossed en naar gelderlandplein geweest
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeterenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
En niet even geclaxonneerd toen je hier langs reed
quote:
Heb niets gehoordquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeteren
Wat voor scootmobiel heb je dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accu
quote:
Dan is je accu zo leeg jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeteren
Moet je toch maar met de trein langskomenquote:[..]
we hebben nu op ict afdeling autotje gekregen, electrischquote:
Ik wacht wel tot ik m'n prijs van Fok krijgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zit ik nu heel erg te wachten op Deus Ex, nog twee weken maar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:28 schreef badboynova het volgende:
Hey nick, weet je nog een paar goeie .nzbers? (moet mijn eminet 7180 eens gaan voeden).
quote:
Haha ik heb de 7080 volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:28 schreef badboynova het volgende:
Hey nick, weet jij nog wat goede voeding? (moet mijn eminet 7180 eens gaan voeden).
Niet doen alsof je niks download hè boefjequote:
Check de editquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet doen alsof je niks download hè boefje
Oh nzbers?!quote:
JATOCH!!quote:
Stiekem ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
Wat een boefje ben ik stiekem toch he.. hihi.
De enige game dit jaar waar ik ECHT op zit te wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zit ik nu heel erg te wachten op Deus Ex, nog twee weken maar
Je Peter R Gadget is echt te geniaal voor woordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De enige game dit jaar waar ik ECHT op zit te wachten.
Het begint ook veel te commercieel te wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:46 schreef Poit het volgende:
Die dubstep bij de gouden gids reclames. Weet niet wat ik er van moet denken.
Ach, een dikke beat is een dikke beat! Commercieel of nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Het begint ook veel te commercieel te worden
Tuurlijk, alleen echt elk beetje song wat op dubstep lijkt word er onder gegooid zelfs al is het totaal geen dubstep.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, een dikke beat is een dikke beat! Commercieel of niet
Oh, dat doe ik zelf ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen echt elk beetje song wat op dubstep lijkt word er onder gegooid zelfs al is het totaal geen dubstep.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik heb de 7080 volgens mij. Nja Earth en Life heb ik er sowieso opstaan, goed spul.
Uhm ja anders spotnet of spotlight installen, ik heb de meeste nzb's opgeslagen op de pc, dus kan ze anders evt wel mailen
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:57 schreef Poit het volgende:
True Blood
SEASON 5 HAS OFFICIALLY BEEN ANNOUNCED! 12 all-new episodes will arrive summer 2012, only on HBO. A big thanks goes to YOU, Truebies. Excited? Let's hear it!
Kool!quote:
Helemaal met je eens hoor al kijk ik er nog wel met veel plezier naar.. Al is het maar voor 'Jessica'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.
Het gaat toch om vampieren? Hoe ongeloofwaardig wil je het al hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.
En dit is nog de gekuiste versie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja toch is dat plaatje in de op niet echt smakelijk
quote:
Van die Hema-dingen, waar het vet uitspat als je er op bijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het best wel goor, maar volgens mij zijn die worsten ook heeel ranzig, soort grote knakworsten, brrr
Brr, nooit gegrepen wat mensen daar lekker aan vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van die Hema-dingen, waar het vet uitspat als je er op bijt
Mooi gezegd.quote:
Want?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De spa was trouwens echt helemaal niets voor mij
Er zaten bubbeltjes in?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De spa was trouwens echt helemaal niets voor mij
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)quote:
Haha ja da's zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)
Geen bubbeltjes maar zwembanden in het waterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)
Ja en de jonge meisjes die er rond liepen hadden nog nooit een scheermes van dichtbij gezien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja da's zo
Wat me ook altijd verbaast is dat de meest lelijke 60 jarige trol nog enorm veel tijd aan haar schaamhaar besteedt, zelfde geldt voor mannen van 75 die blijkbaar ook hun zaakje netjes bijscheren...
"Mevrouw, er hangt nog wat in"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en de jonge meisjes die er rond liepen hadden nog nooit een scheermes van dichtbij gezien!
Niet zo'n succes allemaal. Ik vind het prima om naakt in zo'n bubbelbad of sauna te zitten, maar zodra ik eruit kom sla ik gewoon een handdoekje om. Maar dat is blijkbaar not done in de sauna, aangezien de rest het prima vond om overal naakt rond te paraderen en het liefst nog ergens op een verhoging te gaan zitten met de benen wijd zodat iedereen naar binnen kan kijken
Nou ja, bij de meeste hing er iets voorquote:
De gezichtsbehandeling was wel fijn, heb nu een heel zacht huidjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nee. Klinkt niet als een succes Lot.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
met spoed naar dierenarts voor katje
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
_edit-quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van ons mag daarom ook niet op het balkon komen... Lijkt me niet heel fijn als zoiets gebeurd op de 10e woonlaag...quote:
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raarquote:
Zielig beestjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raar
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raar
ja hopelijk is het niets want ze kunnen wel een stootje hebben en meestal lopen ze in t begin ff raar maar gaat het daarna wel weer, maar het kuchen vind ik raar, bloed uit bekje kan ook door een tand in lip of gehemeltje komen door de klap maar ik hoorde tijdens de val een klap alsof er op een ijzeren railing geslagen werd en als je naar beneden kijkt hebben de tuinen ijzeren hekken om hun woning heen dus k ben bang dat hij daar op geklapt is dus ik wil ff fotos laten maken dat er niets mis is met ribbetjes en longetjes enzo, straks stikt hij opeens of of ofof *brrrrr*quote:
Heh, fijn vooruitzicht. Was dat in Eindhoven? Wij gaan volgende week naar de sauna daar namelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en de jonge meisjes die er rond liepen hadden nog nooit een scheermes van dichtbij gezien!
Niet zo'n succes allemaal. Ik vind het prima om naakt in zo'n bubbelbad of sauna te zitten, maar zodra ik eruit kom sla ik gewoon een handdoekje om. Maar dat is blijkbaar not done in de sauna, aangezien de rest het prima vond om overal naakt rond te paraderen en het liefst nog ergens op een verhoging te gaan zitten met de benen wijd zodat iedereen naar binnen kan kijken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hopelijk is het niets want ze kunnen wel een stootje hebben en meestal lopen ze in t begin ff raar maar gaat het daarna wel weer, maar het kuchen vind ik raar, bloed uit bekje kan ook door een tand in lip of gehemeltje komen door de klap maar ik hoorde tijdens de val een klap alsof er op een ijzeren railing geslagen werd en als je naar beneden kijkt hebben de tuinen ijzeren hekken om hun woning heen dus k ben bang dat hij daar op geklapt is dus ik wil ff fotos laten maken dat er niets mis is met ribbetjes en longetjes enzo, straks stikt hij opeens of of ofof *brrrrr*
Je moet die beestje ook niet duwen mallerd..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja hopelijk is het niets want ze kunnen wel een stootje hebben en meestal lopen ze in t begin ff raar maar gaat het daarna wel weer, maar het kuchen vind ik raar, bloed uit bekje kan ook door een tand in lip of gehemeltje komen door de klap maar ik hoorde tijdens de val een klap alsof er op een ijzeren railing geslagen werd en als je naar beneden kijkt hebben de tuinen ijzeren hekken om hun woning heen dus k ben bang dat hij daar op geklapt is dus ik wil ff fotos laten maken dat er niets mis is met ribbetjes en longetjes enzo, straks stikt hij opeens of of ofof *brrrrr*
Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Als ik het zo hoor hoef ik me daar in ieder geval niet ongemakkelijk te voelen vanwege veel te veel mooie lichamen en dingen die ik niet kan onderdrukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ai, hopelijk valt het mee. We horen het welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo'n spa is sowieso niets voor mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet er binnenkort ook aan geloven. Als ik het zo hoor hoef ik me daar in ieder geval niet ongemakkelijk te voelen vanwege veel te veel mooie lichamen en dingen die ik niet kan onderdrukken
Mja of dat iets voor mij is weet ik ook nog niet. Ik heb laatst op vakantieveilingen een dag onbeperkt rondbanjeren daar gekocht voor twee personen. Zo heb ik me er een beetje op vastgepind om het gewoon een keer te gaan proberenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n spa is sowieso niets voor mij![]()
Beetje de hele dag in je blote tampeloeris rondbanjeren vind ik het probleem nog niet maar al die sauna's, stoombaden en dat soort meukNiets voor mij
Is heel relaxt hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja of dat iets voor mij is weet ik ook nog niet. Ik heb laatst op vakantieveilingen een dag onbeperkt rondbanjeren daar gekocht voor twee personen. Zo heb ik me er een beetje op vastgepind om het gewoon een keer te gaan proberen
Als ik naar buiten kijk: jaquote:
Ik ben gewoon niet gemaakt voor hittequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja of dat iets voor mij is weet ik ook nog niet. Ik heb laatst op vakantieveilingen een dag onbeperkt rondbanjeren daar gekocht voor twee personen. Zo heb ik me er een beetje op vastgepind om het gewoon een keer te gaan proberen
Waar is Drake dan?quote:
Ik wil ook aan de Uncharted 3quote:
Het is er ook zo het weer voor.quote:
Ja dat was bij prinsenjagt.Het voordeel is wel dat jullie het aantrekkelijkste stel daar zullen zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heh, fijn vooruitzicht. Was dat in Eindhoven? Wij gaan volgende week naar de sauna daar namelijk
Dat heb ik trouwens ook, ik vond de sauna van 50 graden eigenlijk al te warm hahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n spa is sowieso niets voor mij![]()
Beetje de hele dag in je blote tampeloeris rondbanjeren vind ik het probleem nog niet maar al die sauna's, stoombaden en dat soort meukNiets voor mij
Resistance 3 beta is sinds eergisteren te proberenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
En Resistance 3 en de team ico collection en Deus Ex en meer van dat soort epic shizzle!
Lekker in de woestijn banjeren!! Zin inquote:
Wat een topwijffie ben je ook hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens ook, ik vond de sauna van 50 graden eigenlijk al te warm hahaha
De koelste sauna is 50 graden? Fuckquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens ook, ik vond de sauna van 50 graden eigenlijk al te warm hahaha
Heb sinds eergister m'n ps3 pas terug en heb alleen 5 minuten Comix Zone gedaan. Op z'n vroegst pas zondag weer tijd om dat ding aan te slingeren en dan wil ik toch echt Killzone 3 uitspelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Resistance 3 beta is sinds eergisteren te proberen
quote:
Klinkt bekend, zelf ook nog niets getest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb sinds eergister m'n ps3 pas terug en heb alleen 5 minuten Comix Zone gedaan. Op z'n vroegst pas zondag weer tijd om dat ding aan te slingeren en dan wil ik toch echt Killzone 3 uitspelen.
In een woestijn heb ik me laten vertellen.quote:
Hahaha ja. Het enige waar ik in ben geweest is het bubbelbad, zwembad, 50 graden sauna en stoomgrot en srubhoek, die dingen waren allemaal wel relaxt.quote:
Je hebt ook die infradingenlichtshow sauna's. geen onder aan, maar die vallen nog mee. Geef mij maar een houtgestookte, dat ruikt zo lekker :quote:
~90 graden is voor tien minuten nog te doen, maar daarna wordt het gewoon al ongezond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ja. Het enige waar ik in ben geweest is het bubbelbad, zwembad, 50 graden sauna en stoomgrot en srubhoek, die dingen waren allemaal wel relaxt.
De rest is me echt te warm
Van de rest krijg je zeker zelf een stoomgrot?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ja. Het enige waar ik in ben geweest is het bubbelbad, zwembad, 50 graden sauna en stoomgrot en srubhoek, die dingen waren allemaal wel relaxt.
De rest is me echt te warm
Dudequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Van de rest krijg je zeker zelf een stoomgrot?
Omnomnom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Van de rest krijg je zeker zelf een stoomgrot?
Oh. Het is weer vrijdag.quote:
quote:
Ik doelde niet op de sorryquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Tain heeft dus kennelijk wel fatsoen in z'n donder.
Dat andere zou jij echt wel zeggen.quote:
Heul niet! Ik zou daar op z'n minst nog het woord druipend aan toegevoegd hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat andere zou jij echt wel zeggen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Tain heeft dus kennelijk wel fatsoen in z'n donder.
Nou zeg, ik vertel nog eens mijn sauna-avonturen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zou daar op z'n minst nog het woord druipend aan toegevoegd hebben.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zou daar op z'n minst nog het woord druipend aan toegevoegd hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu krijgen jullie nooit de foto's te zien!
50 graden met 80% luchtvochtigheid. Gaan je longen van brandenquote:
zeg das ook niet aardig.quote:
O, maar dat is altijd zo. Ongeacht welke andere mensen er zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat was bij prinsenjagt.Het voordeel is wel dat jullie het aantrekkelijkste stel daar zullen zijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O, maar dat is altijd zo. Ongeacht welke andere mensen er zijn
Van jou ook niet.. Beetje valse hoop creëren hier..quote:
Ah, toch stiekem wel een pervers vrouwtje!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu krijgen jullie nooit de foto's te zien!
En een loos dreigement, Poit heeft namelijk behoorlijk leuke kiekjes gemaakt vanuit de bosjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah, toch stiekem wel een pervers vrouwtje!
Sta ik er een beetje goed op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En een loos dreigement, Poit heeft namelijk behoorlijk leuke kiekjes gemaakt vanuit de bosjes
Ja kan ik me iets bij voorstellen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Van jou ook niet.. Beetje valse hoop creëren hier..
Ik weet zeker dat Kuuk behoorlijk teleurgesteld is dat ze Fruit niet kan zien in z'n volle glorie..
Nope.. Geen talentje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sta ik er een beetje goed op?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nope.. Geen talentje.
Zelfs Don en Ad wilde de foto's niet hebben.
Ik denk dat het vooral ligt aan je gebrek aan Duckface op de foto'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou dan hou ik het maar bij fysiotherapie, en laat ik mijn fotomodel ambities varen!
Als er geen geld mee te halen valt dan laat maar
Ohhh dat kan ik ook wel!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ligt aan je gebrek aan Duckface op de foto's
[ afbeelding ]
Plaats daar dan maar eens een foto. Doe ik nog een goed woordje bij Don en Ad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ohhh dat kan ik ook wel!!
Ook zonder ontstoken lippen zoals zij!
Linders? Willen die ook al een kudtreclame net als de Jumbo en Plus?quote:
Jan?quote:
De Playboy moet wel het meest overrated blootblad zijn wat er bestaat. Ik vind die foto's echt zo enorm niet bijzonder. Los van de schoonheid van de modellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Heemskerk? In de playboy staan is niet zo heel moeilijk als model hoor.
Ik ken een tweetal meiden die in de playboy hebben gestaan, maar die er "in het echt" helemaal niet zo overdreven mooi uitzien oid. De meeste zijn gewoon modellen die onbetaald in het blad gaan staan omdat het goed staat op hun CV.
Zijn het vampieren?quote:
En voor jou staat het goed tijdens barpraat of niet? Zeggen dat je twee bunnies kentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Heemskerk? In de playboy staan is niet zo heel moeilijk als model hoor.
Ik ken een tweetal meiden die in de playboy hebben gestaan, maar die er "in het echt" helemaal niet zo overdreven mooi uitzien oid. De meeste zijn gewoon modellen die onbetaald in het blad gaan staan omdat het goed staat op hun CV.
Ninjaedit 4 life!quote:
Ik heb betere verhalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
En voor jou staat het goed tijdens barpraat of niet? Zeggen dat je twee bunnies kent
Mijn eerste keer wordt waarschijnlijk ook op badkleding-woensdag. No way dat ik meteen all out ga. Mijn vriendin heeft als doel om me uiteindelijk ook mee te krijgen met sauna-bijeenkomsten van de potentiële schoonfamilie, maar ik weet niet of ik bereid ben om Ritses blote gat te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:59 schreef Mday het volgende:
Rossdale is door de wol geverfd. hoef ook geen model though, die krijgen teveel aandacht tijdens het uitgaan...
@nebo
als je het écht niks vind dat sauna, moet je naar de Hammam (is er een in EHV waar mijn zusje was geweest, vond ze ontzettend goed). Tenminste, dat zou ik doen, want ik heb hetzelfde als jij en lot wat dat betreft. Gewoon in je zwembroek, lekker warm, ingezeept worden door iemand anders en eventueel gescrubbed. Kost evenveel en je bent veel schoner.
@shar
good luck love, ik dacht dat katten altijd op hun pootjes terecht kwamen (tenzij je vijftien hoog woont)
http://www.garagetv.be/vi(...)hem_meyer_sauna.aspx
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Nebo het volgende:
Mijn vriendin heeft als doen om me uiteindelijk ook mee te krijgen met sauna-bijeenkomsten van de potentiële schoonfamilie, maar ik weet niet of ik bereid ben om Ritses blote gat te zien
Lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Nebo het volgende:
Mijn eerste keer wordt waarschijnlijk ook op badkleding-woensdag. No way dat ik meteen all out ga. Mijn vriendin heeft als doen om me uiteindelijk ook mee te krijgen met sauna-bijeenkomsten van de potentiële schoonfamilie, maar ik weet niet of ik bereid ben om Ritses blote gat te zien
Met mijn eigen familie hoeft het eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:10 schreef Rossdale het volgende:
Sauna familie-uitjes vind ik wel... creepy
Moet er niet aan denken om met mijn schoonfamilie in de sauna te zitten
jezus christ! dan zou ik helemaal naar de hammam gaan. denk dat dat het enige legitieme smoesje 'veel fijner' nog best ver kan komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn eerste keer wordt waarschijnlijk ook op badkleding-woensdag. No way dat ik meteen all out ga. Mijn vriendin heeft als doel om me uiteindelijk ook mee te krijgen met sauna-bijeenkomsten van de potentiële schoonfamilie, maar ik weet niet of ik bereid ben om Ritses blote gat te zien
Ritse en Nebo met de billen blootquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Mday het volgende:
Eens met ross en Tain!
[..]
jezus christ! dan zou ik helemaal naar de hammam gaan. denk dat dat het enige legitieme smoesje 'veel fijner' nog best ver kan komen
SC TT-wedstrijd met keywords: Ritse, sauna en gat. Go.
Beter een gat in je Ritse...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef Mday het volgende:
Eens met ross en Tain!
[..]
jezus christ! dan zou ik helemaal naar de hammam gaan. denk dat dat het enige legitieme smoesje 'veel fijner' nog best ver kan komen
SC TT-wedstrijd met keywords: Ritse, sauna en gat. Go.
Nou, uh, omdat. Uh. Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:14 schreef Nebo het volgende:
Trouwens, zijn er vrouwen hier die mij uit kunnen leggen wat er zo fijn is aan een broek als deze:
[ afbeelding ]
Het enige wat ik kan bedenken is dat het voor een man fijn is om er zonder ondergoed in rond te lopen. Lekker alles laten bungelen zonder dat je vrouwen en jonge kinderen bang maakt
Nee, er zijn geen vrouwen die dat kunnen uitleggen droppie.quote:
Gewoon de chat-functie uitzetten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
Dammit, start ik Facebook op, kom ik weer in een chat terecht met een dame die wil afspreken en er een beetje naartoe lult met prietpraat. Geen zin in, zal ik Facebook gewoon afsluiten?
is ze lekker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
Dammit, start ik Facebook op, kom ik weer in een chat terecht met een dame die wil afspreken en er een beetje naartoe lult met prietpraat. Geen zin in, zal ik Facebook gewoon afsluiten?
"Sorry meid maar ik ga je snel even wegklikken, anders wordt floor jaloers als ze zo terug binnen komtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
"ik heb een sauna-arrangement, wil je mee met mijn familie? "quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
Stel je vraag over die broek aan haarquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
"ik heb een sauna-arrangement, wil je mee met mijn familie? "
Goed punt, haal ik nog iets nuttigs uit het gesprek!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Stel je vraag over die broek aan haar
Conclusie, het schijnt lekker te lopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed punt, haal ik nog iets nuttigs uit het gesprek!
Heerlijk zo'n drollenvanger tussen je benenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Conclusie, het schijnt lekker te lopen.
DE INZICHTEN!
Volgens mij is het gewoon een groot complot van de vrouwen. Die beginnen straks te vliegen met een combinatie van die broeken en die poncho-doeken om hun bovenlichaam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n drollenvanger tussen je benen
Ik dacht dat dat juist de reden was dat je met z'n zusje aanpapte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn eerste keer wordt waarschijnlijk ook op badkleding-woensdag. No way dat ik meteen all out ga. Mijn vriendin heeft als doel om me uiteindelijk ook mee te krijgen met sauna-bijeenkomsten van de potentiële schoonfamilie, maar ik weet niet of ik bereid ben om Ritses blote gat te zien
Je kent toch helemaal geen lelijke vrouwen?quote:
Ik probeer het over het algemeen te voorkomen, maar het is onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je kent toch helemaal geen lelijke vrouwen?
Nee, dat was omdat Rossdale zei dat het moest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist de reden was dat je met z'n zusje aanpapte?
Het zijn de lidl worstenquote:
Als ik niets tegen haar had gezegd dan had ze waarschijnlijk nog steeds niet doorgehad dat je haar leuk vondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef Nebo het volgende:
Nee, dat was omdat Rossdale zei dat het moest.
Ja?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik heb het daarna wel duidelijk gemaakt dacht ik zo
quote:
Truequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik heb het daarna wel duidelijk gemaakt dacht ik zo
Oh gelukkig.. Dacht eerst even dat je refereerde naar het lijk dat zojuist uit de Schie is gevistquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:05 schreef badboynova het volgende:
The Poit heeft weer toegeslagen
[ afbeelding ]
FEAUTEAUX!!!quote:
Zijn staart is er afquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef Mday het volgende:
[..]
ik zie niks.
oh wacht ik keek naar je ava.
Dus heb weer frisse okselsquote:
Ja arme eyeoore altijd!quote:
Gaan sporten als je rijk bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Nebo het volgende:
Note to self: rijk worden en een fitnessruimte in mijn huis laten bouwen. Ik haat het als ik niet op mijn gemakje de gewichten in kan duiken met die freaking macho's met handschoentjes en petjes op tijdens het sporten
Daarom, bij voorkeur een paar mooie dames die lekker staan te springen en vervolgens op een andere manier voor lichaamsbeweging zorgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:23 schreef Mday het volgende:
Ja! je laat gewoon iemand anders voor je sporten!
* Nebo popt een biertje openquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:23 schreef Mday het volgende:
Ja! je laat gewoon iemand anders voor je sporten!
Softbalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:26 schreef koei het volgende:
Sowieso, sporten met gewichtenConditietraining en competitiesporten FTW!
Je kunt nu ook al thuis trainen, doe ik zo vaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Nebo het volgende:
Note to self: rijk worden en een fitnessruimte in mijn huis laten bouwen. Ik haat het als ik niet op mijn gemakje de gewichten in kan duiken met die freaking macho's met handschoentjes en petjes op tijdens het sporten
Had je wat!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:21 schreef Nebo het volgende:
Ik haat het als ik niet op mijn gemakje de gewichten in kan duiken met die freaking macho's met handschoentjes en petjes op tijdens het sporten
Zoveel leuker dan gewichten trainenquote:
Matje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je kunt nu ook al thuis trainen, doe ik zo vaak.
Met een paar dumbells en een matje kom je echt een heel eind.
Spinning is ook leuk! Eén van de weinige sportschoolactiviteiten die ik wel leuk vind omdat je daar gewoon merkt dat je keihard bezig bent voor je conditie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je wat!
Nou ja, ik combineer: minimaal 2x per week spinning en 3x dumpbells. De enige werkende remedie tegen die verrekte (letterlijk) nekproblemen. Sindsdien heb ik er gewoonweg een stuk minder last van
Of je bestelt EA Sports Active 2.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je kunt nu ook al thuis trainen, doe ik zo vaak.
Met een paar dumbells en een matje kom je echt een heel eind.
Als je er zo uit ziet hoef je niet te trainen want dan ga je voor de junkie look.quote:
Als m'n haar nog enigszins zou groeien had ik een mat gewild!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als je er zo uit ziet hoef je niet te trainen want dan ga je voor de junkie look.
Een maat van me is er ook helemaal verslingerd aan maar ik zie het mezelf echt niet doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Of je bestelt EA Sports Active 2.
Ik heb het net binnen....
Ik heb ook nergens gezegd dat gewichten trainen leuk is. Maar inspanning werkt in dit geval ontspannend. Stress ontladen, dat soort dingen. Competitieve sporten in team-verband is nooit iets voor mij geweest, ik zou me alleen maar ergeren aan mensen die minder goed zijn en mij en het team remmen. Nee, solo-sporter, altijd geweest. Wedstrijdzwemmen, tennis en badminton gedaan. Afhangen van andere mensen deed ik wel bij groepsopdrachten op schoolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef koei het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan gewichten trainenEn je kan je helemaal uitleven terwijl je aan slag staat door keihard te slaan! En geen beter gevoel dan een bal die je snoeihard precies goed raakt!
Moet je nagaan hoe hard mensen zich aan jou ergerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat gewichten trainen leuk is. Maar inspanning werkt in dit geval ontspannend. Stress ontladen, dat soort dingen. Competitieve sporten in team-verband is nooit iets voor mij geweest, ik zou me alleen maar ergeren aan mensen die minder goed zijn en mij en het team remmen. Nee, solo-sporter, altijd geweest. Wedstrijdzwemmen, tennis en badminton gedaan. Afhangen van andere mensen deed ik wel bij groepsopdrachten op school
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe hard mensen zich aan jou ergeren
haha ik deed een lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
[me=Nebo] popt een biertje open
[/me]
Potverdorie wat ben ik moe.
CHAAAARLES! Kom eens van dat stepding af, ik kan niet meer!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Jezus... heren het is vrijdagmiddag... hoe kan vandaag het gesprek ingodsnaam zijn veranderd van een naakte lot in de sauna naar bezwete mannen in een sportschool?
Ik ben zeer zeer zéér teleurgesteld in jullie
Gebrek aan tieten in de op!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:43 schreef Rossdale het volgende:
Jezus... heren het is vrijdagmiddag... hoe kan vandaag het gesprek ingodsnaam zijn veranderd van een naakte lot in de sauna naar bezwete mannen in een sportschool?
Ik ben zeer zeer zéér teleurgesteld in jullie
Maar Lot. Heb je een nieuw kapsel?quote:
Dan moet je niet hardlopen, dan moet je bukken op het op te rapen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:32 schreef koei het volgende:
en ik ben mn schema weer aan het oppikken!
das ook intensiefquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je niet hardlopen, dan moet je bukken op het op te rapen!
Als Bubba achter je staat zeker?quote:
Of elke andere willekeurige mannennaam in de SCquote:
Ja er is een flink stuk vanaf! Maar dat kan ook want het groeit bij mij altijd super snel. Het valt nu net over mijn schouders.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja er is een flink stuk vanaf! Maar dat kan ook want het groeit bij mij altijd super snel. Het valt nu net over mijn schouders.
quote:
Js daar was gisteren een documentaire over. Maar die mensen eet echt alleen maar groenten en fruit en verder niets wat ook maar enigsinds ongezond is. Die hebben een flinke obsessie, ik ben niet zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:47 schreef Mday het volgende:
heb je daar ervaring mee dan?
LOOOOT
paniek!
Te gezond eten extreem ongezond
Ook alleen rauw. Dus die krijgen totaal geen vetten binnen.. Zelfs ik zie dat dat ongezond is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Js daar was gisteren een documentaire over. Maar die mensen eet echt alleen maar groenten en fruit en verder niets wat ook maar enigsinds ongezond is. Die hebben een flinke obsessie, ik ben niet zoIk eet gezond maar kan niet zonder chocolade en chipjes en gebakken aardappeltjes
quote:
Behalve ziek zijn. Of voel je je al beter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Nog 10 minuten en dan eindelijk vakantie
Lekker 1,5 week niets
Daarom juist foto!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je hebt mn modellen ambitie om zeep geholpen!
en de kapper heeft het nu opgefohnt, ziet er altijd zo overdreven uit haha
oh gods wil écht lots koppie met een duckface? Dat is als vragen om chocola met smeeroliequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom juist foto!!
En je kreeg nog een herkansing mits Duckface!
Ahhh vergelijk je me nu met chocoladequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gods wil écht lots koppie met een duckface? Dat is als vragen om chocola met smeerolie
En mij met smeerolie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahhh vergelijk je me nu met chocolade
Ik vind het ook echt afschuwelijk, ik snap niet dat die meisjes (vaak met veeeeeel te veel make-up op hun giecheltje) denken dat ze er dan sexy uitziet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:58 schreef Mday het volgende:
nee man, de duckface grapjurk. it's all nice 'n sweet untill someone puts a duckface on
Het is ook echt te lelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt afschuwelijk, ik snap niet dat die meisjes (vaak met veeeeeel te veel make-up op hun giecheltje) denken dat ze er dan sexy uitziet.
Ze zien er dan voornamelijk heel erg dom uit, maar op een of andere manier zien ze dat zelf niet.
valt toch wel meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt afschuwelijk, ik snap niet dat die meisjes (vaak met veeeeeel te veel make-up op hun giecheltje) denken dat ze er dan sexy uitziet.
Ze zien er dan voornamelijk heel erg dom uit, maar op een of andere manier zien ze dat zelf niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Hij mag ze hebben....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Speciaal voor Poit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hell noquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarschijnlijk zou Poit die middelste nog wel doen...
Poit heeft grenzenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell no
Heb je die gezichten gezien? Geeft af als een malle
Valt mee, vaak halen zulke meisjes 's avonds hun make-up er niet af. Dus zit er nog een flinke laag op in de ochtend, moet je alleen even je kussen uitkloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik zit meer te kijken wat ze allemaal proberen te verbergen achter die laag make-up, want dat zie je 's morgensvroeg namelijk ook
of iets andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Valt mee, vaak halen zulke meisjes 's avonds hun make-up er niet af. Dus zit er nog een flinke laag op in de ochtend, moet je alleen even je kussen uitkloppen
ghe ghe ghequote:
Kan hier iemand anders niet wat sterretjes over het gemiste GIFje plaatsen? Of mag dat ook niet?quote:
En smaak!quote:
'sterretjes'?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kan hier iemand anders niet wat sterretjes over het gemiste GIFje plaatsen? Of mag dat ook niet?
Heb je ook hoge eisen of valt dat mee?quote:
Twee paracetamol helpt welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Behalve ziek zijn. Of voel je je al beter?
Die is nog best schattig, lang niet zo hoerig als die andere twee iigquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarschijnlijk zou Poit die middelste nog wel doen...
Wat mday zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je ook hoge eisen of valt dat mee?
Aardbeienzalf?quote:
Vrij normale reclame toch? Tja ik zie hetquote:
oh god so truequote:En eisen hangen af van droogstaanperiode/alcohol gebruik.
Combi van die 2 is gevaarlijk voor m'n zelfrespect.
Zolang het maar vrouwelijk en legaal is toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat mday zegt
En eisen hangen af van droogstaanperiode/alcohol gebruik.
Combi van die 2 is gevaarlijk voor m'n zelfrespect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |