ja das euhm..... shitquote:
zat geen USB op dus heb je niets aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:12 schreef 22 het volgende:
Ik zat te denken of ik de pannen wilde hebben......weg.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat geen USB op dus heb je niets aan.
Wow, jij hebt facebook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Op Facebook:
iBood Internet's Best offer
Wat vinden jullie van de iBOOD Hunt tot nu toe? Hebben jullie al wat weten te scoren?
Dank je, ik heb het mij de hele hunt al afgevraagd wat jij zou doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er nu een tablet zou komen, koop ik hem wss niet eens. Dus waarom ik nog kijk, ik weet het niet.
Ja eigenlijk wel hč.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er nu een tablet zou komen, koop ik hem wss niet eens. Dus waarom ik nog kijk, ik weet het niet.
Ah dacht al.quote:
Vooral handig dan zo'n pannenset en een LED TV.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef 22 het volgende:
Ze verwachten binnenkort denk ik grote stroomuitval?
Ghehe, nee joh wat denk jij nou dat een fokmod tijd heeft voor facebookquote:
begin deze week een bamboooo a4. 120 euro of zoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die import meuk uit China meer dan je lief is, deze bende valt nogal tegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef tralalala het volgende:
Geeft dat LED tegenwoordig al een beetje licht?
2012 hč...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:14 schreef 22 het volgende:
Ze verwachten binnenkort denk ik grote stroomuitval?
Wel een ekte Maglitequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die import meuk uit China meer dan je lief is, deze bende valt nogal tegen.
Dat betekend alleen maar dat je dr eventueel iemand mee kan neerslaan.quote:
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat betekend alleen maar dat je dr eventueel iemand mee kan neerslaan.
Die dingen zijn HARD jonge BAMquote:
Geen tekending, een tablet met android of iPad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
begin deze week een bamboooo a4. 120 euro of zo
Marktplaats misschienquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef computerprobleem het volgende:
Iemand nog interesse in Assinss creed 2?
Ik doe het graag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het mij de hele hunt al afgevraagd wat jij zou doen.
Nu weet ik het.
Beetje saai nu inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:18 schreef Repeating het volgende:
Rond 00:00 gingen de topics eens stuk harder hier..
Zou ik hem voor 15+ kunnen verkopen denk je? Of is dat een slecht spel wat in de winkels ligt voor 10 euro, gaat om een definitieve editie o.i.d. Game zelf heel veel, maar deze spellen nooit wat aan gevonden (nooit gespeeld ook).quote:
ibood forumquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:
Waar kan ik die gemiste deals ook alweer zien ?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:20 schreef Downstar het volgende:
Media op USB opslag zetten en dan kan je het daarmee afspelen op je tv.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat kan je nou precies met zo'n ding?
Media playenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat kan je nou precies met zo'n ding?
Mwah, op bol.com hebben ze hem voor 20 euro. (en er zijn codes voor gratis verzending)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zou ik hem voor 15+ kunnen verkopen denk je? Of is dat een slecht spel wat in de winkels ligt voor 10 euro, gaat om een definitieve editie o.i.d. Game zelf heel veel, maar deze spellen nooit wat aan gevonden (nooit gespeeld ook).
t was de complete editionquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mwah, op bol.com hebben ze hem voor 20 euro. (en er zijn codes voor gratis verzending)
http://www.bol.com/nl/s/g(...)hType/qck/index.html
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Media op USB opslag zetten en dan kan je het daarmee afspelen op je tv.
owh, iets wat ik niet nodig heb dusquote:
het gaat om die van 35 euroquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Mwah, op bol.com hebben ze hem voor 20 euro. (en er zijn codes voor gratis verzending)
http://www.bol.com/nl/s/g(...)hType/qck/index.html
je moet wel HUNTen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor je de prijs kan checken issie alweer uitverkocht
op en neer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef tralalala het volgende:
Wat kan je met die afstandsbediening
de hoogte instellen, wat je ook heel vaak zult gebruiken... notquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef tralalala het volgende:
Wat kan je met die afstandsbediening
quote:
In dat geval kan je het wel proberen op marktplaats oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
het gaat om die van 35 euro
Of gewoon order cancellen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[..]
In dat geval kan je het wel proberen op marktplaats oid.
Ja, maar hoe?quote:
Omhoog, omlaag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar de fuck is die afstandsbediening voor?
quote:
Draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar de fuck is die afstandsbediening voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |