U read my mindquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Cortax het volgende:
Vinden jullie het ook zo raar dat het in deze topicreeks nooit over een of andere box gaat en ook niemand vraagt waar je het overzicht kan terugzien?
Ik er een nodig..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga het bij een random smartphone ook maar doen.
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?quote:
maximaal 30quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?
15 ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor hoeveel seconden was hij beschikbaar?
wat is dat, een box?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef Cortax het volgende:
Vinden jullie het ook zo raar dat het in deze topicreeks nooit over een of andere box gaat en ook niemand vraagt waar je het overzicht kan terugzien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUHquote:
Nog geen hartkloppingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH
Ok, het is officieel, ik ben energy-drank-dronken
energydrankquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH
Ok, het is officieel, ik ben energy-drank-dronken
Nope, me gedrag is wel een beetje raar, ik ben blij dat ik alleen ben.quote:
Gelukkig, dan had ik toch geen kans gehad.quote:
I was close:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg mensen zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |