nice tryquote:
lunchen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, mooi moment om dat te doen wat we allemaal in de baas z'n tijd doen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke kees gaat nou die parfum kopen
Dat doet iedereen lijkt mij...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar als je nog kan annuleren zijn er vast ook wel idioten die snel vanalles bestellen en vervolgens grondig de specs doornemen en dan alsnog annuleren. Dan hebben anderen dus geen kans meer op dat product.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Toch wel vreemd, iBood biedt de Hot Water eau de parfum aan, terwijl ik deze op google zosnel niet kan vinden... het is overal eau de toilette.
Maar goed, toch maar besteld
Ja van 1 uurquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Rem-koe het volgende:
Overigens zit er wel een tijdslimiet op.
ibood vond het ook te langzaam gaan i guessquote:
HARD JONGEquote:
Nee, max 1 uur per huntquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef vuvuzela het volgende:
Is er al een box geweest? Wat is dat precies?
En waar kun je zien wat er allemaal is geweest?
Goed idee. Dat ga ik nu ook doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar als je nog kan annuleren zijn er vast ook wel idioten die snel vanalles bestellen en vervolgens grondig de specs doornemen en dan alsnog annuleren. Dan hebben anderen dus geen kans meer op dat product.
3D led welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb van 00:00 tot 06:15 alles gevolgd, daarna geslapen van 06:15 tot 12:00.
Heb ik een hometrainer of een 3D LCD TV (voor ca. 600/700 euro) gemist?
Dat dacht ik ook idd. Daarna komt het product wel weer terug of verdwijnt in de box.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Rem-koe het volgende:
Overigens zit er wel een tijdslimiet op.
3D tv wel ja, 2 zelfs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb van 00:00 tot 06:15 alles gevolgd, daarna geslapen van 06:15 tot 12:00.
Heb ik een hometrainer of een 3D LCD TV (voor ca. 600/700 euro) gemist?
Ik ga het bij een random smartphone ook maar doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Goed idee. Dat ga ik nu ook doen.
Miste net een mediaplayer. ga nu gewoon bestellen en dan annuleren.
U read my mindquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Cortax het volgende:
Vinden jullie het ook zo raar dat het in deze topicreeks nooit over een of andere box gaat en ook niemand vraagt waar je het overzicht kan terugzien?
Ik er een nodig..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga het bij een random smartphone ook maar doen.
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?quote:
maximaal 30quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?
15 ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?
wat is dat, een box?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Cortax het volgende:
Vinden jullie het ook zo raar dat het in deze topicreeks nooit over een of andere box gaat en ook niemand vraagt waar je het overzicht kan terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUHquote:
Nog geen hartkloppingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH
Ok, het is officieel, ik ben energy-drank-dronken
energydrankquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH
Ok, het is officieel, ik ben energy-drank-dronken
Nope, me gedrag is wel een beetje raar, ik ben blij dat ik alleen ben.quote:
Gelukkig, dan had ik toch geen kans gehad.quote:
I was close:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg mensen zo te zienquote:
Aan je vriendin geven....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef Fyodor het volgende:
Wat moeten we nou met een dameshorloge? [ afbeelding ]
Wat moet een vrouw sowieso met een horloge.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef Fyodor het volgende:
Wat moeten we nou met een dameshorloge? [ afbeelding ]
Die heeft al een mooi horloge!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aan je vriendin geven....
Onee dat kan niet !@#!!!!!@@!~!!111einzweidrei want fokker
10:40 and countingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben nu al moe, na 2 uurHoe kunnen mensen dit 10 uur volhouden?!
Waar is Zanger Rinus?quote:
Als de man thuis komt hoort het eten klaar te staan, bedoel je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Wat moet een vrouw sowieso met een horloge.
Als het vies wordt ga je schoonmaken, als de man thuis komt eten maken. Geen besef van tijd nodig!
maar wat moet je er precies mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
die fotolijst heb ik, erg chill ding!
Jou huis staat vol kortingpakkersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef delano.888 het volgende:
10 uur? Ik zit hier al sinds 00:00 met me ogen open hoor
Ook die komt vanmiddag terugquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef Aalbers het volgende:
Remington scheerset voor 20 eu misgelopen zie ik
Ziet er alleen niet uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef BrandX het volgende:
die fotolijst heb ik, erg chill ding!
je foto's afspelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef NBT het volgende:
wat moet je met een fotolijst met speakers????
ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef silent_scream1 het volgende:
Digitale fotolijstjesverschrikkelijke dingen
ze husselen alles door elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef silent_scream1 het volgende:
x aantal foto's op zetten, en op een door jou gewenst tempo laten 'afspelen'.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
maar wat moet je er precies mee?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fotolijstjeeeee
`vallen ze al in herhaling dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook die komt vanmiddag terug
Nog niet nee, ik zeg toch vanmiddagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
[..]
`vallen ze al in herhaling dan?
Die dingen zijn twee keer leuk, daarna update je ze niet meer, waardoor je ze ook niet meer aanzet, waarna ze uiteindelijk in de kast belanden om er nooit meer uit te komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef silent_scream1 het volgende:
maar dat kun je toch op je tv of laptop of pc ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
x aantal foto's op zetten, en op een door jou gewenst tempo laten 'afspelen'.
een fotolijst dus. Ik heb hem aan de muur hangen, erg tof istie
het is al middag...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niet nee, ik zeg toch vanmiddag
Mensen kopen ze en daarna annuleren ze hem omdat ze wat anders willen zienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
[..]
`vallen ze al in herhaling dan?
''Zak onderuit en laat je verwennen door een warme massage. Die warmte komt dan wel niet van een stel stevige mensenhanden, maar van de optionele infraroodverlichting. Een prettige warmte verspreidt zich door jouw vermoeide nek en schouders als deze Medisana zachtjes in je nek zoemt. HD massage noemen ze dat bij Medisana.''quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een stekkerdoos met bluetooth.
Over overbodige dingen gesproken.
Programmeerbaar, zo gaat 's nachts alles vanzelf helemaal 100% uit bij mij, en stopt mijn subwoofer om 22:00 in de avond er mee, wel zo aardig voor de buren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef das_phantom het volgende:
luetooth programmeerbare stekkerdoos ?
Wat moet ik me daar bij voorstellen
ik heb hem gewoon hangen in de woonkamer, rustig, geen last van, nagenoeg geen stroomverbruik, en daar hangen waar ik hem wil hebben ipv een onhandige laptop, of dat ik, zodra ik klaar ben met tv kijken, dat ding weer in moet stellen op fotoshow met een mega stroomverbruikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
maar dat kun je toch op je tv of laptop of pc ook?
1!!!!! jawel ps3 game.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef Aalbers het volgende:
delano, wat heb je allemaal weten te jagen na bijna 13 uur?
quote:
Ah ok, programmeren doe je dan via je laptop oid?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Programmeerbaar, zo gaat 's nachts alles vanzelf helemaal 100% uit bij mij, en stopt mijn subwoofer om 22:00 in de avond er mee, wel zo aardig voor de buren.
Dat zouden ze verplicht moeten instellenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Programmeerbaar, zo gaat 's nachts alles vanzelf helemaal 100% uit bij mij, en stopt mijn subwoofer om 22:00 in de avond er mee, wel zo aardig voor de buren.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Straks komt de Davidoff coolwater met WiFi.
Jup en dan onthoud hij dat voor altijdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Ah ok, programmeren doe je dan via je laptop oid?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Straks komt de Davidoff coolwater met WiFi.
Je hebt dat onding serieus gekocht?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, daar ben ik eerder ingetrapt, dat ding stelt echt niks voor
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
inclusief zwembroek met leutergat ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Toepasselijke user namequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Die iBood zitten we allemaal op te wachten toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Voor onder de dekensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Sensuele massage?
Dit moet je pas hebben!
[ afbeelding ]
Niet doen, zonde van je geld. Die van mij staat er nu voor het klokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:47 schreef Mdrop het volgende:
Philips *yes* vibodinges *KUT* ik wil mn wake-up light!!
Yep..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt dat onding serieus gekocht?
Zeer tevreden mee hier, helaas alleen van het bureau gedonderd laatstquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef HugoBaas het volgende:
Niet doen, zonde van je geld. Die van mij staat er nu voor het klokje.
Kan erger hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat je daar model voor gaat staan.
Heb de Yves Saint Laurent kit French Manicure voor mequote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef tralalala het volgende:
Ik zit nog steeds naar dat Philips ding te staren.
ctrl+rquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef tralalala het volgende:
Er zitten ook mensen op het werk op jacht naar koopjes. Werkschuw tuig!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef Maraca het volgende:
Heb het plaatje even weggehaald.Let erop dat niet iedereen thuis zit..
Vrij raar, als je een man bent...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vrij raar, als je een man bent...
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
oh echo... mannen die hier om mannenboods gaan zeikenAlsof ik als vrouw op die laatste 2 meukdingen zit te wachten en niets kan met een zgn mannending
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb de Yves Saint Laurent kit French Manicure voor me
Ligt aan provider...quote:
haphapquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
oh echo... mannen die hier om mannenboods gaan zeikenAlsof ik als vrouw op die laatste 2 meukdingen zit te wachten en niets kan met een zgn mannending
Ja die van nu is ook weer zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Dan een dekbed graagquote:
Rimpelbillen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Kijken of dat meuk werkt op mijn billen
+1quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:54 schreef delano.888 het volgende:
20 graden buiten en ik heb nog steeds het idee dat het 3 uur is ofzo
Die van 50 euro?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Bestelling maar geannuleerd. Die internetradio/wekker was toch troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |