SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Met je elektrische waggie!! Wat een vet ding joh!quote:
quote:
Je houdt niet van worst?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat plaatje in de OP.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat plaatje in de OP.
quote:
Nou. Niet zoals zij ervan houdt.quote:
ja tof hehquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Met je elektrische waggie!! Wat een vet ding joh!
Minpuntje..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Niet zoals zij ervan houdt.
Jaloers..quote:
Volgende keer moet je me maar op komen halen en een stukje cruisen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net door amsterdam mee gecrossed en naar gelderlandplein geweest
Ik heb geen facebookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die staat ook op mijn facebook!
Wop wooop wop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef Nebo het volgende:
Ik zou die secretaresse sowieso niet aannemen, beetje al mijn knakworstsigaren opeten, I don't think so!
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accuquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgende keer moet je me maar op komen halen en een stukje cruisen!
Of red ie dat niet
Da's dan weer een beetje jammer..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accu
En niet even geclaxonneerd toen je hier langs reedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net door amsterdam mee gecrossed en naar gelderlandplein geweest
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeterenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Solique het volgende:
[..]
En niet even geclaxonneerd toen je hier langs reed
quote:
Heb niets gehoordquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeteren
Wat voor scootmobiel heb je dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan sta ik ergens op de helft met een lege accu
quote:
Dan is je accu zo leeg jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heul wel! we hebben overal en nergens naar lopen toeteren
Moet je toch maar met de trein langskomenquote:[..]
we hebben nu op ict afdeling autotje gekregen, electrischquote:
Ik wacht wel tot ik m'n prijs van Fok krijgquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zit ik nu heel erg te wachten op Deus Ex, nog twee weken maar
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:28 schreef badboynova het volgende:
Hey nick, weet je nog een paar goeie .nzbers? (moet mijn eminet 7180 eens gaan voeden).
quote:
Haha ik heb de 7080 volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:28 schreef badboynova het volgende:
Hey nick, weet jij nog wat goede voeding? (moet mijn eminet 7180 eens gaan voeden).
Niet doen alsof je niks download hè boefjequote:
Check de editquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet doen alsof je niks download hè boefje
Oh nzbers?!quote:
JATOCH!!quote:
Stiekem ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
Wat een boefje ben ik stiekem toch he.. hihi.
De enige game dit jaar waar ik ECHT op zit te wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zit ik nu heel erg te wachten op Deus Ex, nog twee weken maar
Je Peter R Gadget is echt te geniaal voor woordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De enige game dit jaar waar ik ECHT op zit te wachten.
Het begint ook veel te commercieel te wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:46 schreef Poit het volgende:
Die dubstep bij de gouden gids reclames. Weet niet wat ik er van moet denken.
Ach, een dikke beat is een dikke beat! Commercieel of nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Het begint ook veel te commercieel te worden
Tuurlijk, alleen echt elk beetje song wat op dubstep lijkt word er onder gegooid zelfs al is het totaal geen dubstep.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, een dikke beat is een dikke beat! Commercieel of niet
Oh, dat doe ik zelf ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen echt elk beetje song wat op dubstep lijkt word er onder gegooid zelfs al is het totaal geen dubstep.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik heb de 7080 volgens mij. Nja Earth en Life heb ik er sowieso opstaan, goed spul.
Uhm ja anders spotnet of spotlight installen, ik heb de meeste nzb's opgeslagen op de pc, dus kan ze anders evt wel mailen
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:57 schreef Poit het volgende:
True Blood
SEASON 5 HAS OFFICIALLY BEEN ANNOUNCED! 12 all-new episodes will arrive summer 2012, only on HBO. A big thanks goes to YOU, Truebies. Excited? Let's hear it!
Kool!quote:
Helemaal met je eens hoor al kijk ik er nog wel met veel plezier naar.. Al is het maar voor 'Jessica'quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.
Het gaat toch om vampieren? Hoe ongeloofwaardig wil je het al hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
mwah... ik weet niet... vooralsnog kan seizoen 4 me ook nauwelijks boeien... en als het allemaal nog langdradiger en ongeloofwaardiger (?!) moet worden, laat dan maar.
En dit is nog de gekuiste versie!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja toch is dat plaatje in de op niet echt smakelijk
quote:
Van die Hema-dingen, waar het vet uitspat als je er op bijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het best wel goor, maar volgens mij zijn die worsten ook heeel ranzig, soort grote knakworsten, brrr
Brr, nooit gegrepen wat mensen daar lekker aan vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van die Hema-dingen, waar het vet uitspat als je er op bijt
Mooi gezegd.quote:
Want?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De spa was trouwens echt helemaal niets voor mij
Er zaten bubbeltjes in?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De spa was trouwens echt helemaal niets voor mij
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)quote:
Haha ja da's zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)
Geen bubbeltjes maar zwembanden in het waterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben daar niet exhibitionistisch genoeg voor denk ik. Daarnaast was het uitzicht de gehele dag alles behalve prettig. (ik had het idee dat ik daar de enige vrouw was zonder overgewicht)
Ja en de jonge meisjes die er rond liepen hadden nog nooit een scheermes van dichtbij gezien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja da's zo
Wat me ook altijd verbaast is dat de meest lelijke 60 jarige trol nog enorm veel tijd aan haar schaamhaar besteedt, zelfde geldt voor mannen van 75 die blijkbaar ook hun zaakje netjes bijscheren...
"Mevrouw, er hangt nog wat in"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja en de jonge meisjes die er rond liepen hadden nog nooit een scheermes van dichtbij gezien!
Niet zo'n succes allemaal. Ik vind het prima om naakt in zo'n bubbelbad of sauna te zitten, maar zodra ik eruit kom sla ik gewoon een handdoekje om. Maar dat is blijkbaar not done in de sauna, aangezien de rest het prima vond om overal naakt rond te paraderen en het liefst nog ergens op een verhoging te gaan zitten met de benen wijd zodat iedereen naar binnen kan kijken
Nou ja, bij de meeste hing er iets voorquote:
De gezichtsbehandeling was wel fijn, heb nu een heel zacht huidjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:50 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nee. Klinkt niet als een succes Lot.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
met spoed naar dierenarts voor katje
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
_edit-quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Die van ons mag daarom ook niet op het balkon komen... Lijkt me niet heel fijn als zoiets gebeurd op de 10e woonlaag...quote:
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raarquote:
Zielig beestjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raar
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poot staat raar dus hoop niet gebroken maar alleen mank maar ook bloed uit bekje en hij kucht raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |